Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
si ziher da tam spušča in nisi česa povozu ali pa ventilček ne dihta?

probal v vodi?

res sem tumast in prav si imel.. niti v glavo mi ni palo da bi lahko pihalo kje drugje, sem takoj obsodil tisto razpoko ker je včeraj še 100% ni bilo in res "grda" je videti, pa sem mislil da je to to. sem zdaj šel še 1x pogledat in našel nekaj kar ne vem niti kaj je (glej spodaj):

torej najbližji vulkanizer in "injekcija" pa bo, ali?

post-20836-1248800201_thumb.jpg

Objavljeno
res sem tumast in prav si imel.. niti v glavo mi ni palo da bi lahko pihalo kje drugje, sem takoj obsodil tisto razpoko ker je včeraj še 100% ni bilo in res "grda" je videti, pa sem mislil da je to to. sem zdaj šel še 1x pogledat in našel nekaj kar ne vem niti kaj je (glej spodaj):

torej najbližji vulkanizer in "injekcija" pa bo, ali?

lahko zaflikat daš ja..

čeprav nekateri ne priporočajo..

ampak za fjakat se okol res ni panike..

jest sm enkrat dal flikat pa je vulkanizer rekel da se 200 komot pelem..več pa :whistle:

tako da..po želji..

tista razpoka je pa dokaj običajna in pogosta stvar..

Objavljeno
lahko zaflikat daš ja..

čeprav nekateri ne priporočajo..

ampak za fjakat se okol res ni panike..

jest sm enkrat dal flikat pa je vulkanizer rekel da se 200 komot pelem..več pa :whistle:

tako da..po želji..

tista razpoka je pa dokaj običajna in pogosta stvar..

tut js sem mel tako razpoko na Q, pa sem brez problema zvozil do konca.

Objavljeno
če z navadno Q nardiš 18k je to čez glavo dobra guma zate. js sem zadnjo Q zradiral v 3,8K z 1k laganega ulavfavanja mopeda, pa nisem največji divjak. 8,5k so za mene mokre sanje 18k pa znanstvena fantastika. kr daj roadsmart. ko jih boš pa prej kot v 8k zradirala pa razmišljaj o kaj bolj ss.

Poanta je bila drugje, lani sem naredila s prvo 18, letos 7,5 in je guma trikotnik. Tako, da mi lahko razložiš, zakaj Road smart, če hočem enakomerno obrabljeno gumo in ne špice na sredini?? 3,8K Mi ne pove čisto nič drugega kot da uživaš v štartu na polno in odpiraš iz ovinka ko lud. In nič od tega ni moj stil. (in moja denarnica je temu toliko bolj hvaležna :rolleyes: ) Pa nič bat, so tud moje gume lepo poradirane do roba. Poznam par ljudi, ki se peljejo konkretno dobro in na GPjkah in podobnih naredijo s kompletom 6,5k, tako da ne, 7,5k se mi ne zdi čisto nič narobe za Q spredaj.

Ampak, ker si ti res tak care s 3,8k, mi pa še to zaupej, kdaj te smem pridet pogledat na marof, kako se boš ziher peljal pod 1.09, k se tisti pussiji, ki naredijo 6,5k peljejo "samo" 1.13 :krneki: .

Da vidmo, če bo tokrat kak odgovor bolj na mestu: Nekateri menjajo 1 prvo na 2 zadnji, nekaterim gre prva pred zadnjo. Po kaki logiki tako velike razlike, in kaj v stilu vožnje bi bil lahko vzrok? (tempo je šel precej gor, ampak obraba zadnje je približno enaka, pri prvi 10k razlike se mi zdi pa malo veliko)

Objavljeno
Poanta je bila drugje, lani sem naredila s prvo 18, letos 7,5 in je guma trikotnik. Tako, da mi lahko razložiš, zakaj Road smart, če hočem enakomerno obrabljeno gumo in ne špice na sredini?? 3,8K Mi ne pove čisto nič drugega kot da uživaš v štartu na polno in odpiraš iz ovinka ko lud. In nič od tega ni moj stil. (in moja denarnica je temu toliko bolj hvaležna :rolleyes: ) Pa nič bat, so tud moje gume lepo poradirane do roba. Poznam par ljudi, ki se peljejo konkretno dobro in na GPjkah in podobnih naredijo s kompletom 6,5k, tako da ne, 7,5k se mi ne zdi čisto nič narobe za Q spredaj.

Ampak, ker si ti res tak care s 3,8k, mi pa še to zaupej, kdaj te smem pridet pogledat na marof, kako se boš ziher peljal pod 1.09, k se tisti pussiji, ki naredijo 6,5k peljejo "samo" 1.13 :krneki: .

