Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

kako si vedel da dragonce gledam? xD Ehm .. saj imam zdaj gor Dragon EVO. Zakon SO :D

Ker boljše gume za 125ccm enostavno še niso izdelali! :naughty:

Ampak ko je men se kdo smejov da ne pridem do roba sem mu reku nej ga potipa, k je bil čist stoplen, ker mal čes pa lahko greš :D

Kako sport touring novejšo gumo najdi, bo pomojem najbolše držal pri takem motorju.

Če imaš pa širšo gumo pa ti fali vsaj 1cm!Večino časa več!In potem se pa kaj hitro naredi tak rob.Pol ga pa čez ne spraviš več.Ko ga pa pa spet kr pade in ni ok!

Fajn je met ok gumo.Na tako lahkem motorju se še bolj poznajo črte,ko črez zapelješ.Gum pa tud ne tolk pobira,da bi mogu o tem razmišljat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno na motor zmontirov metzeler m3,prej sem imel dunlop qualifier rr.Razlika je več kot pa očitna prej mi je z dunlop v takih razmerah kot so sedaj veliko slabše držala kot pa metzeler m3.Na kratko tisti ki ste v dilemi med dunlop in metzeler vzemite metzeler z6 ali pa m3.Edina slaba stvar gum je da hitreje grejo,saj veste kako pravijo ne moreš imeti vsega,veliko prevoženih km in dober oprijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na CBR l.89 je bila original 130 guma. Gor sem imel 160, nato pa D205 150 širine. Vozil BP, edino "pusi štrajfni" so bil 1cm, ampak se z tem nisem obremenjeval.

Kar se pa Metzelerja tiče sem pa tud zelo zadovoljen, če primerjam z D208RR. Z temi sem naredil 4000km, pa sem jo moral že zadej narezat, da sem potegnil 5000km z njo, medtem, ko sem pri istem načinu vožnje naredil z Z6 8500km, z M3 pa 7500km, nato sem zadnjo narezal in sem menjal komplet pri 10022km, ker je bla prednja fuč. Z zadnjo bi lahko še slabih 1000km potegnil...

Letos je spet obut v M3, naslednji komplet bo pa tud najbrž M3...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na CBR l.89 je bila original 130 guma. Gor sem imel 160, nato pa D205 150 širine. Vozil BP, edino "pusi štrajfni" so bil 1cm, ampak se z tem nisem obremenjeval.

naredil 4000km, pa sem jo moral že zadej narezat, da sem potegnil 5000km z njo, z M3 pa 7500km, nato sem zadnjo narezal

No mene bi izredno živciralo,da imam mopi in guma ni do roba!Se mi še ni zgodilo :whistle:

Kaj si narezal gumo?Na katerem motorju?Eni se očtno nimate radi :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem končno na motor zmontirov metzeler m3,prej sem imel dunlop qualifier rr.Razlika je več kot pa očitna prej mi je z dunlop v takih razmerah kot so sedaj veliko slabše držala kot pa metzeler m3.Na kratko tisti ki ste v dilemi med dunlop in metzeler vzemite metzeler z6 ali pa m3.Edina slaba stvar gum je da hitreje grejo,saj veste kako pravijo ne moreš imeti vsega,veliko prevoženih km in dober oprijem.

Brez zamere, ampak potem moraš pa umirit svojo vožnjo. Jest nisem pri tapočasnih, pa nisem niti 1x, ne v takih pogojih, ne poleti začutil, da Q RR ne bi držala 100%. Drugače pa kolikor vem Q RR in M3 delata približno isto km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje.. Danes sem šel z mojo APN na sleme. Kjer so zelo lepi ovinki za polagat. Vendar ko se nagnem v desno mi začne guma ''drčet'' (nevem kako se naj izrazim) kar tako poskakuje. Vendar to samo ko se nagnem v desno. Možno bi bilo da je guma preveč napolnjena vendar potem bi guma tako poskakovala tudi ko se nagnem v levo.. :hmm: ..Ali je to lahko zaradi mrzlega asfalta?

Res se ni fajn vozit ko veš da če se malo bolj nagneš te bo vrglo :BUA: ....Torej..kakšen predlog?

P.S. koliko sploh morajo biti napolnjene pnevmatike na APN?

