Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Jaz samo povem naprej kar sem slišal od vulkanizerja, ki je premontiral že precej teh gum.

Drugače sem tudi jaz na Gorbniku vozil skoraj 4 leta staro Dunlop KR 108 slick, spredaj pa ravno ene toliko staro Michelin Pilot slick, pa je bilo čisto ok. S tem, da sem namontiral rabljene, ki so že kar nekaj časa stale. Medtem ko je bila ena Pirelli prednja, stara 3 leta totalen poden, kar suha je bila in ni držalo nič.. Očitno je veliko odvisno od posamezne gume, ter verjetno tudi od načina skladiščenja.

Ampak načeloma naj bi pa veljalo zgoraj napisano, torej proces staranja pri dirkalnih gumah hitrejši. Pa nisem imel v mislih leto ali dve, ampak ker sem tudi sam že kupoval rabljene dirkalne gume, vem da eni prodajajo gume z letnico 03, 04, to pa jaz ziher ne bi več dal na motor..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Jaz samo povem naprej kar sem slišal od vulkanizerja, ki je premontiral že precej teh gum.

Drugače sem tudi jaz na Gorbniku vozil skoraj 4 leta staro Dunlop KR 108 slick, spredaj pa ravno ene toliko staro Michelin Pilot slick, pa je bilo čisto ok. S tem, da sem namontiral rabljene, ki so že kar nekaj časa stale. Medtem ko je bila ena Pirelli prednja, stara 3 leta totalen poden, kar suha je bila in ni držalo nič.. Očitno je veliko odvisno od posamezne gume, ter verjetno tudi od načina skladiščenja.

Ampak načeloma naj bi pa veljalo zgoraj napisano, torej proces staranja pri dirkalnih gumah hitrejši. Pa nisem imel v mislih leto ali dve, ampak ker sem tudi sam že kupoval rabljene dirkalne gume, vem da eni prodajajo gume z letnico 03, 04, to pa jaz ziher ne bi več dal na motor..

Saj se strinjam s teboj, da starejša guma ni taka k nova, sam ni pa tudi nevem kak bav-bav v kolikor je pravilno skladiščena. Res pa je, da je nova vsekakor boljša in če bi imel na izbiro stare in nove, bi vsekakor vzel nove, veliko pa je po besedah mojga vulkanizerja odvisno tudi od serije gume (nekatere super, nekatere pa pošlje tudi nazaj).

Glede vulkanizerjev je pa tak. Vsak pove svoje in vsak ima svojega favorita, prav tako mi, tako da te zadeve tudi niso čisto mirodajne. Drugače pa mi je moj vulkanizer povedal nekaj fint glede montaže in vem, da je zelo natančen, ker je še vsakič, ko je on delal, bilo vse BP. Povem lahko, da je zadnjo gumo dal trikrat na centrirko in nato nazaj na montirko, da jo je uštimal tak k se šika, ne pa kot eni vulkanizerji k gumo samo prbijejo na feltno, nalimajo gvihte in čao. Prva pa je bila dobra v prvo.

Objavljeno
Ma kar nekaj. Poslušaj - glede na tip okvirja, maso, vzmetenje takega motocikla nikol z manj (sploh pa 0,1) povprečen voznik ne bo opazil spemembe. N I K O L I. Mislim, da sploh še nisi doumel kljub, da baje dosti bereš, kaj se dogaja z okvirjem, kaj šele z gumo pri takih motociklih - naprej sploh ne mislim razlagat. Pa v priročniku piše še kaj- če bi bral dovolj natančno/bil dosleden/pedanten in jemal zadevo kot celoto bi razbral, da naj bi bil povprečen voznik težek cca. 75kg in nanj nastavljeno default stanje/vzmetenje/tlaki/..., kar ti tako z veseljem slepo citiraš.

V naprej pa ti še napišem, če se slučajno zmotiš in misliš napisati, da ti pa vendarle npr. na svojem Banditu pa to razliko po 0,1 čutiš, bodi raje kar tiho, ker ima zadeva (ciljna in tvoja) cevni okvir, koncepta kjer je glavno vlogo igrala zanesljivost in budžet in tisto kar ti čutiš oz. točneje rečeno"misliš, da čutiš",si žal to napačno razlagaš. Če boš kdaj želel doseči tako znaje, katerega priznam, da ga tudi jaz žal nimam, se boš moral najmanj presesti na kak drug moped, zvoziti (nekaj)10 kompletov gum in skrbno opazovati... pa ne samo njihove efekte. Pa še takrat dostikrat ne boš vedel kaj v različnih situacijah storiti. Toliko-da malo premisliš o širini problema.

Glej, sej lahko pumpa(š) tud po 0,1 ampak tako gume, do konca njene življenske dobe (če je sedaj recimo pred ali do 1/2) ne spraviš nazaj, kaj šele opaziš spremembe v voznih lastnostih ciljnega motocikla. Nikakor tudi,da na gumi pobereš nastalo špico kot ima težavo kolega.

