Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jure a ni tko da SportAttack konkurira Q RR in ne RoadAttack?

Uh ja, prav imaš, sem se zatipkal. V mislih sem imel Sport Attack, una je ST :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa poslušam ravno kontra kritike od motoristov in sicer da so Q RR precej boljše kot M3 ali Continental Road Attack.. Tako da jaz sem se že davno nehal ozirat na to kaj govori folk, ker vsak goni svojo, poleg tega pa nekateri enostavno govorijo bedarije. Meni osebno še nobena SS guma, ki sem jo vozil ni bila zanič, vse so bile solidne. Ko pa poslušam nekatere Rossije, ki komentirajo recimo Q RR ali kakšne Michelin PP, češ kako je to en največji šit od gume, pa resnično ne vem kakšni kriteriji so tu v igri.. Jaz sem namreč naredil kar nekaj km na enih in drugih, znucal precej kolenčnikov na enih in drugih, pa nikoli niso premalo držale..

Skratka zdi se mi, da je pri 90% folka samo to, ker kolegi furajo razne superkorse, pa bt002pro, pa raceattack pa nevem kaj in so oh in sploh kul in potem tudi ti ostali enostavno sami sebe prepričajo, da imajo gor gume za en drek, ki nič ne držijo in so preslabe in nevem kaj vse.. Potem se pa tak junak na supercorsah pro pride na ride pokazat, se pa na mojih drek Q RR ali GP Racer skoraj z eno roko peljem za njim, brez da bi guma trznila.. Lepo prosim :)

Saj ne rečem, razlike med gumami zagotovo so.. Ampak tudi za divjanje precej čez mejo legale in normalne vožnje so načeloma ok čisto vse športne gume današnjega časa :)

Kot sem rekel že 100x, če je komu recimo ena Q RR za po cesti premalo, naj resno razmisli o tem, če je primeren za v promet. Pa ne mislim s tem tega, da bi mogla ta guma vsem ustrezat, različne gume se različno peljelo, pri katerih drugim motor drugače pada v zavoj, ipd, nekomu mogoče pri Q RR ne ustreza. To čisto lahko razumem.. Ampak da je pa grip preslab.. Ta je pa skorajda malce preveč lovska, če le nisi kamikaza.

Dejansko se strinjam z napisanim, pripomnil bi pa nekaj, kot prvovgradnja na moji Fireblade je bila BT 015. To spada med Hypersport gume, to vemo vsi. Ampak meni je parkrat zdrsnila, kot sem že opisal v tej temi, tako da kaj pa vem, mislim da grip teh gum ni enak. Niti slučajno ne trdim, da so Dunlop zanič, že zato ker jih niti nisem vozil. Tudi ne trdim, da je Supercorsa najboljša, bom pa rekel tako, za moj način vožnje je Supercorsa NEPRIMERNO boljša od BT 015. Vem da je dražja, da se bo prej obrabila, ampak po teh cca 1200 kilometrih ki sem jih naredil s Supercorso, mi ni enega Eura žal, ki sem ga dal za njo. Je pa res, da verjetno bi bil tudi s kakšno drugo gumo glede gripa enako zadovoljen, ampak zakaj pa bi probal in reskiral 200+ Eurov, pa na koncu nebi bil zadovoljen? Meni osebno je najpomebneje da ima guma res dober grip, da vliva občutek sigurnosti, potem pa komaj pride njena življenska doba. Verjamem pa, da je marsikdo na Dunlopkah, ali Bridgestonkah ali Michelinkah, ali sploh ni pomembno na kakih gumah, lahko hitrejši v ovinkih od mene, pa me ne boli. Važno mi je, da sem jaz v svojo gumo siguren toliko, koliko se pač upam peljat. :worship:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajde, glede BT015 verjamem.. Sicer je nisem vozil, ampak sem pa še čisto od vsakega, ki jo je imel na motorju slišal negativno mnenje o tej gumi.. Očitno so pri Bridgestonu ustrelili mimo in ni bila to guma, ki bi lahko parirala z ostali SS konkurenco..

