Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Če ti trese, najprej preveri, če imaš slučajno prenizek tlak v gumah. :hmm: Če je pa to še vedno, je pa treba nazaj k vulkanizerju reklamirat. Je pa tuki tidi možnost, da je feltna kriva. itd...

Temu tresenju pravijo shimy (je tudi tema o tem nekje na MS - search) in je značilen za kombinacije nekaterih motorjev in gum.

Tipično Fazerji pa tudi drugi so bolj podvrženi tej pojavi (mislim, da ima tukaj nekaj opraviti zračni tok zaradi oklepov).

Velikokrat je možno to odpraviti z odstranitvijo kovčka, ali spremembo nastavitve vzmetenja (ob pogoju, da so tlak in centriranje OK).

Pri meni na FJR je tega pojava manj, če imam vzmetenje mehkeje nastavljeno in če nimam zadnjega top-case_ja. Brez stranskih kovčkov pa ga sploh ni.

Pa trese samo pri malih hitrostih :)

Je pa odvisno tudi od tipa gume in tudi znotraj iste vrste gume je različno (s prejšnjo RoadSmart_ko tresenja sploh ni bilo, sedaj ga je kar precej), je pa res da imam sedaj tudi vzmetenje nekoliko trše nastavljeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-nism neki dirkač,tako da se mi zdi 12 000km s strado,super :worship: ,glede na to,da je spredaj že strada... :whistle:

-zadovoljen bom,če naredim vsaj 8000km :naughty:

Pozdravlen. Js mam tole zadnjo gumo, ki jo ti iščeš. Je lanski model z njo pa je narejenih mogoče 200km. Zamenjal sem jo za bolj športno gumo!!!

Dam ti jo za 70€. Evo še slikca

Lp

post-19783-1245516586_thumb.jpg

post-19783-1245516630_thumb.jpg

post-19783-1245516654_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2.3, 2.5 je bil verjetno mišljen tlak za na cesto pri hladnih gumah

Sej ponavadi se itak vsi pogovarjamo o cold pressure, torej o hladnih gumah

Za na cesto je splošno priporočilo s strani proizvajalcev ponavadi 2.5 spredaj, 2.9 zadaj.. Ampak nas veliko pumpa malenkost manj, recimo 2.3 spredaj, 2.6 zadaj. To je vse hladno.

Potem je pa nekako splošno pravilo za na pisto, 2.1 spredaj, 1.9-2,0 zadaj. Tudi hladno. Seveda ni to abosultno pravilo, je odvisno od piste, gum ki jih voziš, temperatur, s tem se ponavadi ubadajo tisti, ki se gredo ta špas malo bolj zares. Amaterji ponavadi kar 2.1 1.9 pa je :) Razen N-tec dunlopke, te se pumpa manj, zaradi drugačne zgradbe gume, ki je bolj ojačana, ampak pustimo to.

Kar se pa tiče toplega tlaka, pa je nekako splošno pravilo, da je razlika med hladno gumo in fajn ogreto gumo cca 0,3 bar. Torej če nastavljaš tlak za na pisto, pri že ogretih gumah, jih ne smeš spustit na 2.1, 1.9, ampak na 2,4 spredaj in recimo 2.2 zadaj, ker moraš upoštevat, da imaš že +0,3 bar ker pač nastavljaš segrete. To bi namreč bilo pri hladnih 2,1 in 1,9 :)

Tebi pa najlepša hvala za poročil :worship:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kar se tresenja tiče, sem jaz skor diplomiral, dokler nisem ugotovil, da je sta razloga dva in sicer:

1. zadnji kovček

2. gume

Če sem vzel zadnji kovček dol, je blo tresenje le še minimalno-skoraj nič. No, ko pa sem menjal gume in sem Bridgestone zamenjal za Michelin, pa zdaj tresenja ni tudi ko je zadnji kufer gor, se pa seveda zopet pojavi, ko so na motorju vsi trije "kufri", če pa sta le stranska pa zopet nič :unsure:

Pač, največ je odvisno od gum (prednje) pol pa ima oz. imajo tu še velik vpliv kufri.....!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti mater, meni ni jasno, kako lahko dajo v prodajo gume, ki v vsakem ovinku drsijo! ( v mislih imam Michelin Sporty!! 130/70 dimenzija! KATASTROfA! )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravlen. Js mam tole zadnjo gumo, ki jo ti iščeš. Je lanski model z njo pa je narejenih mogoče 200km. Zamenjal sem jo za bolj športno gumo!!!

