lejcek Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Me pa čudi, da iz ust Širnika pride ven izjava o Dunlopu kot drugorazrednih gumah. Konec koncev so Dunlopke široko preverjen in preizkušen proizvod, s katerim je veliko motoristov zelo zadovoljnih. Vsaj kar se tiče relativno športnih gum, glede ostalih ne bi vedel, ker nimam izkušenj. Poleg tega pa je Dunlop tisti, ki npr zmaguje in postavlja rekorde na Grobniku, tako da ravno drugorazredne gume ravno niso.. Mogoče drugorazredna beseda ni bla glih čist taprava, bilo je bolj v smilu da Metzeler, Pirelli so pač eno klaso višji gume, kot da bi reku bmw in mercedez, za dunlop pa neki v smilsu volkswagna:))) Ni reku da so slabe, poleg tega pa recimo v rallyu tudi ne zmagujejo mercedezi ane Govora je bilo bolj o izdelavi ne pa modelih.
Frips Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Pa čist se je topil, TI je razlagal :evilgrin:
a79 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 (popravljeno) Včeraj sem bila pri širniku in na poti tja sem bila 99% da vzamem roadsmartke... Domov pa prišla z Z6 Roadsmartke so bile tukaj večkrat pohvaljene, pa novejša guma je...in ugodnejša.... pa sem rekla dejmo probat. Z6 pa je itak preverjeno dobra guma, ki so jo hvalili predvsem tisti, katerih mnenja ful cenim. Edino cena, pa to, da je guma "starejša" je bil tisti minus. Skratka, širnik mi je povedal par dejstev, nakoncu pa mi še zdilal Z6 za enako ceno kot roadsmart... pa dej... ni blo več sploh pomislekov... Za nazaj lahko rečem samo, da se mi je smejal za znoret V primerjavi s prejšnimi BT57 in dunlop 208.... jst lahko rečem samo, da se ta guma dobesedno uleže v ovinek, tko lepo gre da jasno, razlika kot dan pa noč. ful stabilna guma, pri prejšnih mi je na dolgih zalivkah tako delalo :wacko: Za širnika pa lahko rečem samo kapo dol... še pridemo. Ps: Ob prvem vprašanju o dunlopu, ga je širnik primerjal z drugorazrednimi avtomobili :lol: - Pa povej, za kaksno ceno ti je prodal gume...BTW: ktero letnico imajo? - To je sigurn posledica nove gume, so ze razlozil.... Jest se z novimi komaj peljat znam.. Popravljeno Maj 15, 2009. Popravil a79
SF Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Kva a mislš da un busanc za mešalcm kar tko mal od oka ˝saje˝ strese. Majo to do grama natančno določeno kolk se notr strese, itak je vse avtomatizirano. Spet eden, ki misli da je popil ves Brihtol tega sveta... Postavljam protivprašanje... Kva pa ti mislš, da fabrka zmeri isti kavčuk kupi na borzi?
TomAAAz Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Spet eden, ki misli da je popil ves Brihtol tega sveta... Postavljam protivprašanje... Kva pa ti mislš, da fabrka zmeri isti kavčuk kupi na borzi? Enkrat Ameriskega, enkrat pa Azijskega!!!
AiroH Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Tko bom eno malo prbil : Ni štos vse v gumah, je tudi filing za vožnjo itd. skratka če ne pelješ orng ne moreš rečt da izkoriščaš gumo do svoje zmogljivosti. To dobro vejo fantje na Grobniku k se peljejo hitro ali pač tisti ostali k dirkajo z serijskimi gumami no res da so več ali manj to "race gume" in nimajo veze z takimi bol Turistika. Moje izkušnje z Dunlop Roadsmart je: če ga malo preveč odpiraš in "tle ne govorimo mesarsko pač normalno lienarno" lahko rečeš adijo ritki, če se preveč hitro pelješ se guma hitro segreje oz. preogreje in ni isti oprijem. Če imaš kaj filinga z motorjem lahko tudi čutiš k polagaš da motor " v izi drsi" . Glede kolko se obrablja bom reku skoraj da nič glede moje vožnje, komot lahko narediš z njimi 7k km! Ampak mi je čisto jasno da te gume niso športne in na motorjih z 180 konjev je čisto normalno da to dela. Glede kako pade v ovinke, ni glih da sam gre not ampak malo ga moreš "rinit" dol. To je moj opist Raodsmartke na Hondi CBR 1000RR in R1 , drugače za ljudi k se vozijo bol počasi so po moje idealne cenovno in glede kvalitete. Naslednje bojo verjetno Dunlop qualifier. P.S Lejček neki zate. Vsak motor drsi na zalivkah, no meni niti ne morm rečt sploh jih ne čutim hehe ampak če jih usekaš na pravo pozicijo ti rečem da vsakega bo streslo:P Vsaka nova guma na začetku dobro drži hehe Kolega je imel leto nazaj Z6 zdej nevem če so kaj spremenili sam je reku, da so trde k kamen, nimajo kot RS na sredini trdo in ob strani mehko. Sicer to gre na posameznika glede gum, vsakemu paše neki drugega .) Mnogo srečnih in varnih km na tvojih novih gumah Lp. Folkz.