Medtem ko naj bi bila BT016 pa druga pesem, oziroma guma, ki se dobro obnese. In tudi spada med rang Q RR, Sport Attack, Pilot Power, ipd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pišuka...,sedaj pa res nimam pojma kšne gume naj si omislim.ker toliko vsepovprek kritizirate....,pa še vulkanizer mi je danes nekaj modroval,da je QRR 2razredna guma proti BT 016,pa sem ga poslal v 3....krasne,butl!Kolikor tukaj vidim bom moral res dat gor BT 021...,vsaj po zimi se bom lahk vozu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajde, glede BT015 verjamem.. Sicer je nisem vozil, ampak sem pa še čisto od vsakega, ki jo je imel na motorju slišal negativno mnenje o tej gumi.. Očitno so pri Bridgestonu ustrelili mimo in ni bila to guma, ki bi lahko parirala z ostali SS konkurenco..

Medtem ko naj bi bila BT016 pa druga pesem, oziroma guma, ki se dobro obnese. In tudi spada med rang Q RR, Sport Attack, Pilot Power, ipd..

Glej, vozil sem Pilot Power na Hornetki, ki so jo VSI popljuvali, pa lahko rečem, da sem bil zelo zadovoljen z njo, edino bila je zelo nemirna na zalivkah in črtah (tako kot marsikatera guma). Za Supercorso bom rekel, da ko je segreta, zalivk in črt ne čutim! BT 015 pa je dejansko SS guma, na Bridgestone strani celo piše, da je bila konstruirana prav za novo Fireblade. Glej žal, guma na suhem, čistem, dobrem asvaltu, dovolj ogreta ni bila ziher! Tudi imam prijatelja, ki vozi na GSXR 1000 BT016, mislim da že 3 komplet in je zelo zadovoljen, tako da kot zgleda je guma OK. Pa je pubec bolj divji na cesti kot sem jaz!! Sam sem pač zdaj poskusil s Supercorso, ker v našem klubu je večina članov svoje SS motorje obula prav v te gume in so vsi zelo zadovoljni. In evo, sem zadovoljen tudi jaz in je zaenkrat to guma, ki jo bom vozil. Pa še zadnjo sem dal višino 55 in motor je lahkotnejši pri prelaganju iz ovinka v ovinek. Čisto tako, ko smo se peljali iz Pirana proti Mb, sem na Ridah, v tistih smotanih zaprtih ovinkih, mislim da v zadnjem desnem, moral zbremzat motor, ker sem prehitro vstopil v ovinek in ga nebi uspel zvoziti po svojem pasu, na nasprotnem pa ko za inat seveda avto. Glej, s takšnim strahom, kot sem to naredil, pri polnem nagibu na prednjo bremzo, sicer zelo nežno, pa vseeno.... In glej, samo to lahko rečem, prednja Supercorsa SC1, je zdržala!! Niti nakazala ni zdrsa, malo je sicer dvignila motor, ampak smer je obdržala! To sem prepričan, da mi BT 015 nebi zdržala... :worship:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pišuka...,sedaj pa res nimam pojma kšne gume naj si omislim.ker toliko vsepovprek kritizirate....,pa še vulkanizer mi je danes nekaj modroval,da je QRR 2razredna guma proti BT 016,pa sem ga poslal v 3....krasne,butl!Kolikor tukaj vidim bom moral res dat gor BT 021...,vsaj po zimi se bom lahk vozu...

Vidim, da imaš Gixxerja 750.. To je motocikel s športno dušo, ki mu verjetno brušenje kolen ni tuje..

Torej če imaš že race replika motor, potem je fajn ga obut tudi v primerne gume, da lahko varno izkorstiš vsaj nekaj izmed njegovih potencialov

Na voljo pa imaš

Dunlop Q2, Dunlop Q RR, Bridgestone BT016, Michelin Pilot Power, Metzeler M3, Pirrelli Corsa 3, Contitnental Sport Attack, pa še sem vejretno kakkšno spustil. To je vse pribčižno isti rang, torej visokozmogljive športne gume za cestno uporabo. Prepričan sem, da če ne voziš po cesti, kot da bi bil na GP dirki, da bo čisto vsaka izmed teh gum dobro opravila svojo delo.

