biker77 Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 če bi blo govora o M3 ali Z6 bi dobil pa pritrdilni odgovor.. superkorsa rulz v vseh razmerah in pika..
budacki Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 To supercorso tako hvalite xD Jst sm jo imel na Hondi HM in ogreta drzi kot zalepljena Tudi obcutek je bil vredu. Sedaj na Michelin Pilot Power (sicer na RS 125 ) pa je nekak neprijeten obcutek, ampak objektivno gledano mi guma ni se niti enkrat zdrsnila. ( mogoce imam tak slab obcutek tudi zaradi razlicnih segmentov, kar se motrjev tice )
FrigoFrops Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Okol te gume se na tem foromu že tulk govri da se je prodaja le teh drastično povečala. Upam da bom enkrat, peišel na tak nivo vožnje da si jo bom upal poizkusit. LP
biker77 Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 To supercorso tako hvalite amm..mal se zajebavamo
Frips Objavljeno Junij 7, 2009 Opozori Objavljeno Junij 7, 2009 Za pussy rajderje je tut PP 2CT vredi
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 SUPERCORSA! :hooray: Po 500 prevoženih kilometrih.... Guma je BOMBA!!! Same pohvale!! :hooray: :hooray:
Ice Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Ne štekam čisto.. Fora je ravno v tem, da naj bi ta nova qualifierca delovala zelo dobro tudi "hladna", zato naj bi v kombinaciji z malo širšimi žlebovi bila dobra izbira za mokro cesto, ko je poleg tega, da je sama zmes primerna za mokro podlago važno tudi to, da ima ta zmes pravilne lastnosti pri nižjih temperaturah, ker po dežju so gume praktično hladne.. Na pisti naj bi se obnesla pa še toliko bolje, ker se jo pač vseeno bolj ogreje. Sicer pa jaz samo povem kaj reklamirajo, probal jo nisem, zato ne vem iz lastnih izkušenj ali se, ali se ne obnese.. zakaj si potem napisal besedo hladna v navedkih ? torej ti je nekaj jasno okoli pomena hladna sportna guma in ogreta. razpon je min. 20-30°C o katerem govorimo. redka cestna guma se segreje nad 40°C pri normalni uporabi, 50°C je ze vroca guma; SS gume na pisti pa 60, 70°C in vec. ergo..... v dezju _rahlo_ dvomim, da kateri doseze taksne temperature na javni prometni povrsini, kot so ceste. če bi blo govora o M3 ali Z6 bi dobil pa pritrdilni odgovor.. ma ja ziher. predvsem ker s(m)o "vsi" taksni hobi-rossiji tukaj. :zzz: na jetra mi grejo neka posplosevanja in opevanja o stvareh s strani nevednezev, o katerih so samo slisali iz 3., 4., ali 15. roke.
Jure Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) zakaj si potem napisal besedo hladna v navedkih ? torej ti je nekaj jasno okoli pomena hladna sportna guma in ogreta. razpon je min. 20-30°C o katerem govorimo. redka cestna guma se segreje nad 40°C pri normalni uporabi, 50°C je ze vroca guma; SS gume na pisti pa 60, 70°C in vec. ergo..... v dezju _rahlo_ dvomim, da kateri doseze taksne temperature na javni prometni povrsini, kot so ceste. ma ja ziher. predvsem ker s(m)o "vsi" taksni hobi-rossiji tukaj. :zzz: na jetra mi grejo neka posplosevanja in opevanja o stvareh s strani nevednezev, o katerih so samo slisali iz 3., 4., ali 15. roke. Ne štekam kaj hočeš povedat.. Q2 ni track day guma, ampak je cestna guma, narejena za na cesto. Tako pravijo pri Dunlopu, ki so jo naredili. Njena prednost proti konkurenci pa naj bi bila v tem, da ostale "SS" cestne gume velikokrat v dežju ne delujejo optimalno, ker so pač narejene za delovanje pri priganjanju in posledično pri višjih temperaturah. Q2 pa naj bi imela to prednost, da napram športni konkurenci, deluje bolje tudi na mokri cesti in posledično seveda pri nižji temperaturi, napram ostalim tega ranga. Še bolje naj bi se na mokrem obnesla pa na pisti, kjer so poleg vsega še malo večje temperature in je še bolj optimalno. Kaj tu ni jasno? In to ni nekaj kar bi slišal iz 15. roke, ampak tako pravijo pri Dunlopu, ki so gumo naredili in tako sem prebral v enih dveh testih te gume. Ali se mogoče ne sme povedat na forumu kako se guma oglašuje in kaj je bilo na testih dognano? Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil Jure
Ice Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 ok. in moj zadnji stavek se ni nanasal nate. lahko citiras tako, da bo vsaj kontekstualno pravilno?
