budacki Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 za ninjo250? vprašaj @skofk jo je lihkar menjal na svoji ninji Pa ze sprobu na Racelandu xD
Dolenc™ Objavljeno Avgust 10, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2009 No danes zamenjal gume, dragon supercorsa. Če mi kdo verjame ali ne, z gumo sem naredil malo čez 4k km od tega en trening in ena dirka na grobniku in pa dva marofa. Spredne je saj še 3/4, zadnja je fuč po sredini in levem robu. Po cesti se vozim k stara mama , vrjetno od tle taka kilometrina, tud kar nekaj je bilo avtoceste, vendar skoraj vedno do 130, da se ne obrablja preveč. Z gumo sem bil zelo zadovoljen tako na cesti kot na pisti, vendar se mi ne zdi preveč primerna za grobnik, držala sicer vredu, vendar sem jo čisto stopil (pa nisem nek hud rejser), doživel en zdrs na grobniku vendar zelo lepo nadzorovan. Po cesti je bila guma fenomenalna, kar je bilo v nasprotju s tem kar sem pričakoval, mogoče zato tudi tako navdušenje, držala je zmeraj odlično, ena furca je bila malo bolj športna in guma ni imela nič proti, tudi po dežju guma zelo suverena . Zdej so gor pa gpjke, pa da vidmo za vikend kako se obnesejo, pričakovanja so velika, upam da časi ne bodo
Dolenc™ Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Še to bi dodal, proti koncu življenske dobe se občutno zmanjša oprijem gume, ampak more bit res že nakonc.
Demon Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 No danes zamenjal gume, dragon supercorsa. Če mi kdo verjame ali ne, z gumo sem naredil malo čez 4k km od tega en trening in ena dirka na grobniku in pa dva marofa. Spredne je saj še 3/4, zadnja je fuč po sredini in levem robu. Po cesti se vozim k stara mama , vrjetno od tle taka kilometrina, tud kar nekaj je bilo avtoceste, vendar skoraj vedno do 130, da se ne obrablja preveč. Z gumo sem bil zelo zadovoljen tako na cesti kot na pisti, vendar se mi ne zdi preveč primerna za grobnik, držala sicer vredu, vendar sem jo čisto stopil (pa nisem nek hud rejser), doživel en zdrs na grobniku vendar zelo lepo nadzorovan. Po cesti je bila guma fenomenalna, kar je bilo v nasprotju s tem kar sem pričakoval, mogoče zato tudi tako navdušenje, držala je zmeraj odlično, ena furca je bila malo bolj športna in guma ni imela nič proti, tudi po dežju guma zelo suverena . Zdej so gor pa gpjke, pa da vidmo za vikend kako se obnesejo, pričakovanja so velika, upam da časi ne bodo Hej! Ja jaz sem do zdaj s Supercorso naredil cca 3300 kilometrov, pa se zadnja že počasi poslavlja.. Z oprijemom več kot zadovoljen, naredil pa bom z zadnjo 4000 kilometrov, tako da tudi kilometrina je dobra. Čisto tako, zaenkrat ostanem na Supercorsi.... Obrabljena je pa tako, zadnja od roba do roba po celotni površini, na robovih je slab mm do indikatorja, po obodu pa je na indikatorju, sprednja pa je požrta samo na vogalih, tako da dvomim, da bi mi prednja držala dve zadnji. Po moje bo potrebno zamenjati obe... Je pa tako, naredil sem cca 1300 kilometrov v dvoje, avtoceste pa se kar izogibam... Je pa fantastičen občutek, ko imam svojo malo zadaj in brez skrbi nagnem motor tako kot se spodobi. Sploh to nedeljo smo se peljali preko Lavamunda, KRASNO!!!
siks Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 No danes zamenjal gume, dragon supercorsa. Če mi kdo verjame ali ne, z gumo sem naredil malo čez 4k km od tega en trening in ena dirka na grobniku in pa dva marofa. Spredne je saj še 3/4, zadnja je fuč po sredini in levem robu. Po cesti se vozim k stara mama , vrjetno od tle taka kilometrina, tud kar nekaj je bilo avtoceste, vendar skoraj vedno do 130, da se ne obrablja preveč. Z gumo sem bil zelo zadovoljen tako na cesti kot na pisti, vendar se mi ne zdi preveč primerna za grobnik, držala sicer vredu, vendar sem jo čisto stopil (pa nisem nek hud rejser), doživel en zdrs na grobniku vendar zelo lepo nadzorovan. Po cesti je bila guma fenomenalna, kar je bilo v nasprotju s tem kar sem pričakoval, mogoče zato tudi tako navdušenje, držala je zmeraj odlično, ena furca je bila malo bolj športna in guma ni imela nič proti, tudi po dežju guma zelo suverena . Zdej so gor pa gpjke, pa da vidmo za vikend kako se obnesejo, pričakovanja so velika, upam da časi ne bodo pol pa poročaj kako se obnesejo še gp racer.
