Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Gumo sem vceraj kupil in danes dal gor. A bom v dveh dneh dvvoje zadnje gume kupil ?

no_name kje je problem? V gumi? Pa saj pravim, da se jst enako nagnem. Gumi pa sta indenticni ( D208 150/60-17 ). To mi je pa res cudno :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

grelci so priporočljivi, niso pa obveza... 1 krog za segrevanje, 2 krog še z rezervo, 3 krog pa španaš...

Aha ... Samo v primeru da voziš potem še dirko jih je pa fajn met, da se loh takoj poženeš in ne cvikaš za brezveze... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedaj sledi nadaljevanje :grim . Jutri jaz montiram nov komplet M3 :P .

Ah dj....sj se še profil vidi :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@budacki

Nč dveh gum menjat!

Nova guma se vsekakor drugače pelje kot rabljena.

Ampak v tvojem primeru je pomoje tlak gume drugačen..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: DUNLOP Qualifier

- model motorja: Suzuki GSF 600-S

- prevoženi kilometri: 8000km in še za 2000km rezerve (sprednja bi bila za zamenjat prej)

- način vožnje: 60%agresivna-športna, 40% umirjena-potovalna, %dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 25%, mesto 30%, avto cesta 45%

-oprijem na mokrem: ocena 8

- oprijem izven sezone: (10°-18°C) ocena od 8

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9

-način obrabe: med sredino in robom

- 95% km s sopotnico

-CENA z montažo: 240€

-komentar: Ker je to moj prvi težji motor nimam drugih izkušenj. Od 8000km sem jih naredil 6000 s sopotnico na poti do Barcelone (40% ac). V Ljubljani narejenih 1000km. V prvih 1000km mi je na mokrem prehodu za pešče zdrsnila (končalo se je z bočnim parkiranjem). Zalagam ne dosti, nimam še občutka. Z gumama sem zadovoljen, miren tek tudi pri visokih hitrostih, vendar bosta naslednji najverjetneje Metzeler Z6 (že pred naslednjo daljšo turo naj bi bile zamenjane).

lp, S.

Popravljeno . Popravil Banditt
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumo sem vceraj kupil in danes dal gor. A bom v dveh dneh dvvoje zadnje gume kupil ?

no_name kje je problem? V gumi? Pa saj pravim, da se jst enako nagnem. Gumi pa sta indenticni ( D208 150/60-17 ). To mi je pa res cudno :S

Preveri kolk maš napumpano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha ... Samo v primeru da voziš potem še dirko jih je pa fajn met, da se loh takoj poženeš in ne cvikaš za brezveze... :)

pred dirko je krog za segrevanje, gume pa tudi od prejšnjega treninga niso čisto mrzle tak da se tud hitro

segrejejo.. na polno vseeno nebi štartal.. pač malo z občutkom prvih par ovinkov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred dirko je krog za segrevanje, gume pa tudi od prejšnjega treninga niso čisto mrzle tak da se tud hitro

segrejejo.. na polno vseeno nebi štartal.. pač malo z občutkom prvih par ovinkov

hvala za advajs :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Majesti! Ženi na transalpu se guma izrablja v klin, mislim da je razlog znižanje motorja na sprednih vilicah! Moja sprednja tud že mal pleše sam ma že 12000 tako da ni neč čudnega, jo bo treba zamenat!

spremeniti nacin voznje - aka ne zavirati predolgo v ovinek ali z rahlim dodajanjem plina skozi ovinek.

ne vem zakaj bi bilo znizanje motorja razlog za taksno obrabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tovarniško predpisan za tvoj motor je verjetno 2.5 spredaj, 2.9 zadaj. Ampak po mojem občutku se bolje obnese 2.3-2.4 spredaj in 2.6-2.7 zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neenakomerna obraba sprednje gume nastane samo iz naslednjih razlogov:

- levi ali desni ovinek ti bolj paše od tu razlika v obrablenosti gum

- zaviranje globoko v ovinek, zaradi tega postane guma v obliki klina

Sem pri seb pogledu prvo gumo in je levo bolj izrabljena kot desno. Noben ne bo reko da mu desni ovinek enako leži kot levi. Dokler guma po vrhu tekalne površine ni ravna je guma za zrabit oz.odfurat. Če pa je prednja pnevmatika zrabljena po sredini na nulo skor ob strani pa kot nova ima to za posledico, da ko zapelješ v ovinkek maš občutek, da bo prednji del motorja padu pod mašino.

spremeniti nacin voznje - aka ne zavirati predolgo v ovinek ali z rahlim dodajanjem plina skozi ovinek.

ne vem zakaj bi bilo znizanje motorja razlog za taksno obrabo.

-Ne bo držalo. Pumpaj nominal+0.3 pa bo vse drugač. Pa ob prilki boš dal za sodček pira. Pa še to-ne pisat takih o zaviranju v ovinek - pravi motoristi in s tem mislim tiste, ki obvladajo, zavirajo do PREVOJA-zamislite se kje ste vi ?! Pika.

-Ker si na ženinem mopedu skrajševal trail, pa si ji naredil moped za zaprte ovinke. Po ravnem pa bo postal malo nemiren pri višjih hitrostih. Na obrabo gum s tem ne vplivaš. Najbrž bi bilo boljše, da bi ji npr. kupil cokle/bafike, če bi hotu, da se bo varneje hitro peljala.... in tudi lahko varno ustavila (beri stopila na tla). :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@budacki

Nč dveh gum menjat!

Nova guma se vsekakor drugače pelje kot rabljena.

Ampak v tvojem primeru je pomoje tlak gume drugačen..

No vidis, tega pa nisem sploh pomislil, ker je pac vulkanizer pihal noter. Kok bi blo pa dobro met? Jst bom skocu na crpalko pa kok je zdej tak priblizno za mrzle gume pa kok za tople?

Aja pa res ... prej je bil v gumi kao PLIN, zdaj pa navaden zrak. To tudi kaj vpliva?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume zmer mrzle pumpaj.

(zate pomoje tam cca 2.3 sprednja, 2.6 zadnja) Sam ne me držat za besedo. Preveri v manualu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gume zmer mrzle pumpaj.

(zate pomoje tam cca 2.3 sprednja, 2.6 zadnja) Sam ne me držat za besedo. Preveri v manualu.

Mi daš številko Manuala :naughty: , ga pokličem, kok nj gume pumpam :whistle:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi daš številko Manuala :naughty: , ga pokličem, kok nj gume pumpam :whistle:

Pravi manuel da 1,2 kg/cm2. WTF je to barov? Res mi je zal ampak se mi neda iskat po netu, ker se seminarsko za nemscino delam :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi manuel da 1,2 kg/cm2. WTF je to barov? Res mi je zal ampak se mi neda iskat po netu, ker se seminarsko za nemscino delam :S

to bo kr 1,2 bara (1.1772 v resnici :) )

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to bo kr 1,2 bara (1.1772 v resnici :) )

LP

Fak v pizdo to je fajn mau :S a se Vam ne zdi?

Edit:

A sm zdej preveru se enkrat pa je zadnja guma 1.5 bara in sprednaj 1.2 bara ( torej kg/cm2 )

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fak v pizdo to je fajn mau :S a se Vam ne zdi?

Edit:

A sm zdej preveru se enkrat pa je zadnja guma 1.5 bara in sprednaj 1.2 bara ( torej kg/cm2 )

pa si ziher da si prav gledu.. enduro majo ponavad na tulk barov.. js mam na mojem 1,8 bara spredaj pa 2,0 bara zadaj ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!