Če bi rad pa še na pisto hodil, posežeš pa po gumah in enga ranga višje. Dokler ne boš postavljal nekih rekordnih časov, spet ni potrebno doktorirat pri izbiri, katerokoli od track day gum boš izbral, bo za začetek ok, nudila bo dovolj gripa in pregrela se ne bo.

Ne preveč komplicirat, naredi izštevanko pa zberi eno. Boš naslednjič pa drugo probal. Poglej še kaj se da ugodno dobit in kje in to je to :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno bedasto vprašanje: v kateri rang spada guma BT14? Ga ne ulamljam dosti, ga ne priganjam dosti, pa vseeno je

po petku ko sem prišu iz Lj. in naredu par(za moje skromne pojme)malo bol oštrih đirov do Šmarij in nazaj, pa mi je bla že nekam sumljivo

plava po robovih obrabe(pač do tam kjer je šlo)Ma kdo izkušnje s to gumo?Sem že enkrat spraševal pa vseeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Demon BT015 je apn guma in je ne sploh primerjat z Pilot power. To da je bila BT015 konstruirana za Fireblade ne pomeni nujno, da je dobra ampak, da je Honda mogoče hotela downgrade gumo, ki bi za silo služila(in seveda bila poceni).

Me pa zanima, kdo toliko kritizira Pilot power?! Men se pa zlo dopade. Da ne omenjam, da je verzija power race(MS) meni ena ljubših gum za na cesto(samo življenska doba je boga).

Pri izbiri gume pa jasno veliko odigra psiha in če te 300 € prepriča, da guma ne mora zdrsnit...nah ja. Ni pa nobena guma vsemogočna. SC sam nisem vozil, ampak njeno predhodnico(MTR21/22 Dragon) in bil zadovoljen.

Dunlop pa definitivno ni slaba guma-čeprav se večina obeša na to znamko in kritizira počez in podolgem. Večina današnjih SS gum presega vozne sposobnosti svojih uporabnikov...sam se vsak pri sebi mora vprašat zakaj na asfaltu konča..gravitacija is a bitch

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s teboj, ampak ne razumem pa, da na tako hudo močne, zmogljive in nenazadje tudi DRAGE motorje dajejo tako zaendrek gume.... Haloooo, če je že toliko ceneje, potem pa naj motorju še za 200 eurov dvignejo ceno in dajo gor SPODOBNO gumo, ki bi morala biti nekaj samo po sebi umevnega za take rakete!!

Je res, da je psiha velik problem pri tem, ampak mene ni prepričalo 300 eurov draga guma, ampak vsaj 20 motoristov, ki imajo za seboj več prevoženih kilometrov za seboj kot jaz in so vsi ZELO zadovoljni z njo. Tako sem si potem rekel, ni hudič, da meni nebo služila... In evo, tudi psiho sem na nek način premagal, in se z mopedom upam peljat tako kot se spodobi. Vem pa, da nobena guma ni vsemogoča, in da gravitacija je "bitch"!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da imaš Gixxerja 750.. To je motocikel s športno dušo, ki mu verjetno brušenje kolen ni tuje..

Na voljo pa imaš

Dunlop Q2, Dunlop Q RR, Bridgestone BT016, Michelin Pilot Power, Metzeler M3, Pirrelli Corsa 3, Contitnental Sport Attack, pa še sem vejretno kakkšno spustil. To je vse pribčižno isti rang, torej visokozmogljive športne gume za cestno uporabo. Prepričan sem, da če ne voziš po cesti, kot da bi bil na GP dirki, da bo čisto vsaka izmed teh gum dobro opravila svojo delo.

Ne preveč komplicirat, naredi izštevanko pa zberi eno. Boš naslednjič pa drugo probal. Poglej še kaj se da ugodno dobit in kje in to je to :)

Problem je ker vsak svojo hvali...,še mal bom premislu in potem res...,en ban 5 podgan vija vaja vn...hehe....,za mene bo verjetno vsaka dost držala....,poznam pa enga patrona ki ima na 1000 BT21 in ne vozi prav počasi,pa pravi,da jo ni bulše gume...,ponucano ima lepo od roba do roba,že 2 par in nardi 8jurčkov...,samo po cesti!!!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno bedasto vprašanje: v kateri rang spada guma BT14? Ga ne ulamljam dosti, ga ne priganjam dosti, pa vseeno je

po petku ko sem prišu iz Lj. in naredu par(za moje skromne pojme)malo bol oštrih đirov do Šmarij in nazaj, pa mi je bla že nekam sumljivo

plava po robovih obrabe(pač do tam kjer je šlo)Ma kdo izkušnje s to gumo?Sem že enkrat spraševal pa vseeno...

