suzuki Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 ... Pa neki me zanima glede GP racer...je dosti razlike med zadnjo M in E? Razmišljam, da bi jih nataknil na moped, pa ne vem katero trdoto. Skrbi me, da ne bi medium prehitro uničil, zato se nekako nagibam k E. Je razlika opazna? Kaj pa glede kilometrine? Hola mojster, na Lubici mam GP Racer, spredah M, zadaj E, zdele majo 5000 kmjčkov, držijo tko kot treba, po sredini sta obe še kar, pri strani je prednja skor na indikatorjih, zadnja pa bo kmalu; IMHO bodo še za nekje jurja (ampak tko kot vedno, obraba je bolj kot od gume odvisna od tvoje desne roke ) She 1
sesir Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 (popravljeno) Drgač pa če tko praviš, pa se sprednje ne bom dotikal do zime. A daj nehi!Prednja je slabša kot zadnja in vsaj meni je še veliko bolj pomembna prednja guma v vožnji kot zadnja!Ko je prednja boga lahko imaš velik več problemov v ovinkih,kot pa ko je boga zadnja! Jaz bi prednjo prej menjal kot zadnjo!Je pa res,da jz ko je zadnja malo boljša kot je ta tvoja kar skurim gumo,da moram pol ja it novo kupit in ne odlašam in se vozim s takšnim motorjam okoli!Prvič so kazni visoke,da o varnosti in užitkih v vožnji ne govorim!Kaj naj pri vseh teh lolekih in bolekih na cesti razmišljam še kdaj bo guma šla.... Ko na motorju menjaš obe dve gumi(za nove dobre)se ti zdi kot,da voziš drug motor!Ko menjaš samo eno pa že v podzavesti veš,da ni vse tako kot bi moralo biti. Drugače pa menjam nekje dve zadnji na eno prednjo. Popravljeno Julij 6, 2009. Popravil sesir
krava Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Drugače pa menjam nekje dve zadnji na eno prednjo. Recept prosim!? ...ker se je že zgodilo,da je bila prednja prej zrela za menjavo kot zadnja,v najboljšem primeru pobere obe enako.
sesir Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 (popravljeno) Recept prosim!? Sam delam z zadnjo gumo pol manj kilometrov kot vi pišete tlele!S sprednjo pa nekje tolk kot pišete! Govorimo o cestni uporabi... Popravljeno Julij 6, 2009. Popravil sesir
RVT Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 (popravljeno) heh luknjice se niso pojavile, so že od začetka tam, tiste luknjice so tam namesto profila, in če luknjic zmanjka je isto kot da bi profila zmanjkalo To z luknjicam popolnoma drži samo je pa tut nekaj zanimivo. Ko sem biu zadnjič z na Grobniku z Igorjem Jermanom sva padla v debato kok je res še gume k zmanjka luknjice in sva z nožem razrezala njegovo zadnjo že tisti dan odsluženo Dunop slick 16,5. Ko ni več luknjice je bilo do platna še več kot 5 milimetrov gume !! Res, da je to verjetno že drugačna zmes samo gume je pri nekaterih slick gumah še veliko ko zmanjka luknjice. S tem postom ne želim povedat, da se še kr vozte k ni več luknice Je pa res, da ima vsaka guma svojo trdoto gume in drugačno karkaso in bočne ojačitve tko, da je to vse odvisno od gume. Naprimer k pa pri Supercorsi zmanjka profila je pa do platan še 1 milimeter :blink: Popravljeno Julij 6, 2009. Popravil RVT
GT4turb0 Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Je do sedaj kdo kaj bolj testiral Qualifier II ? Glede na to, da naj bi bila tako dobra za dež, pomeni da dela pri nizkih temperaturah in bi se na pisti (Raceland, Marof) takoj pregrela? A se pregrevanja gume ne da opaziti preden jo odnese?
sesir Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Je do sedaj kdo kaj bolj testiral Qualifier II ? Glede na to, da naj bi bila tako dobra za dež, pomeni da dela pri nizkih temperaturah in bi se na pisti (Raceland, Marof) takoj pregrela? G če si gledal kaj v temi grobnik,ko se vozi z dukom.Jo je dal gor.Če prav sem mu govoril,da naj je ne da...In prej na Qrr ni imel zdrsa zdaj pa ga je imel.Tako,da je rekel,da sem prav predvideval in da jo bo dal dol in gor neki drugega...
