m@dness Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Kaj pa vem. Vozil sem Pilot Power, sem bil dokaj zadovoljen. Na tem mopedu sem vozil Bridgestone BT 015 pa sem bil zelo nezadovoljen, ker me je bilo skozi strah da bo guma spustila, ker mi parkrat v zaprtih ovinkih je, pa sta obe SS gumi. Zdaj sem kupil Pirelli Supercorso, pa se z njo peljem do tačk brez težav, brez straha, guma RES drži. Hja, Kilometrine vem da z njo nebom delal velike, če bo zadnja držala 3000 km, potem je tako OK. Pa tudi nisem nek grozen dirkač, se pa tudi rad zelo hitro peljem, in takrat želim imeti VAREN občutek, zaupanje v gumo, neglede na to, koliko kilometrov bo zdržala. Saj boš videl, ko se boš konkretno pognal, da takrat ni nekih možnosti popravljati "napake", ki so nastale ali zaradi tebe ali zaradi gume... Tako da najprej razmisli, ali te vleče pognat moped, če te, potem kupi SS gumo. Če pa so ti pomembnejši prevoženi kilometri, pa kupi ST gumo. Obstajajo tudi SS gume ki so trše po sredini. BT 016, PP 2CT, ..... jih je še kar nekaj.. do tačk na cbr-ki na cesti? daj povej kje se voziš da te pridem gledat..
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) do tačk na cbr-ki na cesti? daj povej kje se voziš da te pridem gledat.. Ja na cesti je šlo iz Šentilja do Maribora. Sicer me je stisnilo v srcu ko sem prvih dva krat potegnil, potem pa je ta strah popustil, ker je guma res držala!!! Dirkališča pa s SC še nisem probal. Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil Demon
biker77 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Ja na cesti je šlo iz Šentilja do Maribora. Sicer me je stisnilo v srcu ko sem prvih dva krat potegnil, potem pa je ta strah popustil, ker je guma res držala!!! Dirkališča pa s SC še nisem probal. v sredo pridi na marof pa jih boš sprobal.. a se nisi nekaj hvalil da prideš na štajerce na grobnik?
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Ja na cesti je šlo iz Šentilja do Maribora. Sicer me je stisnilo v srcu ko sem prvih dva krat potegnil, potem pa je ta strah popustil, ker je guma res držala!!! Dirkališča pa s SC še nisem probal. Dvomim, da boš do dirkališča sploh prišel ...
biker77 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 je možno da jih tolk hvaljo zato k so pač tolk cenej in jih uporablja tolk več folka in valjda da uni k cenej kupujejo tut bl hočejo potrdit kolk s ozadovoljni in kolk so 'pametno kupili' ? ni možno..res so tok dobre
renyy Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Demon, lepo napisano, hvala. .) Conti SportAttack je tudi po sredini trša če se ne motim ane? Ne vozim po kolenu, po ušesih in podobno, sej pravim, da nisem nek hud dirkač na cesti,daleč od tega. Vem da je besedo "dinamična vožnja" težko tukaj na forumu opisat, uglavnem kupit imam namen gumo ki daje dober občutek pri malo hitrejši vožnji skozi zavoj, uglavnem da drži .) Z nakupom se še ne mudi tako zelo, pa vseeno se raje malo prej pozanimam kako pa kaj, kot pa da kr neki na pamet čez noč kupim. Bo še kdo verjetno podal svoje mnenje o tanovi dunlop qualifier 2 , pa se bom lažje odloču. Lp
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 v sredo pridi na marof pa jih boš sprobal.. a se nisi nekaj hvalil da prideš na štajerce na grobnik? Ne morem v sredo, delam... Ja, saj sem bil na Grobniku, ampak z avtom... Sem zadnji dan komaj dobil dopust, tako da je vse v vodo padlo... Sem se pa z Dejanom nekaj pogovarjal, da bi enkrat mopede vrgla na prikolico in šla na marof malo potrenirat, ker še vedno nekak s strahom peljem ovinke, in pravi, da je marof prava stvar za učit globoke nagibe v ovinku.