Včasih so bile na novih motorjih nameščene predvsem BT014....,sedaj jih je pa nadomestila BT016...,vendar se BT014 ne more primirjat zraven BT016...,ker to je povsem drugačna guma kakor BT014,ki je vsekakor razred nižje že po sami strukturi gume ni primerjave!
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je ker vsak svojo hvali...,še mal bom premislu in potem res...,en ban 5 podgan vija vaja vn...hehe....,za mene bo verjetno vsaka dost držala....,poznam pa enga patrona ki ima na 1000 BT21 in ne vozi prav počasi,pa pravi,da jo ni bulše gume...,ponucano ima lepo od roba do roba,že 2 par in nardi 8jurčkov...,samo po cesti!!!

No, glede BT021 iz izkušenj ne bi vedel, ampak če se opremo na razpredelnice in teste pnevmatik, so verjetno čisto vse, ki sem jih prej naštel samo boljše od nje, ker konec koncev je BT021 ST guma. Kar ne pomeni da je slaba, daleč od tega, ampak svojemu razredu primerno verjetno ni kos SS sestram.

No pa še en konkreten predlog, če ti bo kaj pomagalo :) Bi rekel Q RR, ki mi je res ok, ampak ne bo, da ne bodo spet komentarji, da samo Dunlop zagovarjam :D

Vsekakor ne boš razočaran s Pilot Power. Sem jih zvozil en komplet in bil zelo zadovoljen. Edino napram Dunlopu so rabile kakšen km več ogrevanja, oziroma pri hladnih je bil manj stabilen občutek. Ampak drugače pa brez enega samega zdrsa. Pa sem se vozil tako turistično kot tudi športno na raznih ridah, Rakitni, itd.. Tudi na Mobikrogu sem jih peljal na sprehod par krogov in en Raceland odvozil z njimi. Še na cometu 650. In so se super obnesle. Kilometrina bi mogla bit pa tudi okoli 6k km, tudi če ne boš preveč šparal. Tako, da če želiš solidno gumo, z dobro kilometrino in ki ni "osovražen" Dunlop, je to ena izmed variant :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno bedasto vprašanje: v kateri rang spada guma BT14? Ga ne ulamljam dosti, ga ne priganjam dosti, pa vseeno je

po petku ko sem prišu iz Lj. in naredu par(za moje skromne pojme)malo bol oštrih đirov do Šmarij in nazaj, pa mi je bla že nekam sumljivo

plava po robovih obrabe(pač do tam kjer je šlo)Ma kdo izkušnje s to gumo?Sem že enkrat spraševal pa vseeno...

Kolikor vem je BT 014 supersport guma, pač starejši model.

Včasih so bile na novih motorjih nameščene predvsem BT014....,sedaj jih je pa nadomestila BT016...,vendar se BT014 ne more primirjat zraven BT016...,ker to je povsem drugačna guma kakor BT014,ki je vsekakor razred nižje že po sami strukturi gume ni primerjave!

da kar vsem naenkrat odgovorim..

BT014 je guma, ki se najbolje obnese ko narediš burnout na domačem (ali sosedovem) dvorišču..

pravzaprav se samo tam obnese..

veliko ljudi je zaradi te gume že popravljalo plastike..

sam sem jo vozil natanko 200 km in 10 krogov že prej omenjenega burnouta..

pa mi bo marsikdo pritrdil tule..

ni govora o kakih supersport gumah ko se omenja BT014

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, eno bedasto vprašanje: v kateri rang spada guma BT14? Ga ne ulamljam dosti, ga ne priganjam dosti, pa vseeno je

po petku ko sem prišu iz Lj. in naredu par(za moje skromne pojme)malo bol oštrih đirov do Šmarij in nazaj, pa mi je bla že nekam sumljivo

plava po robovih obrabe(pač do tam kjer je šlo)Ma kdo izkušnje s to gumo?Sem že enkrat spraševal pa vseeno...

imel te gume, posledica 1200 eurov škode. ker mi še do danes neznanega razloga spustila v ovinku pri 80, a ta ovinek sem večkrat brez neke nevarnosti zvozil z 120+.

