Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Ta vikend sem zmontiral Roadsmart zadnjo gumo(spredaj mam še vedno Z6) in sem zaenkrat zelo zadovoljen. :worship:

Upam da bo zdržala kak kilometer več, zadnjo Z6 mi je pobralo že po dobrih 8k km.

To pa skoraj upam stavit, da ti bo roadsmartko prej pobralo kot pa Z6.

Z6 sem meu na starmu fazerju 1000, pa sem naredu 12kkm, veliko vožnje v dvoje...ne vem pa kako ti voziš, da si jo zradiral že pri 8kkm :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To pa skoraj upam stavit, da ti bo roadsmartko prej pobralo kot pa Z6.

Z6 sem meu na starmu fazerju 1000, pa sem naredu 12kkm, veliko vožnje v dvoje...ne vem pa kako ti voziš, da si jo zradiral že pri 8kkm :hmm:

To se tud sam sprašujem -ampak verjetno je bla slaba guma :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na moji yamahi fjr 1300a uporabljam original gume metzeler-120/70 zr 17 m/c (58W) prednja-180/55 zr 17 m/c (73w) zadnja----z njima sem prevozil 17500 km , zdaj ju bom menjal, vendar še nista še total uničeni, če ne bi šel na potovanje , bi še sigurno naredil najmanj 1000 km, brez vsakega tveganja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se tud sam sprašujem -ampak verjetno je bla slaba guma :whistle:

velika verjetnost je, da ni bila slaba guma. kupil si samo "navadno" Z6.

na moji yamahi fjr 1300a uporabljam original gume metzeler-120/70 zr 17 m/c (58W) prednja-180/55 zr 17 m/c (73w) zadnja----z njima sem prevozil 17500 km , zdaj ju bom menjal, vendar še nista še total uničeni, če ne bi šel na potovanje , bi še sigurno naredil najmanj 1000 km, brez vsakega tveganja!

poglej kaj pise na strani gum po metzeler-120/70 zr 17 m/c (58W) in 180/55 zr 17 m/c (73w); tam okoli Z6 bi moralo biti se nekaj drugega vidno. in tisti malenkostni dodatek je podatek o karkasi.

in o karkasi je ravno problem pri "stari" Z6. navadna zdrzi redko cez 8k km, ojacane verzije do 10k km in vec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za nasvet koga z izkušnjami.

Na VFR 800A imam namontirane Bridgestone BT21.

Kar nekaj pojav mi pravi, da z nastavitvij oziroma montažo ne more bit vse OK.

Pri 160 /h mi začne krmilo tresti, kot na kakem makedamu in prva guma je na krivini požrta do gladkega, zadnja ima pa še kakih 3 mm dosti enakomernega profila.

Vozim se večinoma bolj športno (ovinki).

Ali je normalno ,da je prva guma bolj požrta, kot zadnja ?

Kaj je lahko razlog, da krmilo vibrira ?

Montirali so mi tile strici http://www.b-f.si/PortalSLO/DesktopDefault.aspx.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za nasvet koga z izkušnjami.

Na VFR 800A imam namontirane Bridgestone BT21.

Kar nekaj pojav mi pravi, da z nastavitvij oziroma montažo ne more bit vse OK.

Pri 160 /h mi začne krmilo tresti, kot na kakem makedamu in prva guma je na krivini požrta do gladkega, zadnja ima pa še kakih 3 mm dosti enakomernega profila.

Vozim se večinoma bolj športno (ovinki).

Ali je normalno ,da je prva guma bolj požrta, kot zadnja ?

Kaj je lahko razlog, da krmilo vibrira ?

Montirali so mi tile strici http://www.b-f.si/PortalSLO/DesktopDefault.aspx.

zamenaj, ker če je požrta že ne more bit dobr..

če bo z novimi isto je lahko problem sledeč:

zvita prednja feltna (nič posebnega glede na naše super ceste)

kak luft v vilcah

vilice ne delujejo več (semeringi, olje izteklo) ??

kolk km ma moped in kok je star?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje :)

Kako bi se Dunlop GP obnesle na grobniku brez grelcev?

če jih takrat ne bom rabil ti jih posodim v zameno za pivo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamenaj, ker če je požrta že ne more bit dobr..

