biker77 Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Ali je kdo med vami imel izkušnje z M3 gumami na Grobniku....sem imel v mislih odvozit nekaj skromnih ur 2-3...so pa gume 2-3000km zvožene...tako, da sem v dilemi....ali naj ali :unsure: , kolega gre in se lahko "prštulim za prevoz :naughty: "pa mi zdaj ni do menjave,če ni extra nujno.... :krneki: dajte kakšno pametno....povedat tisti,ki ste vozili M3 na Grobniku... jest se ne bi igral..sploh ne na grobniku Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Fantje, jaz enostavno ne razumem kaj razmišljate, da sploh obrabite gumo do take točke.. In to sprednjo... ... Ne se hecat, ko prva spusti gre največkrat po tleh.. Potem je pa samo še od sreče odvisno kaj bo ratalo iz tega.. Hola mojster, hej, se abs strinjam s tabo, ampak še enkrat poglej sliko, lepo vidi da je guma ob straneh še čist nova, platno pa gleda ven le neka mm od sredine - temu se nima kaj naredit na ovinku vsak je svoje (ne)sreče kovač... @ Prix: mej se rad (in svoj motor), ne biksaj ga z M3 po Grobniku She 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 (popravljeno) Ali je kdo med vami imel izkušnje z M3 gumami na Grobniku....sem imel v mislih odvozit nekaj skromnih ur 2-3...so pa gume 2-3000km zvožene...tako, da sem v dilemi....ali naj ali :unsure: , kolega gre in se lahko "prštulim za prevoz :naughty: "pa mi zdaj ni do menjave,če ni extra nujno.... :krneki: dajte kakšno pametno....povedat tisti,ki ste vozili M3 na Grobniku... če maš po robovih še dovolj mesa (po moje maš) lahko brez skrbi greš. seveda, ne za doseganje rekordnih časov. moraš pa pazit na pregrevanje. tega ranga gume se na grobniku, odvisno od časov, pregrejejo v 4-8 krogih, pol pa na hitro spustijo. sicer m3 nisem vozo na grobniku, sem pa pp in sem lahko peljal 6 krogov naenkrat. so pa italijanski rekreativci tudi vozili na m3. pazi tudi, da spustiš pritisk v gumah, preden greš na pisto. uživaj. Popravljeno Avgust 6, 2009. Popravil siks Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 (popravljeno) Ali je kdo med vami imel izkušnje z M3 gumami na Grobniku....sem imel v mislih odvozit nekaj skromnih ur 2-3...so pa gume 2-3000km zvožene...tako, da sem v dilemi....ali naj ali :unsure: , kolega gre in se lahko "prštulim za prevoz :naughty: "pa mi zdaj ni do menjave,če ni extra nujno.... :krneki: dajte kakšno pametno....povedat tisti,ki ste vozili M3 na Grobniku... Ne se hecat.. Kolega je par metrov pred mano fasal higsiderja iz Reškega ven z Yamaho fazer 600 na Pilot Power v 8 krogu.. Pa nisva šla hitro in pretiraval ni z odpiranjem, vem ker sem bil za njim in sem se mu kar konkretno približeval pri izhodu, sem precej bolj odprl, ker sem ga imel namen prehitet.. Pa meni ni niti trznilo pri tistem tempu, sem bil na slickih, njemu je pa kar iznenada spustila guma in je poletel. Tarkat sva bla oba prvič gor in to v prvem sešnu, tako da res ni šlo hitro, časi pomoje okoli 2 minuti. Pa je 8. krog vseeno bil preveč za Pilot Power. Potem sem si malo ogledal gumo in je imela gor kar eno čudno gladko modrikasto glazuro po robovih, kot da bi se stopila in potem strdila, ko se je ohladila. Ni se za igrat, dobi si en set rabljenih gum za na pisto, pa bo. Ceneje tistih par 10€ + menjava, kot potem plastike rihtat, pa bog ne daj še kosti.. Popravljeno Avgust 6, 2009. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prix Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Ja ni druge...pol menjava obvezna....kakor pravite....hvala Biker77...seveda šefe Suzuki tudi tebi....veliko hvala...še za nekaj mesecev nazaj...dobro veš... Siks...gume je še nekaj po robih...je pa res da je ta guma svinjska....ko se enkrat pregreje....že doživel...in mislim da bom kar pošteno menjal....drugače ne bo uživanja in sproščenih misli ob pritiskanju.... ... hvala carji.