axilon Objavljeno Junij 28, 2009 Opozori Objavljeno Junij 28, 2009 kadarkoli prešaltaš na nove gume...pa ni važno ker razred daš gor..se motor lepš pelje, saj imajo nove gume še lepo parabolo
Jure Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 (popravljeno) Ravnokar zamenjal in zmontiral in scentiral novo zadnjo gumo, je bil že skrajni čas, je bila že daleč nelegalna GP Racer Medium - vožena po cesti pa eno dopoldne na Racelandu. Taka je po nekaj čez 6k prevoženih km in 3 krogih burnouta: Do slabih 6k km je bila pa še čisto legalna. Sedaj je šla gor enaka, bom videli če bo kilometrina podobna.. Popravljeno Junij 29, 2009. Popravil Jure
INFINITI Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 No, glavno da boš zadovoljen Drugače pa sem sedaj nekaj brskal po Dunlopovih straneh in očitno bo Dunlop lansiral še eno novo športno gumo.. Dunlop Sportmax Q2: Prišla naj bi ven to poletje v USA. Po imenu je zelo podobna tanovi Qualifierci, ki je označena Dunlop Sportmax Qualifier 2. Ampak profil je čisto nekaj drugega Tale tanova Sportmax Q2 zelo sliči po profilu na dirkalne 211GP. Naj bi bila pa cestna športna guma. In Sportmax Q2 je očitno čisto nekaj drugega kot Sportmax Qualifier 2.. No tukaj je test te nove gume, je pa res da je pri nas ni na voljo. TUdi meni se zdi da je pri nekaterih gumarjih totalna zmešnjava glede gum. http://www.motorcycle-usa.com/545/3841/Mot...uct-Review.aspx
DINAMIK Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Ravnokar zamenjal in zmontiral in scentiral novo zadnjo gumo, je bil že skrajni čas, je bila že daleč nelegalna GP Racer Medium - vožena po cesti pa eno dopoldne na Racelandu. Taka je po nekaj čez 6k prevoženih km in 3 krogih burnouta: Do slabih 6k km je bila pa še čisto legalna. Sedaj je šla gor enaka, bom videli če bo kilometrina podobna.. Hm,dobre kilometre si naredil...Kaj pa sprednjo imaš tudi M ali S?
Jure Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Oboje M. Sem kar zadovoljen s kilometrino ja.. Sicer spredaj imam GP Racer gor šele kakšnih 1000km, ker prej sem imel 209GP soft, tako da upam, da bo zdržala tole zadnjo.. Drugače pa ravno iz rid, sem šel gumo upeljat. Po 13km je že zlahka koleno pelo Samo ovinkasto cesto je treba ponajt
biker77 Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 in 3 krogih burnouta: jao jao jao... skor novo gumo stran vrgu je še ful mesa za burnout gor
renyy Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 No tukaj je test te nove gume, je pa res da je pri nas ni na voljo. TUdi meni se zdi da je pri nekaterih gumarjih totalna zmešnjava glede gum. http://www.motorcycle-usa.com/545/3841/Mot...uct-Review.aspx Kaj te Dunlop Sportmax Q2 gume se ne bo dalo kupit pri nas? A je kakšna je razlika razen v različnih kanalih v primerjavi z to qualifier2 gumo, ki se jo da kupit pri nas? Lp
Jure Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Hehe, ja tista supercorsa je dost krogov naredila tam na dvorišču Bom pršu enkrat na inštrukcije, kok nardit prav
siks Objavljeno Junij 29, 2009 Opozori Objavljeno Junij 29, 2009 Oboje M. Sem kar zadovoljen s kilometrino ja.. Sicer spredaj imam GP Racer gor šele kakšnih 1000km, ker prej sem imel 209GP soft, tako da upam, da bo zdržala tole zadnjo.. Drugače pa ravno iz rid, sem šel gumo upeljat. Po 13km je že zlahka koleno pelo Samo ovinkasto cesto je treba ponajt ja pridi na golico, pa maš ride. :naughty:
aljo999 Objavljeno Junij 30, 2009 Opozori Objavljeno Junij 30, 2009 Zdravo fantje. Danes montiral Bridgestone BT-003 gume. Type 4 spredaj in 3ko zadaj. Zadevo sem tudi stestiral po Bukovškem polju in sem zelooo zadovoljen. Priporočam zelo. lp,Aljaž
lmperator Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Kako veš kdaj slick guma ni več dobra? Neke luknjice vidim to je pa tut vse.