Dam ti jo za 70€. Evo še slikca

Lp

-ne vem če bo šlo,sicer imam zadnjo feltno od Z7,5J,zato iščem 170/60/17,kaj pa imaš ti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah dej no...kdo pa še vozi Dunlop:P

Btw. V soboto sem sprobal PP2CT na mokri podlagi. Kaj naj rečem....občutek veliko boljši kot pri M3, ali pa to samo moja psiha dela :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-ne vem če bo šlo,sicer imam zadnjo feltno od Z7,5J,zato iščem 170/60/17,kaj pa imaš ti?

Ta je dimenzije 180/55/17

Ne vem sicer je guma res nova ampak če ne gre gor ne gre.

Sporoči

Lp

Popravljeno . Popravil kreksimon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me kaj nardite ko povozite zebelj. js sm not privil knipink, ker se menda gume za motor ne da oziroma je nevaren flikat z inekcijo. vulkanizer ni hotu niti slisat

zebelj pustim noter in se oddricam do gumi-kontorja, kjer mi vse skupaj zamenjajo. dogodilo pred 10 dnevi.

oprosti ampak jaz bi raje poslušal nekoga ki gumo uporablja kot tistega ki jo prodaja..

doticni se res samo s flexxerjem okoli prevaza. gume pa se poslatal ni v zivljenju.

Mogoče pa je prodajalec tudi voznik motorja z dolgoletnim stažem? :krneki:

Mogoče pa je vse res? :alien1:

pojma nimas. (glej zgoraj)

Pa dejte se nehat okol te kilometrine in dinamičnosti vrtet. Hiter si lahko tudi brez "nažiganja",pa še guma zdrži veliko več.

Je pa res, da je potem dovolj tudi ST guma :evilgrin:

ti defaetist, krivoverec in izdajalec. le kako si upas slabo govoriti o SS gumah?! :blink:

se nic ne vozite? 7 strani modrovanja o gumah v enem tednu, ko je bilo lepo vreme...... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšno gumo naj dam na moj moped???Sedaj imam BT 016,pa bi probal kaj drugega...,vozim samo po cesti,pa mi je en patron predlagal naj dam gor BT 21??Kakšen vaš predlog....,cena ne igra vloge,le da mi bo zdržala ene 6jurčkov....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napiši še kako se voziš, če nisi glih kamikaza rejser, se ti mogoče splača sport touring gumo gor dat, pa bo kak kilometer več.

Drugače pa poskusi dunlop qualifier rr, veliko jih naredi okol 6kkm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Napiši še kako se voziš, če nisi glih kamikaza rejser, se ti mogoče splača sport touring gumo gor dat, pa bo kak kilometer več.

Drugače pa poskusi dunlop qualifier rr, veliko jih naredi okol 6kkm.

Vozim normalno...,bi rekel srednje hitro,no včasih do tilta skozi ovinke hehe..,ma tale bt 016 je spredaj po 4000k po sredini nova...,ma po robu kjer so indikatorji je čist hin,pa sm bl turist.Tudi sam sem mislil na qualifier rr....,pa mi jih je ene par reklo,da bom razočaran,ker rada prva guma potresuje pri rr...,a je to res??
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ni :)
No pol tudi meni nebi smela trest...Ali imajo samo motorje zrukane feltne intd
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozim normalno...,bi rekel srednje hitro,no včasih do tilta skozi ovinke hehe..,ma tale bt 016 je spredaj po 4000k po sredini nova...,ma po robu kjer so indikatorji je čist hin,pa sm bl turist.Tudi sam sem mislil na qualifier rr....,pa mi jih je ene par reklo,da bom razočaran,ker rada prva guma potresuje pri rr...,a je to res??

kako se je pa zadnja obnesla?