Dolenc™ Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Na cesti jo zagotovo ne boš pregrel Drugače pa ti da vedet prej, predvsem iz izhoda ovinka bo motor začel plesat in to bo čedalje slabše. Zdej pa čist odvisen kje je to, če je dolg izhod iz ovinka začne to počasi, če pa priletiš v kakega kratkega ostrega pa poletiš Na cesti se ti to ne bo zgodilo, za na grobnik pa tko in tko ni ta guma, tudi qualifier rr ni.
axilon Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 doma mam eno gumo 180/55/17 dunlop d208rr, še z zaščitnim filmom...torej nikoli uporabljena. Je pa dot3505, če kdo hoče mu jo dam za 70€. LP
macak333 Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Pobje serete ga!. Za menjavo so zrele OBE, posebaj prva! A daj nehi!Prednja je slabša kot zadnja in vsaj meni je še veliko bolj pomembna prednja guma v vožnji kot zadnja!Ko je prednja boga lahko imaš velik več problemov v ovinkih,kot pa ko je boga zadnja! Jaz bi prednjo prej menjal kot zadnjo!Je pa res,da jz ko je zadnja malo boljša kot je ta tvoja kar skurim gumo,da moram pol ja it novo kupit in ne odlašam in se vozim s takšnim motorjam okoli!Prvič so kazni visoke,da o varnosti in užitkih v vožnji ne govorim!Kaj naj pri vseh teh lolekih in bolekih na cesti razmišljam še kdaj bo guma šla.... Ko na motorju menjaš obe dve gumi(za nove dobre)se ti zdi kot,da voziš drug motor!Ko menjaš samo eno pa že v podzavesti veš,da ni vse tako kot bi moralo biti. Drugače pa menjam nekje dve zadnji na eno prednjo. Dobro, bom pa še sprednjo naročil - raj to kot pa, da zaradi take napake stradam. Zato sem tudi vprašal, saj sam ne vem, za naprej bom pa približno vedu, saj imam zdaj neko podlago.
kuntakinte Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Dobro, bom pa še sprednjo naročil - raj to kot pa, da zaradi take napake stradam. Zato sem tudi vprašal, saj sam ne vem, za naprej bom pa približno vedu, saj imam zdaj neko podlago. Ma saj ni vse v obrabi in koliko manjka do indikatorjev. Če maš bolj kvadratasto gumo, jo je pametno zamenjat(tko najcenej prideš do ˝novega˝ motorja ).
MARE 65 Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Je do sedaj kdo kaj bolj testiral Qualifier II ? Glede na to, da naj bi bila tako dobra za dež, pomeni da dela pri nizkih temperaturah in bi se na pisti (Raceland, Marof) takoj pregrela? A se pregrevanja gume ne da opaziti preden jo odnese? Jaz sem jih dal gor in zaenkrat sem super zadovoljen, v suhem in na mokrem, vlivajo zaupanje.
trebor Objavljeno Julij 6, 2009 Opozori Objavljeno Julij 6, 2009 Tudi jaz imam gor QII in sem zadovoljen z njimi. Tudi po mokri cesti se da dokaj spodobno voziti, na suhi podlagi pa tudi še nisem imel nobene "čudne" reakcije. So pa gor cca 1500 km. Všeč pri teh gumah mi je, da so po sredini trše, ker imam precej mestne vožnje. Bom pa videl, če mi bodo zdržale toliko kot Pilot Power, ki sem jih menjal pri 9064 km. LP Robert
TIMZL Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 a majo prve qualifire tud po sredini tršo plast kot qualifire II ? pa en je omenju da ubistvu tud roadsmartke čist dobr primejo za dokaj dinamično vožnjo?
