m@dness Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 ..zadnjič našel eno slikico na netu, mogoče pa pride komu prav Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kreksimon Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 Pozdravleni. Včeraj sem prevozil relacijo: Škofja Loka-Jesenice-Vršič-Nova Gorica, nato čez Kras do Portoroža in nazaj po stari cesti do Logatca in Škofje Loke(460km). Vozim M3 in sem zelo zadovoljen. Vozil se dokaj hitro, guma ne preseneča in hitro se ogreje in ko se, drži :naughty: Za na cesto je po mojem mnenju več kot dovolj, za na pisto pa gotovo ne. Zaenkrat sem z njimi prevozil 2000km in sem zelo zadovoljen. Neka prednost se mi zdi tudi, da pri M3 prideš kasneje do roba kako pri Q. Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 Pozdravleni. Včeraj sem prevozil relacijo: Škofja Loka-Jesenice-Vršič-Nova Gorica, nato čez Kras do Portoroža in nazaj po stari cesti do Logatca in Škofje Loke(460km). Vozim M3 in sem zelo zadovoljen. Vozil se dokaj hitro, guma ne preseneča in hitro se ogreje in ko se, drži :naughty: Za na cesto je po mojem mnenju več kot dovolj, za na pisto pa gotovo ne. Zaenkrat sem z njimi prevozil 2000km in sem zelo zadovoljen. Neka prednost se mi zdi tudi, da pri M3 prideš kasneje do roba kako pri Q. Lp med m3 in q po moje po prvih 200km z m3 sicer je primerjava, a je m3 veliko boljša guma, oz. guma, ki dopušča precej bolj športno vožnjo( seveda v mejah normale). že če samo obliko primerjaš na oko, je m3 bolj zaobljena in omogoča globji nagib. meni je na prvi resni vožnji še ostalo slabe pol centimetra slončka( na istih ovinkih sem takoj oz. lažje brusil tačke), medtem ko z q pridem takoj do roba. če bo še kilometrina taprava je to to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 Z veseljem sprejmem povabilo Se zglasim takoj po izpitih, da vidim to zloglasno golico, nisem bil še tam povej ko boš pripravljen, s kecom te čakama. :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 Kul bomo nardil dirko po Golici.. Jest lahko grelce pa lap timer prpelem, pa se bomo štopal kdo prej pride gor pa dol, da bomo vidli čigave gume bl držijo :krneki: Ok, šalo na stran, bom res prišel naokoli, ker še nisem bil v tistem koncu, pa se odpravljam že nekaj časa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
m@dness Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 Ok, šalo na stran, bom res prišel naokoli, ker še nisem bil v tistem koncu, pa se odpravljam že nekaj časa javi ko bo prišel dan D.. da rečemo kako na vrhu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 med m3 in q po moje po prvih 200km z m3 sicer je primerjava, a je m3 veliko boljša guma, oz. guma, ki dopušča precej bolj športno vožnjo( seveda v mejah normale). že če samo obliko primerjaš na oko, je m3 bolj zaobljena in omogoča globji nagib. meni je na prvi resni vožnji še ostalo slabe pol centimetra slončka( na istih ovinkih sem takoj oz. lažje brusil tačke), medtem ko z q pridem takoj do roba. če bo še kilometrina taprava je to to. M3 na meji legalnosti na FZ1-S po 5500 prevozenih km (90% voznja v dvoje)...ze na Zju bil izredno zadovoljen z njimi, prav tako pa tudi na Fazerci(sloncki so zadaj cisto poradirani, spredaj so brez glave ). Edino kar me malce moti,da na koncu svoje zivljenske dobe malce drsijo v globljem nagibu in delujejo rahlo nesigurno. Zdaj se moram samo se od Fripsa in Keca naucit kako se naredi 9000 km z taksno sport gumo. Naslednji teden za firbec zmontiram MPP,pa da vidim kako se obnesejo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