biker77 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 za učit globoke nagibe v ovinku. globje kot do tačke na gre razen če tace menjaš
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) globje kot do tačke na gre razen če tace menjaš Saj ne da mora it globje, ampak da se nekak navadim občutka v res globokem nagibu, pa da ne treniram ravno na cesti... Ker ni bilo najbolj prijetno, ko sem bil doli in mi naenkrat dvigne nogo, mene pa je že tako bilo strah, da sem koleno kar umikal, vlekel k motorju, da nebi podrsal po tleh... Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil Demon
m@dness Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Ne morem v sredo, delam... Ja, saj sem bil na Grobniku, ampak z avtom... Sem zadnji dan komaj dobil dopust, tako da je vse v vodo padlo... Sem se pa z Dejanom nekaj pogovarjal, da bi enkrat mopede vrgla na prikolico in šla na marof malo potrenirat, ker še vedno nekak s strahom peljem ovinke, in pravi, da je marof prava stvar za učit globoke nagibe v ovinku. pa daj no.. strah te je ovinkat pa si prišel do tačke na ss motorju? zakaj jaz tega ne verjamem.. mogoče ker še sam nisem po tački letel... se pa lahko zmenimo za kako pijačo pa kako furico skup potegnemo... (..pa ko bota šla z dejanom na marof, let me know, se z veseljem pridružim) lp
Dolenc™ Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Za vikend bi šel kdo ? Sem se odloču da se bom nehal ment o tem da grem, pa dejansko grem
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 pa daj no.. strah te je ovinkat pa si prišel do tačke na ss motorju? zakaj jaz tega ne verjamem.. mogoče ker še sam nisem po tački letel... se pa lahko zmenimo za kako pijačo pa kako furico skup potegnemo... (..pa ko bota šla z dejanom na marof, let me know, se z veseljem pridružim) lp Glej, še sam skoraj nisem verjel, ampak je potegnilo... Seveda me je bilo strah, če pa moraš v ovinek priletet ko norc, da lahko potem motor tako globoko nagneš! Veš kako mi je to ratalo? Iztok mi je rekel, glej, če se hočeš res hudo nagnit, ne smeš pred ovinkom tak zbremzat, moraš v ovinek priletet in bo šlo. Potem pa sem kupil nove gume, šel na furo, stopnjeval tempo in je ratalo. Za Marof pa bi se z Dejanom res lahko zmenli, pa poknemo motorje na prikolico in gremo malo vozit.
Dolenc™ Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Ups temo falu Nej en to premakne na Marof
tombgo Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 pa daj no.. strah te je ovinkat pa si prišel do tačke na ss motorju? zakaj jaz tega ne verjamem.. mogoče ker še sam nisem po tački letel... lahko nastimaš mehkejše vzmetenje, potem pa mal bolj na grobo v ovinek prletiš, se vse skupi sesede, pa podrgne pa še sopotnika daš gor da je težje
biker77 Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Za vikend bi šel kdo ? Sem se odloču da se bom nehal ment o tem da grem, pa dejansko grem vikendi v juniju in juliju zasedeni
kuntakinte Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Demon, lepo napisano, hvala. .) Conti SportAttack je tudi po sredini trša če se ne motim ane? Ne vozim po kolenu, po ušesih in podobno, sej pravim, da nisem nek hud dirkač na cesti,daleč od tega. Vem da je besedo "dinamična vožnja" težko tukaj na forumu opisat, uglavnem kupit imam namen gumo ki daje dober občutek pri malo hitrejši vožnji skozi zavoj, uglavnem da drži .) Z nakupom se še ne mudi tako zelo, pa vseeno se raje malo prej pozanimam kako pa kaj, kot pa da kr neki na pamet čez noč kupim. Bo še kdo verjetno podal svoje mnenje o tanovi dunlop qualifier 2 , pa se bom lažje odloču. Lp Ni trša po sredini. Zmes naj bi bila dejansko identična Race attack gumi(razlika samo v dezenu). Meni dokaj všečna guma-edino kar mi je blo čudno, da dejansko deluje, kot pena na otip . Vozil z njo tud po konkretni nevihti(milo rečeno glede na to, da so avti furali povprečno 35 na uro :wacko: ) in bil presenečen nad oprijemom. Dejansko z njo glede na tvoj stil vožnje ne boš zgrešil(sam to tud najbrž z Dunlop Q2 ne boš)
