Dolenc™ Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Če maš pravilno držo boš prišel do roba brez problema, pa ne bo vse tko brutalno drsalo. Če se pa mečeš z motorja dol, pa maš tace naprej, pol pa vrjamem da vse prej drsa. Pa tud ko smo se s kolegi vozil (no to se še zdej dogaja ), smo se skup pelal pa so drsal po vsakem ovinku, men je mankal pa še ene pol metra do asvalta, tko da veliko je od drže odvisno. Drugače je pa kolega imel rs125, pa je mel tud spredno do roba pobrano, očitno se da Moja 125ka je šla tud preko rada
BloodyShadow Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Da nebom brskal cele teme.....mi lahko kdo pove kako se obnesejo Dunlop Arrowmax? Oprijem? Kilometri? Hvala
budacki Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Če maš pravilno držo boš prišel do roba brez problema, pa ne bo vse tko brutalno drsalo. Če se pa mečeš z motorja dol, pa maš tace naprej, pol pa vrjamem da vse prej drsa. Pa tud ko smo se s kolegi vozil (no to se še zdej dogaja ), smo se skup pelal pa so drsal po vsakem ovinku, men je mankal pa še ene pol metra do asvalta, tko da veliko je od drže odvisno. Drugače je pa kolega imel rs125, pa je mel tud spredno do roba pobrano, očitno se da Moja 125ka je šla tud preko rada Dam za krog. Ce prides do roba, si mi pijaco douzan, jst pa teb 2 Ne dejansko je verjetno res mozno, vendar ne izven piste. Na levi strani sm podrsal senzor na nogici(da nemores uzgat, ce je nogica dol) in tacko za nogo, kar nit men ni jasno, pa je guma se vedno 1mm od roba Sicer pa je res, da tlaka nisem se preveril. Drzijo se gume super, zdrsa ( razen na pesku ) se ni bilo. Pilot Power sicer.
Dolenc™ Objavljeno Junij 17, 2009 Opozori Objavljeno Junij 17, 2009 Ja tiste podalške odšravfej dol s tačk, drugače pa ni problema, ti sporočim kak dan prej ko bom v beli krajini, pa ti jo spravim brez problema na rob , se z veseljem po dolgem času s 125ko spet zapeljem
Cartman Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Da nebom brskal cele teme.....mi lahko kdo pove kako se obnesejo Dunlop Arrowmax? Oprijem? Kilometri? Hvala to je gt501? moj motor je meu 250 kil, pa še jaz ulalala, morde so se zato slabo obnašale. ampak metzeler lasetec in michelin macadam (mojo dimenzijo je blo težko dobit) so ble bolše. predvsem lasertec me je prijetno presenetil. držal je zelo lepo in tudi obraba je bla manjša kot pri ostalih gumah. (motor sm meu, do lani, 12 let, in sm vozu gor use kar se je dobilo teh exotičnih mer) @budacki. meni je popolnoma vseeno če na gumi ostane centin roba. me je pa vedno en mal strah, de ga zmanjka. zato sem začuden, da je roadsmart ob ničnem nagibu že skor do roba!
ImenitnaPriložnost Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 se mi je zdelo ,da ne bi smel na Z6 it ... sem jih enkrat že imel ,pa mi niso bile všeč. Hecno, da motor z 92 konji pri polnem plinu v tretji zadnjo kar naenkrat vrti v prazno ... ne vem, kaj narobe delam ... :naughty:
Kramp Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 se mi je zdelo ,da ne bi smel na Z6 it ... sem jih enkrat že imel ,pa mi niso bile všeč. Hecno, da motor z 92 konji pri polnem plinu v tretji zadnjo kar naenkrat vrti v prazno ... ne vem, kaj narobe delam ... :naughty: Premal kojev, pa slabo skovan, pa jim zdrsava
Cartman Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 se mi je zdelo ,da ne bi smel na Z6 it ... sem jih enkrat že imel ,pa mi niso bile všeč. Hecno, da motor z 92 konji pri polnem plinu v tretji zadnjo kar naenkrat vrti v prazno ... ne vem, kaj narobe delam ... :naughty: po makadamu vozš. probej na asfalt zavit
kreksimon Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 a kje piše da če je vroče da pa kr drži??? halo? pista ni cesta.. na cesti maš mal ravnine, mal se počas pelješ ker je gužva.. na pisti pa vsak pelje bistveno hitrej kot na cesti.. zato je nujno spustit gume mal.. če maš za cesto pumpano 2.3 spredaj in 2.5 zadaj hladne, jih na pumpi v novem marofu spusti prednjo za 0.2 bara, zadnjo za 0.5 bara.. ne na 2.1 in 2.0!!!!!!!! naredi kot sem ti opisal zgoraj saj če se pripelješ so gume že ogrete in je pritisk večji kot si pumpal doma! ne kr nekej na pamet delat no, pol so pa zbiti motorji pa take stvari.. A je tak tlak v hladnih gumah ali v ogretih? 2.3 in 2.5