EAST Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 @ Demon, za ceste kot so Vitanje boš imo z gumami kot so Diablo SC falil. Če ti je na takšnih cestah športna guma zdrsela je bilo to zaradi slabega asfalta in neogretosti (redki so dovolj nori, da bodo SC na tisti cesti ogreli in držali ogreto). Res je, da ne vem točno o katerem odseku ceste se pogovarjata, vendar če bo falil z SC za cesto bo z vsemi drugimi gumami falil še toliko bolj, vozim supercorso in moram rečt, da še nikoli nisem bil tako navdušen nad določenimi gumami(pa sem tudi prej vozil ss gume), drugače je pa cesta proti Vitanju iz mb strani kot nalašč za omenjene gume heheheh, grem praktično vsako furo po isti relaciji (okol. Slov, Bistrice-po stari cesti proti CE-v STRANICAH za Vitanje-Velenje-Celje-Slov. Bistrica). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 24, 2009 Deli Objavljeno Maj 24, 2009 M3 na meji legalnosti na FZ1-S po 5500 prevozenih km (90% voznja v dvoje)...ze na Zju bil izredno zadovoljen z njimi, prav tako pa tudi na Fazerci(sloncki so zadaj cisto poradirani, spredaj so brez glave ). Edino kar me malce moti,da na koncu svoje zivljenske dobe malce drsijo v globljem nagibu in delujejo rahlo nesigurno. Zdaj se moram samo se od Fripsa in Keca naucit kako se naredi 9000 km z taksno sport gumo. Naslednji teden za firbec zmontiram MPP,pa da vidim kako se obnesejo. tudi sam dvomim, da bom naredil z m3 kaj več, pa se vozim sam. po moji oceni je pp(vozil sem jo lani) slabša guma kot m3, boljša kot q, je pa res, da sem z njo naredil največ kilometrov(vključno en grobnik). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 po moji oceni je pp(vozil sem jo lani) slabša guma kot m3, Zakaj slabša? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 Zdaj se moram samo se od Fripsa in Keca naucit kako se naredi 9000 km z taksno sport gumo. Enostavno, voziš brez nažiganja, konstantno, 120-140 pa al je ravnina al pa ovink Aja pa solo seveda. Nažiganje je bilo samo na Marofu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 (popravljeno) Enostavno, voziš brez nažiganja, konstantno, 120-140 pa al je ravnina al pa ovink Aja pa solo seveda. Nažiganje je bilo samo na Marofu. FRIPS JE DIUJAK ... js s svojo gumo (Sport Attack) nardim cca 10.000 km Popravljeno Maj 25, 2009. Popravil maus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 Zakaj slabša? na črtah in zalivkah, kar zame sicer ni največje merilo, predvsem pa pri občutku v nagibu. m3 gre lažje v nagib pa težko opisljiv občutek stabilnosti in mirnosti je pri m3 večji. drugače pa pp niti približno ni bila slaba guma. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
exe`FZS Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 zanima me vaše mnenje: čas je za menjavo pnevmatik, do sedaj sem imel z6.. zvozil do robov, super zadovoljen!, moti me edino to da je preveč zaobljena in pa naredil sem komaj 6k km, kljub temu, da kakšne daljše ture nisem delal. sedaj pa kolebam med M3, C SportAttack in pa D Qualifier RR. V kolikor bi obul M3, sem nameraval obdržati prednjo Z6, ker je še kot nova. Vozim občasno daljše ture, občasno/redko tudi kakšna MR in 1x do 2x na mesec Marof. lp in hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 (popravljeno) Lepo zamenjaj obe pa je.. Različnih rangov gum se NE meša. Sploh pa se ne daje zad športne gume in spredaj ST. To pa zato, ker sport gume ko se ogrejejo čedalje bolj držijo, ST pa lahko začnejo že popuščat, oziroma imajo enostavno slabši grip od SS gume. In če imaš zadaj slabšo gumo, to lepo začutiš in veš kdaj je dovolj. Če imaš pa zadaj hudo novo gumo, boš pa vozil na marofu, ker bo motor kot zaliman, boš avtomatsko stopnjeval tempo in kar naenkrat bo za prednjo sport touring gumo vse skupaj preveč in bo bum.. Spredaj je namreč veliko težje čutit popuščanje, oziroma ko spusti velikokrat spusti do konca, oziroma je težje rešit. Ne se hecat, sej ni tok draga prednja M3. Pa itak je verjetno ta Z6 vseeeno že kar obrabljena, tako da več kot 30-40€ ne boš vrgel stran z njo, alipa še to ne. Kar ni pa nič v primerjavi z varnostjo, celimi kostmi in celim motorjem. Popravljeno Maj 25, 2009. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 na črtah in zalivkah, kar zame sicer ni največje merilo, To je pa res, čeprav sem bil ta vikend nad PP 2CT presenečen. Na zalivkah, kjer mi je prej M3 odnašal, je le ta bila presenetljivo mirna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
casper7 Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 Men se je pa M3 zdela mirna na zalivkah, z razliko od zdajšnje GP Racer-ke in prejšnje BT012..... In tut nasploh mi je bla M3 zlo dobra guma, boljša od BT012 in C Sport Attack, Dunlop-ke pa še nism tok zvozil, da bi jo lahko ocenil.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 @Frips za tvoje občutke je mogoče "kriva" vročina, ker enako sem jaz občutil včeraj, kot da bi se vozil po drugi cesti (brez zalivk) napram par tednov nazaj, ko sem imel občutek da se bom skipal na vsakem metru. Aja, gume so bile iste, samo še malce bolj obrabljene, cesta pa je Divača - Sežana. lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 Možno, vse je možno..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 Zdaj ne vem, al sem jaz čuden, al kaj je to, ampak Kačje ride npr. so polne zalivk.. Tudi veliko motoristov sem že slišal, ko so se pritoževali.. Ampak mene niso še nikoli ogrožale, nikoli se jih niti ne izogibam, direkt "na polno čez", pa ni še nikoli bilo problemov. Ne pri Pilot Power, ne pri Pirelli Diablo, ne pri Qualifier, Qualifier RR, GP Racer, še pri dirkalnih 209GP ne Itak so tiste zalivke tako ozke, da če si lepo sproščen na motorju, tudi če te pramakne mogoče za tste 2cm, niti zamar nimaš.. Vsaj jaz ne. Zdi se mi, da je največji problem ravno strah pred temi zalivkami in drsenjem čez njih, oziroma vkočenostjo, ko eni pred sabo zagledajo zalivko pa se ne morejo izognit.. gsxf750 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Maj 25, 2009 Deli Objavljeno Maj 25, 2009 (popravljeno) Zalivke -> mišljen levi ovinek pred Smuko (Dvor-Kočevje), kjer so nametane po celi cesti. Popravljeno Maj 25, 2009. Popravil Frips Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Maj 26, 2009 Deli Objavljeno Maj 26, 2009 Probal od Fripsa klaviaturo obuto v PP 2CT in bil zelo presenečen nad manevriranjem, ki je naravnost fenomenalno . Guma je k spužva, čakam kilometražo pa kak Marof, da vidim kako jo bo sezul ?!? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno Maj 26, 2009 Deli Objavljeno Maj 26, 2009 To je pa res, čeprav sem bil ta vikend nad PP 2CT presenečen. Na zalivkah, kjer mi je prej M3 odnašal, je le ta bila presenetljivo mirna. Super guma za super podlago.Okoli zalivk se nekako ne strinjam s tabo. Ko pa še ji ostane ca. 50% življenske dobe, je pa ta guma poden od podna! Navadna je mirnejša!!! Kolegom ki se vozijo za mano,delam črno idealno linijo z zadnjo gumo.Drsi in pušča sledi.Res pa je,da je to že 3 nova guma letos! :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Maj 26, 2009 Deli Objavljeno Maj 26, 2009 Kolegom ki se vozijo za mano,delam črno idealno linijo z zadnjo gumo. To je res :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno Maj 26, 2009 Deli Objavljeno Maj 26, 2009 Mal' po Krpansko treba "odpirat", a nede?! :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se