tombgo Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 A lahko malo nakladam? D. Ej, tebi pustim že zato, ker maš isti moped kot jaz
Schultz Objavljeno Avgust 8, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2009 (popravljeno) - znamka in model pnevmatike: continental roadattack 120/70-17 in 180/55-17(standardna trdota karkase) - model motorja: Kawasaki Z 750 S - prevoženi kilometri: 7050 km (zadnja je na robu legalnosti, prednje jo je še nekaj...za cca. 3000 km) - način vožnje: 25% agresivna-športna, 75% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 80%, mesto 10%, avto cesta 10% -oprijem na mokrem: ocena 8 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 8 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9 -način obrabe: bolj po sredini profila, ob straneh jo je malo več(zadnja), enakomerno po celi površini(prva). - 10% km s sopotnico -CENA z montažo+centriranje: 235 € komplet( cenik 9. 12. 2008) -komentar: gume so skoraj primerljive s Z6 roadtec s sledečimi minusi: v hladnih dneh potrebuje več časa da se ogreje na delovno temp. kot Z6, ko so 70% obrabljene ne držijo več kot je treba in prihaja do hinavskih zdrsov, kar pri Z6 ni opaziti, zelo nervozno prenaša zalivke na cestah v poletnih mesecih, premajhna kilometrina za ST gumo napram konkurenci. Drugače za LT in ST vožnjo je guma vredna nakupa, vendar zaradi teh vidnih in občutnih minusih, se raje vračam nazaj na izboljšano verzijo Z6 roadtec interact. Popravljeno Avgust 8, 2009. Popravil Schultz
Stric Burek Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 Hvala...za izrečeno izkušnjo... Že iščem Gp-ke...verjetno rabljene...., da zdržijo za 2-3ure.... :unsure: Jure jih ima.
ProdriveR Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 No evo,da se vas mal z mnenje vprasam. Spet morm gumi zamenjat,pa me zanima,kaj mi priporocate. Do sedaj sem imel gor Dunlop Qualifier (-brez RR) in morm rect,da sem bil kr zadovoln z njimi. Sicer je tko,da je moj stil voznje bolj kot ne ST (skupinske voznje po sloveniji),vendar obcasno bi rad pa tut s kolenom podrsu. Tko,da rabim gumo,ki bo dala cimvec od sebe Drgac bom pa kr se naprej Qualifierje gonu (a so Qualifier 2,kej dost boljse??).
biker77 Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 No evo,da se vas mal z mnenje vprasam. Spet morm gumi zamenjat,pa me zanima,kaj mi priporocate. Do sedaj sem imel gor Dunlop Qualifier (-brez RR) in morm rect,da sem bil kr zadovoln z njimi. Sicer je tko,da je moj stil voznje bolj kot ne ST (skupinske voznje po sloveniji),vendar obcasno bi rad pa tut s kolenom podrsu. Tko,da rabim gumo,ki bo dala cimvec od sebe Drgac bom pa kr se naprej Qualifierje gonu (a so Qualifier 2,kej dost boljse??). seveda so.. lahko pa tudi Q RR probaš.. razlika v ceni itak ni tako velika
FrigoFrops Objavljeno Avgust 9, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2009 Takole, da še jst mal poročam o tejle conti race attack, dans mi je uspel nardit z njimi prvo daljšo furo. Po navodilu drugih sem gumo malo dlje ogreval, nato pa se z njimi normalno peljal, brez kakšnih problemov. Guma se mi zdi za vožnjo precej podobna kot gp racer, samo da še malo lažje pade v ovinek verjetno zaradi drugačnega radijusa, pa malo majn je občutljiva na luknje in razpoke na cesti kot gp racer. Drugače pa kakšne ogromne razlike zaenkrat nisem opazil med njima.LP
ProdriveR Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Evo,ce koga zanima... MCN Biking Britain survey: top 10 grippiest tyres MCN Top 10 grippiest tyres
ProdriveR Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 @biker77 - thnx za odgovor. Mal sem brskal po netu,pa sem nasu tole komplet Qualifier II Pa se mi zdi kr ugodna varjanta. A ima ze kdo kaksne iskusnje s Q II,al cem raj uzet Q RR (prejsnje-preiskusene )??
