Dolenc™ Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Kar merodajno je, dunlopka na cesti ki vodi do moje garaže, kjer je bol gladek asvalt, kadar sem navil gas do konca, tud če je bla segreta, jo je začelo v prazno vrtet, tole še nikol ni, tud mrzlo ne zavrti. Po džju, mestna vožnja po ljubljani, če sem malo pospešil in sunkovito zapru gas, je dunlopka zaplesala, dok se ni saj mal segrela. Tale tega ne dela. Pa ne da zagovarjam gumo, ker jaz sem pričakoval da bo po dežju katastrofa, pa enostavno ni. Pralo me je ene 150km, se pravi bi občutu če kej ne štima, kdaj sem že tko prletu v ovink, dam sem sam seb začel.. Dej mal se umir k boš (spet) ruknu. Do zdej mi je sam enkrat zaplesala, pa še to na grobniku, al ni bla segreta al sem bil pa res preveč obtimističen z gasom(sem mel ducatija na muhi ), pa še to je blo zelo umirjeno in nadzorovano in vem da je zato zaslužna guma, ker jst nisem sposoben zdrsa nadzorovat Pa ne me narobe razumet, jst sem bil z qualifierco zlo zadovolen in jo še zdej priporočam komu, ampak enostavno je ta bolša , tam kjer bi najmanj pričakoval. Če bi bla dobra za na grobnik, neb nkol šel na drugo gumo, sam pač ni, pa treba zdej neki novga najdet, k z gpjko se pa ne mislem po cest pelat.
biker77 Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 k z gpjko se pa ne mislem po cest pelat. zakaj ne? a s superkorso se pa lahko?
Dolenc™ Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Zgolj moje domneve da ne bo kdo užaljen Se mi zdi da se supercorsa obnese tudi po cesti dobro ker je zelo mehka(ja se zavedam da mehkoba še ne poeni dober oprijem), gpjke so pa v primerjavi s temi bol trde, na grobniku supercorso čisto stopi, gpjko pa (relativno) lepo pobira. Jst mam v planu met gume za pocesti in marof torej nekaj ranga qualifierce, gpjke dobim pa rablene, bodo pa sam za na grobnik, tud škoda jo skozi tolk teh ciklov segrevanja/ohlajanja dat, že tko bodo zgonjene od prejšnega lastnika. Vem pa ne kaj bi dal, probal bi corso 3, sam jo je teško dobit zadnjo višine 55 za normalen dnar. Mogoče mišelinke, no sej do nasledne plače bo treba počakat, pol bom pa razmišlu
k0ci Objavljeno Julij 1, 2009 Opozori Objavljeno Julij 1, 2009 Ja, to čist štekam. torej bo dobra za še en cel dan ali ne? če praviš da po eni strani ni več luknjic potem ne bo Da še dodam o moji gumi katere ne bom omenjal, bistveno bolše se je obnašala po dežju kot qualifier rr(velko presenečenje, ker je drug rang), ki je stalno neki plesala, tle sem pa čez čas (je bla dolga pot) začel nažigat že skor ko po suhem, pa ni nit enkrat zaplesala. Potem sem šel tankat, pa sem fuknu na hrvaškem petrolu, sem se mal streznu da nisem več tolk teru. A ne zadolgo, ker guma je res držala, sem bil kmal na starem tempu sam imam drugačne izkušnje, me je v nedeljo pralo na koncu furce, pa so bile ogrete, in so tele SC katastrofa po mokrem, to kar pleše nekam po svoje, kot bi po ledu peljal, da o talnih oznakah sploh ne začnem :krneki: .....to, da pa že neogreta bolj drži kot Q RR je pa še kako res, tudi meni še ni zavrtela v prazno, čeprav hladna, česar za Q RR ne morem reči
TIMZL Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 a mi lahko kdo razloži razliko med dunlop sportmax d207e, dulop d208, dunlop qualifire... pa če glih ne dirkam se mi ne splača kupovat rr? najlepša hvala za pojasila
biker77 Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 a mi lahko kdo razloži razliko med dunlop sportmax d207e, dulop d208, dunlop qualifire... pa če glih ne dirkam se mi ne splača kupovat rr? najlepša hvala za pojasila potem vzemi roadsmart
tombgo Objavljeno Julij 4, 2009 Opozori Objavljeno Julij 4, 2009 roadsmartke so za pussije :evilgrin:
Jure Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 (popravljeno) a mi lahko kdo razloži razliko med dunlop sportmax d207e, dulop d208, dunlop qualifire... pa če glih ne dirkam se mi ne splača kupovat rr? najlepša hvala za pojasila D207 je predhodnica D208, D208 je pa predhodnica Qualifier. Qualifier je pa predhodnica Qualifier II.. D207 je prišla ven enkrat 1997 če se ne motim, potem jo je zamenjala D208 in že D208 so nehali delat eni dve leti nazaj. Tako da teh dveh bi se jaz ziher ognil, ker so kakšna stara zaloga, pa tudi gume so v 10 letih precej napredovale. Če nisi pri tahitrih je brezveze jemat Q RR. Je boljša izbira Qualifier II, če bi pa rad nekaj več km iztisnil iz gume, so verjetno pa čisto super prej omenjene Roadsmart. LP, J Popravljeno Julij 5, 2009. Popravil Jure
a79 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 roadsmartke so za pussije :evilgrin: No, roadsmartke drzijo do kolena al tacke brez problema, tko d... Pa se tm 8 - 10000km se da nardit z njimi..
