bagio Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Fantje kje se da kupit Metzeler M3 po dobri ceni(kolko eur?), po možnosti da ti jih tam tudi montirajo kot se spodobi. Vem za enega zelo dobrega vulkanizerja pri kozini, kamor hodijo motoristi iz celega Trsta in Rijeke, majstr na svojem področju...Bi pa rad imeu primerjavo cen, da ga lahko probam še malo "stisnit" :whistle: Širnik 245eur
bikez Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 (popravljeno) Širnik 245eur Men je včeri reku Širnik za 120 in 180 dimenzijo M3 255€. Ali ima to fant variabilne cene al kva? Drgač pa mate v Labi sedaj za 220€ Pilot Power DOT07 (da so DOT07 mi je rekel trgovc, tak da mal preverite, če bote kupovali). Popravljeno Marec 25, 2009. Popravil bikez
bagio Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Men je včeri reku Širnik za 120 in 180 dimenzijo M3 255€. Ali ima to fant variabilne cene al kva? Drgač pa mate v Labi sedaj za 220€ Pilot Power DOT07 (da so DOT07 mi je rekel trgovc, tak da mal preverite, če bote kupovali). Januarja sem dal pri Širniku za 120in190 M3 245eur. Mogoče je bila še pred sezonska cena? :naughty:
suzuki Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 Men je včeri reku Širnik za 120 in 180 dimenzijo M3 255€. Ali ima to fant variabilne cene al kva? Drgač pa mate v Labi sedaj za 220€ Pilot Power DOT07 (da so DOT07 mi je rekel trgovc, tak da mal preverite, če bote kupovali). Hola mojster, zgolj v vednost in ravnanje: za tak oz še malo manjši denar dobiš tud Dunlop GP Racer, IMHO boljše gume od M3; če boš dal pa še 20€ zravn dobiš pa BT002, baje pa tud Corso III, ki so oboje neprimerljivo boljše od M3... premisli... She in TommyP 1 1
Jure Objavljeno Marec 25, 2009 Opozori Objavljeno Marec 25, 2009 GP Racer dobiš za 227€, Q RR, ki je pa po mojem mnenju še boljša izbira samo za na cesto od GP Racerja, pa za 215€ set. Q RR je tudi v istem rangu gum kot M3. medtem ko je GP Racer višje, ker gre za track day gumo, ki je v verziji s profilom legalna tudi za na cesto..
val7 Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 GP Racer dobiš za 227€, Q RR, ki je pa po mojem mnenju še boljša izbira samo za na cesto od GP Racerja, pa za 215€ set. Q RR je tudi v istem rangu gum kot M3. medtem ko je GP Racer višje, ker gre za track day gumo, ki je v verziji s profilom legalna tudi za na cesto.. Kje???
bikez Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Hola mojster, zgolj v vednost in ravnanje: za tak oz še malo manjši denar dobiš tud Dunlop GP Racer, IMHO boljše gume od M3; če boš dal pa še 20€ zravn dobiš pa BT002, baje pa tud Corso III, ki so oboje neprimerljivo boljše od M3... premisli... Hja, sej ni problem, mam še en komplet M3 doma pa moram še tega letos uničit, pol pa res ne vem, če ne bi kupil GP Racer al pa Pilot Power 2CT Corso III, BT002 pa ne vem, če bi jaz na mojga obesil, ker imajo kratko življensko dobo, pa moj motor jih tud ne bi mogu ponucat tak k se šika. Kolk km pa se kaj naredi z GP Racer pri zmerni vožnji z elementi božjasti pa če kak Marof, Raceland in mogoče ampak res mogoče Panonija padejo?
bikez Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Januarja sem dal pri Širniku za 120in190 M3 245eur.Mogoče je bila še pred sezonska cena? :naughty: @Bagio pa ne moreš januarja za motor gume kupovat :) Kam si pa prve gume dal, glede na to da maš nov motor?