Q RR bo mogoče boljša kot BT016, vendar pa vprašanje če boš kaj več (če sploh več) km naredil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako se je pa zadnja obnesla?

Q RR bo mogoče boljša kot BT016, vendar pa vprašanje če boš kaj več (če sploh več) km naredil.

Hm...,takole je...,zadnja je pri 3000k kazala po sredini znake utrujenosti,pa nisem nažigal,da ne bo pomote in 1000k prevozil pod 20 stop celzija....,pol sem pa mal pogledal kol mesa ima ta guma in ima ga še ogromno,pa sem mal narezal za poličnike hehe.No sedaj je na koncu,po robu je pa še vedno boljša kakor prva.Obraba je katastrofalna,ko preseže zunanja temperatura 28 stc...,drgač nimam pripomb,samo mal več gasa in jo pri 2000k več ni...,to pa je malo premalo km.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm...,takole je...,zadnja je pri 3000k kazala po sredini znake utrujenosti,pa nisem nažigal,da ne bo pomote in 1000k prevozil pod 20 stop celzija....,pol sem pa mal pogledal kol mesa ima ta guma in ima ga še ogromno,pa sem mal narezal za poličnike hehe.No sedaj je na koncu,po robu je pa še vedno boljša kakor prva.Obraba je katastrofalna,ko preseže zunanja temperatura 28 stc...,drgač nimam pripomb,samo mal več gasa in jo pri 2000k več ni...,to pa je malo premalo km.

vzemi Q RR ali gp racer

to je blo men dobr..

moraš pa vedt, da ko enkrat začneš bolj odpirat gas se lahko kilometrina prepolovi..z bilokaterimi pnevmatikami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzemi Q RR ali gp racer

to je blo men dobr..

moraš pa vedt, da ko enkrat začneš bolj odpirat gas se lahko kilometrina prepolovi..z bilokaterimi pnevmatikami

Nekaj me zanima...,če vzamem gp racer m...,koliko časa potrebujejo te gume,da pridejo na delovno temperaturo???Pa km koliko...,mislim ob taki turistični vožnji...,tu pa tam mal bl na nož,za turista kot sm jst...
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj me zanima...,če vzamem gp racer m...,koliko časa potrebujejo te gume,da pridejo na delovno temperaturo???Pa km koliko...,mislim ob taki turistični vožnji...,tu pa tam mal bl na nož,za turista kot sm jst...

če je toplo zunaj (nad 25) zelo hitro..

sicer ni priporočljivo tretji ovinek že do tačke polagat..ampak z ogrevanjem ni panike..

vseen bi ti bolj priporočal Q RR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa bistvo da če imaš za motor naprimer 6000 € in potem šparaš ful z gasom in s tem misliš da šparašgumi si dal dreku focn saj se voziš po jajcih in ne uživaš. Ne mislim s tem dirkanja ampak treba je uživat v vožnji. Moje mnenje pač.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa bistvo da če imaš za motor naprimer 6000 € in potem šparaš ful z gasom in s tem misliš da šparašgumi si dal dreku focn saj se voziš po jajcih in ne uživaš. Ne mislim s tem dirkanja ampak treba je uživat v vožnji. Moje mnenje pač.
Jst ne šparam,ko me prime gre do konca...,drgač pa normalno turistično 200kmh hehec.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je toplo zunaj (nad 25) zelo hitro..

sicer ni priporočljivo tretji ovinek že do tačke polagat..ampak z ogrevanjem ni panike..

vseen bi ti bolj priporočal Q RR.

No bom verjetno res Q RR poskusil....,še nekaj me zanima od Q RR...,ene par motoristov mi je reklo,da se lepše pelje motor.če imaš od spredaj 208 RR...a je res??Je slučajno tukaj kdo,ki je to probal??
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem probal, ampak ti lahko povem, da se s Q RR čisto ok pelje.. Ne vem sploh zakaj bi dajal 208RR gor, glede na to, da so jih nehali delat 2 leti nazaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!