urkoman Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Takole, da še jst mal poročam o tejle conti race attack, dans mi je uspel nardit z njimi prvo daljšo furo. Po navodilu drugih sem gumo malo dlje ogreval, nato pa se z njimi normalno peljal, brez kakšnih problemov. Guma se mi zdi za vožnjo precej podobna kot gp racer, samo da še malo lažje pade v ovinek verjetno zaradi drugačnega radijusa, pa malo majn je občutljiva na luknje in razpoke na cesti kot gp racer. Drugače pa kakšne ogromne razlike zaenkrat nisem opazil med njima.LP Dobra mehka guma, prevozil komplet sport attack in race attack (ni bistvene razlike, razen kanalov za vodo), trajanje pa zal vec kot 6000-8000km ne gre (neagresivna voznja v dvoje). Če bi bila trša po sredini, bi bil to dodaten +, poleg cene. lp Uros
biker77 Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 @biker77 - thnx za odgovor. Mal sem brskal po netu,pa sem nasu tole komplet Qualifier II Pa se mi zdi kr ugodna varjanta. A ima ze kdo kaksne iskusnje s Q II,al cem raj uzet Q RR (prejsnje-preiskusene )?? Q RR niso prejšnje Q2 je naslednica Q
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Takole, da še jst mal poročam o tejle conti race attack, dans mi je uspel nardit z njimi prvo daljšo furo. Po navodilu drugih sem gumo malo dlje ogreval, nato pa se z njimi normalno peljal, brez kakšnih problemov. Guma se mi zdi za vožnjo precej podobna kot gp racer, samo da še malo lažje pade v ovinek verjetno zaradi drugačnega radijusa, pa malo majn je občutljiva na luknje in razpoke na cesti kot gp racer. Drugače pa kakšne ogromne razlike zaenkrat nisem opazil med njima.LP In to vse si opazil na katerem motorju že?
siks Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Takole, da še jst mal poročam o tejle conti race attack, dans mi je uspel nardit z njimi prvo daljšo furo. Po navodilu drugih sem gumo malo dlje ogreval, nato pa se z njimi normalno peljal, brez kakšnih problemov. Guma se mi zdi za vožnjo precej podobna kot gp racer, samo da še malo lažje pade v ovinek verjetno zaradi drugačnega radijusa, pa malo majn je občutljiva na luknje in razpoke na cesti kot gp racer. Drugače pa kakšne ogromne razlike zaenkrat nisem opazil med njima.LP kolko so ti pa gp racer zdržale? kako je blo z ogrevanjem oz. držanjem na delovni temperaturi? tudi v hladnejših dneh(npr. zrak 16st.)?? pri kakšni dinamiki vožnje(približno)?
FrigoFrops Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Gp racer, so mi zdržale dobrih 3000km plus dva dni na Marofu, z gumo sem bil zadovoljen, tudi z ogrevanjem ni bilo nobenih problemov, je pa res da na slabši cesti so Qrr veliko bolj udobne kot gp racer, saj meni se je tako zdelo. Drugače pa odlična guma za moje pojme.
FrigoFrops Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 In to vse si opazil na katerem motorju že? Ja kaj je to tak teško za opazit če motor majn trese na poškodovani cesti, pa če maš občutek da gre lepše v ovinek. Sicer sem pa to podal lastno mnenje, o teh gumah in nevem kaj to tebe tako zelo skrbi.
simonsi Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 ker motor voziš, človk. Pomemben podatek pri ocenjevanju gum.
