Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Fantje kje se da kupit Metzeler M3 po dobri ceni(kolko eur?), po možnosti da ti jih tam tudi montirajo kot se spodobi.

Vem za enega zelo dobrega vulkanizerja pri kozini, kamor hodijo motoristi iz celega Trsta in Rijeke, majstr na svojem področju...Bi pa rad imeu primerjavo cen, da ga lahko probam še malo "stisnit" :whistle:

Širnik 245eur

Objavljeno (popravljeno)
Širnik 245eur

Men je včeri reku Širnik za 120 in 180 dimenzijo M3 255€. Ali ima to fant variabilne cene al kva? Drgač pa mate v Labi sedaj za 220€ Pilot Power DOT07 (da so DOT07 mi je rekel trgovc, tak da mal preverite, če bote kupovali).

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno
Men je včeri reku Širnik za 120 in 180 dimenzijo M3 255€. Ali ima to fant variabilne cene al kva? Drgač pa mate v Labi sedaj za 220€ Pilot Power DOT07 (da so DOT07 mi je rekel trgovc, tak da mal preverite, če bote kupovali).

Januarja sem dal pri Širniku za 120in190 M3 245eur.

Mogoče je bila še pred sezonska cena? :naughty:

Objavljeno
Men je včeri reku Širnik za 120 in 180 dimenzijo M3 255€. Ali ima to fant variabilne cene al kva? Drgač pa mate v Labi sedaj za 220€ Pilot Power DOT07 (da so DOT07 mi je rekel trgovc, tak da mal preverite, če bote kupovali).

Hola mojster,

zgolj v vednost in ravnanje: za tak oz še malo manjši denar dobiš tud Dunlop GP Racer, IMHO boljše gume od M3; če boš dal pa še 20€ zravn dobiš pa BT002, baje pa tud Corso III, ki so oboje neprimerljivo boljše od M3... premisli...

Objavljeno

GP Racer dobiš za 227€, Q RR, ki je pa po mojem mnenju še boljša izbira samo za na cesto od GP Racerja, pa za 215€ set. Q RR je tudi v istem rangu gum kot M3. medtem ko je GP Racer višje, ker gre za track day gumo, ki je v verziji s profilom legalna tudi za na cesto..

Objavljeno
GP Racer dobiš za 227€, Q RR, ki je pa po mojem mnenju še boljša izbira samo za na cesto od GP Racerja, pa za 215€ set. Q RR je tudi v istem rangu gum kot M3. medtem ko je GP Racer višje, ker gre za track day gumo, ki je v verziji s profilom legalna tudi za na cesto..

Kje???

Objavljeno
Hola mojster,

zgolj v vednost in ravnanje: za tak oz še malo manjši denar dobiš tud Dunlop GP Racer, IMHO boljše gume od M3; če boš dal pa še 20€ zravn dobiš pa BT002, baje pa tud Corso III, ki so oboje neprimerljivo boljše od M3... premisli...

Hja, sej ni problem, mam še en komplet M3 doma pa moram še tega letos uničit, pol pa res ne vem, če ne bi kupil GP Racer al pa Pilot Power 2CT Corso III, BT002 pa ne vem, če bi jaz na mojga obesil, ker imajo kratko življensko dobo, pa moj motor jih tud ne bi mogu ponucat tak k se šika. Kolk km pa se kaj naredi z GP Racer pri zmerni vožnji z elementi božjasti pa če kak Marof, Raceland in mogoče ampak res mogoče Panonija padejo?

Objavljeno
Januarja sem dal pri Širniku za 120in190 M3 245eur.

Mogoče je bila še pred sezonska cena? :naughty:

@Bagio pa ne moreš januarja za motor gume kupovat :) Kam si pa prve gume dal, glede na to da maš nov motor?

Objavljeno (popravljeno)
Kje???

Vulkanizerstvo F1, Širnik... Max 230set, ma več pa ne sme bit! :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)
Hja, sej ni problem, mam še en komplet M3 doma pa moram še tega letos uničit, pol pa res ne vem, če ne bi kupil GP Racer al pa Pilot Power 2CT Corso III, BT002 pa ne vem, če bi jaz na mojga obesil, ker imajo kratko življensko dobo, pa moj motor jih tud ne bi mogu ponucat tak k se šika. Kolk km pa se kaj naredi z GP Racer pri zmerni vožnji z elementi božjasti pa če kak Marof, Raceland in mogoče ampak res mogoče Panonija padejo?

Hola mojster,

ja, tale življenska doba nam pije kri... najprej treba razumet, da je najbolj odvisna od naše roke - če znamo dat gas samo na ON in OFF, pa divje bremzat pred vsakim ovinkom kot da smo na pisti, bo hitro šla vsaka guma, na vsakem motorju ;) jst vozim dokaj mehko in zato naredim (z Lubico) dobrih 6000 kmjčkov z GP Racer in enako s Corso III, z BT002 - ki ima že nova dokaj plitev profil - pa dobrih 5000 km :OK: to se mi zdi kar OK, glede na to da se (zlasti na zadnji dve) res lahko abs zanesem na cesti in na pisti; sprobano tudi na Panoniji, ne samo na Marofu :worship:

kar se pa tiče da tvoj motorček "ne bi mogu ponucat takih gum kot se šika" - ne bodi tako skromen, gum konec koncev ne nuca motor ampak voznik, al ja :naughty: :OK:

upam da boš čimprej uničil tiste M3 in si kupil ene fajn gume :P pol se gremo pa drajsat, a vela?? :naughty:

Popravljeno . Popravil suzuki
Objavljeno
@Bagio Kam si pa prve gume dal, glede na to da maš nov motor?

Prodal jih je ;)

Objavljeno
@Bagio pa ne moreš januarja za motor gume kupovat :) Kam si pa prve gume dal, glede na to da maš nov motor?