Pa prosim, da objav oz. njihove vsebine ne jemlješ parcialno/jih seciraš, ker samo vnašaš zmedo. S temi vrsticami sem zadevo zaključil. Vsaj z moje strani.

piksna, klanjam se :worship: tvoji sukcintni analizi. ker pac govoriva eden mimo drugega si lahko vse skupaj namazes na kruh. ce noces brati......... jaz te ne bom silil.

ce probavas obrabljeno gumo "popraviti" s pomocjo previsokega tlaka......... "mojster", hvalezen bi ti bil, da se ne vozis na enakem odseku ceste istocasno kot jaz.

Objavljeno

Če ma kdo kakšno ugodno varjanto za gume dunlop 209 gp racer, 209gp alpa 211gp dimenzij 120/70/17 in 190/55/17 naj napiše. Lahko so tudi rabljene vendar morjo bit čimmanj znucane. Opcija je tudi continental raceattack!

LP

Objavljeno

Odlločam se med gumami D roadsmart in Metzeler Z6.

Vožnja bo v dvoje,...

Kaj priporočate?

Objavljeno
dunlop-logo.png
Objavljeno
Odlločam se med gumami D roadsmart in Metzeler Z6 Interact.

Vožnja bo v dvoje,...

Kaj priporočate?

...tisto, ki jo bos dobil ugodneje. :trance_33_sleep: Obe pri vrhu svojega razreda.

Objavljeno
Odlločam se med gumami D roadsmart in Metzeler Z6.

Vožnja bo v dvoje,...

Kaj priporočate?

Jz sm spet naročil Roadsmart - 190€ pride pr Širniku za mojega SVja (120-60/17 in 160-60/17), kar se mi zdi dobra cena. Guma je pa odlična, sm sfuru že 3 komplete in je ne mejam za nič drugega - me še ni presenetila, vozim se ogromno, zdrži zadnja okol 10Kkm pa je tu precej km ko se voziva oba in še puno prtljage...Sej ljudje tud hvalijo Z6, a je dražja in za moje pojme kaj drastično boljša ne more bit, saj je že ta idealen kompromis!

Mi je pa Širnik ponudu za 178€ Continetal ContiMotion link pa me zanima če jo je že kdo sprobu, kako se zadeva obnese - sej vzel je nisem, ker Roadsmart je le Roadsmart, a morda pa za naslednjič po 4 kompletu da sprobam še kaj drugega :) no če kdo ve naj napiše, drugače samo povem kake akcije so po SLO.

ajd

Objavljeno (popravljeno)
dunlop-logo.png

Veš kaj pa mene zanima, a si že vozil Roadsmart in Z6 da lahko tko nahitro podaš odgovor, in koliko kilometrov si naredil z eno in drugo in če lahko argumentiraš zakaj bi bila ena boljša od druge. Pričakujem en obsežen odgovor s plusi in minusi, drugače pa tvoj post ni vreden pol K!

Popravljeno . Popravil lejcek
Objavljeno

Nisem vozil ne enih ne drugih, imam pa na Dunlopu že cca 50k km in sem na splošno zadovoljen z Dunlopkami, poleg tega pa Roadsmartke vozi veliko kolegov in so jih vsi zaenkrat pohvalili.

Glede na to, da je to forum, kjer vsak lahko poda svoje mnenje, resnično ne vidim nobenega problema v tem, da sem predlagal Dunlop. Nisem ničesar dopisal zraven ali pa pametoval o obnašanju gum, da bi mi lahko kdo očital neverodostojne informacije, zgolj predlagal sem proizvajalca gum, s katerim imam zelo dobre izkušnje.

Sploh pa nisem vedel, da je osebna izkušnja pogoj, da lahko izraziš svoje mnenje na forumu, ker če bi bila, lahko kar takoj pobrišemo cca 80% tem, kjer pač uporabniki izmenjujemo samo mnenja.

Objavljeno

Potem si drugič bol pozorno preberi, ker je bilo vprašanje kaj priporočate in ne katera firma vam je všeč.

Objavljeno

Vprašanje sem čisto dobro prebral in na podlagi svojih dobrih izkušenj z Dunlopom predlagal Dunlop Roadsmart. In resnično ne razumem kaj tebe tu moti!?

Objavljeno (popravljeno)

Nič me ne moti, sam upala sem da boš v teh treh postih vsaj enkrat izdavil vsaj eno uporabno informacijo, pa tudi, če bo to v prid Dunlopu.

Btw, limanje logotov ni nobeno izmenjavanje mnenj, ampak samo smetenje po temi.

Popravljeno . Popravil lejcek
Objavljeno

definitivno je roadsmart boljša od Z6

že zaradi tega ker je novejša (zasnova)

torej..nobene od teh še nisem zvozil, sem pa obe vozil..

ampak Z6 me niti slučajno ni prepričala..

meni osebno pa je najboljša pnevmatika za cestno uporabo Q RR..

