redz Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 Kakšna je qualifier RR naspram gp raceru na cesti? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 Kakšna je qualifier RR naspram gp raceru na cesti? bolj prijetna za vozit, več km boš naredu, hitrej se segreje, pa čist dost dobra.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) Kakšna je qualifier RR naspram gp raceru na cesti? Jaz osebno nisem opazil nobene razlike, tudi kilometrina bo pri zadnji pnevmatiki kot kaže podobna, glede prve pa ne vem, ker sem jo šele zdaj gor dal, prej sem imel GP.. Se pa verjetno Q RR prej ogrejejo, zato bi jaz za cestno rabo vsekakor vzel te, ker po Gp Racerju ni potrebe, držijo Q RR super Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
redz Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 Jaz osebno nisem opazil nobene razlike, tudi kilometrina bo pri zadnji pnevmatiki kot kaže podobna, glede prve pa ne vem, ker sem jo šele zdaj gor dal, prej sem imel GP.. Se pa verjetno Q RR prej ogrejejo, zato bi jaz za cestno rabo vsekakor vzel te, ker po Gp Racerju ni potrebe, držijo Q RR super ok fala, dilema rešena Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SF Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 Še eno pripombo dam na tist Juretov problem... Morda je problem nastal zaradi različne trdote zmesi. Zavedat se je treba, da v fabrki ne zmešajo dvakrat iste zmesi, posledično pa lahko trdota precej varira pri takih malih serijah... Pri minimotu konkretno odstopajo mehkejše pnevnatike +/- 6 ShA, pri trših modelih namenjenih renti +/- 3 ShA... Sem pred leti že videl primer, ko je na Hondi CB750 možakar vedno delal vsaj 10000 kilometrov z zadnjo Metzeler ME 88, kar naenkrat pa je nabasal zadnjo gumo, s katero je naredil celo manj kot 3000 kilometrov, pa je bila po sredini ploščata, pa je imel vedno enak slog vožnje, kolo je stalo naravnost... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) Še eno pripombo dam na tist Juretov problem... Morda je problem nastal zaradi različne trdote zmesi. Zavedat se je treba, da v fabrki ne zmešajo dvakrat iste zmesi, posledično pa lahko trdota precej varira pri takih malih serijah... Pri minimotu konkretno odstopajo mehkejše pnevnatike +/- 6 ShA, pri trših modelih namenjenih renti +/- 3 ShA... Sem pred leti že videl primer, ko je na Hondi CB750 možakar vedno delal vsaj 10000 kilometrov z zadnjo Metzeler ME 88, kar naenkrat pa je nabasal zadnjo gumo, s katero je naredil celo manj kot 3000 kilometrov, pa je bila po sredini ploščata, pa je imel vedno enak slog vožnje, kolo je stalo naravnost... ni to to..enostavno marof in gp racer ne grejo skup..nimaš kej narest..sm probal različne trdote, različne motorje, različne nastavitve..sploh pa to ni tok maloserijska pnevmatika da bi pa naprimer napisal v dunlop da ne dela bi ti rekl da maš narobe naštelan motor ali da kej narobe delaš.. tko kot michelin ni nastopal na dirki v ameriki..F1..sam tam nekej pomen, tuki pa vzameš drugo pnevmatiko Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil biker77 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Banditt Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 Ja, tudi jaz sem bil presenečen, ko se videl, kako je en obisk Marofa "uničil" čisto novo gumo.. Verjetno je res vzrok tudi v vzmetenju.. Ampak očitno tudi sama guma ni najbolj primerna za na Marof, glede na to, da je imel biker77 isti problem (samo malo manj izrazit) že na dveh različnih motorjih, poleg tega pa je probal kar nekaj različnih nastavitev vzmetenja.. Drugače pa po teh slikcah res najbolj ustreza SHOCK SPRING TEAR, torej preload.. Ampak mislim, da je to pri meni kar ok nastavljeno, imam gor tiste obročke za merjenje koliko se motor najbolj poseda in je lepo spodaj ravno 1cm lufta, predno bi jih zabilo. In tako naj bi bilo nekako prav, kakor sem zasledil.. Tako, da vzeti so pomoje naštimane prav za mojo težo. Bi bilo pa za probat kakšne druge nastavitve glede raztega pa stiskanja.. Živijo, neumesno vprašanje : kje oziroma kaj je marof? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) MAROF - pista, steza, racetrack .... Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil Frips Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 10, 2009 Deli Objavljeno Maj 10, 2009 (popravljeno) Živijo, neumesno vprašanje : kje oziroma kaj je marof? eno malo manjše dirkališče blizu varaždina..fajn za učit se in probat kolk lahk nagneš moped in to..pa počas gre.. frips prehitu Popravljeno Maj 10, 2009. Popravil biker77 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Maj 11, 2009 Deli Objavljeno Maj 11, 2009 Mene pa zanima kakšna guma je tole Qalifier 2, piše da je nova. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Maj 11, 2009 Deli Objavljeno Maj 11, 2009 http://www.1000ps.at/testbericht-2342150-Dunlop_Qualifier_II tu je nek test, in četudi ne znaš nemško lahko iz grafa razviješ primejavo med roadsmart, qualifier2 in qualifier rr... če voziš turistično bi vzel roadsmart zaradi kilometrov, če pa dinamično pa Q rr.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) Jaz vem da ROADATTACK od Continental ne kupim mai več. Nanka na K ne stavim več to. Sploh pa vse kar je z ROAD mi po zadnji izkušnji slabo diši. Motor je tako trd, za popizdit, se nagneš in kar naenkrat ko prideš čez eno mejo spusti in te kar nese ven - potem pa se lovi. Ni zame, na Vari bom razmislil, na puščici pa nikoli več. Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil SEOI-NAGE Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 frips prehitu :hooray: BTW....A res ne rabi noben nove PP2CT 190/50 ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Se pravi med navadno Q in Q2 je neka razlika čene druga v obliki profila. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Se pravi med navadno Q in Q2 je neka razlika čene druga v obliki profila. Emm - kaj si mislil, da je guma ostala ista, sam ime so dal drugo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Emm - kaj si mislil, da je guma ostala ista, sam ime so dal drugo? Ja v teh recesijskih časih bi tud to blo čist možno sam da je denar. Ne nisem tega mislo, sem mislo če kdo ve kaka je razlika. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Ena orenk razlika je že v tem, da je Q2 narejena iz dveh različnih zmesi = ob straneh mehkejša, po sredini trša, kot npr. Q rr. Prejšnja je bila narejena iz ene trdote po celi površini. .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Ena orenk razlika je že v tem, da je Q2 narejena iz dveh različnih zmesi = ob straneh mehkejša, po sredini trša, kot npr. Q rr. Prejšnja je bila narejena iz ene trdote po celi površini. .) Q RR je bila že prej iz dveh zmesi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dive Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Q RR je bila že prej iz dveh zmesi Sej ne govorim o novi Q rr, govorim o prejšnji Q ter Q 2. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 (popravljeno) jap..narobe prebral..se posipam s pepelom Popravljeno Maj 12, 2009. Popravil biker77 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Hvala za pojasnilo, sej nova Q rr pa kot sem seznanjen ni doživela nobenih sprememb za to sezono. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Nope. Je dovolj dobra taka kot je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 To pa vsekakor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GoUpC Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Kaj pa BT-016 vs Qrr? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nk84 Objavljeno Maj 12, 2009 Deli Objavljeno Maj 12, 2009 Danes namontiral novo QRR, namest 50 sm dal 55 višino da vidmo kako se bo obnesl. Je pa kr razlika v višini, ker prej mi je stojalo čist lepo dvignilo gumo v zrak, zdej pa mal po tleh drsa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se