Jure Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 No mislim, da se vsi strinjamo, da Roadsmart ni guma namenjena uporabi na SS raketah. Ker ne gre za športno gumo, ampak za sport-touring segment, zato se tudi obnese najbolje na motorjih tega segmenta. Tu pa je zelo pohvaljena Drugače pa sploh ne vem kaj si delal ti z Roadsmart na takih raketah, ni bolje za isti denar nabavit Q RR pa guma lima?
AiroH Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 No mislim, da se vsi strinjamo, da Roadsmart ni guma namenjena uporabi na SS raketah. Ker ne gre za športno gumo, ampak za sport-touring segment, zato se tudi obnese najbolje na motorjih tega segmenta. Tu pa je zelo pohvaljena Drugače pa sploh ne vem kaj si delal ti z Roadsmart na takih raketah, ni bolje za isti denar nabavit Q RR pa guma lima? Za probat jebiga Dokler ne probaš vse ne moreš rečt kaj je dobro kar je slabo ne?
svobodnaptica01 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Kva a mislš da un busanc za mešalcm kar tko mal od oka ˝saje˝ strese. Majo to do grama natančno določeno kolk se notr strese, itak je vse avtomatizirano. Čist tko mim grede, žlahtnik dela v Savini proizvodnji, in ko menjajo serije, nekaj zmesi prejšne vedno ostane noter, doda se samo nova, tako da prve gume so miks npr. roadsmartke pa qualifirerja. Da o tem, kako se popravljajo bunke in ostale napake, če se pojavijo niti ne bi :krneki: .
KeC Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Čist tko mim grede, žlahtnik dela v Savini proizvodnji, in ko menjajo serije, nekaj zmesi prejšne vedno ostane noter, doda se samo nova, tako da prve gume so miks npr. roadsmartke pa qualifirerja. Da o tem, kako se popravljajo bunke in ostale napake, če se pojavijo niti ne bi :krneki: . In ko na koncu pride guma ven pogledajo kako se svetloba odbija pa kolk žlebov ma, pol pa gor nalepijo nalepko al roadsmart al qualifier al slick al pa enduro. No mislim, da se vsi strinjamo, da Roadsmart ni guma namenjena uporabi na SS raketah. Ker ne gre za športno gumo, ampak za sport-touring segment, zato se tudi obnese najbolje na motorjih tega segmenta. Tu pa je zelo pohvaljena Drugače pa sploh ne vem kaj si delal ti z Roadsmart na takih raketah, ni bolje za isti denar nabavit Q RR pa guma lima? Lahko pa da kakšen evro več (ali pa celo manj) pa dobi še boljšo gumo Mislim, da nemščina ne bi smela delati preveč težav pri številkah: Že nekajkrat ponovil pa bom še enkrat. Gume naj se ne bi kupovale za tip motorja ampak način vožnje (oz voznika) je tako?
bikez Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 (popravljeno) To je sigurn posledica nove gume, so ze razlozil.... Jest se z novimi komaj peljat znam.. Daj jih meni, ti jih vrnem po 2kkm, ko bodo utečene Po zgornji sliki sodeč kaže, da sem pravilno obut :yes: Popravljeno Maj 15, 2009. Popravil bikez
Frips Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Ma jebeš teste.....vsaka revija ima drugačen vrsten red.
bikez Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Ma jebeš teste.....vsaka revija ima drugačen vrsten red. Ti si oz. sedaj si še, boš pa malo manj dobro obut :unsure:
SF Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 No, samo da si zadovoljna Je pa tale razlika med prejšnjimi in zdejšnjimi gumami posledica tega, da so te gume nove in lepo oblikovane in ne čudno znucane kot prejšnje. Upam stavit, da bi bil na novih Dunlopkah občutek isti Me pa čudi, da iz ust Širnika pride ven izjava o Dunlopu kot drugorazrednih gumah. Konec koncev so Dunlopke široko preverjen in preizkušen proizvod, s katerim je veliko motoristov zelo zadovoljnih. Vsaj kar se tiče relativno športnih gum, glede ostalih ne bi vedel, ker nimam izkušenj. Poleg tega pa je Dunlop tisti, ki npr zmaguje in postavlja rekorde na Grobniku, tako da ravno drugorazredne gume ravno niso.. Je mogoče možakar z drugorazrednostjo mislil na drugo ali pa še kakšno nižjo klaso gum? Jest že dolga leta nisem videl Dunlopove gume kupljene v Sloveniji, ki bi se vrtela kej drugače kot krompir...
