Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Ja, Bridgestone serija. Si jih mogoče že sprobal? Rad bi kaj več informacij izvedel, ker ata google mi nič ne pomaga...

nisem...

na fejsbuku daš stonerja za frenda pa ga vprašaš :naughty:

Objavljeno
OK, torej ostane pri gostilniški.

Evo, eden ki je sproval PR2 na VFR :)KLIK!

"Gostilniška" raven je relativne sorte in vam večini služi kot izgovor na vaša prepričanja :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

Ah, na tujih forumih pa res lahko najdeš vse sorte, prepričan sem, da o vsaki gumi obstaja podoben prispevek o tem, kako jo je nekdo sprobal in bil zelo zadovoljen :)

Glede na to, da jo je fental v 3000 miljah, je to manj kot naredim jaz z GP Racer.. Sicer nisem nek divjak po cesti, ampak glede na to, da vedno obrabim pri gumi rob pred sredino, pomeni, da je tempo včasih kar dinamičen, pa vseeno spravim iz SS gum po cca 5-6k km.

PR 2 sicer nisem vozil, ampak poznam pa forumaša, ki se je v ridah z gixxerjem 600 vozil s 3. prestavo na teh gumah, ker mu pri odpiranjo iz zavoja niso dajale dobrega občutka in se mu je zdela nižja prestava preagresivna. Meni na 750 na kraj pameti ne pade, da bi kjerkoli kdaj dal v višjo prestavo, zato ker bi čutil, da ima guma premalo gripa, si lahko zelo grob na gasu, pa ne trza :) Medtem ko smo enkrat šli na Kočevje-Dvor še z enim drugim kolegom na PR 2 in mu je za nazaj v enem ovinku že odpeljalo zadek, je komaj ujel, in to pri takem tempu, da se je meni, ki sem bil neposredno za njim, sploh ni zdelo, da je tempo tako hud, da bi se lahko kaj takega zgodilo. Da ne govorimo o tem, da je puščala zelo vidne črte iz vsakega ovinka, očitno je bil topel poletni dan, hitra cesta, pa malo bolj športen tempo, preveč za ST gumo..

Nimamo za brezveze različnih rangov gum. Zmesi so pač različne in vsaka nudi svoje lastnosti. To je dejstvo. Sam sicer za po cesti zagovarjam zmerno vožnjo in za to sem prepričan, da so vse ST gume današnjega časa več kot odlične. Ampak za tiste, ki se pa radi kdaj pa kdaj zapeljemo na razne tišaške lokacije in tam prakticiramo malo bolj agresivno vožnjo, pa mislim da ni dileme o tem, kakšno gumo dat na motor.Tudi če je kakšen km manj kot pri ST gumi, vsaj veš, da zadeva res lima.

Tega, da ima pa PR2 ravno tako dober grip kot PP, pa žal ne verjamem.. Glede na to, da jo sam nisem vozil neke lastne primerjave ne morem dat, ampak če se že oziramo na mnenja drugih, potem kar nekaj svojim kolegom, ki so sprobali to gumo, bolj verjamem, ko nekomu iz tujega foruma.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Ah, na tujih forumih pa res lahko najdeš vse sorte, prepričan sem, da o vsaki gumi obstaja podoben prispevek o tem, kako jo je nekdo sprobal in bil zelo zadovoljen :)

Glede na to, da jo je fental v 3000 miljah, je to manj kot naredim jaz z GP Racer.. Sicer nisem nek divjak po cesti, ampak glede na to, da vedno obrabim pri gumi rob pred sredino, pomeni, da je tempo včasih kar dinamičen, pa vseeno spravim iz SS gum po cca 5-6k km.

