Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

če pogledaš na gume-direkt je samo zadnja skoraj tolko..

Objavljeno
Q RR je kolk 130? Diablo III je pa 142? Pa sem prepričan,da ni primerjave,čeprav III še nisem sprobal :unsure:

SC je itak razred zase!

Kaj pa te je tako motilo pri Q RR, oziroma zakaj je slaba? Ker jaz sem te gume vsakodnevno priganjal po Kačjih Ridah, pa moram reči, da brez enega samega zdrsa ali nenakazanega popuščanja (tok tok). Boljše skratka samo za po cesti res ne bi rabil. Gp Racer pa isto, super grip :)

Objavljeno
Tale oglas sem zasledil

http://www.avto.bet/2004/pnevmatike/oglas.asp?id=2716487

Popravi bet v net

Pa res :eek:

Sem mislil, da imaš v mislih Dragon SC, ker tiste širnik ponuja za 240 oz 270 set :)

Ja potem ima pa očitno Pirreli še bolj fantaziske priporočene cene kot Dunlop, če je polna cena 600 pa tolk €, dobi se pa pod 300 :)

Objavljeno

Sem že skr ziher da bom uzel qualifer rr sam mal me skrbijo prevoženi km, bom dosegel vsaj 5tisoč. Skrbi me predvsem po sredini.

Objavljeno

boš, ker je po sredini trša, RR je iz dveh zmesi, navadna qualifier pa iz ene

Objavljeno
Sem že skr ziher da bom uzel qualifer rr sam mal me skrbijo prevoženi km, bom dosegel vsaj 5tisoč. Skrbi me predvsem po sredini.

Jest sm jih skor 6. Tole je pa stil vožnje - srebrn GSX-R pri 0:25, 0:34 in 1:00

No pa da ne bom izpadel divjak, se ne vozim skozi tako :) Imam pa par destinacij, kjer rad malo pobrusim kolena. Torej pri normalni vožnji z občasnimi športnimi vložki in brez nažiganja na polno od semaforja do semaforja mora zdržat 5-6k km ziher!

Objavljeno
Mislim da si se v enem stavku dvakrat zmotil.

??

aja... pozabo sem napisat da obstaja več različnih supercors..

dragon supercorsa pro

dragon supercorsa sc

diablo supercorsa sp

diablo supercorsa sc

sc (special compound) so kao bolj dirkaško usmerjene...

a je vozil kdo obe da bi lahko primerjavo napisal?

lp

Objavljeno
Mislim da si se v enem stavku dvakrat zmotil.

Ni se zmotil.. RR je dvokomponentna, po sredini trša, ob strani mehkejša in posledično zaradi tega, pa tudi zaradi same zmesi pri priganjanju naredi več km kot navadna Qualifier. Pa še grip je bolši :D

Objavljeno
Mislim da si se v enem stavku dvakrat zmotil.

kje :blink:

Objavljeno

Ja mene verjetno ravno to najbolj tepe ker kar pogosto štartam iz prve do konca. Kaj pa pospeševanje med vožnjo prav tako uničuje sredico.

Objavljeno (popravljeno)

ja sory stari ampak plastičnih gum pa ne delajo

pa ponavadi dirkači jamrajo da jim prehitro robe pobese.. sredino majo gladko tisti ki se po avtocesti ganjajo

Popravljeno . Popravil m@dness
Objavljeno

Kolikor sem sam prebral teste o tej gumi so reklamirali pet različnih pasov na gumi in tri različne zmesi nekako tako kot pri bt 016, če sem slučajno kaj pomešal se opravičujem.

Objavljeno
ja sory stari ampak plastičnih gum pa ne delajo

pa ponavadi dirkači jamrajo da jim prehitro robe pobese.. sredino majo gladko tisti ki se po avtocesti ganjajo

A pol ti praviš da nikoli ne spelješ na mal bolj agresivno.

Objavljeno

To kar si napisal je res samo potem takem če prehitevaš ali pelješ iz ovinka in pri tem pospešuješ bo prav tako pobralo sredino.

Objavljeno

Ma saj tisto kar sem jaz zgoraj napisal ne pomeni, da ne smeš nikol mal bol agresivno spelat :) Itak, da lahko, sej tut jst, pa tut rad odprem po kakšni ravnini, da se tistih 150 konjičkov malo razgiba, pa nisem še nikoli gume znucal prej po sredini kot ob robu :) Ampak, če pa skozi nažigaš pri speljevanju, iz križišč, med semaforji, potem je pa ni gume, ki bi to zdržala :)

Objavljeno
Kolikor sem sam prebral teste o tej gumi so reklamirali pet različnih pasov na gumi in tri različne zmesi nekako tako kot pri bt 016, če sem slučajno kaj pomešal se opravičujem.

ne, tukaj so dve zmesi in trije pasovi

Objavljeno

To se pravi da pospeševanje med vožnjo ne uničuje sredine toliko kot agresivni štart iz mesta.

Objavljeno
To se pravi da pospeševanje med vožnjo ne uničuje sredine toliko kot agresivni štart iz mesta.

točno tako, le malo logično pomisli, kdaj imaš sam občutek največjega pospeška, ko štartaš v prvi prestavi na polno ali ko v šesti naviješ gas da pospešuje? tako kot ti tudi guma čuti

Objavljeno

Ja maš prav če bi prej to poštudiral bi lahko te gume vozil do sredine maja, ampak bom pri novih bolj pazil. Še nekaj če mi lahko kdo razjasni zakaj mi na robovih profil znotraj obrablja zunanjo stran pa uvihuje navzven.

Objavljeno (popravljeno)

Slabo nastavljeno vzmetenje

Ponavadi profil prevzdvigne če je preveč našponano vračanje vzmeti, lahko je pa tud napačen tlak v gumah, sam ponavadi ni to.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno
Slabo nastavljeno vzmetenje

Se pravi bo potrebno stopit do nekoga ki se spozna na vzmetenje. Hvala za odgovor upam da je res to.

Objavljeno

pa tudi ni samo to, če je profil dovolj prečno postavljen na smer vrtenja se bo to vedno vihalo, tudi če poštimaš vzmetenje

Objavljeno
Jest sm jih skor 6. Tole je pa stil vožnje - srebrn GSX-R pri 0:25, 0:34 in 1:00

Treba ti je to gor limat. :fredy:

Objavljeno

Ma skor ne vrjamem da bi ble gume feketne dandanes.

Meni je recimo tako vihalo na qualifierki rr, pol sem se pa mal z vzmetenjem poigral, je blo pa vredu :)

tretja slikca

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!