Vucko Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 jao :headbang: mene je tud šokiralo ko sem lani moral odštet 35€ za menjavo.. naslednjič menjam sam... da sam vzameš dol rabiš... zadnje in sprednje stojalo.. sem že slišal da imajo nekateri samo zadnji in ga na sredini dvignejo z dvigalko... tako da podprejo mašino. GSXR 600 k1-k3 z klikom na zgornjo povezavo si downloadaj service manual za tvoj motor.. tam je vse napisano in narisano. lp ja sej sem danes neki casa zraven gledal kako menja.To varjanto z dvigalko je danes uporabil ta mehanik ... zdaj si bom pa probal nabavit zadnje stojalo (sm v dvomih ... kupiti ali narediti). m@dness drgac pa hvala za pomoc :OK:
m@dness Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 jaz mam oba doma narejena ampak to ker sem hotel imet pač oločen patent od kern stabija ki pa drugače stane stojalo blizu 100€.. če bi delal navadnega bi ga raje kupil.. 35€ ni tak dosti pa nimaš nobene zajebancije.. sry za offtopic lp
no_name Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Telim raznim stojalom jest ne zaupam; ga še nisem videl, da bi na njem motor stal "stabilno". Jest motor raje porinem v drvarnico, pa odstranim sedež in nato z gurtnami pod sedež in za križe dvignem od tal; pa še zvrnt se ne more.
Barracuda Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Jaz mam obe stojali, sam ko še panisem mel sem pa dva kolega poklical sta mi od spredaj dvidnila sem podstavil pod motor in lepo odšraufal. Seveda sem imel zadnje stojalo, to je proces bistveno olajšalo
sesir Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Telim raznim stojalom jest ne zaupam; ga še nisem videl, da bi na njem motor stal "stabilno".Jest motor raje porinem v drvarnico, pa odstranim sedež in nato z gurtnami pod sedež in za križe dvignem od tal; pa še zvrnt se ne more. Se strinjam!Spredaj na gurtne,zadaj stojalo! :whistle: @Vučko maš pa dnara,da daš tolk za menjavo :whistle:
Frips Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 46€? Ka si ti nor. Prpelem motor,pocakam,placam 16€ in gremo. Zamenji vulkanizerja :P
Jure Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 16, ka si ti nor? Postavim na stojala, odmontiram, zamenjam, scentriram, zmontiram in peljem :D 0€ :P :rolleyes:
sesir Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 16, ka si ti nor? Postavim na stojala, odmontiram, zamenjam, scentriram, zmontiram in peljem :D 0€ :P :rolleyes: Kolk te je pa prvič prišlo?Montirka,centrirka?Sej predvidevam,da si sam naredu,vseeno pa je neki prišlo :hmm:
Jure Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Centrirka Louis 50eur, kar se pa montirke tiče, ima pa "tast" doma rabljeno profi montirko, tako da ni problema :) Ima tudi centrirko, ampak bi bilo potrebno nekako naredit pravi nastavek, da bi šla moto guma gor.. Vendar mislim, da se ne bom obremenjeval s tem, je ročno centriranje res simpel ko pasulj..
k0ci Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Sem mislil kupit tole od lojza, pa sem razočaran ugotovil, da si nimam kaj pomagat z njo. Endure imajo sprednje akse tanjše od 17mm. A je te ročne centrirke že kdo sam delal? Kakšne ležaje uporabit? saj aksa se ne rabi točno nalegat v kolesna ležaja, samo toliko mora bit da gre noter Telim raznim stojalom jest ne zaupam; ga še nisem videl, da bi na njem motor stal "stabilno".Jest motor raje porinem v drvarnico, pa odstranim sedež in nato z gurtnami pod sedež in za križe dvignem od tal; pa še zvrnt se ne more. moraš kupit stojalo ne pa neki namesto stojala, jaz imam samo zadnje stojalo, in z lahkoto ˝kolenčkam˝ (se nagibam in presedam) na motorju ko je na njem jaz imam še cenejšo montažo, prinesem novo gumo in staro na feltni, mi premontira, vprašam kolk sem dolžan pa pravi: je že vredu, to je za mk podgurc :D
stenere Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 saj aksa se ne rabi točno nalegat v kolesna ležaja, samo toliko mora bit da gre noter Ja, se nisem čist jasno izrazil, ravno v tem je problem. Imam 15mm sprednjo akso. Ta centrirka v lojzu je pa s 17mm akso.