čim prej se rešit teh gum, moje mnenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: Uuuu fak, zdej pa lepa depresija-že prej sem vozu ko po jajcih zdaj po tako"lepih"referenah pa sploh... :huh:

Ja nč, bo treba odbrenkat za kej malo bolšega-da bo vsaj filing v glavi bolj ok O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En set gum ni tako velik strošek.. Tako, da če se ne počutiš prijetno na BT014 (nič čudnega, glede na kritike :) ), bi jaz na tvojem mestu lepo zamenjal pa je. Glede na to, koliko motorizem stane, če vkalkuliraš amortizacijo, stroške servisov, registracije, goriva, ipd, je res škoda, da zaradi 200€, ki bi jih dal za nove gume, na motorju ne uživaš in nisi tako sproščen kot bi lahko bil. Ni računice, verjemi..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je ker vsak svojo hvali...,še mal bom premislu in potem res...,en ban 5 podgan vija vaja vn...hehe....,za mene bo verjetno vsaka dost držala....,poznam pa enga patrona ki ima na 1000 BT21 in ne vozi prav počasi,pa pravi,da jo ni bulše gume...,ponucano ima lepo od roba do roba,že 2 par in nardi 8jurčkov...,samo po cesti!!!

ne se hecat s takimi gumami na svoji raketi.. da nebo glava bolela ko bo guma spustila..

ta guma ni namenjena polaganju ovinku ki si napisal da te kdaj prime da ga malo stisneš..

kupi gumo primerno mopedu, tudi če se voziš bolj ST.. vsakega kdaj malo prime da čez

poznane ovinke malo pojača tempo...

razmisli o pilot power ali m3 .. s slednjo se dela dobra kilometrina in sigurno bolj drži

kot kakšna bt021

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst imam sedaj Michelin Pilot Power 2ct,super fajn guma,edino kar je,je pa tako kot je Jure že rekel,v hladnejšem obdobju daje malo manj stabilnega občutka... Upam,da bom z novimi Pirelli Diablo Rosso vsaj tako zadovoljen kot s MPPower...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je nakaj časa nazaj v temo nalimal sliko na kateri je bila prikazana lestvica v katero kategorijo spada guma pri posameznih proizvajalcih, mislim da je bilo pet najbolj poznanih proizvajalcev. Sem mal preiskal temo pa tega nisem našel, če kdo ve kje se nahaja bi prosil če jo prilima ponovno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En set gum ni tako velik strošek.. Tako, da če se ne počutiš prijetno na BT014 (nič čudnega, glede na kritike :) ), bi jaz na tvojem mestu lepo zamenjal pa je. Glede na to, koliko motorizem stane, če vkalkuliraš amortizacijo, stroške servisov, registracije, goriva, ipd, je res škoda, da zaradi 200€, ki bi jih dal za nove gume, na motorju ne uživaš in nisi tako sproščen kot bi lahko bil. Ni računice, verjemi..

Imaš prau.Jebi ga, bo treba vzdignit 240eur pa it za vikend do Materije po nove Q RR....za mirno dušo če ne drugega :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opazam da je Michelin naredil novo gumo - Power One Street, ki naj bi bila namenjena 80% uporabi na cesti in 20% uporabi na progi, imela naj bi bistveno krajsi cas ogrevanja kot Power Race in bolje naj bi se obnesla v hladnem vremenu. Zanima me, ce ima kdo kakrsnekoli prakticne izkusnje s to gumo ter kako je to kaj cenovno pri nas?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole morda?

gume.jpg

Hola,

sej je lepa tale slikca, glih točna pa ni, kljub datumu Jan09: npr Dunlopk D208GP že dolgo ni več, saj so šle na smetišče zgodovine tud že naslednice D209GP in so že nekaj časa aktualne D211GP :rolleyes: "napaka" zaradi prehude konkurence??? :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!