Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na kratko....vse gume eni pljuvajo drugi hvalijo...Odvisno od stila, občutka, psihološkega učinka ;) Ta zadnji še največ da :whistle:

se popolnoma strinjam. še najmanj graj sem slišal za m3, zato jih mam čisto sveže na mopedu. dunlop so mi vse ble ok, je pa dejstvo, da se mi prej obrabijo, kot ostale. (tako pravijo tudi soborci).

kar se pa zaprtih ovinkov pri mali hitrosti tiče, sem se pa že parkrat zalotil (predvsem na počasnem delu golice), da sem motor glede na hitrost hotel preveč položit, in je potem kar sam padel v ovinek, kar sem občutil zelo podobno kot enakomerni zdrs prednje in zadnje gume. demon, nisi tudi ti mogoče naredil tega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova GP Racer M + 100km Marofa..

post-1190-1242980990_thumb.jpg

Ni ta guma prjatla s to pisto, hujša obraba kot na Grobniku :) Sem pomislil tudi na vzmetenje, sam ima biker77 na dveh motorjih s polno sprobanimo različnimi nastavitvami iste težave.. Tako da očitno je problem v gumah..

Zaenkrat ramišljam o SC, ko pa najdem še dodatno prvo feltno (zadnjo imam), bom nabavil pa komplet dirkalnih Dunlop slick, po cesti pa vozil kar bo prišlo pod roke :)

Je pa Gp Racer super za po cesti, na zadnji mam narejenih cca 4500km, pa je še legalna, drži pa naravnost odlično :D

Če boš vzel GP Racer Slick je na Marofu ista pesem (spredaj M zadaj E). Po 300 km je tako prva kot zadnja po levi strani čisto uničena. Ni sicer tako nasvaljkana kot tvoja je pa zradirana.

Če pa si mislil vzeti pri Dunlopu dirkalne gume pa zelo hvalijo kombinacijo sprednje KR106 in zadnje 211GP. Problem v naših dimenzijah je, da je zadnja slick guma le v dimenziji 190/65/17, 211GP pa dobiš tudi v 190/55/17.

BT003 na Grobniku se tudi, kar se vzdržljivosti tiče, ni obnesla. Sprednja je z lahkoto zdržala dva Grobnika (2x270 km), medtem ko je zadnja zdržala vsakič le po en Track day, torej 270 km.

Seveda pa je tu potrebno povdariti, da se na enem motorju izmenjujeva dva voznika, zato take količine prevoženih km na track day.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se popolnoma strinjam. še najmanj graj sem slišal za m3, zato jih mam čisto sveže na mopedu. dunlop so mi vse ble ok, je pa dejstvo, da se mi prej obrabijo, kot ostale. (tako pravijo tudi soborci).

kar se pa zaprtih ovinkov pri mali hitrosti tiče, sem se pa že parkrat zalotil (predvsem na počasnem delu golice), da sem motor glede na hitrost hotel preveč položit, in je potem kar sam padel v ovinek, kar sem občutil zelo podobno kot enakomerni zdrs prednje in zadnje gume. demon, nisi tudi ti mogoče naredil tega?

Ja, zna bit to ja! To se mi je zgodilo na Ptujski gori, ko sta mi obe, prednja in zadnja popustili, preko Vitanja pa samo sprednja 2 krat. Kaj pa vem, meni se je zdel zdrs... :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš vzel GP Racer Slick je na Marofu ista pesem (spredaj M zadaj E). Po 300 km je tako prva kot zadnja po levi strani čisto uničena. Ni sicer tako nasvaljkana kot tvoja je pa zradirana.

Če pa si mislil vzeti pri Dunlopu dirkalne gume pa zelo hvalijo kombinacijo sprednje KR106 in zadnje 211GP. Problem v naših dimenzijah je, da je zadnja slick guma le v dimenziji 190/65/17, 211GP pa dobiš tudi v 190/55/17.

BT003 na Grobniku se tudi, kar se vzdržljivosti tiče, ni obnesla. Sprednja je z lahkoto zdržala dva Grobnika (2x270 km), medtem ko je zadnja zdržala vsakič le po en Track day, torej 270 km.

Seveda pa je tu potrebno povdariti, da se na enem motorju izmenjujeva dva voznika, zato take količine prevoženih km na track day.

Jaja vem da so Gp Racer pa Gp Racer slick ista pašta :) Zmesi so identične, samo v profilu je razlika. Imam tudi en rabljen set GP Racer slick doma še za pokurit.

V mislih sem imel tako kot praviš KR106 spredaj, ter nekako sem hotel zbrskat KR 108 v dimenziji 180/55.. Sicer Čarman pravi da je ni, ampak glede na to, da je na vseh cenikih, bi se kje mogla dat dobit.. :?

Drugače pa 209 ali 211GP, ampak bi raje obe KR.. Oziroma glavno mi je da bo spredaj 106KR, ker sem jo že vozil enkrat, sicer skoraj čisto skurjeno, ampak je vseeno odlično držala. Zadaj pa bi mogoče probal še kaj drugega, za na Marof mogoče Pirelli Superbike, ali kaj takega. Vidim, da ima Širnk v ponudbi.

