Frips Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Ti, pa je ista višina gume? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Če si tastaro tko do roba "spravil" se ve kje je problem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KUŠČAR Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Namontiral nov komplet gum, Michelin Pilot Power. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 čestitam in kaj sedaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Gumo sem vceraj kupil in danes dal gor. A bom v dveh dneh dvvoje zadnje gume kupil ? no_name kje je problem? V gumi? Pa saj pravim, da se jst enako nagnem. Gumi pa sta indenticni ( D208 150/60-17 ). To mi je pa res cudno :S Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 čestitam in kaj sedaj? Sedaj sledi nadaljevanje :grim . Jutri jaz montiram nov komplet M3 . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 grelci so priporočljivi, niso pa obveza... 1 krog za segrevanje, 2 krog še z rezervo, 3 krog pa španaš... Aha ... Samo v primeru da voziš potem še dirko jih je pa fajn met, da se loh takoj poženeš in ne cvikaš za brezveze... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Sedaj sledi nadaljevanje :grim . Jutri jaz montiram nov komplet M3 . Ah dj....sj se še profil vidi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 @budacki Nč dveh gum menjat! Nova guma se vsekakor drugače pelje kot rabljena. Ampak v tvojem primeru je pomoje tlak gume drugačen.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 Ah dj....sj se še profil vidi :grrr sem mal dregal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Banditt Objavljeno April 22, 2009 Deli Objavljeno April 22, 2009 (popravljeno) - znamka in model pnevmatike: DUNLOP Qualifier - model motorja: Suzuki GSF 600-S - prevoženi kilometri: 8000km in še za 2000km rezerve (sprednja bi bila za zamenjat prej) - način vožnje: 60%agresivna-športna, 40% umirjena-potovalna, %dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 25%, mesto 30%, avto cesta 45% -oprijem na mokrem: ocena 8 - oprijem izven sezone: (10°-18°C) ocena od 8 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9 -način obrabe: med sredino in robom - 95% km s sopotnico -CENA z montažo: 240€ -komentar: Ker je to moj prvi težji motor nimam drugih izkušenj. Od 8000km sem jih naredil 6000 s sopotnico na poti do Barcelone (40% ac). V Ljubljani narejenih 1000km. V prvih 1000km mi je na mokrem prehodu za pešče zdrsnila (končalo se je z bočnim parkiranjem). Zalagam ne dosti, nimam še občutka. Z gumama sem zadovoljen, miren tek tudi pri visokih hitrostih, vendar bosta naslednji najverjetneje Metzeler Z6 (že pred naslednjo daljšo turo naj bi bile zamenjane). lp, S. Popravljeno April 22, 2009. Popravil Banditt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bojc84 Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Gumo sem vceraj kupil in danes dal gor. A bom v dveh dneh dvvoje zadnje gume kupil ? no_name kje je problem? V gumi? Pa saj pravim, da se jst enako nagnem. Gumi pa sta indenticni ( D208 150/60-17 ). To mi je pa res cudno :S Preveri kolk maš napumpano Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Aha ... Samo v primeru da voziš potem še dirko jih je pa fajn met, da se loh takoj poženeš in ne cvikaš za brezveze... pred dirko je krog za segrevanje, gume pa tudi od prejšnjega treninga niso čisto mrzle tak da se tud hitro segrejejo.. na polno vseeno nebi štartal.. pač malo z občutkom prvih par ovinkov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kawl Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 pred dirko je krog za segrevanje, gume pa tudi od prejšnjega treninga niso čisto mrzle tak da se tud hitro segrejejo.. na polno vseeno nebi štartal.. pač malo z občutkom prvih par ovinkov hvala za advajs Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Majesti! Ženi na transalpu se guma izrablja v klin, mislim da je razlog znižanje motorja na sprednih vilicah! Moja sprednja tud že mal pleše sam ma že 12000 tako da ni neč čudnega, jo bo treba zamenat! spremeniti nacin voznje - aka ne zavirati predolgo v ovinek ali z rahlim dodajanjem plina skozi ovinek. ne vem zakaj bi bilo znizanje motorja razlog za taksno obrabo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kreksimon Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Kakšna bi bil pravi tlak na gumah M3. Vozim Z750 letnik 2007? Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Tovarniško predpisan za tvoj motor je verjetno 2.5 spredaj, 2.9 zadaj. Ampak po mojem občutku se bolje obnese 2.3-2.4 spredaj in 2.6-2.7 zadaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Piksna Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Neenakomerna obraba sprednje gume nastane samo iz naslednjih razlogov: - levi ali desni ovinek ti bolj paše od tu razlika v obrablenosti gum - zaviranje globoko v ovinek, zaradi tega postane guma v obliki klina Sem pri seb pogledu prvo gumo in je levo bolj izrabljena kot desno. Noben ne bo reko da mu desni ovinek enako leži kot levi. Dokler guma po vrhu tekalne površine ni ravna je guma za zrabit oz.odfurat. Če pa je prednja pnevmatika zrabljena po sredini na nulo skor ob strani pa kot nova ima to za posledico, da ko zapelješ v ovinkek maš občutek, da bo prednji del motorja padu pod mašino. spremeniti nacin voznje - aka ne zavirati predolgo v ovinek ali z rahlim dodajanjem plina skozi ovinek. ne vem zakaj bi bilo znizanje motorja razlog za taksno obrabo. -Ne bo držalo. Pumpaj nominal+0.3 pa bo vse drugač. Pa ob prilki boš dal za sodček pira. Pa še to-ne pisat takih o zaviranju v ovinek - pravi motoristi in s tem mislim tiste, ki obvladajo, zavirajo do PREVOJA-zamislite se kje ste vi ?! Pika. -Ker si na ženinem mopedu skrajševal trail, pa si ji naredil moped za zaprte ovinke. Po ravnem pa bo postal malo nemiren pri višjih hitrostih. Na obrabo gum s tem ne vplivaš. Najbrž bi bilo boljše, da bi ji npr. kupil cokle/bafike, če bi hotu, da se bo varneje hitro peljala.... in tudi lahko varno ustavila (beri stopila na tla). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 @budacki Nč dveh gum menjat! Nova guma se vsekakor drugače pelje kot rabljena. Ampak v tvojem primeru je pomoje tlak gume drugačen.. No vidis, tega pa nisem sploh pomislil, ker je pac vulkanizer pihal noter. Kok bi blo pa dobro met? Jst bom skocu na crpalko pa kok je zdej tak priblizno za mrzle gume pa kok za tople? Aja pa res ... prej je bil v gumi kao PLIN, zdaj pa navaden zrak. To tudi kaj vpliva? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Gume zmer mrzle pumpaj. (zate pomoje tam cca 2.3 sprednja, 2.6 zadnja) Sam ne me držat za besedo. Preveri v manualu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 (popravljeno) Gume zmer mrzle pumpaj. (zate pomoje tam cca 2.3 sprednja, 2.6 zadnja) Sam ne me držat za besedo. Preveri v manualu. Mi daš številko Manuala :naughty: , ga pokličem, kok nj gume pumpam Popravljeno April 23, 2009. Popravil maus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Mi daš številko Manuala :naughty: , ga pokličem, kok nj gume pumpam Pravi manuel da 1,2 kg/cm2. WTF je to barov? Res mi je zal ampak se mi neda iskat po netu, ker se seminarsko za nemscino delam :S Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AJ Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Pravi manuel da 1,2 kg/cm2. WTF je to barov? Res mi je zal ampak se mi neda iskat po netu, ker se seminarsko za nemscino delam :S to bo kr 1,2 bara (1.1772 v resnici ) LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 (popravljeno) to bo kr 1,2 bara (1.1772 v resnici ) LP Fak v pizdo to je fajn mau :S a se Vam ne zdi? Edit: A sm zdej preveru se enkrat pa je zadnja guma 1.5 bara in sprednaj 1.2 bara ( torej kg/cm2 ) Popravljeno April 23, 2009. Popravil budacki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomazin Objavljeno April 23, 2009 Deli Objavljeno April 23, 2009 Fak v pizdo to je fajn mau :S a se Vam ne zdi? Edit: A sm zdej preveru se enkrat pa je zadnja guma 1.5 bara in sprednaj 1.2 bara ( torej kg/cm2 ) pa si ziher da si prav gledu.. enduro majo ponavad na tulk barov.. js mam na mojem 1,8 bara spredaj pa 2,0 bara zadaj Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se