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prix Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Hvala Jure..... Sem se odločil....druge gumice....da bo mir.... :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BONO Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Ne se hecat.. Kolega je par metrov pred mano fasal higsiderja iz Reškega ven z Yamaho fazer 600 na Pilot Power v 8 krogu.. Pa nisva šla hitro in pretiraval ni z odpiranjem, vem ker sem bil za njim in sem se mu kar konkretno približeval pri izhodu, sem precej bolj odprl, ker sem ga imel namen prehitet.. Pa meni ni niti trznilo pri tistem tempu, sem bil na slickih, njemu je pa kar iznenada spustila guma in je poletel. Tarkat sva bla oba prvič gor in to v prvem sešnu, tako da res ni šlo hitro, časi pomoje okoli 2 minuti. Pa je 8. krog vseeno bil preveč za Pilot Power. Potem sem si malo ogledal gumo in je imela gor kar eno čudno gladko modrikasto glazuro po robovih, kot da bi se stopila in potem strdila, ko se je ohladila. Ni se za igrat, dobi si en set rabljenih gum za na pisto, pa bo. Ceneje tistih par 10€ + menjava, kot potem plastike rihtat, pa bog ne daj še kosti.. Še moje skromno mnenje! Fantje, jaz sicer ne vem, kakšni Rossiji in Stonerji ste vi, povem vam lahko samo, da se Pilot Power na moji R1 pri časih 1.45-1.46 tudi po 10 in več krogih še niso pregrele! V vseh teh letih, ko hodim na Grobnik, nisem doživel niti enega zdrsa zadnje gume, pa sem bil vedno na navadnih športnih gumah. Potrebno je samo ohranjati corner speed in pospeševati z občutkom in čutiti gumo. Če pa je ročica za plin za vas ON/OFF stikalo, potem vam pa tudi dirkalni slicki ne pomagajo preprečevati zdrsov! :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 (popravljeno) Potem pa ne vem.. Jaz sem bil tam, skoraj priletel v njega ko ga je vrglo pred mano in na lastne oči potem videl njegovo "stopljeno" zadnjo gumo, ker je bilo res očitno videt da z njo nekaj ni bilo ok. Meni pade na pamet samo pregretje, ker je bila skoraj nova in na cesti prej ni bilo nobenih težav. Dot pa tudi ni bil star, manj kot eno leto. Lahko je pa pač dobil škart gumo.. Ampak zame je bilo ta izkušnja dovolj, da se na Grobniku ne bom igral z navadnimi cestnimi gumami. Glede on/off načina pospeševanja sem pa prepričan, da tu ni moglo bit krivo, ker se je to zgodilo že toliko iz reškega ven, kjer že pobiraš motor in imaš že skoraj poln plin. Pa itak fazer600 ni nek pojem brutalnosti. Sicer pa mora bit nekje še fotka gume, če bom našel bom pripopal sem, ker je očitno videt, da je pregreta. Popravljeno Avgust 6, 2009. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Še moje skromno mnenje! Fantje, jaz sicer ne vem, kakšni Rossiji in Stonerji ste vi, povem vam lahko samo, da se Pilot Power na moji R1 pri časih 1.45-1.46 tudi po 10 in več krogih še niso pregrele! V vseh teh letih, ko hodim na Grobnik, nisem doživel niti enega zdrsa zadnje gume, pa sem bil vedno na navadnih športnih gumah. Potrebno je samo ohranjati corner speed in pospeševati z občutkom in čutiti gumo. Če pa je ročica za plin za vas ON/OFF stikalo, potem vam pa tudi dirkalni slicki ne pomagajo preprečevati zdrsov! :wacko: ker so očitno tako različna mnenja, si lahko to verjetno res razlagam s preagresivnim odpiranjem plina pri izhodih iz ovinkov. sam s pp tudi do 6 krogov nisem mel težav, pol me je pa pri izhodu iz luknje hudo streslo, takoj sem šel v boks in videl, da je guma zeloooo vroča. videl sem, da so se tipi vozili kar nekaj hitreje z m3. seveda se strinjam, da če je mogoče in če želiš malo več krogov vozit s hitrejšim tempom, pač obuješ bolj primerne gume. a pri časih okrog 1.55 in malo pazljivosti pri odpiranju iz ovinkov, lahko tudi ss guma zdrži par krogov naenkrat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
necx Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 pozdravljeni drug teden se odpravljam na grobnik pa se nekak ne morem odločit katere gume vzet! Dunlop gp 211 vem da je idealna guma vendar je predraga, Čas mam tam cca 1.43 vozim pa hondo cbr 1000, letnik 2008, Za ugodno ceno dobim komplet pirelli supebike slick vendar teh gum se nisem kdaj vozil tako da vas prosim če mi lahko malo svetujete, da ne kupujem gum, ki nebodo ok djte povedat z kakšnimi gumami največ vozite na grobniku lp,nejc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