Ve kdo kako se Pirelli Superbike obnesejo na Grobniku? Je to ista pašta kot Supercorsa special compound, le da je slick? Ali se spravi kakšen dirkaški krog več iz njih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel tako kot praviš KR106 spredaj, ter nekako sem hotel zbrskat KR 108 v dimenziji 180/55.. Sicer Čarman pravi da je ni, ampak glede na to, da je na vseh cenikih, bi se kje mogla dat dobit.. :?

Drugače pa 209 ali 211GP, ampak bi raje obe KR.. Oziroma glavno mi je da bo spredaj 106KR, ker sem jo že vozil enkrat, sicer skoraj čisto skurjeno, ampak je vseeno odlično držala. Zadaj pa bi mogoče probal še kaj drugega, za na Marof mogoče Pirelli Superbike, ali kaj takega. Vidim, da ima Širnk v ponudbi.

Hmmm, če Gašper pravi da je ni potem je res ni. In tudi on ima v ceniku le 195/65/17 ter širino 205. Ravno zato potem vzamejo zadnjo 211GP 190/55/17. Od poznanih to kombinacijo vozita Rude ter Suzuki, zagotovo pa se najde še kdo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, zna bit to ja! To se mi je zgodilo na Ptujski gori, ko sta mi obe, prednja in zadnja popustili, preko Vitanja pa samo sprednja 2 krat. Kaj pa vem, meni se je zdel zdrs... :blink:

O kateri to govorita, o M3 ali Dunlopkah? Meni je na ptujski gori, sicer enkrat marca Qrr zdrsnila najverjetneje zaradi neogretosti... Sedaj grem pa tudi jaz na M3 da vidim kako se bo obnesla in seveda koliko Km več bom naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O kateri to govorita, o M3 ali Dunlopkah? Meni je na ptujski gori, sicer enkrat marca Qrr zdrsnila najverjetneje zaradi neogretosti... Sedaj grem pa tudi jaz na M3 da vidim kako se bo obnesla in seveda koliko Km več bom naredil.

Piševa o Bridgestone BT 015. Ta mi ne odgovarja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, če Gašper pravi da je ni potem je res ni. In tudi on ima v ceniku le 195/65/17 ter širino 205. Ravno zato potem vzamejo zadnjo 211GP 190/55/17. Od poznanih to kombinacijo vozita Rude ter Suzuki, zagotovo pa se najde še kdo.

Je je v cenikih :)

post-1190-1242999394_thumb.jpg

post-1190-1242999400_thumb.jpg

Pa tudi videl sem jo že na Grobniku v tej dimenziji.. Sicer dve leti nazaj, tako da mogče se opušča ta dimenzija zdaj, ampak ne vem zakaj jo potem umestit na cenike za 2009.. Pomoje se jo da kje staknit. Konec koncev je to zelo popularna dimenzija, vsi 600ss majo 180 gume..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O kateri to govorita, o M3 ali Dunlopkah? Meni je na ptujski gori, sicer enkrat marca Qrr zdrsnila najverjetneje zaradi neogretosti... Sedaj grem pa tudi jaz na M3 da vidim kako se bo obnesla in seveda koliko Km več bom naredil.

Na ptujski gori je tudi precej zanič asfalt...

Sem pa tudi jaz pred menjavo, sem zvozil drugi komplet Q RR, prej sem vozil navadne Q in SportAttack, zdaj pa bi rad probal nekaj novega. Mi lahko kdo pove, kako je z vzdržljivostjo B016 na cesti in če jih je že kdo vozil na marofu?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ptujski gori je tudi precej zanič asfalt...

Sem pa tudi jaz pred menjavo, sem zvozil drugi komplet Q RR, prej sem vozil navadne Q in SportAttack, zdaj pa bi rad probal nekaj novega. Mi lahko kdo pove, kako je z vzdržljivostjo B016 na cesti in če jih je že kdo vozil na marofu?

LP

jest bi reku da so Q RR boljše..bt016 je najbrž rang Q2..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je je v cenikih :)

post-1190-1242999394_thumb.jpg

post-1190-1242999400_thumb.jpg

Pa tudi videl sem jo že na Grobniku v tej dimenziji.. Sicer dve leti nazaj, tako da mogče se opušča ta dimenzija zdaj, ampak ne vem zakaj jo potem umestit na cenike za 2009.. Pomoje se jo da kje staknit. Konec koncev je to zelo popularna dimenzija, vsi 600ss majo 180 gume..

Pintar ima na zalogi gume D209 GP 180-55-17 ki imajo isto karakteristiko kot KR 108

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pintar ima na zalogi gume D209 GP 180-55-17 ki imajo isto karakteristiko kot KR 108

a D211 GP so pol "boljše"?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pintar ima na zalogi gume D209 GP 180-55-17 ki imajo isto karakteristiko kot KR 108

Hmm.. A ni KR kao še malj boljša, oziroma najboljša kar se dobi pri Dunlopu od dirkalnih pnevmtik? Sprašujem zato, ker vem, da nekateri kombinirajo KR106 spedaj z GP zadaj, pa sem mislil, da je razlog v temu, ker je KR pač najboljša.

