Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
post-22177-1248349321_thumb.jpgpost-22177-1248349227_thumb.jpgNo, pa še moja supercorsa po 3000 km (70-80% turing vožnja, 20-30% hitra), žal tudi nekaj avtoceste. Popravljeno . Popravil EAST
Objavljeno (popravljeno)
jaz te popolnoma razumem ... še za pijačo dam... itak ... ne bi se oglasil v tej temi, vendar sem se.. ravno zaradi nekega posta (ne spomnim se več kdo ga je napisal), ki govori kdo naj in kdo ne ima SS gumo in zakaj ne ... če ima člouk dober občutek in denar .. naj ima SS gumo in 5 cm roba ... big dil :P ... ravno zato sem dal razne primerjave s KM, denarjem in še kaj ... ne posiljevat tiste, ki si tako gumo želijo in to berejo, da pa bodo izpadli pussyi, če nimajo znucanga roba ... potem bodo pa silili na rob in se lahko zgodi neumnost ...

to so poante vseh mojih postov v tej temi ...

No seveda, dober občutek je vsekakor bistven, tu se strinjam. Ampak tu se pa spet vrnemo že na 100x prežvečeno temo. Vsaka guma je narejena za svoj namen in vsaka guma se pri določenem načinu vožnje najbolje obnese. Če je guma ful športna še ne pomeni, da je dejansko boljša in bolj varna, za nekega easy riderja je lahko celo manj varna kot bi bila ena druga. Race Attack Comp se pri vožnji par cm do roba, pa še če zunaj ni ravno toplo ne ogreje. In ko bo ta oseba pohodila žlajf, ko bo en ata s tarktorjem izsilil, bo guma mogoče držala še manj, kot ena temu stilu vožnje primerna.

Torej če se vrnem k svoji prvo objavi na to temo. Vsak naj pač vozi tiste gume, na katerih se počuti dobro in varno, vendar naj kljub vsemu upošteva določena znana dejstva in priporočila proizvajalcev gum o segmnentih uporabe zavoljo lastne varnosti. Suber duper SS RR guma še ni nujno boljša samo zato ker je bolj športna, če jo ne uporabljaš v skladu z njenim prvinskim namenom.

Prav tako pa supercorsa z 2cm roba ni rezerva, ki jo še imaš, kar nekateri bolj frišni motoristi velikokrat mislijo in zato sploh dajo take gume gor. Omejitve skoraj nikoli niso v gumah, ampak večinoma v glavi oziroma znanji in izkušnjah.

Torej filing je pomemben, vsak naj vozi tisti materjal, da se počuti dobro, ampak po drugi strani, je pa potrebno kljub temu izbrat pravi materija, da je dejansko najbolj varen kar je lahko pri določeni uporabi, ter se zavedat, da 2cm na superkorsi ni nobena rezerva za primer panike, če jih do sedaj nisi zvozil.

Če bi vsi vse to upoštevali, bi bilo precej bolj varno na naših cestah :)

Za pijačo pa ni problema, bom tut jest z veseljem dal :D

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

@Jure..

10x si danes eno in isto povedal :D

a ne bi raj šel rob na Marof pokurit :D

Objavljeno
@Jure..

10x si danes eno in isto povedal :D

a ne bi raj šel rob na Marof pokurit :D

Hehe, vem, včasih je treba večkrat napisat, da se prav razume, pa cajt mam, ker čakam, da se krompir speče v roru :rolleyes:

Rob sem pa že na ridah kar dobro načel, sem bil zdej 3x dopoldne gor in je zakon :D Ga bom pa tudi za Marof prišparal, brez skrbi :)

Objavljeno
Hehe, vem, včasih je treba večkrat napisat, da se prav razume, pa cajt mam, ker čakam, da se krompir speče v roru :rolleyes:

no ja... ni treba zdj tko pisat, kot, da pa moraš ti večkrat napisat, da bodo (bomo) ostali razumeli kaj ti misliš in ti vsi hkrati dali prav ... wrong :naughty:

ti ne razumeš ... govorimo o cesti ... ja? .. govorimo o SS gumah.. ja? ... govorimo o CPP-ju ... posledično ja? ..

a mi je treba še kaj napisat... al boš iz tega spet napisal pol strani ?

p.s.

sem v službi in mam cajt pisat :lol1:

danes pijača? :whistle:

Objavljeno
No, pa še moja supercorsa po 3000 km (70-80% turing vožnja, 20-30% hitra), žal tudi nekaj avtoceste.