musaschi64 Objavljeno Avgust 6, 2009 Deli Objavljeno Avgust 6, 2009 Kaj pa pravte na Qalifier za grobnik a je uredu, paglede tlaka a ja 2.1 uredu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Kaj pa pravte na Qalifier za grobnik a je uredu, paglede tlaka a ja 2.1 uredu? Če PP in M3 ni vredu, potem tudi Q ne bo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Če PP in M3 ni vredu, potem tudi Q ne bo. naj proba pa bo videl. od omenjenih je po moje q še najmanj primerna. za nekaj "rekreativnih" krogov bo že, za pod 1.30 pa težko :naughty: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Potem pa ne vem.. A je imel v gumi primeren tlak? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mamkabozja Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Mojo guma od Durexa sem že desetič uporabu, pa še vedno ni čist zdrajsana. Koliko kilometrov morem narest da pridem čist do platna??? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 (popravljeno) Mojo guma od Durexa sem že desetič uporabu, pa še vedno ni čist zdrajsana. Koliko kilometrov morem narest da pridem čist do platna??? Odvisno na kakem terenu voziš Drgač pa vzem meter in preštej število upload & download in dolžino motorja, ter zmnoži vse skupaj. Ko sešteješ boš prec vidu kje si. Pa pazi, da ne spusti, k se pojavi problem. Do nekje 5kkm bi mogl it ^_^ Popravljeno Avgust 7, 2009. Popravil bikez Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
danci1973 Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Se popolnoma strinjam z napisanim in da gume niso ranga Pilot power in ostalih, vendar se lahko kosajo z gumami izpred 6-stih let (imel sem Pilot sport in druge in ni primerjave z zdajšnjimi gumami). Mi gre na živce, ker vsi kupujejo SS gume, potem pa vidiš 80% motorjev z 2cm neobrabljene površine po robovih. Rad bi, da folk pred nakladanjem pošlje še slikce svojih gum A lahko malo nakladam? D. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Dj dj, to si tam pri vulkanizerju kr ene gume slikal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Po zvočenih Gp racerkah, sem danes montiral Conti race attack, čeprav sem bil trdno odločen da bom ostal na dunlop, mi je vulkanizer ponudil conti za isto ceno kot Qrr, pa sem uzel. Čeprav so m ogoče preveč za na cesto, pa še prej jih bo zlizal, ampak bom vidu kok se bojo obnesle. Če ma kdo kake izkušnje s temi gumami po cesti bi proso za kak info.LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Po zvočenih Gp racerkah, sem danes montiral Conti race attack, čeprav sem bil trdno odločen da bom ostal na dunlop, mi je vulkanizer ponudil conti za isto ceno kot Qrr, pa sem uzel. Čeprav so m ogoče preveč za na cesto, pa še prej jih bo zlizal, ampak bom vidu kok se bojo obnesle. Če ma kdo kake izkušnje s temi gumami po cesti bi proso za kak info.LP dobr ogrej preden se kej afnaš s kakim hudim zalaganjem.. držijo..ampak jih je treba ogret Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Se pravi jih je treba še več ogrevat kot gp racer? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Se pravi jih je treba še več ogrevat kot gp racer? jap..po mojih izkušnjah kr dost več Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FrigoFrops Objavljeno Avgust 7, 2009 Deli Objavljeno Avgust 7, 2009 Bomo vidl po prvi vožnji je kr ok, sam res ni blo nobenih pretiravanj. Sem pa dal odzadaj endurance odspredaj pa medium trdote. Več kot 20 km tud nevem če rabijo da se ogrejejo, al pa tud? Poročam v nedeljo.LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno Avgust 8, 2009 Deli Objavljeno Avgust 8, 2009 M3 gumami na Grobniku Nikakor ne z njimi na pisto! Ko sem bil 1. dol sem peljal z njimi panoramsko pa po nekaj malega puščanja lufta pa zakajanja v ovinke mi je v 5. krogu v luknji vzelo zadnjo gumo; k sreči se je vse izšlo na kolesih. Tako da za dol Dunlop GP... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prix Objavljeno Avgust 8, 2009 Deli Objavljeno Avgust 8, 2009 Nikakor ne z njimi na pisto! Ko sem bil 1. dol sem peljal z njimi panoramsko pa po nekaj malega puščanja lufta pa zakajanja v ovinke mi je v 5. krogu v luknji vzelo zadnjo gumo; k sreči se je vse izšlo na kolesih. Tako da za dol Dunlop GP... Hvala...za izrečeno izkušnjo... Že iščem Gp-ke...verjetno rabljene...., da zdržijo za 2-3ure.... :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se