FrigoFrops Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 (popravljeno) Pogovarjal sem se z dvema ki sta vozila te gume in oba sta podala iste trditve pa vse na različnih motorjih, tak da nevem če je to tako pomeben podatek. Vsaj ne za takšne ugotovitve, če pa hočeš kej bolj podrobnega izvedet, ti pa ne bom znal povedat ker tudi sam verjetno tega ne bom občutil na cesti. Pa mislim da nick mashina vsi tukaj dobro poznamo in vem da on provocira ne pa sprašuje in se zanima za neko stvar. Popravljeno Avgust 10, 2009. Popravil FrigoFrops
siks Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Pogovarjal sem se z dvema ki sta vozila te gume in oba sta podala iste trditve pa vse na različnih motorjih, tak da nevem če je to tako pomeben podatek. Vsaj ne za takšne ugotovitve, če pa hočeš kej bolj podrobnega izvedet, ti pa ne bom znal povedat ker tudi sam verjetno tega ne bom občutil na cesti. Pa mislim da nick mashina vsi tukaj dobro poznamo in vem da on provocira ne pa sprašuje in se zanima za neko stvar. ne ne provocira, samo št. postov bi si rad povečal.. a pol se na golico dobro obnesejo? :naughty:
FrigoFrops Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Za mene so ble dobre tako na cesti kot na pisti, tak da mislim da nimaš kej zgrešit, razn kilometrina je mal mala. Drugač more pa mashina to povedat če so dobre al ne, aja un rabi vedet še to kir motor voziš da pol pove če so gume ok.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Pogovarjal sem se z dvema ki sta vozila te gume in oba sta podala iste trditve pa vse na različnih motorjih, tak da nevem če je to tako pomeben podatek. Vsaj ne za takšne ugotovitve, če pa hočeš kej bolj podrobnega izvedet, ti pa ne bom znal povedat ker tudi sam verjetno tega ne bom občutil na cesti. no, pol pa povej, ktera dva sta še to rekla, če že motorja nočeš 'izdat'. ...
Jure Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Jest pravm, GP Racer so kul, edin prva za na Marof ne Kilometrina je pa kar se mene tiče čisto primerljiva S Q RR in Pilot Power, kljub temu da je Gp Racer za rang višja guma, oziroma track day guma. Tudi ogrevalni čas je zelo dober, prav tako obnašanje na mokrem in ob nižjih temperaturah. Na mokrem po mojem občutku celo boljša od Pilot Power in navadne Qualifier..
FrigoFrops Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 no, pol pa povej, ktera dva sta še to rekla, če že motorja nočeš 'izdat'. ... Na foromu je to povedal, biker77, ki je povedal da je gp racer po cesti občutljiva na luknje in podobne na naših cestah ne tuje poškodbe. Od drugiga ti lahka dam pa telefonsko pa ga praši, ker ga žal ni na foromu zaradi tebi podobnih.
biker77 Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Na foromu je to povedal, biker77, ki je povedal da je gp racer po cesti občutljiva na luknje in podobne na naših cestah ne tuje poškodbe. Od drugiga ti lahka dam pa telefonsko pa ga praši, ker ga žal ni na foromu zaradi tebi podobnih. drugače sem rekel da je Q RR bolj prijazna..se manj čuti zalivke in podobno sranje ki ga je na naših cestah dovolj.. je pa tut gp racer čist okej guma..sam marof jo uniči in potem ni več prava.. jest mam s svojo gp racer čez 2 marofa in nekje 1500 km pa bo še za enih 1500 mogoče čeprav je zadnja na levi strani že mal boga (indikatorji).. in se res po tistih dveh marofih na cesti ne pelje več lepo..včasih mal zdrsne.. no, sem pa gledal prejšnjič gp racer ki jih ima na svoji cbr1000rr uporabnik p182, z njo narejeno 4.000 km pa je še ko nova.. no..vsako pnevmatiko pista fajn pobere, tukaj ni kaj pametovat..
Vengust24 Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 biker ti ko vidim da se spoznaš, sam dvomim da boš tole kej vedu.kakorkoli vsi ste dobrodošli, rabim par gume. 110/70-17 ter zadnja 130/70-17. nikjer ne najdem te zadnje 130, 110 ma vsak vulkanizer. sam so tut neke jebene enduro gume. rabu bi pa neki sport gumo
biker77 Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 biker ti ko vidim da se spoznaš, sam dvomim da boš tole kej vedu.kakorkoli vsi ste dobrodošli, rabim par gume. 110/70-17 ter zadnja 130/70-17. nikjer ne najdem te zadnje 130, 110 ma vsak vulkanizer. sam so tut neke jebene enduro gume. rabu bi pa neki sport gumo za ninjo250? vprašaj @skofk jo je lihkar menjal na svoji ninji
FrigoFrops Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 Po temle test sodeč je za gp racer 3000 km in 2 marofa kr velik, pa sem mislo da mi jo je hiter požrl, pa vidim da jo je skor prepočas znucal.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se