Jure Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ko se zabrišejo luknjice je fertik.. Seveda veliko tistih, ki se gredo malo bolj zares menjajo veliko prej, ker lovijo stotinke Poleg tega slick guma ni lahko dobra tudi zaradi starosti, ravno kakšnih 5 let starih npr jaz ne bi gor dajal.. Drugače pa ne bi smelo bit težav, oziroma itak čutiš ko to ni več to in začne drset..
gody01 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ko se zabrišejo luknjice je fertik.. Seveda veliko tistih, ki se gredo malo bolj zares menjajo veliko prej, ker lovijo stotinke Poleg tega slick guma ni lahko dobra tudi zaradi starosti, ravno kakšnih 5 let starih npr jaz ne bi gor dajal.. Drugače pa ne bi smelo bit težav, oziroma itak čutiš ko to ni več to in začne drset.. Če je guma nerabljena tudi starost ni ne vem kakšen problem. Problem je rabljena stara guma, ki je že "spustila olje". To vidiš po barvi (taka mavrična barva gume). Vsaj Pirelli Superbike je občutljiva na to.
lmperator Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ko se zabrišejo luknjice je fertik.. Seveda veliko tistih, ki se gredo malo bolj zares menjajo veliko prej, ker lovijo stotinke Poleg tega slick guma ni lahko dobra tudi zaradi starosti, ravno kakšnih 5 let starih npr jaz ne bi gor dajal.. Drugače pa ne bi smelo bit težav, oziroma itak čutiš ko to ni več to in začne drset.. guma je stara 1 leto. Na levi strani so se pojavile luknjice, desna stran je pa cela. Guma je bila enkrat vožena na grobniku in 2x na marofu (zato pobrana leva stran). Zdej pa ne vem če bo dobra še za en track-day na pannonia-ringu al jo menjam.
k0ci Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 heh luknjice se niso pojavile, so že od začetka tam, tiste luknjice so tam namesto profila, in če luknjic zmanjka je isto kot da bi profila zmanjkalo
Jure Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Hm, ne vem kakšne luknjice ti misliš, če praviš da so se pojavile.. Luknjice so pri slickih indikatorji namesto profila, kot je rekel k0ci. Na desni strani, kjer guma ni tako obrabljena bi morale biti še bolj vidne in globlje. Če jih ni več videt, je guma tam čisto obrabljena.
shadow125 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Zdravo! Morm pohvalit Dunlop gp racer, da se tudi po mokri cesti presenetljivo dobro obnesejo. Lp, Mitja
lmperator Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Hm, ne vem kakšne luknjice ti misliš, če praviš da so se pojavile.. Luknjice so pri slickih indikatorji namesto profila, kot je rekel k0ci. Na desni strani, kjer guma ni tako obrabljena bi morale biti še bolj vidne in globlje. Če jih ni več videt, je guma tam čisto obrabljena. Ja, to čist štekam. torej bo dobra za še en cel dan ali ne?
Dolenc™ Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Jst bi tud svojo gumu pohvalu za po dežju, sprobano čez kočevje, pa raj ne bom k bo spet govora o supercorsi
biker77 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ja, to čist štekam. torej bo dobra za še en cel dan ali ne? ne bo..oziroma se ne igrat
ImenitnaPriložnost Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Morm pohvalit Dunlop gp racer, da se tudi po mokri cesti presenetljivo dobro obnesejo. A bolš kot recimo Corsa III ali pa Z6 ali pa M3? Ali si pač hotel samo povedat, da pač nisi padel, čeprav je deževalo?
P182 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Zdravo! Morm pohvalit Dunlop gp racer, da se tudi po mokri cesti presenetljivo dobro obnesejo. Lp, Mitja se strinjam, me je danes malo pralo in gume niso niti trznile
Dolenc™ Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Da še dodam o moji gumi katere ne bom omenjal, bistveno bolše se je obnašala po dežju kot qualifier rr(velko presenečenje, ker je drug rang), ki je stalno neki plesala, tle sem pa čez čas (je bla dolga pot) začel nažigat že skor ko po suhem, pa ni nit enkrat zaplesala. Potem sem šel tankat, pa sem fuknu na hrvaškem petrolu, sem se mal streznu da nisem več tolk teru. A ne zadolgo, ker guma je res držala, sem bil kmal na starem tempu
biker77 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Da še dodam o moji gumi katere ne bom omenjal, bistveno bolše se je obnašala po dežju kot qualifier rr(velko presenečenje, ker je drug rang), ki je stalno neki plesala, tle sem pa čez čas (je bla dolga pot) začel nažigat že skor ko po suhem, pa ni nit enkrat zaplesala. Potem sem šel tankat, pa sem fuknu na hrvaškem petrolu, sem se mal streznu da nisem več tolk teru. A ne zadolgo, ker guma je res držala, sem bil kmal na starem tempu vajenc drugače pa so take primerjave nerealne.. treba je primerjat na istem motorju, isti voznik, ista podlaga, ista količina mokrote.. to je možno le na dirkališču, tam pa itak drži.. vse ostalo so občutki ki niso merodajni..pika
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se