Menjal se jih za eure :rolleyes:

Objavljeno
Menjal se jih za eure :rolleyes:

Boljš to, kot pa kamen v hrbet :P .

Objavljeno
Boljš to, kot pa kamen v hrbet :P .

Res je :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Zanima me kje (vsaj približno okoli Ljubljane) bi se dalo dobiti najceneje Dunalop Qualifier ali pa Continental Sport Attack 120/ -17 pa po možnosti da majo še poceni/zastonj montažo?

H V A L A

Aja pa še to: ali bi kdo bil pripravljen kupiti zadnjo gumo Bridgestone BT002, skor čist sveža 180/55-17?

Bom dau jutr eno slikco gor

Popravljeno . Popravil Prevtzer
Objavljeno

Zakaj pa nočeš Bt002 zvozit do konca?

Objavljeno
Zakaj pa nočeš Bt002 zvozit do konca?

Sej bi jih, ampam mam samo zadno, sprednja je BT014 pa ma komi kej profila.

Zdej bi al prodau zadno pa kupu komplet al pa kupu samo sprednjo, BT002 itak ne bo zdržala neki dolg (pravjo okol 5-6k km).

Objavljeno
Zanima me kje (vsaj približno okoli Ljubljane) bi se dalo dobiti najceneje Dunalop Qualifier ali pa Continental Sport Attack 120/ -17 pa po možnosti da majo še poceni/zastonj montažo?

H V A L A

Aja pa še to: ali bi kdo bil pripravljen kupiti zadnjo gumo Bridgestone BT002, skor čist sveža 180/55-17?

Bom dau jutr eno slikco gor

sam čak, kokr sm vidu slikco tvojga mopeda ti nimaš 002 ampak 020, drugače pa se qualifier komplet za manj kot 200€, samo ne pričakuj kaj več kot 6k km z njo

Objavljeno
sam čak, kokr sm vidu slikco tvojga mopeda ti nimaš 002 ampak 020, drugače pa se qualifier komplet za manj kot 200€, samo ne pričakuj kaj več kot 6k km z njo

No zdej pa še to :D

Možno ja, sm spet vse narobe gledou.

a BT020 je za kej? Ker men zdej po mrzlem res super drži pa hitr se ogreje.

Objavljeno
No zdej pa še to :D

Možno ja, sm spet vse narobe gledou.

a BT020 je za kej? Ker men zdej po mrzlem res super drži pa hitr se ogreje.

Zdej sm neki prebral kako vsi govorijo, da je ful trda :rolleyes:

Objavljeno
No zdej pa še to :D

Možno ja, sm spet vse narobe gledou.

a BT020 je za kej? Ker men zdej po mrzlem res super drži pa hitr se ogreje.

se pardoniram :blush: sem še enkrat pogledal slikco in kolikor se vidi podaj na gumi piše bt012, to je guma v rangu qualifier, tako da ni potrebe po nabavi druge

Objavljeno
se pardoniram :blush: sem še enkrat pogledal slikco in kolikor se vidi podaj na gumi piše bt012, to je guma v rangu qualifier, tako da ni potrebe po nabavi druge

Aha, no se mi je zdelo da ni 020. Še zmeraj bi pa rabil sprednjo gumo. Če je res da z qualifier RR naredim več km kot z qualifier bom kr RR kupil.

Objavljeno (popravljeno)

Tole zadnjo ti bo tudi navadna Qualifier zdržala, drži dovolj dobro, potem boš pa itak komplet menjal. Razen če nameravaš potem dat tudi zad Q RR, potem pa že z daj vzmemi tudi spredaj to.. Čeprav Q RR je bolj športna kot 012, imej v mislih to, da malo ogreješ pred tiščanjem.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Čeprav Q RR je bolj športna kot 012, imej v mislih to, da malo ogreješ pred tiščanjem.

Zanimivo kak vsi to pišete o ogrevanju in različnih gumah.Osebno,če so dobre gume gor ko ga kupim.Takoj menjam sprednjo gumo za diablo corsa,zadnjo pa ponavadi zvozim ali skurim!

No v glavnem men je važno,da je sprednja guma višji ali enak rang kot zadnja!

Kar se pa ogrevanja tiče...se s tem niti ne obremenjujem,ker itak,ko se vsedem na motor ne dam takoj ful gasa.Dokler,da pa se mašina in jz :whistle: mal ogrejema so pa gume itak že...pa še hitrost se stopnjuje tako,da...

Objavljeno (popravljeno)
No v glavnem men je važno,da je sprednja guma višji ali enak rang kot zadnja!

Ravno v tem je fora :) Najbolje je isti rang!

Če imaš zadaj navadno Qualifierco spred pa Supercorso pro, je sicer prednja višji rang, kar pa ni nujno ok. Po 2 ovinkih je Qualifier zagreta in daje dober filing, prednja pa še neogreta.. Pri enakem setu gum, če bi se lotil neogrete tiščat bi to prej na zadnji čutil.. Tako pa ne, zadnja deluje ok, prva pa spusti..

No ampak v praksit o ni tako hudo, ker mislim, da se večinoma vsi prve kilometre peljemo tako zmerno, da se že ogreje vsaka guma toliko, da vsaj solidno drži.

Je pa za upoštevat tak neenak set, če se npr. na Kačjih ridah (ali kakšni drugi "tišaški" lokaciji) ustaviš, se gume ohladijo, nato pa se odločiš malo najanjat gor pa dol. Qualifier bi imela dovolj ogrevanja do vrha in bi dol šlo pa že po kolenu, s supercorso pa to ob teh temperaturah verjetno ni pametno naredit :)

Popravljeno . Popravil Jure

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!