PR 2 sicer nisem vozil, ampak poznam pa forumaša, ki se je v ridah z gixxerjem 600 vozil s 3. prestavo na teh gumah, ker mu pri odpiranjo iz zavoja niso dajale dobrega občutka in se mu je zdela nižja prestava preagresivna. Meni na 750 na kraj pameti ne pade, da bi kjerkoli kdaj dal v višjo prestavo, zato ker bi čutil, da ima guma premalo gripa, si lahko zelo grob na gasu, pa ne trza :) Medtem ko smo enkrat šli na Kočevje-Dvor še z enim drugim kolegom na PR 2 in mu je za nazaj v enem ovinku že odpeljalo zadek, je komaj ujel, in to pri takem tempu, da se je meni, ki sem bil neposredno za njim, sploh ni zdelo, da je tempo tako hud, da bi se lahko kaj takega zgodilo. Da ne govorimo o tem, da je puščala zelo vidne črte iz vsakega ovinka, očitno je bil topel poletni dan, hitra cesta, pa malo bolj športen tempo, preveč za ST gumo..

Nimamo za brezveze različnih rangov gum. Zmesi so pač različne in vsaka nudi svoje lastnosti. To je dejstvo. Sam sicer za po cesti zagovarjam zmerno vožnjo in za to sem prepričan, da so vse ST gume današnjega časa več kot odlične. Ampak za tiste, ki se pa radi kdaj pa kdaj zapeljemo na razne tišaške lokacije in tam prakticiramo malo bolj agresivno vožnjo, pa mislim da ni dileme o tem, kakšno gumo dat na motor.Tudi če je kakšen km manj kot pri ST gumi, vsaj veš, da zadeva res lima.

Tega, da ima pa PR2 ravno tako dober grip kot PP, pa žal ne verjamem.. Glede na to, da jo sam nisem vozil neke lastne primerjave ne morem dat, ampak če se že oziramo na mnenja drugih, potem kar nekaj svojim kolegom, ki so sprobali to gumo, bolj verjamem, ko nekomu iz tujega foruma.

Se popolnoma strinjam z napisanim in da gume niso ranga Pilot power in ostalih, vendar se lahko kosajo z gumami izpred 6-stih let (imel sem Pilot sport in druge in ni primerjave z zdajšnjimi gumami). Mi gre na živce, ker vsi kupujejo SS gume, potem pa vidiš 80% motorjev z 2cm neobrabljene površine po robovih. Rad bi, da folk pred nakladanjem pošlje še slikce svojih gum :)

Objavljeno
Se popolnoma strinjam z napisanim in da gume niso ranga Pilot power in ostalih, vendar se lahko kosajo z gumami izpred 6-stih let (imel sem Pilot sport in druge in ni primerjave z zdajšnjimi gumami). Mi gre na živce, ker vsi kupujejo SS gume, potem pa vidiš 80% motorjev z 2cm neobrabljene površine po robovih. Rad bi, da folk pred nakladanjem pošlje še slikce svojih gum :)

jest bi pa rad.... :whistle:

kdor želi, bo tudi tukaj našel dober nasvet..lahko pa tudi samo sprašuješ ko bumbar, na koncu ti pa vulkanizer Z6 poturi ker se jih mora rešit

Objavljeno

Ma zajebi ti vse....zaenkrat ostajam na PP2CT, moram še 55 višino sprobat :P

Objavljeno
Se popolnoma strinjam z napisanim in da gume niso ranga Pilot power in ostalih, vendar se lahko kosajo z gumami izpred 6-stih let (imel sem Pilot sport in druge in ni primerjave z zdajšnjimi gumami). Mi gre na živce, ker vsi kupujejo SS gume, potem pa vidiš 80% motorjev z 2cm neobrabljene površine po robovih. Rad bi, da folk pred nakladanjem pošlje še slikce svojih gum :)

Zakaj pa ti gre to na živce?Če se folk boljše počuti,bolj zaupa motorju in se posledično temu bolj sproščeno pelje na ss gumah pa naj se.Al mora zdaj vsak, ki ima gor ss gume,imet obvezno zdrajsane robove in svaljkane gume?

Objavljeno
Zakaj pa ti gre to na živce?Če se folk boljše počuti,bolj zaupa motorju in se posledično temu bolj sproščeno pelje na ss gumah pa naj se.Al mora zdaj vsak, ki ima gor ss gume,imet obvezno zdrajsane robove in svaljkane gume?