P182 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Evo, končno sem zamenjal Bridgestone BT 015... me čisto iz firbca zanima koliko km-jev si naredikl z njimi
tombgo Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 sem si najdu nov fotografski hobi, slikanje SS gum
renyy Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Zanimivo je predvsem to, da v kar nekaj testih, ki sem jih do sedaj pregledal na netu, se zelo dobro obnesejo in so vedno nekje pri vrhu na lestvicah gume Continental SportAttack , ampak tukaj na forumu pa jih malo kdo omenja oz jih skoraj nobeden nima ?? Veliko je hvaljenja in pisanja o dunlop qualifier RR gumah (te tudi imam sam, pač so ble gor ko sem kupoval motor), na testih pa so večinoma na dnu lestvice in hladne se obnesejo katastrofalno v primerjavi z konkurenco, res pa so najcenejše. Zdej bom pa še vprašu, katere gume priporočate za kawasaki Z 750 ?? uporabljam striktno samo cesto (brez dirkališč) in od gume pričakujem predvsem : - da je zanesljiva in ima dober grip v zavoju (tudi ko uporabim malo bolj živahno vožnjo) - da ima guma dokaj dolgo življensko dobo ( po možnosti da je po sredini guma trša, ker uporabljam tudi avtoceste) - in po možnosti da je čim manj občutljiva na zalivke (ki jih je na naših cestah ogromno). 1. Dunlop qualifier 2 2. Dunlop roadsmart 3. Conti SportAttack Če sem prav informiran, so vse tri zgoraj omenjene gume po sredini trše, imam prav? Prosim čim več mnenj in če kdo navede katero gumo naj izberem, naj pove zakaj in mogoče iz lastnih izkušenj dobre/slabe lastnosti posamezne gume, hvala Lp
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Zanimivo je predvsem to, da v kar nekaj testih, ki sem jih do sedaj pregledal na netu, se zelo dobro obnesejo in so vedno nekje pri vrhu na lestvicah gume Continental SportAttack , ampak tukaj na forumu pa jih malo kdo omenja oz jih skoraj nobeden nima ?? Veliko je hvaljenja in pisanja o dunlop qualifier RR gumah (te tudi imam sam, pač so ble gor ko sem kupoval motor), na testih pa so večinoma na dnu lestvice in hladne se obnesejo katastrofalno v primerjavi z konkurenco, res pa so najcenejše. Zdej bom pa še vprašu, katere gume priporočate za kawasaki Z 750 ?? uporabljam striktno samo cesto (brez dirkališč) in od gume pričakujem predvsem : - da je zanesljiva in ima dober grip v zavoju (tudi ko uporabim malo bolj živahno vožnjo) - da ima guma dokaj dolgo življensko dobo ( po možnosti da je po sredini guma trša, ker uporabljam tudi avtoceste) - in po možnosti da je čim manj občutljiva na zalivke (ki jih je na naših cestah ogromno). 1. Dunlop qualifier 2 2. Dunlop roadsmart 3. Conti SportAttack Če sem prav informiran, so vse tri zgoraj omenjene gume po sredini trše, imam prav? Prosim čim več mnenj in če kdo navede katero gumo naj izberem, naj pove zakaj in mogoče iz lastnih izkušenj dobre/slabe lastnosti posamezne gume, hvala Lp Hmmmm, mešaš SS in ST gume...
tombgo Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 1. Dunlop qualifier 2 2. Dunlop roadsmart 3. Conti SportAttack če ne noriš na nož potem 2. , normalnemu vozniku bi morala zdržat 10.000+
tombgo Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 mi ni pustilo dodat zdraven: AD: 1) skoraj vse nove gume, še posebej tiste, ki se omenjajo na MS 2) ST gume 3) zalivke nimajo skoraj veze, tudi če ti gor zdrsne ti guma takoj po 4cm drsenja prime, razen že nisi na 101% - samo potem ni guma kriva
FrigoFrops Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Evo danes montiral GP racer, obe dve trdote M, pa prvih 20 km. jih ne morem še nč povedat.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Veliko je hvaljenja in pisanja o dunlop qualifier RR gumah (te tudi imam sam, pač so ble gor ko sem kupoval motor), na testih pa so večinoma na dnu lestvice in hladne se obnesejo katastrofalno v primerjavi z konkurenco, res pa so najcenejše. je možno da jih tolk hvaljo zato k so pač tolk cenej in jih uporablja tolk več folka in valjda da uni k cenej kupujejo tut bl hočejo potrdit kolk s ozadovoljni in kolk so 'pametno kupili' ?
FrigoFrops Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 je možno da jih tolk hvaljo zato k so pač tolk cenej in jih uporablja tolk več folka in valjda da uni k cenej kupujejo tut bl hočejo potrdit kolk s ozadovoljni in kolk so 'pametno kupili' ? Upam da se strinjaš, da je to tvoje mišljenje, ker mislim da se motiš in to lahka potrdi veliko MS uporabnikov. Če primerjaš Qrr z nevem z katero po tvoje odlično gumo ugotoviš da je dazlike nekje med 30 - 40 evri. Takšna razlika pa vsaj meni ne pomeni takšnega prihranka glede na ceno gum. Je še veliko gum, ki jih nekateri hvalijo in so še ceneje. Če hočeš imet dražjo dunlopko, pojdi k Čarmanu pa ti jo naj proda, takšna kot je priporočena cena.