Objavljeno

meni osebno pa je najboljša pnevmatika za cestno uporabo Q RR..

Objavljeno
meni osebno pa je najboljša pnevmatika za cestno uporabo Q RR..

Se podpišem pod tole, čeprav sem najprej hotel uzeti gp racer sem se nakoncu odločil še za tretji pa Q rr.

jest mam gp racer ker grem včasih na marof..

pa gp racer tam ne deluje.. (sam tok za info)

ampak za cesto pa Q RR..vedno

Objavljeno
Nič me ne moti, sam upala sem da boš v teh treh postih vsaj enkrat izdavil vsaj eno uporabno informacijo, pa tudi, če bo to v prid Dunlopu.

Btw, limanje logotov ni nobeno izmenjavanje mnenj, ampak samo smetenje po temi.

Seveda je to mnenje. Preko logota sem povedal, da bi jaz vzel Dunlop, ker je bilo vprašanje jasno formulirano kot izbira med D RS in M Z6, samo da sem namesto, da bi uprabil teh šest črk (D in U in N in L in O in P) pripopal slikco, kjer to že piše ;)

Druigače pa se tudi jaz pridružujem bikerju77 in FrigoFropsu, za malo bolj dinamično/športno cestno vožnjo definitivno Q RR, poceni, odličen grip, kar dolga življenjska doba in enakomerna obraba :) Priporočam!

Drugače pa sem tudi jaz zadnje leto na Gp Racerju zaradi kombinacije cesta/pista, pa se tudi meni ne obnese na marofu. Oprijem sicer odličen, ampak pobira jih pa nenormalno :)

Objavljeno
....., ampak samo smetenje po temi.

Kva si pa nadrkana? :P

Objavljeno

Jaz sem bil do sedaj najbolj zadovoljen z gumami Tigar.

Objavljeno (popravljeno)
Jaz sem bil do sedaj najbolj zadovoljen z gumami Tigar.

na imt 533 deluxe se super obnesejo. :OK:

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno (popravljeno)
na imt 533 deluxe se super obnesejo. :OK:

Za IMT 533 so dobre tudi malo slabše npr. Hanganang :) , so pa Tigar izredno primerne za IMT 533 Delux in jih priporečam :yes: . Težave z njimi sem imel samo na Grobniku, kjer so se mi pregrevale, na Panoniji pa so delovale BP, res pa je, da sem bil na Panoniji spomladi :D .

P.S: O gumah je že toliko napisanga, da če bi kdo imel vsaj malo volje in samo malo prebral, kar je že napisanga, ne bi non-stop spraševali ene in iste stvari. Je pa res, da smo ljudje narejeni po liniji najmanšega odpora ;) .

Popravljeno . Popravil bikez
Objavljeno

V navodilih Piaggio Zip-a piše, da so pnevmatike opremljene z indikatorjem obrabe. Zdaj sem opazo po robu gume eno rdečo črto (okoli), ampak nardil sem komaj 2100 km! Je to lahko to?

Objavljeno

Dunlop roadsmart :worship: , trenutno vozim drugi komplet in sem zadovoljen. S prvim kompletom sem naredu 9000km, pa bi se ble za ilegalno uporabo. Za moje pojme zelo zadovoljiva guma, niti enkrat nism dozivu presenecenja(zdrs), dost hitr se ugreje in drzi do roba brez problemov.. Res je, da se vozm izkljucno sam.. Z6 pa se nism vozu, ampk ni blo dileme, kaj gor nataknt.. :whistle:

Objavljeno
Potem si drugič bol pozorno preberi, ker je bilo vprašanje kaj priporočate in ne katera firma vam je všeč.

ti si lahko samo tiho ki posluši že to da si sz ljubljane ni prov ! hehehe

Objavljeno
Dunlop roadsmart :worship: , trenutno vozim drugi komplet in sem zadovoljen. S prvim kompletom sem naredu 9000km, pa bi se ble za ilegalno uporabo. Za moje pojme zelo zadovoljiva guma, niti enkrat nism dozivu presenecenja(zdrs), dost hitr se ugreje in drzi do roba brez problemov.. Res je, da se vozm izkljucno sam.. Z6 pa se nism vozu, ampk ni blo dileme, kaj gor nataknt.. :whistle:

Vse kar si napisal v glavnem velja tudi za Z6 - zvozil 3 komplete po 10TKM! Motor je FJR

Od včeraj sem pa na MICHELIN pilot road 2! Bomo videli....

Načeloma pa ne moreš kiksat ne glede kaj nabaviš - na Michelinu sem zato, ker kolegu drži zadnja že 13TKM, prva bo pa še več....tako, da sem Z6 obesil na klin za to sezono!

LP Mare

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   1 član

    • Pero75
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!