lejcek Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 se mi je zdelo ,da ne bi smel na Z6 it ... sem jih enkrat že imel ,pa mi niso bile všeč. Hecno, da motor z 92 konji pri polnem plinu v tretji zadnjo kar naenkrat vrti v prazno ... ne vem, kaj narobe delam ... :naughty: Ja..le kaj? Na isti cesti, ob istem času, z enakimi gumami, z večjim nagibom, men držale ful dobro. res se vprašaj :evilgrin: Miska22 in biker77 1 1
Jure Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 (popravljeno) 2.3, 2.5 je bil verjetno mišljen tlak za na cesto pri hladnih gumah Sej ponavadi se itak vsi pogovarjamo o cold pressure, torej o hladnih gumah Za na cesto je splošno priporočilo s strani proizvajalcev ponavadi 2.5 spredaj, 2.9 zadaj.. Ampak nas veliko pumpa malenkost manj, recimo 2.3 spredaj, 2.6 zadaj. To je vse hladno. Potem je pa nekako splošno pravilo za na pisto, 2.1 spredaj, 1.9-2,0 zadaj. Tudi hladno. Seveda ni to abosultno pravilo, je odvisno od piste, gum ki jih voziš, temperatur, s tem se ponavadi ubadajo tisti, ki se gredo ta špas malo bolj zares. Amaterji ponavadi kar 2.1 1.9 pa je Razen N-tec dunlopke, te se pumpa manj, zaradi drugačne zgradbe gume, ki je bolj ojačana, ampak pustimo to. Kar se pa tiče toplega tlaka, pa je nekako splošno pravilo, da je razlika med hladno gumo in fajn ogreto gumo cca 0,3 bar. Torej če nastavljaš tlak za na pisto, pri že ogretih gumah, jih ne smeš spustit na 2.1, 1.9, ampak na 2,4 spredaj in recimo 2.2 zadaj, ker moraš upoštevat, da imaš že +0,3 bar ker pač nastavljaš segrete. To bi namreč bilo pri hladnih 2,1 in 1,9 Popravljeno Junij 18, 2009. Popravil Jure
HONDAMANIA Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Ampak nas veliko pumpa malenkost manj, recimo 2.3 spredaj, 2.6 zadaj. To je vse hladno. Zakaj pa to...? :blink: Jaz gledam, da je vedno 2.5 in 2.9 (hladna guma seveda)
valve Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Danes sem namontiral Dunlop smartroad. Poročam v naslednjih dneh kakši bodo prvi vtisi. Malo sem se zatipkal roadsmart je prav. No danes končno sprobal gumo. Prvi vtisi odlični lepo gre v ovinek in ven ter nič spodrsavanja. Upam da tako ostane.
Jure Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 Jaz imam boljši filing.. Pri 2.9 mi začne prej oddrsavat zadnja guma, oziroma vsaj občutek je tak.. Ne vem, enostavno več zaupanja imam pri 2.5 Se pa vozim vedno sam. Če grem pa kdaj kam po AC, pa tudi malo dopumpam.. Ampak ride, rakitna, ipd, je pa 2.3, 2.5
maggio Objavljeno Junij 18, 2009 Opozori Objavljeno Junij 18, 2009 (popravljeno) Zadnjič sem dal namontirati Michelin Pilot Road 2 in me zanima, če jih kdo uporablja in kako je zadovoljen z njimi in cca. koliko km normalne vožnje se da narediti z njimi? Imam jih komaj 500km in se mi zdi da je guma super, saj grem zelo samozavestno v vsak ovinek (mogoče celo preveč) kar za prejšnje dunlopke ne morem reči. http://moto.avtomanija.com/default.asp?rb=6&id=62 Popravljeno Junij 18, 2009. Popravil maggio
HONDAMANIA Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 Jaz imam te gume zdej gor in lahko napišem le to da so SUPER! Enim odgovarjajo, drugim spet ne.... Ko sem jaz kupoval nove gume sem naredu pravo študijo iz tega, tako, da je boljša polovica morala skor na zdravljenje psihe....hehehe Jaz sem z njimi prevozu že več kot 6k km pa zaenkrat sploh ni videti neke obrabe, tako da ne vem če se bo sploh gdaj izrabila :naughty: Voziva se v 95% dva, pred vsako "furo" preverim tlak in "dopumpam", včasih pade tud kak km avtoceste, sploh na zadnje, ko sva šlo v Bosno, pa je še vedno enakomerno obrabljena....že skoraj meji na neverjetno. Nisem ravno Rossi, ampak ko je "filing" taprav pa ni dosti drgač, pol me pa žena za ušesa vlači....... Prej so ble gor neke ŽBLJ Bridgestone pa so po 5k km bile samo za v kanto! Ne vem kaj naj rečem, zaenkrat 1A, obraba minimalna, drži pa (še vedno) vse do roba (drsanjepotačkahpress) Naslednje bodo (če bo šlo tako dalje) ponovno MPR2!! :evilgrin: Aja, pa še to...ko sva se vračala iz Bosne, je od Hrvaške meje pa vse do doma lilo kot iz škafa, pa ti povem da sploh ni blo filinga da je padla kakšna kaplja dežja na cesto!!