renyy Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) Demon: Ne mešam SS in ST gum, no navedel sem različne po namembnosti, ampak če je boljše za to kar sprašujem SS bi vzel to ,lahko pa tudi ST, pač kupujem gumo in pričakujem od gume to, kar sem že zgoraj navedel. Res ne vem, kolikšne so dejanske razlike med ST in SS, zato pa sprašujem ane. Za roadsmart sem informiran, da naj bi zdržala kar dosti kilometrov, vendar se lih zaradi tega bojim, da pa guma ni kos bolj dinamičnemu stilu vožnje, ker včasih če se mi zahoče bolj dinamične vožnje, nočem, da potem ko se bom hotu bolj hitro zapeljat skozi ovinke, moral razmišljati da mogoč pa guma ne bo držala, No, spet pa nisem dirkač, da ne bo pomote. Upam da veš, kaj sem hotu povedat s tem. pač hočem zanesljivo gumo za na naše ceste in da se ne obrablja prehitro. Lp Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil renyy
tombgo Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Za roadsmart sem informiran, da naj bi zdržala kar dosti kilometrov, vendar se lih zaradi tega bojim, da pa guma ni kos bolj dinamičnemu stilu vožnje, ker včasih če se mi zahoče bolj dinamične vožnje, nočem, da potem ko se bom hotu bolj hitro zapeljat skozi ovinke, moral razmišljati da mogoč pa guma ne bo držala, No, spet pa nisem dirkač, da ne bo pomote. Upam da veš, kaj sem hotu povedat s tem. Pošlji fotko zadnje gume, ki jo imaš sedaj gor... pa bomo videli
kuntakinte Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Demon: Ne mešam SS in ST gum, no navedel sem različne po namembnosti, ampak če je boljše za to kar sprašujem SS bi vzel to ,lahko pa tudi ST, pač kupujem gumo in pričakujem od gume to, kar sem že zgoraj navedel. Res ne vem, kolikšne so dejanske razlike med ST in SS, zato pa sprašujem ane. Za roadsmart sem informiran, da naj bi zdržala kar dosti kilometrov, vendar se lih zaradi tega bojim, da pa guma ni kos bolj dinamičnemu stilu vožnje, ker včasih če se mi zahoče bolj dinamične vožnje, nočem, da potem ko se bom hotu bolj hitro zapeljat skozi ovinke, moral razmišljati da mogoč pa guma ne bo držala, No, spet pa nisem dirkač, da ne bo pomote. Upam da veš, kaj sem hotu povedat s tem. pač hočem zanesljivo gumo za na naše ceste in da se ne obrablja prehitro. Lp Kaj pa je zate dinamično? Po kolenu, komovcu, po ušesih? To je kot, da bi jaz spraševal, katera kravata najbolj paše moji rjavi obleki.
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) Demon: Ne mešam SS in ST gum, no navedel sem različne po namembnosti, ampak če je boljše za to kar sprašujem SS bi vzel to ,lahko pa tudi ST, pač kupujem gumo in pričakujem od gume to, kar sem že zgoraj navedel. Res ne vem, kolikšne so dejanske razlike med ST in SS, zato pa sprašujem ane. Za roadsmart sem informiran, da naj bi zdržala kar dosti kilometrov, vendar se lih zaradi tega bojim, da pa guma ni kos bolj dinamičnemu stilu vožnje, ker včasih če se mi zahoče bolj dinamične vožnje, nočem, da potem ko se bom hotu bolj hitro zapeljat skozi ovinke, moral razmišljati da mogoč pa guma ne bo držala, No, spet pa nisem dirkač, da ne bo pomote. Upam da veš, kaj sem hotu povedat s tem. pač hočem zanesljivo gumo za na naše ceste in da se ne obrablja prehitro. Lp Kaj pa vem. Vozil sem Pilot Power, sem bil dokaj zadovoljen. Na tem mopedu sem vozil Bridgestone BT 015 pa sem bil zelo nezadovoljen, ker me je bilo skozi strah da bo guma spustila, ker mi parkrat v zaprtih ovinkih je, pa sta obe SS gumi. Zdaj sem kupil Pirelli Supercorso, pa se z njo peljem do tačk brez težav, brez straha, guma RES drži. Hja, Kilometrine vem da z njo nebom delal velike, če bo zadnja držala 3000 km, potem je tako OK. Pa tudi nisem nek grozen dirkač, se pa tudi rad zelo hitro peljem, in takrat želim imeti VAREN občutek, zaupanje v gumo, neglede na to, koliko kilometrov bo zdržala. Saj boš videl, ko se boš konkretno pognal, da takrat ni nekih možnosti popravljati "napake", ki so nastale ali zaradi tebe ali zaradi gume... Tako da najprej razmisli, ali te vleče pognat moped, če te, potem kupi SS gumo. Če pa so ti pomembnejši prevoženi kilometri, pa kupi ST gumo. Obstajajo tudi SS gume ki so trše po sredini. BT 016, PP 2CT, ..... jih je še kar nekaj.. Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil Demon
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se