Jure Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 (popravljeno) Kje??? Vulkanizerstvo F1, Širnik... Max 230set, ma več pa ne sme bit! :) Popravljeno Marec 26, 2009. Popravil Jure
suzuki Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 (popravljeno) Hja, sej ni problem, mam še en komplet M3 doma pa moram še tega letos uničit, pol pa res ne vem, če ne bi kupil GP Racer al pa Pilot Power 2CT Corso III, BT002 pa ne vem, če bi jaz na mojga obesil, ker imajo kratko življensko dobo, pa moj motor jih tud ne bi mogu ponucat tak k se šika. Kolk km pa se kaj naredi z GP Racer pri zmerni vožnji z elementi božjasti pa če kak Marof, Raceland in mogoče ampak res mogoče Panonija padejo? Hola mojster, ja, tale življenska doba nam pije kri... najprej treba razumet, da je najbolj odvisna od naše roke - če znamo dat gas samo na ON in OFF, pa divje bremzat pred vsakim ovinkom kot da smo na pisti, bo hitro šla vsaka guma, na vsakem motorju ;) jst vozim dokaj mehko in zato naredim (z Lubico) dobrih 6000 kmjčkov z GP Racer in enako s Corso III, z BT002 - ki ima že nova dokaj plitev profil - pa dobrih 5000 km :OK: to se mi zdi kar OK, glede na to da se (zlasti na zadnji dve) res lahko abs zanesem na cesti in na pisti; sprobano tudi na Panoniji, ne samo na Marofu :worship: kar se pa tiče da tvoj motorček "ne bi mogu ponucat takih gum kot se šika" - ne bodi tako skromen, gum konec koncev ne nuca motor ampak voznik, al ja :naughty: :OK: upam da boš čimprej uničil tiste M3 in si kupil ene fajn gume :P pol se gremo pa drajsat, a vela?? :naughty: Popravljeno Marec 26, 2009. Popravil suzuki TommyP in She 1 1
Frips Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 @Bagio Kam si pa prve gume dal, glede na to da maš nov motor? Prodal jih je ;)
bagio Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 @Bagio pa ne moreš januarja za motor gume kupovat :) Kam si pa prve gume dal, glede na to da maš nov motor? Menjal se jih za eure :rolleyes:
bikez Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Menjal se jih za eure :rolleyes: Boljš to, kot pa kamen v hrbet :P .
bagio Objavljeno Marec 26, 2009 Opozori Objavljeno Marec 26, 2009 Boljš to, kot pa kamen v hrbet :P . Res je :worship:
Prevtzer Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 (popravljeno) Zanima me kje (vsaj približno okoli Ljubljane) bi se dalo dobiti najceneje Dunalop Qualifier ali pa Continental Sport Attack 120/ -17 pa po možnosti da majo še poceni/zastonj montažo? H V A L A Aja pa še to: ali bi kdo bil pripravljen kupiti zadnjo gumo Bridgestone BT002, skor čist sveža 180/55-17? Bom dau jutr eno slikco gor Popravljeno Marec 27, 2009. Popravil Prevtzer
Jure Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Zakaj pa nočeš Bt002 zvozit do konca?
Prevtzer Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Zakaj pa nočeš Bt002 zvozit do konca? Sej bi jih, ampam mam samo zadno, sprednja je BT014 pa ma komi kej profila. Zdej bi al prodau zadno pa kupu komplet al pa kupu samo sprednjo, BT002 itak ne bo zdržala neki dolg (pravjo okol 5-6k km).
k0ci Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 Zanima me kje (vsaj približno okoli Ljubljane) bi se dalo dobiti najceneje Dunalop Qualifier ali pa Continental Sport Attack 120/ -17 pa po možnosti da majo še poceni/zastonj montažo? H V A L A Aja pa še to: ali bi kdo bil pripravljen kupiti zadnjo gumo Bridgestone BT002, skor čist sveža 180/55-17? Bom dau jutr eno slikco gor sam čak, kokr sm vidu slikco tvojga mopeda ti nimaš 002 ampak 020, drugače pa se qualifier komplet za manj kot 200€, samo ne pričakuj kaj več kot 6k km z njo
Prevtzer Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 sam čak, kokr sm vidu slikco tvojga mopeda ti nimaš 002 ampak 020, drugače pa se qualifier komplet za manj kot 200€, samo ne pričakuj kaj več kot 6k km z njo No zdej pa še to :D Možno ja, sm spet vse narobe gledou. a BT020 je za kej? Ker men zdej po mrzlem res super drži pa hitr se ogreje.