V bistvu... JA :whistle:

Objavljeno

:worship:

nisem...

na fejsbuku daš stonerja za frenda pa ga vprašaš :naughty:

Objavljeno
jest bi pa rad.... :whistle:

kdor želi, bo tudi tukaj našel dober nasvet..lahko pa tudi samo sprašuješ ko bumbar, na koncu ti pa vulkanizer Z6 poturi ker se jih mora rešit

kdor mu "nasede" očitno ne ve in mu je z6 potemtakem dovolj. :unsure:

Objavljeno
Ma zajebi ti vse....zaenkrat ostajam na PP2CT, moram še 55 višino sprobat :P

ja, berem, da je 2ct opazno boljša on navadne pp

Objavljeno
Zakaj pa ti gre to na živce?Če se folk boljše počuti,bolj zaupa motorju in se posledično temu bolj sproščeno pelje na ss gumah pa naj se.Al mora zdaj vsak, ki ima gor ss gume,imet obvezno zdrajsane robove in svaljkane gume?

če jih hočeš prepoznat, jih samo v gume pogledaš in vidiš, da rob njihove sc še ni videl asfalta od blizu...... :naughty:

pa če jih tako paše tudi prav....

Objavljeno
če jih hočeš prepoznat, jih samo v gume pogledaš in vidiš, da rob njihove sc še ni videl asfalta od blizu...... :naughty:

pa če jih tako paše tudi prav....

ja in ??? prav rad bi vidu tiste, ki stalno uporabljajo vse konje, ki jih imajo v motorju :whistle: ... vseeno je dobro met malo rezerve ... še vedno je bolje 2 cm do roba, kot 1 mm preko roba :naughty: ... že pred davnimi 25 leti prvič to preverjeno :whistle:

Objavljeno

tisti, ki ima 2cm do roba, tudi v krizi ne bo nič bolj nagnil... ampak bo šel na nasprotni pas

Objavljeno (popravljeno)
ja, berem, da je 2ct opazno boljša on navadne pp

Hja zdj da bi neke super duper razlike opazil, lih ni :D . Se mi pa zdi da pri dimenziji 190/50 2CT lepše pade v ovinek od navadne PP, kot da bi bila malenkost boljš "šičasta" :hmm:

Na stezi pa nisem bil ne z eno ne z drugo, še.

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno
ja in ??? prav rad bi vidu tiste, ki stalno uporabljajo vse konje, ki jih imajo v motorju :whistle: ... vseeno je dobro met malo rezerve ... še vedno je bolje 2 cm do roba, kot 1 mm preko roba :naughty: ... že pred davnimi 25 leti prvič to preverjeno :whistle:

:worship: Tombgo; skoraj tolko kot je važna guma je po mojem važen filing v glavi!Če nimaš zaupanja v gumo ne boš nikoli videl una 2cm ki sta še do roba...če jih že hoče kdo videt!Govorim iz svoje izkušnje!Tako da..ne vem zakaj ti grejo takšni na živce...ti si prvič ko si se vsedu na motor vozu po robovih?Mislim da ne...

Objavljeno
skoraj tolko kot je važna guma je po mojem važen filing v glavi!Če nimaš zaupanja v gumo ne boš nikoli videl una 2cm ki sta še do roba.

filing ponavadi vara :)

Tako da..ne vem zakaj ti grejo takšni na živce...

ne gredo mi na živce če ne težijo za SC po MS, saj vem da tudi bjonde vozijo ferrarije max. 30km/h skozi ovinke.... zdi se mi samo patetično :)

ti si prvič ko si se vsedu na motor vozu po robovih?Mislim da ne...

na 125cc čoperju na no-name gumah res nisem imal jajc vandar si brez problema prišel na 1cm.... še zdaj se redko, ker se v 98% vozim v dvoje, tako da mi v povprečju ostane še ena 2mm, razen ko se enih dvakrat na leto zapeljem skozi ride, pa še če me tam ne blokira kak avto ali drugi motorist :)

Objavljeno
ja in ??? prav rad bi vidu tiste, ki stalno uporabljajo vse konje, ki jih imajo v motorju :whistle: ... vseeno je dobro met malo rezerve ... še vedno je bolje 2 cm do roba, kot 1 mm preko roba :naughty: ... že pred davnimi 25 leti prvič to preverjeno :whistle:

ej, ne se sekirat. sej sem reko, da naj se vsak po svoje vozi, kakor mu paše in gumah, ki mu pašejo. ok?