Miha27 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 No, roadsmartke drzijo do kolena al tacke brez problema, tko d... Pa se tm 8 - 10000km se da nardit z njimi.. Res je
butko Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Jest mam pa kr en zadržek za RoadSmart gume. Še vulkanizer mi je reku, da na moj stil vožnje ne priporoča glih RoadSmart. Zarad tega zdej vozim GP Racer model, ampak ga mislim zamenjat za Q RR, ker mi je samo 6000km zdržala oz. tako se kaže do konca. Ali ima že kdo izkušnje z Bridgestone BT016?
Jure Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 (popravljeno) Pri meni med GP Racer pa Q RR ni bilo razlike v kilometrini Jaz bt 016 sicer še nisem vozil, sem pa slišal, da naj ne bi zdržale ravno nevem koliko km, celo manj kot Q RR in GPR.. No ampak sliši se marsikaj, tako da naj raje pove kdo, ki je sprobal.. Je pa pač dejstvo, da ne moreš imet gumo ji je superšportna in pričakovat od nje nevemkolk km. 6k je za vsako SS gumo odlična kilometrina. Po mojem mnenju je celo tako, da kdor se vozi z SS gumami tako, da dela tja okoli 8k km, jih v bistvu sploh ne rabi, ker jih ne izkorišča in bi bile verjetno celo bolj primerne gume enega razreda nižje. Pa še več km bi naredile. Popravljeno Julij 5, 2009. Popravil Jure
Jure Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 (popravljeno) Drugače pa kar se tiče Roadsmart zate ne vem, mogoče ima vulkanizer prav.. Če si gp racer obrabil po celi površini enakomerno v 6k km in ne samo po sredini, potem jaz ne bi jemal Roadsmart in bi ostal na športnih gumah. Ker to pomeni, da imaš kar precej "dinamičen" tempo" vožnje in da takšne gume v celoti izkoristiš. Treba se je zavedat da med GP Racer in Roadsmart ni samo en razred, ampak celo 2 razreda gum. Gp Racer je namreč track day guma, potem imaš pri Dunlopu tako imenovan hypersport razred, kamor spada Q RR, supersport razred kjer sta Qualifier, in Qualifier II, potem pa je šele v sport touring razredu Roadsmart. Skratka, če je gp racer po robovih cela, potem jaz ne bi razmišljal o gumah ranga st, ampak ostal na športnih gumah in pač vzel v zakup, da je za dober grip in fun factor, ki ga nudijo te gume vredno reskirat kakšen € več in jih menjat na 6k km.. Če je pa po robovih cela in je šla sredina, potem je pa stil vožnje tak, da bo Roadsmart več kot dovolj dobra. Konec koncev gre do kolena tuti ta Popravljeno Julij 5, 2009. Popravil Jure
dore Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Jest mam pa kr en zadržek za RoadSmart gume. Še vulkanizer mi je reku, da na moj stil vožnje ne priporoča glih RoadSmart. Zarad tega zdej vozim GP Racer model, ampak ga mislim zamenjat za Q RR, ker mi je samo 6000km zdržala oz. tako se kaže do konca. Ali ima že kdo izkušnje z Bridgestone BT016? Če si z QRR naredil 6000 km,potem je Road smart več kot le dobra za tvoj stil vožnje. Sem bil zelo presenečen,kako drži. Ko sem imel pred letom na enakem motorju Q-navadno sicer,je bila zelo nesigurna ,predvsem sprednja je slabo držala.Pa še po cca 3000 km je bila zanič. Road smart pa gre do tačk in še bolj in niti enkrat še ni zdrsnila. Lp dare
bikez Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Ali Roadsmart dela kakšne štenge po kakšne 2kkm (tresenje v nagibu), tako kot nekaj ostalih Dunlop gum?