Ta pa ni več legalna :whistle: Preveč denarja za tako kilometrino hehehe

Objavljeno (popravljeno)
No seveda, dober občutek je vsekakor bistven, tu se strinjam. Ampak tu se pa spet vrnemo že na 100x prežvečeno temo. Vsaka guma je narejena za svoj namen in vsaka guma se pri določenem načinu vožnje najbolje obnese. Če je guma ful športna še ne pomeni (ali pa), da je dejansko boljša in bolj varna (al pa je bolj varna), za nekega easy riderja je lahko celo manj (ali pa ne) varna kot bi bila ena druga. Race Attack Comp se pri vožnji par cm do roba, pa še če zunaj ni ravno toplo ne ogreje. In ko bo ta oseba pohodila žlajf, ko bo en ata s tarktorjem izsilil, bo guma mogoče držala še manj (ali bolj), kot ena temu stilu vožnje primerna.

Torej če se vrnem k svoji prvo objavi na to temo. Vsak naj pač vozi tiste gume, na katerih se počuti dobro in varno, vendar naj kljub vsemu upošteva določena znana dejstva in priporočila proizvajalcev gum o segmnentih uporabe zavoljo lastne varnosti. Suber duper SS RR guma še ni nujno (ali pa je) boljša samo zato ker je bolj športna, če jo ne uporabljaš v skladu z njenim prvinskim namenom.

Prav tako pa supercorsa z 2cm roba ni rezerva, ki jo še imaš, kar nekateri bolj frišni motoristi velikokrat mislijo in zato sploh dajo take gume gor. Omejitve skoraj nikoli niso v gumah, ampak večinoma v glavi oziroma znanji in izkušnjah.

Torej filing je pomemben, vsak naj vozi tisti materjal, da se počuti dobro, ampak po drugi strani, je pa potrebno kljub temu izbrat pravi materija, da je dejansko najbolj varen kar je lahko pri določeni uporabi, ter se zavedat, da 2cm na superkorsi ni nobena rezerva za primer panike, če jih do sedaj nisi zvozil.

Če bi vsi vse to upoštevali, bi bilo precej bolj varno na naših cestah :) . se popolnoma strinjam in to je poanta gum

Za pijačo pa ni problema, bom tut jest z veseljem dal :D

bova morala celo noč pit, da prideva skupaj :lol1:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno (popravljeno)
no ja... ni treba zdj tko pisat, kot, da pa moraš ti večkrat napisat, da bodo (bomo) ostali razumeli kaj ti misliš in ti vsi hkrati dali prav ... wrong :naughty:

ti ne razumeš ... govorimo o cesti ... ja? .. govorimo o SS gumah.. ja? ... govorimo o CPP-ju ... posledično ja? ..

a mi je treba še kaj napisat... al boš iz tega spet napisal pol strani ?

p.s.

sem v službi in mam cajt pisat :lol1:

danes pijača? :whistle:

Danes žal ne bo šlo, obveznosti popoldne, kakšen drug dan :)

Res, ne razumem zakaj so nekateri bolj pametni kot gumarji, ki so gume za določen segment razvili, sprobali, stestrirali in jih seveda optimirali, tako kar se tiče funkcionalnosti, obrabe in nenazadnje varnosti in dajejo na svoje motorje neke racing gume, ki so popolnoma napačne za njihov stil vožnje..