MiNa Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Nabaviš še dodatno "akso" 15mm pa ne bo problemov. Al pa ti jo kakšen strugar naredi.
Jure Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Al pa kupiš 40cm kos 15mm svetlo vlečenega železa v Merkurju :)
MiNa Objavljeno Marec 13, 2009 Opozori Objavljeno Marec 13, 2009 Še nekaj idej na temo centriranja koles. Zelo zanimiv je tale "Pocket Wheel Balancer".
SV rider Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 46€? Ka si ti nor. Prpelem motor,pocakam,placam 16€ in gremo. Zamenji vulkanizerja :P Kje pa, če ni skrivnost? :rolleyes:
Frips Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Ko ste pa v Lj taki šminkeri in imate cene navite v nebo. V Brežicah :P
Kawl Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 (popravljeno) Treba bo kupt nova kolesa: Najbl zanimive so mi Continental Raceattack gledam še dunlop gp racer 209 pirelli dragon supercorsa Continental in dunlop sta mi najbol zanimiva saj imam trgovino pred nosom, tako da, ker je ponavad treba zadn kolo umes še enkrat zamenat bi blo to nekak bolš. Vseen me ša zanima katera kolesa se najbol obnesejo? LP ROk Popravljeno Marec 14, 2009. Popravil Kawl
Frips Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Obnesejo za kaj? Kaj pričakuješ od gum?
Prix Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Treba bo kupt nova kolesa: Najbl zanimive so mi Continental Raceattack gledam še dunlop gp racer 209 pirelli dragon supercorsa Continental in dunlop sta mi najbol zanimiva saj imam trgovino pred nosom, tako da, ker je ponavad treba zadn kolo umes še enkrat zamenat bi blo to nekak bolš. Vseen me ša zanima katera kolesa se najbol obnesejo? LP ROk Pozanimaj se za Metzeler M3... moje izkušnje.... ne kupim drugih....dokler so te v prodaji... :unsure:
Kawl Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Obnesejo za kaj? Kaj pričakuješ od gum? Ornk športno gumo za na cesto - pa da dobiš mal več povratnih informacij kot pri navadni qualifire. Metzeler mi pa ime ni všeč :)
no_name Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Tud sam prisegam na M3 B) , ampak se mi zdi, da je kawl pripravljal motor za na grobnik, tam pa žal ne gre... M3 popustijo v 5. do 6. krogu pri "slabih cajtih". Vsekakor D209GP ne GP Racer. Pa kakor se govori med dirkači so dunlopke na Grobniku "prava stvar"...
biker77 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 Tud sam prisegam na M3 B) , ampak se mi zdi, da je kawl pripravljal motor za na grobnik, tam pa žal ne gre... M3 popustijo v 5. do 6. krogu pri "slabih cajtih". Vsekakor D209GP ne GP Racer. Pa kakor se govori med dirkači so dunlopke na Grobniku "prava stvar"... zakaj ne gp racer za grobnik?
no_name Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 A sem jest tebe kej prašal zakaj?
biker77 Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 A sem jest tebe kej prašal zakaj? zanima me zakaj naj ne bi bile gp racer primerne za grobnik.. razen če hočeš čase pod 1.37 štepat
no_name Objavljeno Marec 14, 2009 Opozori Objavljeno Marec 14, 2009 GP Racer je že rang med GP in qualifier. Qualifier ni priporočljiva za dol. GP je namenska guma, tud na Grobnik greš z namenom, ki pa ni penzionirat naokrog. Z GP Racer nimam izkušenj, GP so odlične tko da to je to, verjetno se tudi dobro obnesejo GP Racer, ampak sklepat neke kompromise pa ne. Na Grobnik se gre samo z enim namenom, razen če greš pozirat, pa si v bifeju najhitrejši ;)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se