Frips Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 boš pa malo manj dobro obut :unsure: zakaj?
bikez Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 zakaj? Ne bit siten zdej . Tak pač je , glaven da slikce prav kažejo (pa tudi če je placebo), res pa je, da boš lahko travo zdej spet valjal
bikez Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Travo? jok...se izogibam na veliko Nene, hočem rečt, da bo spet k vajler zgledal, k so M3 optično ožje
Jure Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 (popravljeno) In ko na koncu pride guma ven pogledajo kako se svetloba odbija pa kolk žlebov ma, pol pa gor nalepijo nalepko al roadsmart al qualifier al slick al pa enduro. Lahko pa da kakšen evro več (ali pa celo manj) pa dobi še boljšo gumo Mislim, da nemščina ne bi smela delati preveč težav pri številkah: Že nekajkrat ponovil pa bom še enkrat. Gume naj se ne bi kupovale za tip motorja ampak način vožnje (oz voznika) je tako? No ja, jaz se na te teste ne bi preveč zanašal, lahko poiščem tudi kakšnega kjer Q RR poseka vsko konkurenco.. Sem pa sam vozil Pilot Power, M3 in Q RR, pa so mi bile slednje najbolj všeč. Drugače pa ja, se strinjam, gume naj se kupuje glede na stil vožnje. Moj komentar o neprimernosti sport-touring gum na SS rekateh pa se je nanašal na komentar uprabnika Airoh, katerega poznam in prav tako njegovo vožnjo in vem da kadar je v elementu leti po kolenih, po zadnji, počez in zato nekako Roadsmart ni najboljša izbira Je mogoče možakar z drugorazrednostjo mislil na drugo ali pa še kakšno nižjo klaso gum? Jest že dolga leta nisem videl Dunlopove gume kupljene v Sloveniji, ki bi se vrtela kej drugače kot krompir... Moje so se še vse lepo vrtile Popravljeno Maj 15, 2009. Popravil Jure
a79 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Daj jih meni, ti jih vrnem po 2kkm, ko bodo utečene hehe, se po 500 km ze kar dobr peljejo....hvala za ponudbo, vseen..
Frodo Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Ne vem, mogoče je bedno vprašnje... Ampak vseen. Kaj je lohk razlog da ti kr od enkrt med vožno guma spusti? Spraznila pa se je v cca. 500 metrih, prej pa sem naredu dobrih 100 kilometrov. Spraznila se je precej hitr in to čist. Po kratkem pregledu gume, nisem zagledal nobene nepravilnosti ali pa vzroka, ki bi to lahko povzročil, pravtako nisem mel občutka da bi karkoli med vožnjo povozil al pa kej. To je bila zadnja guma, uporablam pa Qualifierke. Hvala za odgovore! LP
biker77 Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Ne vem, mogoče je bedno vprašnje... Ampak vseen. Kaj je lohk razlog da ti kr od enkrt med vožno guma spusti? Spraznila pa se je v cca. 500 metrih, prej pa sem naredu dobrih 100 kilometrov. Spraznila se je precej hitr in to čist. Po kratkem pregledu gume, nisem zagledal nobene nepravilnosti ali pa vzroka, ki bi to lahko povzročil, pravtako nisem mel občutka da bi karkoli med vožnjo povozil al pa kej. To je bila zadnja guma, uporablam pa Qualifierke. Hvala za odgovore! LP nekej si povozu..napumpej na polno in poslušaj.. ali pa mogoče kej z ventilčkom narobe..
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Za nazaj lahko rečem samo, da se mi je smejal za znoret V primerjavi s prejšnimi BT57 in dunlop 208.... jst lahko rečem samo, da se ta guma dobesedno uleže v ovinek, tko lepo gre da jasno, razlika kot dan pa noč. ful stabilna guma, pri prejšnih mi je na dolgih zalivkah tako delalo :wacko: A kr za nazaj si že preizksila njihovo zmogljivost? Halo - a svinjarijo dol spucal ti je pa on? Da se ti niso mogoče 'ulegle v ovinek' zato, ker so mal drsele? Sicer pa jasno ,da se nova guma 'uleže v ovinek' - če je stara neenakomerno obrabljena, je lahko malo bolj trmasta pri zalaganju ... Skratka - nice try, lady
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 Spet eden, ki misli da je popil ves Brihtol tega sveta... Postavljam protivprašanje... Kva pa ti mislš, da fabrka zmeri isti kavčuk kupi na borzi? Valda - in to unga, k ga nakuhajo iz starih olagum :naughty:
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 15, 2009 Opozori Objavljeno Maj 15, 2009 (popravljeno) Lahko pa da kakšen evro več (ali pa celo manj) pa dobi še boljšo gumo Že nekajkrat ponovil pa bom še enkrat. Gume naj se ne bi kupovale za tip motorja ampak način vožnje (oz voznika) je tako? Mene je zadnjič kontra zbil - sm sprašval za Dunlop Corsa III, pa mi je svetoval cenejše - Z6 :-). In mislim, da bom kr šu po njih ... Pol bom šu pa z Lejči enkrat dirkat Je mogoče možakar z drugorazrednostjo mislil na drugo ali pa še kakšno nižjo klaso gum? Jest že dolga leta nisem videl Dunlopove gume kupljene v Sloveniji, ki bi se vrtela kej drugače kot krompir... Ma za Grobnik so dobre Pa za slovenske ceste :naughty: Popravljeno Maj 15, 2009. Popravil mashina
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se