Da vidmo, če bo tokrat kak odgovor bolj na mestu: Nekateri menjajo 1 prvo na 2 zadnji, nekaterim gre prva pred zadnjo. Po kaki logiki tako velike razlike, in kaj v stilu vožnje bi bil lahko vzrok? (tempo je šel precej gor, ampak obraba zadnje je približno enaka, pri prvi 10k razlike se mi zdi pa malo veliko)

hej, vidim, da sem ti ego prizadel. nisem hotel tega, samo po opisanem nisem mogel napisat kaj drugega.

kar se pa tiče pospeševanja iz nule, je to tudi meni tuje. ne šparam pa na izhodih iz ovinkov, ker se mi zdi brezveze. kot sem že povedal, nisem nek dirkač, pa tudi ne preganjam se od kafiča do kafiča, motor mam zaradi užitka in ne, da bom šparal na gumah in bil prikrajšan užitkov. veš , večinoma mam gume enakomerno znucane (pač zaradi tega, ker mam na razpolago tako cesto, kjer to lahko nardim-golička). nimam pa tudi nič proti tistim, ki majo gume znucane samo po sredini, alpa nardijo 18k znjimi. vsakomur pač kar mu paše.

kar se pa marofa tiče, me boš mogoče kdaj tam lahko vidla, čeprav se mi zdi bolj primeren za supermoto kot pa za cestake (zaradi zaprtosti in ozkosti proge ne moreš niti v tretjo orng prestavit), slišim pa, da bodo menda podaljšali pisto, takrat pa mogoče spet pridem, mogoče me pa prideš gledat na štajerski pokal al pa na motohappening na grobnik (če mi znese), pa boma kero rekla, prav?!

Objavljeno
najboljš da spredaj in zadaj montiraš SC! :whistle: bi rekel kdo na msju.

ja zakaj pa ne ista????

Zato, ker bom naslednjo zadaj imel malo bolj touring gumo, ker mi je QII-ko v 3000 km enostavno preveč požrlo. Kake so pa izkušnje z prvo QII? Jo tudi hitro pobira, tako kot zadnjo?

Objavljeno (popravljeno)

Kje se dajo dobiti gume michelin PILOT POWER 2CT pri nas? Pri širniku jih nimajo,imajo samo pilot power brez 2ct, teh ne bi vzel.

Če ne bo druge, se bom verjetno odloču za dunlop QUALIFIER 2 , vem da ni isti rang kot pilot power, pač, ampak nekak iščem gumo, da je po sredini trša in da se da z njo tudi bolj dinamično zapeljati čez ovinke in upam da bi bila to prava izbira.

Lp

Popravljeno . Popravil renyy
Objavljeno

Sem že najdu, v Španu jih imajo, cena za 120+180 +montaža in centriranje pride okoli 280 evrov, pač sem to napisal,verjetno še koga to zanima. .)

Dunlopke pa se dobijo za 200 evrov in v SL.G. naj bi imeli brezplačno montažo, torej je v ceni kar konkretna razlika, na cesti pa ???

Ima kdo te michelinke, naj pove kako se obnesejo, po testih sodeč je zelo dobra guma edino na pisti se slabše obnese, ampak mene to tko ne zanima, ker ne hodim na piste.

Nekak sem se odločil, da bom kupil gume ki so po sredini trše, ker se tudi večkrat zapeljem na avtocesto in tam kar lepo požira sredino in od gume pričakujem,da je guma tudi dobra na zavitih podeželjskih cestah. Continental sport attack in pirelli diablo corsa sta že nekak odpadle v ožjem izboru, ravno zaradi tega, ker niso dvoslojne.

Težka odločitev bo.

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Z 2CT nimam izkušenj, lahko pa primerjam Q RR in navadne Pilot Power. Tu so mi bile Q RR bolj všeč, ker takoj dajajo dober občutek, medtem ko mi Pilot Power ob hladnejših dneh, ter prve kilometre fure, niso delovale najbolj ziher, kot da bi hotele malo drset. Ogrete pa ene in druge za moje pojme držijo odlično, tudi kilometrina je tam tam.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno
Sem že najdu, v Španu jih imajo, cena za 120+180 +montaža in centriranje pride okoli 280 evrov, pač sem to napisal,verjetno še koga to zanima. .)

Dunlopke pa se dobijo za 200 evrov in v SL.G. naj bi imeli brezplačno montažo, torej je v ceni kar konkretna razlika, na cesti pa ???

Ima kdo te michelinke, naj pove kako se obnesejo, po testih sodeč je zelo dobra guma edino na pisti se slabše obnese, ampak mene to tko ne zanima, ker ne hodim na piste.

Nekak sem se odločil, da bom kupil gume ki so po sredini trše, ker se tudi večkrat zapeljem na avtocesto in tam kar lepo požira sredino in od gume pričakujem,da je guma tudi dobra na zavitih podeželjskih cestah. Continental sport attack in pirelli diablo corsa sta že nekak odpadle v ožjem izboru, ravno zaradi tega, ker niso dvoslojne.

Težka odločitev bo.