če bo z novimi isto je lahko problem sledeč:

zvita prednja feltna (nič posebnega glede na naše super ceste)

kak luft v vilcah

vilice ne delujejo več (semeringi, olje izteklo) ??

kolk km ma moped in kok je star?

Motor je September 2007, nikoli padel. redno servisiran pri AS Domžale

Še nekaj. Ali je lahko kaj narobe , če menjam samo sprednjo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako bi se Dunlop GP obnesle na grobniku brez grelcev?

Prvi in še drugi krog bi bila povečana možnost, da poljubiš sveti asfalt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je September 2007, nikoli padel. redno servisiran pri AS Domžale

Še nekaj. Ali je lahko kaj narobe , če menjam samo sprednjo ?

nič narobe, čeprav boš najboljše rezultate dobil če menjaš obe..

in naj ti vseeno dobro pogledajo prednjo feltno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič narobe, čeprav boš najboljše rezultate dobil če menjaš obe..

in naj ti vseeno dobro pogledajo prednjo feltno

Za požrto gumo je lahko krivo tudi narobe nastavljeno vzmetenje(največkrat rebound). Si kaj spreminjal nastavitve? Katere gume si prej vozil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za požrto gumo je lahko krivo tudi narobe nastavljeno vzmetenje(največkrat rebound). Si kaj spreminjal nastavitve? Katere gume si prej vozil?

Prej sem imel BT20 , ki so kvečjemu še malo slabše. Kar se pa vzmetenja tiče pa vilic nisem dodatknil. Sem pa za kak obrat navil vijak pod sedežem , ker sem vozil sopotnico vendar vzmeti tudi zadaj nisem spreminjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za požrto gumo je lahko krivo tudi narobe nastavljeno vzmetenje(največkrat rebound). Si kaj spreminjal nastavitve? Katere gume si prej vozil?

pa ne če se po cesti voziš..razen če si totaln norc

Prej sem imel BT20 , ki so kvečjemu še malo slabše. Kar se pa vzmetenja tiče pa vilic nisem dodatknil. Sem pa za kak obrat navil vijak pod sedežem , ker sem vozil sopotnico vendar vzmeti tudi zadaj nisem spreminjal.

naštelaj tako kot piše v knjigi..serijske nastavitve so ponavad dost dobre

če pa sopotnico pelješ pa zadaj malo vzmet ali kompresijo našponaš..

po koliko kilometrih ti je pa požrlo prednjo gumo?

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 4500 km je moja zadnja qualiffeirca na koncu. danes me je, potem ko sem lepo lizal robove na golici, v garaži presenetil sredinski pas, ki se je že luščil. še enkrat se je pokazalo, da dunlop na koncu zelo hitro požre. kilometrina je mala (prvih tisoč je prvi lastnik takoalitako motor utekal, je pa res, da ko sem ga jaz dobil pri 2800 km, so že bili vidni znaki obrabe po sredini), vendar v rangu večine mojih dosedanjih gum. s pp sem naredil nekaj več kilometrov.

proti pp je po mojem okusu nekaj slabša guma, predvsem zaradi manjše kilometrine. tudi na talnih označbah je dosti slabša (pa sem mislil, da je pp tu slaba). prednja bi sicer bila še za kar nekaj km, a bom menjal obe, ker me v kleti že čaka komplet M3. potem bom pa videl! mogoče spet pp, M3, ali pa Qrr, ko ga jure tako opeva. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne če se po cesti voziš..razen če si totaln norc

gre..tud če norc del vn spustiš..Qualifier sprednja po dobrih 2.000 km za v smeti bla(zadnja zdržala prek 4.000, obrabljena enakomerno od roba do roba)..Biker kaj ti voziš na Tuni?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gre..tud če norc del vn spustiš..Qualifier sprednja po dobrih 2.000 km za v smeti bla(zadnja zdržala prek 4.000, obrabljena enakomerno od roba do roba)..Biker kaj ti voziš na Tuni?

gp racer medium..pa mi jo je na marofu požrlo..

