Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Če ne misleš rekorda podirat pusti cestno nastavitev, bo motor bol okreten.

Tole predvidevam da je letelo na mene. Ne nikakršnih rekordov ne bo, no razen če nisem kak skriti talent. Bom tapru probo z tlakom kot je na cesti pol bomo pa vidlkok bo naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bolše ti bo, ker tlak za stezo je manjši ker se guma bolj segreje pa se potem napihne.

Če ne boš nevem kako noru, se ne bo tako segrela in tud napihjena ne bo tako fajn, tko da je bolš, da imaš cestni tlak, pa bo saj motor bol okreten. Držalo bo tko in tko fejst.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej mi kdo pove kulk je treba na Marofu napumpat gume Gp racer medium, to bo čista amaterska liga, predvsem spoznavanje piste.

Jaz sem pumpal GP Racer Slick spredaj 2,1 in zadaj 2,0. Ampak sem ogrel gume z grelci.

M3 sem pumpal 2,3 spredaj in zadaj, kot si sam omenil "amaterska liga in spoznavanje piste". Jaz bi na tvojem mestu poskusil najprej z višjim tlakom in potem postopoma spuščal, če bi bilo potrebno (kar pa verjetno ne bo). In ne pozabi potem napumpati nazaj če greš dol z motorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kje piše da če je vroče da pa kr drži???

halo? pista ni cesta..

na cesti maš mal ravnine, mal se počas pelješ ker je gužva..

na pisti pa vsak pelje bistveno hitrej kot na cesti..

zato je nujno spustit gume mal..

če maš za cesto pumpano 2.3 spredaj in 2.5 zadaj hladne, jih na pumpi v novem marofu spusti prednjo za 0.2 bara, zadnjo za 0.5 bara..

ne na 2.1 in 2.0!!!!!!!! naredi kot sem ti opisal zgoraj saj če se pripelješ so gume že ogrete in je pritisk večji kot si pumpal doma!

ne kr nekej na pamet delat no, pol so pa zbiti motorji pa take stvari..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem namontiral Dunlop smartroad. Poročam v naslednjih dneh kakši bodo prvi vtisi. :rolleyes:

Le glej ,da boš res. Eni to obljubijo, ker pač hočejo povedat, da majo nove gume gor, pol pa od njih niti glasu ... in smo potem razočarani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Le glej ,da boš res. Eni to obljubijo, ker pač hočejo povedat, da majo nove gume gor, pol pa od njih niti glasu ... in smo potem razočarani.

Jaz lahko poročam, da se SportAttack zlo hitr ogrejejo in držijo super, tako da so za cestno uporabo odlične.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz lahko poročam, da se SportAttack zlo hitr ogrejejo in držijo super, tako da so za cestno uporabo odlične.

Kolk pa nardiš kaj km z sportattack? Js sm z mojo RaceAttack naredil okrog 2800 pa mislim da bo še za kakih 400-500km cestne uporabe.Drugače pa nad gumo zelo zadovoljen veliko bolša kot pa Q-RR zdaj pa razmišljam da bi kupil SportAttak da bi lahko naredil kak km več

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa nardiš kaj km z sportattack? Js sm z mojo RaceAttack naredil okrog 2800 pa mislim da bo še za kakih 400-500km cestne uporabe.Drugače pa nad gumo zelo zadovoljen veliko bolša kot pa Q-RR zdaj pa razmišljam da bi kupil SportAttak da bi lahko naredil kak km več

Mislm da je okrog 7000km, odvisno od načina vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... in ki na motosvetu modrujejo o gumah in klikih za nastavitve vzmetenja, vsake tolk pa še o oktanih in o motulu 300V ...

...to si pa dobro povedo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ste ravno pri SportAttack - se tudi vam zdi da je ta guma ful občutljiva na črte in zalivke? :hmm:

sam imam občutek da so mi prejšnje qualifier precej manj drsele na črtah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz lahko poročam, da se SportAttack zlo hitr ogrejejo in držijo super, tako da so za cestno uporabo odlične.