Glede tistih ali pa ne, pa tako.. Glede na to, da nisva ne jaz ne ti iz tega foha, niti nisva neka testna voznika, ki bi vse gume sama sprobala, tako kot večina ostalih motoristov ni, potem se mi zdi, da je najbolj smiselno da upoštevamo priporočila samih proizvajalcev in snovalcev gum, ter si ob tem še malo pomagamo z raznimi testi. Iz naštetaga je pa bol ali manj vedno razbrat, da naj se gume uprabljajo svojemu namenu primerno. In racing guma ni optimalna izbira, za vožnjo par cm od roba, ker takrat ne deluje tako kot je bila zasnovana. Vsaka stvar ima svoj namen, Z Gold Wingom ne greš na cross progo, s Crossom pa ne greš na 8k km turo :) Simple as that :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Danes žal ne bo šlo, obveznosti popoldne, kakšen drug dan :)

....

In racing guma ni optimalna izbira, za vožnjo par cm od roba, ker takrat ne deluje tako kot je bila zasnovana. Vsaka stvar ima svoj namen, Z Gold Wingom ne greš na cross progo, s Crossom pa ne greš na 8k km turo :) Simple as that :)

je pa rejsing guma bolj optimalna za vožnjo par centimetrov od roba, kot ena touring guma čisto do roba, kajne :whistle:

I won :010 ... :lol1:

Objavljeno

Za nagrado dobiš komplet sport touring gum

Objavljeno
je pa rejsing guma bolj optimalna za vožnjo par centimetrov od roba, kot ena touring guma čisto do roba, kajne :whistle:

I won :010 ... :lol1:

Hehe odvisno kaj misliš.. Če imaš v mislih da je bolje vozit s SS gumo počasneje, kot bit Rossi ali it celo na stezo z ST in jo preterat ali pregret, potem ti dam prav :)

Če imaš pa v mislih enega voznika, ki pri SS gumi pride 2cm od roba, medtem ko ST gumo (zaradi drugačne oblike) zvozi do roba, potem pa niti približno! :D

To zgolj pomeni, da je zbral pravo gumo za njegovo uporabo, ki jo verjetno drži na delavni temperaturi in jo uporablja skladno z namenom za katerega je bila proizvedena, medtem ko je SS po možnosti na polovici svoje temperature in lastnosti, ki jih je zanjo predvidel proizvajalec :)

Objavljeno
Hehe odvisno kaj misliš.. Če imaš v mislih da je bolje vozit s SS gumo počasneje, kot bit Rossi ali it celo na stezo z ST in jo preterat ali pregret, potem ti dam prav :)

točno to imam v mislih že od začetka mojih postov :010

:beer2:

Objavljeno (popravljeno)

No, ampak ker je govora o tistih, ki imajo po 2cm roba na SS oziroma racing gumah, ni popolnoma nobenega strahu, da bi taka oseba preterala ST ali navadno športno gumo :) Nasprotno, bile bi verjetno celo bolj primerne. O tem je namreč govora od začetka, o smiselnosti take uporabe SS gum.

"Tišači" pa logično, da naj jih uporabljajo, za njih so namreč narejene, ne pa za tiste, ki se vozijo samo po sredinskem pasu gume :D

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
No, ampak ker je govora o tistih, ki imajo po 2cm roba na SS oziroma racing gumah, ni popolnoma nobenega strahu, da bi taka oseba preterala ST ali navadno športno gumo :) Nasprotno, bile bi verjetno celo bolj primerne. O tem je namreč govora od začetka, o smiselnosti take uporabe SS gum.

"Tišači" pa logično, da naj jih uporabljajo, za njih so namreč narejene, ne pa za tiste, ki se vozijo samo po sredinskem pasu gume :D

ravno tok je smiselno uporabljat SS gumo 2 cm od roba... kot vse te mašine, ki imajo 150+ KM ... seveda... tukaj se pogovarjamo o cesti... CPP-ju... ne o pisti ... kajne :rolleyes:

Objavljeno

Meni pa se ne zdi čisto najboljša primerjava..