maggio Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) nabavil sem Michelin pilot road 2 in moram povedat, da zdaj, ko so se malo ulaufale je motor čisto drug, zdaj ga jaz šofiram prej me je on. hahaaha :evilgrin: Priporočam Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil maggio
axilon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 (popravljeno) No...kolkr vem in sm vidu ma ta nova cbr-ka kar dolge distančnike namontirane na tački...tko de si podrsal z distančniki pomojm...in ne prow s taco brez distančnikov, de se ne bojo lastniki starejših modelov preveč čudili. Je pa tko...ne zdi se mi lih pametno na cesti "noret" v ovinke kot si zapisal de ti je svetoval prijatelj...k nekoč enga zarad prevelike hitrosti ob vstopu mogoče ne boš zdelal Se da še lažje s tekočo vožnjo prpeljat po pameti v ovinek brez nekega hudega zaviranja...pole pa samo še nagib kontroliraš ter ga po potrebi dodajaš...pa že drsaš po tleh s štapo...bl pa k se boš zaletaval v ovinke...težje je drajsat po tleh...pa še smešn boš zgledu Me pa čudi, de nisi s prejšno hornetko drajsal po tleh, glede na to da pri njej kar hitro drsaš po tleh z vsemi mogočimi deli Potem se niti ne bi ustrašil sedaj pri cbr-ki...k bi bil že navajen :naughty: Velik varnih km demon! Popravljeno Junij 8, 2009. Popravil axilon
FrigoFrops Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 Tule si opisal teorijo, katero men ni povedal nihče. Sem mel srečo da sem vse ovinke srečno speljal. Sedaj pa se privajam na ta način kot si ga sam opisal. Tekoče in lepše peljati v ovinek, pa še gume majn trpijo.
Demon Objavljeno Junij 8, 2009 Opozori Objavljeno Junij 8, 2009 No...kolkr vem in sm vidu ma ta nova cbr-ka kar dolge distančnike namontirane na tački...tko de si podrsal z distančniki pomojm...in ne prow s taco brez distančnikov, de se ne bojo lastniki starejših modelov preveč čudili. Je pa tko...ne zdi se mi lih pametno na cesti "noret" v ovinke kot si zapisal de ti je svetoval prijatelj...k nekoč enga zarad prevelike hitrosti ob vstopu mogoče ne boš zdelal Se da še lažje s tekočo vožnjo prpeljat po pameti v ovinek brez nekega hudega zaviranja...pole pa samo še nagib kontroliraš ter ga po potrebi dodajaš...pa že drsaš po tleh s štapo...bl pa k se boš zaletaval v ovinke...težje je drajsat po tleh...pa še smešn boš zgledu Me pa čudi, de nisi s prejšno hornetko drajsal po tleh, glede na to da pri njej kar hitro drsaš po tleh z vsemi mogočimi deli Potem se niti ne bi ustrašil sedaj pri cbr-ki...k bi bil že navajen :naughty: Velik varnih km demon! Ja seveda, da nebo pomote, sem narobe napisal!!! DISTANČNIKI na tački so šli po tleh!! Se opravičujem!!! Ma če ne priletiš v ovinek dovolj hitro ne gre tako globoko, to sam veš. Sem pa s Horneto tudi potegnil po tleh in fak, tudi takrat ni bil fajn občutek. Moraš pa vedeti, da gre Blejda veliko nižje od Hornete. Bomo umirili zadeve na cesti in nebom preizkušal več zmogljivosti gum na cesti, bo bolj pametno! Ampak, vseeno, moral sem napisati, kako me je ta guma fascinirala!