Aja pa še glede 209GP.. A te gume še delajo, ali so jih popolnoma nadomestile 211GP in ostajajo samo še zaloge?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a D211 GP so pol "boljše"?

Zdržijo več D209GP grip je isti razlika je samo na grobniku te D209 ali KR 108 rahlo trese za ostale steze pa ni nobene razlike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, pol ni kakšnih drastičnih razlik.. Zadnjič sem na enem UK forumu bral, ko je en razlagal, da je 3 ali 4 sekunde hitrejši z 211 napram 209. Pa se mi je zdelo malo veliko samo zaradi druge sicer zelo podobne gume.. Je malo še priredil verjetno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da bi na Marofu Gp racer zlizal tudi ob čisto amaterski vožnji, tak da pol nebi bila več legalna za na cesto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lej, ob enem obisku jo ziher ne boš uničil tako, da ne bi bila več dobra.. Recimo 2 obiska, potem pa po cesti do konca.. Čeprav v mojem primeru jo je res pobiralo in ne vem če bi bila še za cel 2. obisk.. Ampak sodeč po bikerju77 bi 2 dneva komot zdržijo.. Pa se ne pelje počasi fant, bistveno hitreje kot jaz :D Obrablja se pa itak skrajni rob, ki ga po cesti ne rabiš. Jaz pričakujem, da bom z mojo prvo po cesti naredil isto, kot če ne bi šel na Marof, vsaj sodeč po cestni obrabi prejšnjih gum..

Ampak, če pa misliš na Marof večkrat, je pa vsekakor bolje izbrat kakšno drugo gumo, ki jo ne uničuje tako kot te..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sedaj vozim na Q rr, sedaj se pa nekaj spravljam na Marof in že dolgo obljubljeni Raceland, pa bo počasi prišla tudi menjava gum in sem mislo če bi dal neki takiga gor da bi blo za na pisto tud dovolj varno. Pa še to kakđno trdoto predlagate za kombinacijo pista - cesta, pri tem je piste bolj malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš vozil samo Marof in Raceland so pri začetniških časih tudi Q RR čisto zadovoljive. Sem jih vozil na Racelandu in Marofu, pa ni bilo problema :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Demon, za ceste kot so Vitanje boš imo z gumami kot so Diablo SC falil. Če ti je na takšnih cestah športna guma zdrsela je bilo to zaradi slabega asfalta in neogretosti (redki so dovolj nori, da bodo SC na tisti cesti ogreli in držali ogreto).

@ Jure, kdaj boš se odzval povabilu siks-a pa obiskal golico, bi se pridružil furci, da bomo lahko malo bolj konkretno vedeli o čem govorimo, ko se pogovarjamo o gumah in tempu vožnje v cestnih razmerah. Pa kako tako debato še v živo vdarimo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sedaj vozim na Q rr, sedaj se pa nekaj spravljam na Marof in že dolgo obljubljeni Raceland, pa bo počasi prišla tudi menjava gum in sem mislo če bi dal neki takiga gor da bi blo za na pisto tud dovolj varno. Pa še to kakđno trdoto predlagate za kombinacijo pista - cesta, pri tem je piste bolj malo.

Išči tukaj:

Če gledaš športne cestne gume imaš na voljo Metzeler M3, Q RR in Q2, Pilot Power in Pilot Power 2ct, Diablo Corsa, Continental SPort Attack ter kar pohvaljane BT016 iz treh compoundov, naj bi bila bistvena razlika napram 15. To je cestni športni razred.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Jure, kdaj boš se odzval povabilu siks-a pa obiskal golico, bi se pridružil furci, da bomo lahko malo bolj konkretno vedeli o čem govorimo, ko se pogovarjamo o gumah in tempu vožnje v cestnih razmerah. Pa kako tako debato še v živo vdarimo :)

Z veseljem sprejmem povabilo :) Se zglasim takoj po izpitih, da vidim to zloglasno golico, nisem bil še tam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Demon, za ceste kot so Vitanje boš imo z gumami kot so Diablo SC falil. Če ti je na takšnih cestah športna guma zdrsela je bilo to zaradi slabega asfalta in neogretosti (redki so dovolj nori, da bodo SC na tisti cesti ogreli in držali ogreto).

Ma skoraj ne verjamem, da je bila guma hladna, glede na to, da sem se peljal iz Maribora, seveda po stari cesti kar dinamično, direktno na Vitanje, brez postanka. Mislim, da je guma bila na delovni temperaturi. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če koga zanima imam na prodaj en še dober set GP Racer slick - medium. Sem letos nabavil zase (rabljene, take kot prodajam), ampak imam doma na zalogi še en nov set GP Racerja s profilom, tako da bom obdržal raje te, da bodo tudi za po cesti. Potem za naprej bom pa probal Dunlop KR oz GP. Več info pa na PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!