tombgo Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 (popravljeno) Jaz imam te gume zdej gor in lahko napišem le to da so SUPER! Enim odgovarjajo, drugim spet ne.... Ko sem jaz kupoval nove gume sem naredu pravo študijo iz tega, tako, da je boljša polovica morala skor na zdravljenje psihe....hehehe Jaz sem z njimi prevozu že več kot 6k km pa zaenkrat sploh ni videti neke obrabe, tako da ne vem če se bo sploh gdaj izrabila :naughty: Voziva se v 95% dva, pred vsako "furo" preverim tlak in "dopumpam", včasih pade tud kak km avtoceste, sploh na zadnje, ko sva šlo v Bosno, pa je še vedno enakomerno obrabljena....že skoraj meji na neverjetno. Nisem ravno Rossi, ampak ko je "filing" taprav pa ni dosti drgač, pol me pa žena za ušesa vlači....... Prej so ble gor neke ŽBLJ Bridgestone pa so po 5k km bile samo za v kanto! Ne vem kaj naj rečem, zaenkrat 1A, obraba minimalna, drži pa (še vedno) vse do roba (drsanjepotačkahpress) Naslednje bodo (če bo šlo tako dalje) ponovno MPR2!! :evilgrin: Aja, pa še to...ko sva se vračala iz Bosne, je od Hrvaške meje pa vse do doma lilo kot iz škafa, pa ti povem da sploh ni blo filinga da je padla kakšna kaplja dežja na cesto!! PODPIS, do pičice kot bi jaz napisal. Zvožena do roba s sopotnikom in brez, skoraj 100% kilometrov s sopotnikom, 10.000km in ostane še enih 5.000km, do zdaj po dežju hitrejši od avtov (sam a luže moraš pazit, da ti zaradi hitrosti ne splava) Guma je v osnovi dražja za 25% kakih športnih dunlopk, vendar če deliš s kilometri je najcenejša investicija. Popravljeno Junij 19, 2009. Popravil tombgo
urkoman Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 Jaz imam te gume zdej gor in lahko napišem le to da so SUPER! Enim odgovarjajo, drugim spet ne.... Ko sem jaz kupoval nove gume sem naredu pravo študijo iz tega, tako, da je boljša polovica morala skor na zdravljenje psihe....hehehe Jaz sem z njimi prevozu že več kot 6k km pa zaenkrat sploh ni videti neke obrabe, tako da ne vem če se bo sploh gdaj izrabila :naughty: Voziva se v 95% dva, pred vsako "furo" preverim tlak in "dopumpam", včasih pade tud kak km avtoceste, sploh na zadnje, ko sva šlo v Bosno, pa je še vedno enakomerno obrabljena....že skoraj meji na neverjetno. Nisem ravno Rossi, ampak ko je "filing" taprav pa ni dosti drgač, pol me pa žena za ušesa vlači....... Prej so ble gor neke ŽBLJ Bridgestone pa so po 5k km bile samo za v kanto! Ne vem kaj naj rečem, zaenkrat 1A, obraba minimalna, drži pa (še vedno) vse do roba (drsanjepotačkahpress) Naslednje bodo (če bo šlo tako dalje) ponovno MPR2!! :evilgrin: Aja, pa še to...ko sva se vračala iz Bosne, je od Hrvaške meje pa vse do doma lilo kot iz škafa, pa ti povem da sploh ni blo filinga da je padla kakšna kaplja dežja na cesto!! Sem jih imel kakih 13k kilometrov, zgledale so še čist ok, trde k skala, stare 4 leta in zdrsavanja na vseh gladkih ter spolzkih površinah. Nove conti. pa preveč mehke, zdrsov ni, kakih 8k kilometrov pa so za stran. Voziva se več ali manj 2, kak filling ma Rossi ne vem, moj je zih drugacen, ko gre do tacke lahk da je se bolsi :naughty: k ne gre prehitr in mam cajt naravo okol gledat, haha. Lije kot iz kot iz skafa pa ni blo filinga da je dz padu ker filing...