a79 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Ali Roadsmart dela kakšne štenge po kakšne 2kkm (tresenje v nagibu), tako kot nekaj ostalih Dunlop gum? Jest nimam z njimi nobenih problemov, le na zalivkah so katastrofa...
SharpNinja Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Dons končn dočakala furco d stestiram tanovo obutev Pirelli Diablo Rosso, po prvih 200+ km lohk rečem, d so super,v ovinkih držijo kot prbite, niti na zalivkah ne zdrsujejo, segrejejo se v minimalnem času, po dežju (tud ful naliv) pa se motor pelje kot po tračnici ....kolk bodo zdržale bomo pa vidl
macak333 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Mene pa zanima če mi lahko kdo pove če so moje gume še za kakšno rabo. Ker v okolici ne poznam nobenega z motorjem, sem se obrnil na vas, da mi pomagate. Zadnja se mi zdi zrela za menjavo, ampak me je sedaj začela skrbeti sprednja, tko, da če se iz slik opazite da jih moram zamenjati le rečte Gumi sta slikani z mobitelom, tko da sta mal slabše kavalitete, aja pa še to, zdej jih bom prvič menjal in zaradi tega sploh ne vem kakšna je dobra kakšna pa ne Zadnja: Pa še sprednja: LP
krava Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Če maš gnar menjaj,če pa ne pa še jo goni.Kje še je žica,ccc :naughty:
macak333 Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Če maš gnar menjaj,če pa ne pa še jo goni.Kje še je žica,ccc :naughty: Zadnjo sem že naročil (sem dobil po ugodni ceni), ker nisem siguren več vanjo-no vsaj jaz ne - nevem no, roba še ni videla, kakšnemu ''veteranu'' bi najvjetneje še ugajala, jaz pa mal cvikam. Drgač pa če tko praviš, pa se sprednje ne bom dotikal do zime.
XTR Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Če maš gnar menjaj,če pa ne pa še jo goni.Kje še je žica,ccc :naughty: Pa policajem ne ustavljaj!
krava Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Pa policajem ne ustavljaj! Na to pa sem čist pozabil! :grim
dive Objavljeno Julij 5, 2009 Opozori Objavljeno Julij 5, 2009 Dons končn dočakala furco d stestiram tanovo obutev Pirelli Diablo Rosso, po prvih 200+ km lohk rečem, d so super,v ovinkih držijo kot prbite, niti na zalivkah ne zdrsujejo, segrejejo se v minimalnem času, po dežju (tud ful naliv) pa se motor pelje kot po tračnici ....kolk bodo zdržale bomo pa vidl Po kakšni ceni se da dobit tele gume in kje? Lahko PM, da ne bo reklame. :krneki: Pa neki me zanima glede GP racer...je dosti razlike med zadnjo M in E? Razmišljam, da bi jih nataknil na moped, pa ne vem katero trdoto. Skrbi me, da ne bi medium prehitro uničil, zato se nekako nagibam k E. Je razlika opazna? Kaj pa glede kilometrine?
Jure Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Glede razlike med M in E ne bi vedel, sem pa jaz naredil z M 6k km, pa nisem preveč šparal po ovinkih
Frips Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Zadnjo sem že naročil (sem dobil po ugodni ceni), ker nisem siguren več vanjo-no vsaj jaz ne - nevem no, roba še ni videla, kakšnemu ''veteranu'' bi najvjetneje še ugajala, jaz pa mal cvikam. Drgač pa če tko praviš, pa se sprednje ne bom dotikal do zime. Pobje serete ga!. Za menjavo so zrele OBE, posebaj prva!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se