Objavljeno
Evo, eden ki je sproval PR2 na VFR :)KLIK!

"Gostilniška" raven je relativne sorte in vam večini služi kot izgovor na vaša prepričanja :evilgrin:

Je že Jure lepo napisal- še vedno pri gostilniški ostajamo. Eno mnenje karnekoga (ki mimogrede sploh ni primerjal 6 let starih SS gum z današnjimi ST) zame pač nima zadostne teže.

Objavljeno
Zakaj pa ti gre to na živce?Če se folk boljše počuti,bolj zaupa motorju in se posledično temu bolj sproščeno pelje na ss gumah pa naj se.Al mora zdaj vsak, ki ima gor ss gume,imet obvezno zdrajsane robove in svaljkane gume?

Točno tako.

Objavljeno
Točno tako.

jah. . .al pa ne točno tako.

problem je, de mi en k vozi ultra super duper RR gume razlaga, de so ostale šrot. jez osebno nek malga čutim, ampak, niso še nardili gume, ki bi bla počasneša kot jaz. podobno velja za cca 85% motoristov in 95% forumašev. prizna pa si nas to le ene 2 procenta. in če sluučajno prizanš, de se da qualifajr pelat zeeelo hitro in so super predvidljive gume, ti zelo zahtevni uporabniki rečejo, de je to smrtno nevarna guma. na superduper RR gumah jim pa mah raste 3 cm od roba. . . . .

Objavljeno
ej, ne se sekirat. sej sem reko, da naj se vsak po svoje vozi, kakor mu paše in gumah, ki mu pašejo. ok?

sj se ne... se celo strinjam, da naj se vozi vsak na gumah, ki mu pašejo ...

citat: če jih hočeš prepoznat, jih samo v gume pogledaš in vidiš, da rob njihove sc še ni videl asfalta od blizu

samo ne vem, kaj moraš prepoznat, če njegova (moja) SC guma ni zvožena do roba... mogoče, da je pussy ... ovca ... reva .. da ima velik dnarja in kupuje drage gume, vozit pa ne zna... edin to mi ni čist jasno ali kaj ? :unsure:

Objavljeno
sj se ne... se celo strinjam, da naj se vozi vsak na gumah, ki mu pašejo ...

citat: če jih hočeš prepoznat, jih samo v gume pogledaš in vidiš, da rob njihove sc še ni videl asfalta od blizu

samo ne vem, kaj moraš prepoznat, če njegova (moja) SC guma ni zvožena do roba... mogoče, da je pussy ... ovca ... reva .. da ima velik dnarja in kupuje drage gume, vozit pa ne zna... edin to mi ni čist jasno ali kaj ? :unsure:

prepoznaš to, da vozi za svoj stil vožnje predobro gumo.(kar pa, kot sem že povedal, ima pravico počet, če mu to paše). ok?

Objavljeno (popravljeno)
prepoznaš to, da vozi za svoj stil vožnje predobro gumo.(kar pa, kot sem že povedal, ima pravico počet, če mu to paše). ok?

ok.. hvala za pojasnilo... sedaj mi je jasno, če ne vozim skozi v rdečem polju svojega motorja, je ta predober zame... bom zamenjal motor ... :P(to je seveda hec)

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
:lol1::lol1:
ok.. hvala za pojasnilo... sedaj mi je jasno, če ne vozim skozi v rdečem polju svojega motorja, je ta predober zame... bom zamenjal motor ... :P(to je seveda hec)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!