tko da grem na kej druzga..upam da bo bolš, drgač pa ne znam vozit :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 4500 km je moja zadnja qualiffeirca na koncu. danes me je, potem ko sem lepo lizal robove na golici, v garaži presenetil sredinski pas, ki se je že luščil. še enkrat se je pokazalo, da dunlop na koncu zelo hitro požre. kilometrina je mala (prvih tisoč je prvi lastnik takoalitako motor utekal, je pa res, da ko sem ga jaz dobil pri 2800 km, so že bili vidni znaki obrabe po sredini), vendar v rangu večine mojih dosedanjih gum. s pp sem naredil nekaj več kilometrov.

proti pp je po mojem okusu nekaj slabša guma, predvsem zaradi manjše kilometrine. tudi na talnih označbah je dosti slabša (pa sem mislil, da je pp tu slaba). prednja bi sicer bila še za kar nekaj km, a bom menjal obe, ker me v kleti že čaka komplet M3. potem bom pa videl! mogoče spet pp, M3, ali pa Qrr, ko ga jure tako opeva. :naughty:

Tudi jaz sem imel s Qualifier podobne izkušnje, pri cca. 5000 km sem prišel do platna. Sploh če se voziš s sopotnico, je ta guma slaba izbira. Če se veliko voziš v dvoje, je po moje najboljša izbira Z6. Vsekakor pa me zanima, kako se ti bodo obnesle M3 v dvoje. Mislim, da bi morale zdržati dlje kot qualifier. Skratka, poročaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne če se po cesti voziš..razen če si totaln norc

naštelaj tako kot piše v knjigi..serijske nastavitve so ponavad dost dobre

če pa sopotnico pelješ pa zadaj malo vzmet ali kompresijo našponaš..

po koliko kilometrih ti je pa požrlo prednjo gumo?

Prvo gumo mi je požrlo po 3500 km. Bistvo je , da mi jo je požrlo prej in veliko bolj , kot zadnjo. Običajno slišim ,da gre precej prej zadnja in tudi na prejšnem motorju je bila prva še čisto Ok , ko sem zadno moral že menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo gumo mi je požrlo po 3500 km. Bistvo je , da mi jo je požrlo prej in veliko bolj , kot zadnjo. Običajno slišim ,da gre precej prej zadnja in tudi na prejšnem motorju je bila prva še čisto Ok , ko sem zadno moral že menjat.

dej gor Q RR..zgleda da si kr "športn tip" tko da še tako gumo uporablej..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgoletnem drajsanju Z6 sem lani v drugi polovici sezone prešaltal na M3 (oboje Metzeler, da ne bo kakšnih nejasnosti).

Prejšnji teden dotrajane M3 zamenjal z novim kompletom … seveda ponovno M3 (A se opazi, da mi je Metzeler zlezel pod kožo? :D ).

Rezultat s prejšnjim kompletom: Narejenih 9000km. V večini s sopotnico. Pretežno športna (a ne agresivna) vožnja, z 2 skokoma na Novi Marof (2x cca 100km) in tudi nekaj avtoceste, ko se je bilo treba pozno zvečer vračati domov.

Vtisi: Odlična športna guma, ki omogoča zelo športno vožnjo po cesti in občasne skoke na dirkališča (tam je namenjena za hitro uživaško vožnjo in ne za podiranje rekordov) ob tem pa ponuja tudi dobro kilometrino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po dolgoletnem drajsanju Z6 sem lani v drugi polovici sezone prešaltal na M3 (oboje Metzeler, da ne bo kakšnih nejasnosti).

Prejšnji teden dotrajane M3 zamenjal z novim kompletom … seveda ponovno M3 (A se opazi, da mi je Metzeler zlezel pod kožo? :D ).

Rezultat s prejšnjim kompletom: Narejenih 9000km. V večini s sopotnico. Pretežno športna (a ne agresivna) vožnja, z 2 skokoma na Novi Marof (2x cca 100km) in tudi nekaj avtoceste, ko se je bilo treba pozno zvečer vračati domov.

Vtisi: Odlična športna guma, ki omogoča zelo športno vožnjo po cesti in občasne skoke na dirkališča (tam je namenjena za hitro uživaško vožnjo in ne za podiranje rekordov) ob tem pa ponuja tudi dobro kilometrino.

Pa se vedno vozis tak kot na tejle skupni furi??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gp racer medium..pa mi jo je na marofu požrlo..

tko da grem na kej druzga..upam da bo bolš, drgač pa ne znam vozit :D

kaj imaš v mislih?

..sem pred enako dilemo, najverjetneje na supercorse

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!