Lp

Ne bom ravno rekel, da sem ekspert, imam pa kar nekaj izkušenj z Dunlop (Trailmax) in Michelin (Anakee)

Prva je za potovanje v redu. Dobro drži (tudi v dežju, kar je zelo pomembno) in z njo prevoziš veliko kilometrov preden se po sredi skuri. Turistična zadeva - osebno 15.000 kilometrov.

Michelin Anakee je za moj filing boljša v ovinkih, pa nekaj manj zdrži, kar je logično, a razlika ni velika. Se pa pelješ do podplatov. (Endura)

Je pa nekaj zanimivo. Da mi je rekel prijatelj prav nasprotno! :hmm:

V bistvu, kakorkoli že. Osebno si upam z Dunlop na furo in vem, koliko kilometrov bom naredil. - Pa tudi Michelinka je O.K.

Moje mnenje.

Objavljeno (popravljeno)

@renny, trenutno imam 2ct: kaj pa vem, ni neke razlike naspram navadnih. Po sredini je isto trda, edino robovi so za občutek mehkejši.

Pokliči 07/4966990, bo sigurno cenej kot Špan ;)

Btw za orientacijo, 120+180+montaža+ventili, navadna PP, cca 236€ :hmm:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

vprašanje bolj za primorce: enkrat ste nekaj hvalili enega vulkanizerja iz gorice ali iz solkana, nevem več točno iz kje. kao da je ful vredu, pa da zlo vredu nardi. ker imam sam za menjat gume, me zanima ime oz. naslov tega vulkanizerja, če kdo slučajno ve.

Objavljeno

Simčič al Simšič

Objavljeno

ma mislim, da ni bil simčič, čeprav vem kerega misliš.

Objavljeno
Simčič al Simšič

Simšič , Stric burek!!

Objavljeno

ne ne, bo kar simčič ;) . pa zgleda, da je tut on tist k sm ga mel v mislih.

Objavljeno
Simšič , Stric burek!!

Lažeš, kradeš, bolhe ješ, na motosvetu visiš pa nič ne veš! :D Šala, šala, da ne boš vzel resno ;) Sej je zlo podobno, jest nikoli ne vem, najdem pa vedno!

KLIK

Objavljeno

nisem bral vseh 400 pa še nekaj strani.

me pa zanima zakaj se gume ne obrabljajo vsaj približno en enakomirno, pa zakaj ravno po levi strani bol???

post-2246-1249412305_thumb.jpg

Objavljeno
nisem bral vseh 400 pa še nekaj strani.

me pa zanima zakaj se gume ne obrabljajo vsaj približno en enakomirno, pa zakaj ravno po levi strani bol???

Gume se ne obrabljajo same, niti jih ne obrablja motor. Gume obrablja voznik. Si mogoče zaviral v leve ovinke več kot v desne? :krneki:

Objavljeno

Mislim da je tako ne moreš obrabit (fleki). To al si nekaj prevozil ali pa je napaka v gumi.

Objavljeno

Seveda se da tako obrabiti gumo. Do platna pač ne prideš po celotni tekalni površini pnevmatike naenkrat.

20090805-8msj16hujuhkbp51cwgus2twr3.jpg

Objavljeno
Seveda se da tako obrabiti gumo. Do platna pač ne prideš po celotni tekalni površini pnevmatike naenkrat.

20090805-8msj16hujuhkbp51cwgus2twr3.jpg

Zrele za menjat :hmm::D

Objavljeno (popravljeno)

Fantje, jaz enostavno ne razumem kaj razmišljate, da sploh obrabite gumo do take točke.. In to sprednjo.. Jaz jo vedno zamenjam ko pride do meje legalnosti in je to to.. Mi na kraj pameti ne pride, da bi se vozil še naprej, sploh pa ne ko ni niti profila več zaznat, da bi prišel do platna. Ajde, če zadaj platno pogleda ven, recimo da je še sprejemljivo, sicer je fajn prej zamenjat, pa pač narediš tistih par 100km manj, ampak ok.. Če ti zadnja guma popušča, oziroma malo spusti, se da še kaj popravljat pa rešit, oziroma itak to čutiš prej.. Ampak s sprednjo se pa res ni za igrat.. Pri motorju je tisti košček stične površine pri gumi edina povezava s podlago. Pa ker guma, sploh prednja napram vsemu ostalemu pri motorju, res ni noben strošek. Za 100€ dobiš skoraj vsako prednjo gumo, lahko tudi za kakšen € manj..

Ne se hecat, ko prva spusti gre največkrat po tleh.. Potem je pa samo še od sreče odvisno kaj bo ratalo iz tega..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ali je kdo med vami imel izkušnje z M3 gumami na Grobniku....sem imel v mislih odvozit nekaj skromnih ur 2-3...so pa gume 2-3000km zvožene...tako, da sem v dilemi....ali naj ali :unsure: , kolega gre in se lahko "prštulim za prevoz :naughty: "pa mi zdaj ni do menjave,če ni extra nujno.... :krneki:

dajte kakšno pametno....povedat tisti,ki ste vozili M3 na Grobniku...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!