Jaz imam pa ravno obratne izkusnje. Sportattack mi je zdrzala celih 4000km, odlicno se je obnesla v dezju in hladnem vremenu - ko je bilo pa toplo nekje nad 25°C je bila pa obupna - stalno poplesavanje pri priganjanju, obcutek nesigurnosti itd. Sedaj imam Qualifier RR in je neprimerno boljsa - hitreje se ogreje, bolje drzi in kar je najpomembneje - motor je miren. Trenutno so Q. RR gor 1000km in zaenkrat brez pripomb :)

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ste ravno pri SportAttack - se tudi vam zdi da je ta guma ful občutljiva na črte in zalivke? :hmm:

sam imam občutek da so mi prejšnje qualifier precej manj drsele na črtah...

Hmmm odvisno kolk je zagreta prvih 10km se že ni za igrat drgač se pa črt izogibam kolker se le da :unsure:

Ahaaa šele zdaj vido da govora o Sport js govorim pa za RaceAttack

Popravljeno . Popravil djfelix
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko ste ravno pri SportAttack - se tudi vam zdi da je ta guma ful občutljiva na črte in zalivke? :hmm:

sam imam občutek da so mi prejšnje qualifier precej manj drsele na črtah...

tud jst opazu, da SportAttack dost drsijo na zalivkah, Michelin PP 2ct so ble velik boljše v teh stvareh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na svoji hornetki 07 letnik imam Michelin pilot power in prevoženih 5900 km. Guma je potrebna menjave. Kaj mi priporočate (sem srednje dober motorist , se pa veliko vozim po zavitih cestah ampak ne pretiravam.) V mislih sem imel Dunlop Sportmax Qualifier RR. Je to boljša izbira kot pilot power in če zdrži dlje saj bi rad kupil gumo ki vzdrži cca 8000 km. LP

Po vožnji sva ista imam Roadsmart in so zdržale 10 k zdej so potrebne za zamenjavo niso za odpiranje v ovinkih greš pa brez problema do kolen .

lp

Popravljeno . Popravil kala
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop Sportmax Qualifier RR nevem če ti bo kej več zdržala kot 5900km, prej bi reku da bo zdržala majn. Držala bo pa ok,no vsaj men je. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vožnji sva ista imam Roadsmart in so zdržale 10 k zdej so potrebne za zamenjavo niso za odpiranje v ovinkih greš pa brez problema do kolen .

lp

jaz nesmem še sodit, z njo sm naredu 20km, ampak, zdi se mi, de ma guma drugačen prečni prerez. mislim da je ima profil večji radius kot športne gume, in je zelo hitro zvožena do roba. u japonkah, re res res počasii sem pelal od vulkanizerja domow, pa je do roba še manj kot 1 cm! na D208 ki sem jo kupil z motorjem, se je blo treba kar malo nagnit, da je bla pobrana do roba. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kje je sploh fora v tem do roba pa to ... jst na motorju ne pridem do roba, da se jebes, pa so zdrasni skornji, tacke in kolencniki. Enostavno je guma presiroka za feltno in se zvija :) ( pa je original (RS 125) ) Manjka mi dobrega milimeter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a kje piše da če je vroče da pa kr drži???

halo? pista ni cesta..

na cesti maš mal ravnine, mal se počas pelješ ker je gužva..

na pisti pa vsak pelje bistveno hitrej kot na cesti..

zato je nujno spustit gume mal..

če maš za cesto pumpano 2.3 spredaj in 2.5 zadaj hladne, jih na pumpi v novem marofu spusti prednjo za 0.2 bara, zadnjo za 0.5 bara..

ne na 2.1 in 2.0!!!!!!!! naredi kot sem ti opisal zgoraj saj če se pripelješ so gume že ogrete in je pritisk večji kot si pumpal doma!

ne kr nekej na pamet delat no, pol so pa zbiti motorji pa take stvari..

a nima zadnja guma manjšega tlaka kot sprednja?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!