kuntakinte Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 Pred leti prebral en članek o pumpanju gum in probal. Za na cesto razlika med hladno in ogreto gumo cca 10%(npr hladna 2,4 topla 2,7). Če je razlika prevelika jih mal dopumpam, če je premajhna pa spustim. Za dirkališče razlika cca 20%. Do zdaj bp.
HONDAMANIA Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 Zdej za 4 leta stare verjamem, da so trde, ampak jaz tega ne vem, ker da bi eno gumo mel 4 leta :unsure: Na leto nardim najmanj 15k km, tk, da tolk km pa tud ta ne bo zdržala, kar pomeni, da me glede trdote in s tem posledično z odrsavanjem skorajda ne bi smela presenečat
motofil Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 -odločam se med roadsmart ali diablo strada -katera bo zdržala dlje,katera ima boljše vozne lasnosti? -spredaj imam novo diablo strada cca 2000km,je bolje potem kupit enako firmo tudi za zadaj?
andrejba Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 -odločam se med roadsmart ali diablo strada -katera bo zdržala dlje,katera ima boljše vozne lasnosti? -spredaj imam novo diablo strada cca 2000km,je bolje potem kupit enako firmo tudi za zadaj? tukaj sem lahko pameten, ker sem sprobal obe - koncno no pirelijeva drzi in ne spusti in sem bil zadovoljen pune granate. Njena slaba lasnost je bla da je zdrzala samo 12.000km pol pa v menjavo v roadsmartko. Trsa sredina mehka po robovoh je pac naneslo da smo lahko mal bl divjali skoz ovinek in pobralo je obe enako, s tem da sem z roadsmartko naredu 14000km. Je pa en feler na roadsmartki.. ko spustis balanco trese ko prasica in mores takoj takoj primit nazaj, ker drugace koncas v jarku - in isto se mi je dogajalo z naslednjico qualifier - zdej sem spet zadovljen (cist danes menjal) in se mi to ne dogaja vec - wtf kaj dela dunlop? ce ti tisti 2000km ne pomenijo kaj, idi za pirelijevo - jaz bom sicer pocakal eno leto in pol probal ejndzelke - da vidimo kako se smeje ko je topla
motofil Objavljeno Junij 19, 2009 Opozori Objavljeno Junij 19, 2009 -nism neki dirkač,tako da se mi zdi 12 000km s strado,super ,glede na to,da je spredaj že strada... -zadovoljen bom,če naredim vsaj 8000km :naughty:
butko Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 tukaj sem lahko pameten, ker sem sprobal obe - koncno no pirelijeva drzi in ne spusti in sem bil zadovoljen pune granate. Njena slaba lasnost je bla da je zdrzala samo 12.000km pol pa v menjavo v roadsmartko. Trsa sredina mehka po robovoh je pac naneslo da smo lahko mal bl divjali skoz ovinek in pobralo je obe enako, s tem da sem z roadsmartko naredu 14000km. Je pa en feler na roadsmartki.. ko spustis balanco trese ko prasica in mores takoj takoj primit nazaj, ker drugace koncas v jarku - in isto se mi je dogajalo z naslednjico qualifier - zdej sem spet zadovljen (cist danes menjal) in se mi to ne dogaja vec - wtf kaj dela dunlop? ce ti tisti 2000km ne pomenijo kaj, idi za pirelijevo - jaz bom sicer pocakal eno leto in pol probal ejndzelke - da vidimo kako se smeje ko je topla Če ti trese, najprej preveri, če imaš slučajno prenizek tlak v gumah. Če je pa to še vedno, je pa treba nazaj k vulkanizerju reklamirat. Je pa tuki tidi možnost, da je feltna kriva. itd...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se