kreksimon Objavljeno Junij 9, 2009 Opozori Objavljeno Junij 9, 2009 Zanimivo je predvsem to, da v kar nekaj testih, ki sem jih do sedaj pregledal na netu, se zelo dobro obnesejo in so vedno nekje pri vrhu na lestvicah gume Continental SportAttack , ampak tukaj na forumu pa jih malo kdo omenja oz jih skoraj nobeden nima ?? Veliko je hvaljenja in pisanja o dunlop qualifier RR gumah (te tudi imam sam, pač so ble gor ko sem kupoval motor), na testih pa so večinoma na dnu lestvice in hladne se obnesejo katastrofalno v primerjavi z konkurenco, res pa so najcenejše. Zdej bom pa še vprašu, katere gume priporočate za kawasaki Z 750 ?? uporabljam striktno samo cesto (brez dirkališč) in od gume pričakujem predvsem : - da je zanesljiva in ima dober grip v zavoju (tudi ko uporabim malo bolj živahno vožnjo) - da ima guma dokaj dolgo življensko dobo ( po možnosti da je po sredini guma trša, ker uporabljam tudi avtoceste) - in po možnosti da je čim manj občutljiva na zalivke (ki jih je na naših cestah ogromno). 1. Dunlop qualifier 2 2. Dunlop roadsmart 3. Conti SportAttack Če sem prav informiran, so vse tri zgoraj omenjene gume po sredini trše, imam prav? Prosim čim več mnenj in če kdo navede katero gumo naj izberem, naj pove zakaj in mogoče iz lastnih izkušenj dobre/slabe lastnosti posamezne gume, hvala Lp Zdravo. Js mam na svojem Zju M3 gor in sem zaenkrat po 2000km zelo zadovolen.Se z bratom skupi vozva ona ma gor Q in mislim da M3 bolje drži. držala pa mi bo pomoje 6000km+ Lp
special749 Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 (popravljeno) zanima me kaj nardite ko povozite zebelj. js sm not privil knipink, ker se menda gume za motor ne da oziroma je nevaren flikat z inekcijo. vulkanizer ni hotu niti slisat Popravljeno Junij 12, 2009. Popravil special749
Jure Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 In zdej se voziš s knipingom v gumi?? To je rešitev do prvega vulkanzerja ali do doma. Glede injekcij so mnenja deljena.. Nekateri vulkanizerji popravljaji gume na ta način, prav tako se na tržišču dobi en kup setov za krpanje moto pnevmatik z injekcijami.. Se pa nisem nikoli poglabljal, ali je to namenjeno zasilni rešitvi, ali se lahko uporabi kot trajna rešitev.. Jaz sem samo enkrat dal flikat moto gumo in to tako, da mi jo je vulkanizer zavulkaniziral iz notranje strani, oziroma vtopil čez luknjo gumasto fliko cce 4x6cm.. Takrat je bilo potem to ok in sem gumo zvozil do konca.. Injekciji pa jaz osebno ne zaupam, to je čisto tako subjektivno mišljenje, zarad ziher filinga. Gume spet niso tolk drage, v primerjavi z vsemi ostalimi stroški motorizma, tako da če bom kdaj predrl, gre gor nova guma.. Ziher je ziher.
simonsi Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 če se zaflika od znotraj, s fliko v obliki črke T potem je pomojem to dost sigurno.
trebor Objavljeno Junij 12, 2009 Opozori Objavljeno Junij 12, 2009 zanima me kaj nardite ko povozite zebelj. js sm not privil knipink, ker se menda gume za motor ne da oziroma je nevaren flikat z inekcijo. vulkanizer ni hotu niti slisat Tudi jaz sem že povozil rezilo olfa noža. Gumo sem peljal k Pestatorju na Brod, kjer jo je od znotraj očistil in v luknjo vstavil gumijast "čep", ki ga je nato vulkaniziral. Gumo sem nato brez kakršnih koli problemov zvozil do konca. LP Robert
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se