macak333 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 (popravljeno) Ma saj ni vse v obrabi in koliko manjka do indikatorjev. Če maš bolj kvadratasto gumo, jo je pametno zamenjat(tko najcenej prideš do ˝novega˝ motorja ). Ja zadnjo mi je že prejšni let policaj rekel, da jo moram zamenjati , pri sprednji je pa tako, da mi je že dvakrat zdrsnila - to se mi je prvič zgodilo odkadar imam motor-zdej ali sem postal bolj agresiven in nepazljiv z bremzami ali pa je že guma toliko stara, preperela, obrabljena itd....upam, da je to drugo Popravljeno Julij 7, 2009. Popravil macak333
XTR Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Ja zadnjo mi je že prejšni let policaj rekel, da jo moram zamenjati , pri sprednji je pa tako, da mi je že dvakrat zdrsnila - to se mi je prvič zgodilo odkadar imam motor-zdej ali sem postal bolj agresiven in nepazljiv z bremzami ali pa je že guma toliko stara, preperela, obrabljena itd....upam, da je to drugo Glede starosti poglej DOT oznako ob strani, imaš točno označen datum izdelave gume, da ne boš ugibal. Po predpisih pa mora imeti guma na motorju najmanj 1mm profila, običajno se vidi na indikatorjih kdaj je čas za zamenjavo na tvoji gumi pa sploh ni več profila! Menjaj obe pa imaš potem za nekaj časa mir.
macak333 Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Glede starosti poglej DOT oznako ob strani, imaš točno označen datum izdelave gume, da ne boš ugibal. Po predpisih pa mora imeti guma na motorju najmanj 1mm profila, običajno se vidi na indikatorjih kdaj je čas za zamenjavo na tvoji gumi pa sploh ni več profila! Menjaj obe pa imaš potem za nekaj časa mir. Ja, v manualu mi pa piše, da je minimalno 2mm...kakorkoli že, jutri jih grem iskati, prišle me pa bosta 158 eu in sicer Dunlop qualifier r. Za namig o DOT oznaki pa si bom zapomnil (prvič slišim ), hvala. Aja, pa še to, ve kdo kje v Ljubljani premontirajo in centrirajo gumo? Sem klical v Špan in pride na gumo (premontaža+centriranje+delo) 16 eu-ne glede ali je na motorju ali pa da jo samo prineseš na feltni, medtem ko pa je v Novi motolegendi premontaža+centriranje (7+6) 13eu. Sam ne vem ali je to preveč ali pa ne saj sem samo v dve klical, ampak glede na razliko o ceni se mi zdi da je povsod tako. Torej zanima me če je kje ceneje, saj vsak euro pride prav, še posebej v tej Finacijski krizi
GoUpC Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Ja, v manualu mi pa piše, da je minimalno 2mm...kakorkoli že, jutri jih grem iskati, prišle me pa bosta 158 eu in sicer Dunlop qualifier r. Za namig o DOT oznaki pa si bom zapomnil (prvič slišim ), hvala. Aja, pa še to, ve kdo kje v Ljubljani premontirajo in centrirajo gumo? Sem klical v Špan in pride na gumo (premontaža+centriranje+delo) 16 eu-ne glede ali je na motorju ali pa da jo samo prineseš na feltni, medtem ko pa je v Novi motolegendi premontaža+centriranje (7+6) 13eu. Sam ne vem ali je to preveč ali pa ne saj sem samo v dve klical, ampak glede na razliko o ceni se mi zdi da je povsod tako. Torej zanima me če je kje ceneje, saj vsak euro pride prav, še posebej v tej Finacijski krizi Mislm da ceneje ne boš dobil premontaže razn če bi se sam lotil js sm dau za obe gume 30€ za demontažo montažo pa centriranje.
AJ Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Mislm da ceneje ne boš dobil premontaže razn če bi se sam lotil js sm dau za obe gume 30€ za demontažo montažo pa centriranje. Širnik v Radljah ti gumo sname z motorja in zmontira za 10€, če pa na feltnah pripelješ pa še to ne
FrigoFrops Objavljeno Julij 7, 2009 Opozori Objavljeno Julij 7, 2009 Rabil bi informacije okoli gume Continental MOTION, predvidevam da gre za touring gumo, nevem pa kako je kaj uporabna, zasledil sem jo pri širniku.
GT4turb0 Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Torej samo dobro glede Qualifier II, na pisti pa je očitno ni nobeden poskusil, skrbi me le morebitno pregrevanje :unsure:
GT4turb0 Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Raceland & Marof Po vseh nenadnih zdrsih, ki jih po forumu berem sem postal že malo paranoičen...
bikerr83 Objavljeno Julij 8, 2009 Opozori Objavljeno Julij 8, 2009 Kak se obnese st guma dunlop roadsmart na cestaku?? Ali imate vsi sport gume gor? Ful razmišlam, da bi jo dal gor, ker se kakih 30% vozim po avtocesti in mi qualifier znuca po sredin že pri slabih 4k km :angry:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se