Velika zaloga konjev ni samo zato, da si lahko bolj hiter in lahko bolj tiščiš.. Jaz se po cesti peljem z enakim povprečnim tempom npr. z ER5 s 50km, ali pa s 150km mašino.. Odstopanja so lahko samo glede na segment motocikla, z SSom gre hitreje kot s čoperjem..

Je pa popolnoma vseeno ali je 600 SS s 120KM, ali pa tanova Fireblade s 180, hiter bom enako :)

Čez 180 redko pokaže števec pri meni, to gre pa itak skoraj vsak motor. Konji so na cesti kar se mene tiče važni predvsem zaradi pospeška oziroma zaloge moči če prehitevaš, v tem, da ni treba kar naprej menjat, v tem da je motor bolj odziven in prožen tudi v višjih prestavah, ipd.. Skratka večji užitek je peljat več konjev zame, nisem pa z njimi nič hitrejši :)

Medtem pa ne razumem zakaj pri gumah sploh debatiramo oziroma izbiramo med dvema neoptimalnima variantama. Preteranje z ST gumami ni dobro. Cjazenje z racing gumo tudi ne. Najbolje je zbrat optimalno varianto in to je v primeru nekoga, ki ima 2cm pussy stripes na race attack comp. pač guma iz malo nižjega ranga, pa je zmaga tu :) Motorist se bo počutil bolje ker bo blžje robu, pa vozil bo gume, ki se bodo pri njegovi vožnji dejansko ogrele, oziroma delovale tako kot morajo.

Simpl k pasul :D

Objavljeno

ma kako fajn. Dex in Maus, vidim de smo v istem klubu. Mlaj nas trka. sam de jez o gumah mislim svoje, o uporabnikih tud, ampak, grdih stvari ne pišem. . . .:D

Objavljeno

Hehe, zgleda da res.. :rolleyes:

No sej tut z mausom ne piševa grdih stvari, samo malo debatirava :D

Objavljeno

Ker je tukaj toliko mojstrov v čiščenju gum....,bi vprašal zakaj meni izginjajo tiste male številke ob robu pri Qrr???Drgač imam pa mah od roba do roba hehe...

Objavljeno

mašinca. nehi poste nabirat pa raje pridi na goličko vrance pretegnit. :naughty:

Objavljeno

maus maš point do neke mere.

za ostalo pa ne vem a samo malo provociraš ostale forumaše al ti res ni jasno!? :worship:

jure, me veseli, da vsaj nekdo ne piše kar tja v tri dni, ampak to kar napiše, napiše na jasen način, pa slovnično pravilno. :worship:

a si že konc z izpiti? glede na to, da se ti tut rajš peleš po ovinkih kot naravnost, je golička prava zate in te še vedno čakam!

da ne bom čisto :topic: sem motorist začetnik in moram menjat gume, kaj mi priporočate? :headbang: :naughty: :worship::kva2:

Objavljeno
da ne bom čisto :topic: sem motorist začetnik in moram menjat gume, kaj mi priporočate?

SC

Objavljeno

Jp, po tamalem :) Za silo bodo dobre tudi bt003pro ali race attack competition :P

Objavljeno

Ju3 namontiram Dunlop Q RR, bom poročal koliko se kaj bolje obnesejo od trenutnih navadnih Dunlop Q (zvozil sem dva kompleta, sprednja je zdržala dobrih 17K KM zadnja pa ena 6,5K KM, druga pa 5,5K KM, po sredini zadnja malce bolj pobrana zaradi 50% vožnje v dvoje)

Objavljeno

17k :eek:

Pa sem mislu da men velik gume zdržijo

Objavljeno (popravljeno)
17k :eek:

Pa sem mislu da men velik gume zdržijo

Veliko k temu pripomore, da greva z mojo na furo in vozim res počasi (skoreajda sem ovira na cesti) :rolleyes:

So pa gume čene zvožene od roba do roba :mellow:

Popravljeno . Popravil shark357

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!