P.P.S Upam da sem zadel temo :hmm: :D

Popravljeno . Popravil ARMANY
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez zamere, ampak potem moraš pa umirit svojo vožnjo. Jest nisem pri tapočasnih, pa nisem niti 1x, ne v takih pogojih, ne poleti začutil, da Q RR ne bi držala 100%. Drugače pa kolikor vem Q RR in M3 delata približno isto km.

Se opravičujem guma je bila navadna Qualifier ni bla rr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Conti raceattack (street) sprednja guma (120 70 r17)z nekaj kilometri že za seboj, se odda novemu lastniku, za kakšen track day, ker za kej več bolj ni več, ni pa še izrabljena do indikatorjev..

aya v zameno za kkšno hladno zalo symphony :) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako se bi obnesle dragon supercosa na 600taku? In sicer cbr f, vožena bi bla večinoma po cesti + nekej piste. Sj vem da bi bla corsa 3 bulša izbira, sm mene zanima za supercorso :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tako, sem bil pristaš dunlopa, pa zdaj probal supercorso (sicer diablo) pa je zakon :kva2: , včeraj sem jo dobro ogrel, kljub neidealnim temperaturam zraka, evo tole je naredilo na kočevje - dvor

post-9362-1239016614_thumb.jpg

priporočam nakup, ne bo ti žal :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje.. Danes sem šel z mojo APN na sleme. Kjer so zelo lepi ovinki za polagat. Vendar ko se nagnem v desno mi začne guma ''drčet'' (nevem kako se naj izrazim) kar tako poskakuje. Vendar to samo ko se nagnem v desno. Možno bi bilo da je guma preveč napolnjena vendar potem bi guma tako poskakovala tudi ko se nagnem v levo.. :hmm: ..Ali je to lahko zaradi mrzlega asfalta?

Res se ni fajn vozit ko veš da če se malo bolj nagneš te bo vrglo :BUA: ....Torej..kakšen predlog?

P.S. koliko sploh morajo biti napolnjene pnevmatike na APN?

P.P.S Upam da sem zadel temo :hmm: :D

nic ni to ce kaj skace, mogoce moras gume se malo dopumpat na kake 3 bare zdaj ko se ni tako vroce, v ovinku pa ga samo bolj nagni pa bo.... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno tako, sem bil pristaš dunlopa, pa zdaj probal supercorso (sicer diablo) pa je zakon :kva2: , včeraj sem jo dobro ogrel, kljub neidealnim temperaturam zraka, evo tole je naredilo na kočevje - dvor

post-9362-1239016614_thumb.jpg

priporočam nakup, ne bo ti žal :worship:

UH, si pa bil DIVJI po cesti!!!! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nic ni to ce kaj skace, mogoce moras gume se malo dopumpat na kake 3 bare zdaj ko se ni tako vroce, v ovinku pa ga samo bolj nagni pa bo.... :worship:

dopumpat??? Se mi zdi da o sm jo mal spraznu da je blo bolš. Sam mogoč se mi je to sam zdelo :unsure:

Nagnat ga pa ne morm bol :evilgrin: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koci, škoda ko ne moreva ponovit mobikroga he he:))))

Mene je zmeraj zafrkaval zadnji desni pred ciljno tu sem mel straha ki je nakrpano vse. Ma pur je šlo do tace!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pitaj supercorsa je majka za vsepovsod. Sam dež jo mal j.

Evo sliko

točno tako, sem bil pristaš dunlopa, pa zdaj probal supercorso (sicer diablo) pa je zakon :kva2: , včeraj sem jo dobro ogrel, kljub neidealnim temperaturam zraka, evo tole je naredilo na kočevje - dvor

post-9362-1239016614_thumb.jpg

priporočam nakup, ne bo ti žal :worship:

Norci :whistle:

No je pa če tako, pa bom tud to vzel v načrt. Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšno izkušnjo z michelin pilot power na cbr-ki 600??? Jaz imam M3 in sem zadovoljna me pa mika probat nekaj drugega :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšno izkušnjo z michelin pilot power na cbr-ki 600??? Jaz imam M3 in sem zadovoljna me pa mika probat nekaj drugega :whistle:

kok ti je pa kej zdrzala m3?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!