Prevtzer Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 No zdej pa še to :D Možno ja, sm spet vse narobe gledou. a BT020 je za kej? Ker men zdej po mrzlem res super drži pa hitr se ogreje. Zdej sm neki prebral kako vsi govorijo, da je ful trda :rolleyes:
k0ci Objavljeno Marec 27, 2009 Opozori Objavljeno Marec 27, 2009 No zdej pa še to :DMožno ja, sm spet vse narobe gledou. a BT020 je za kej? Ker men zdej po mrzlem res super drži pa hitr se ogreje. se pardoniram :blush: sem še enkrat pogledal slikco in kolikor se vidi podaj na gumi piše bt012, to je guma v rangu qualifier, tako da ni potrebe po nabavi druge
Prevtzer Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 se pardoniram :blush: sem še enkrat pogledal slikco in kolikor se vidi podaj na gumi piše bt012, to je guma v rangu qualifier, tako da ni potrebe po nabavi druge Aha, no se mi je zdelo da ni 020. Še zmeraj bi pa rabil sprednjo gumo. Če je res da z qualifier RR naredim več km kot z qualifier bom kr RR kupil.
Jure Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 (popravljeno) Tole zadnjo ti bo tudi navadna Qualifier zdržala, drži dovolj dobro, potem boš pa itak komplet menjal. Razen če nameravaš potem dat tudi zad Q RR, potem pa že z daj vzmemi tudi spredaj to.. Čeprav Q RR je bolj športna kot 012, imej v mislih to, da malo ogreješ pred tiščanjem. Popravljeno Marec 28, 2009. Popravil Jure
sesir Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 Čeprav Q RR je bolj športna kot 012, imej v mislih to, da malo ogreješ pred tiščanjem. Zanimivo kak vsi to pišete o ogrevanju in različnih gumah.Osebno,če so dobre gume gor ko ga kupim.Takoj menjam sprednjo gumo za diablo corsa,zadnjo pa ponavadi zvozim ali skurim! No v glavnem men je važno,da je sprednja guma višji ali enak rang kot zadnja! Kar se pa ogrevanja tiče...se s tem niti ne obremenjujem,ker itak,ko se vsedem na motor ne dam takoj ful gasa.Dokler,da pa se mašina in jz :whistle: mal ogrejema so pa gume itak že...pa še hitrost se stopnjuje tako,da...
Jure Objavljeno Marec 28, 2009 Opozori Objavljeno Marec 28, 2009 (popravljeno) No v glavnem men je važno,da je sprednja guma višji ali enak rang kot zadnja! Ravno v tem je fora :) Najbolje je isti rang! Če imaš zadaj navadno Qualifierco spred pa Supercorso pro, je sicer prednja višji rang, kar pa ni nujno ok. Po 2 ovinkih je Qualifier zagreta in daje dober filing, prednja pa še neogreta.. Pri enakem setu gum, če bi se lotil neogrete tiščat bi to prej na zadnji čutil.. Tako pa ne, zadnja deluje ok, prva pa spusti.. No ampak v praksit o ni tako hudo, ker mislim, da se večinoma vsi prve kilometre peljemo tako zmerno, da se že ogreje vsaka guma toliko, da vsaj solidno drži. Je pa za upoštevat tak neenak set, če se npr. na Kačjih ridah (ali kakšni drugi "tišaški" lokaciji) ustaviš, se gume ohladijo, nato pa se odločiš malo najanjat gor pa dol. Qualifier bi imela dovolj ogrevanja do vrha in bi dol šlo pa že po kolenu, s supercorso pa to ob teh temperaturah verjetno ni pametno naredit :) Popravljeno Marec 28, 2009. Popravil Jure
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se