Jure Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Mislim, da nima v mislih GP Racer, ampak taprave GP Te pa so na pisti dokazano razred zase, vsaj v primerjavi s SC
ProdriveR Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Q RR niso prejšnje Q2 je naslednica Q Hehe,sej se razumeva.Sam jest sm mal zakompliciru vseskupi Najbrz bom kr navadno Q2 dal gor,pa da vidim kako se bo obneslo.
siks Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Mislim, da nima v mislih GP Racer, ampak taprave GP Te pa so na pisti dokazano razred zase, vsaj v primerjavi s SC ja, to je pa pol drugi rang gum.
jocman Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ktere gume priporočate za suzi 1000r 2008. Sedanje bt015 niti niso slabe sm mal trzajo pr ostrem zalaganju drgač pa enakomerno pobira profil ( tudi sprednja / zadnja ). Bol sm bil zadovoljen s pilot power na vtr1000f (večja medosna razdalja zato bolj zalagal - po robu gume bolje pobiralo čeprav ne čisto - preden prideš do takih ovinkov napraviš 2/3 poti...pa tut zadnjo preje obrabil) če asfalt ni bil prevroč, drgač se podobn obnaša sm na mokrem je pilot power dost bolša. Največ preglavic mi delajo kratki gorski ovinki predvsem spusti, sem namreč večje postave...če mi odnaša gumo oz trza mi ponavadi prednjo ( kriza )...zadnja me ne moti...Vozim se le po cesti, do grobnika, vršič, ljubelj - jezersko...Razmišljal sem o Bridgestone BT016 ali mrbit BT002 oz. 003 ( če pri zalaganju bolj grabijo asfalt ), Dunlop Q RR, Pirelli dragon corsa al mrbit dragon supercorsa street compound ( isto kot za BT002 oz. 003 ). Malo sem marca vozil kolegov suzi 1000r k ma supercorsa pro ( dec je kaveljc Nardi le 1700km po ovinkih na cesti ) in je bil prvi vtis dober, sicer nisem odkrival amerike, marca pač...Rad zalagam in izpopolnjujem znanje...ne me napačn razumet...želim dobre gume s čim manj ogrevanja k prvo ne bo odnašal in bom z njimi kar se da hiter pa da b naredu vsaj 3000km z njimi... Bt015 zdržala 4000km, pilot pover ( drug motor ) prva cca 6500 km zadnja 5000 km. Hvala za vaša izkušena priporočila....
Demon Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ktere gume priporočate za suzi 1000r 2008. Sedanje bt015 niti niso slabe sm mal trzajo pr ostrem zalaganju drgač pa enakomerno pobira profil ( tudi sprednja / zadnja ). Bol sm bil zadovoljen s pilot power na vtr1000f (večja medosna razdalja zato bolj zalagal - po robu gume bolje pobiralo čeprav ne čisto - preden prideš do takih ovinkov napraviš 2/3 poti...pa tut zadnjo preje obrabil) če asfalt ni bil prevroč, drgač se podobn obnaša sm na mokrem je pilot power dost bolša. Največ preglavic mi delajo kratki gorski ovinki predvsem spusti, sem namreč večje postave...če mi odnaša gumo oz trza mi ponavadi prednjo ( kriza )...zadnja me ne moti...Vozim se le po cesti, do grobnika, vršič, ljubelj - jezersko...Razmišljal sem o Bridgestone BT016 ali mrbit BT002 oz. 003 ( če pri zalaganju bolj grabijo asfalt ), Dunlop Q RR, Pirelli dragon corsa al mrbit dragon supercorsa street compound ( isto kot za BT002 oz. 003 ). Malo sem marca vozil kolegov suzi 1000r k ma supercorsa pro ( dec je kaveljc Nardi le 1700km po ovinkih na cesti ) in je bil prvi vtis dober, sicer nisem odkrival amerike, marca pač...Rad zalagam in izpopolnjujem znanje...ne me napačn razumet...želim dobre gume s čim manj ogrevanja k prvo ne bo odnašal in bom z njimi kar se da hiter pa da b naredu vsaj 3000km z njimi... Bt015 zdržala 4000km, pilot pover ( drug motor ) prva cca 6500 km zadnja 5000 km. Hvala za vaša izkušena priporočila.... HUJEJ, zdaj se pa pripravi na prepir, hehehe, boš videl kaj vse se bo vnelo na to tvoje vprašanje. Jaz ti bom napisal tako, original sem imel na Fireblade tudi BT 015. Če mene vprašaš PORAZNA guma... Zdaj vozim Pirelli Dragon Super Corsa, spredaj SC1 (soft) zadaj SC2 (medium), s tem da sem dal zadnjo višino 55 ne 50. Iz mojih izkušenj ti povem, da je razlika več kot očitna, kot da vozim popolnoma drug motor. Čeprav se bo zdaj našlo ogromno ljudi in bodo to gumo popljuvali ti povem to, da se za moje pojme segreje na delovno temperaturo zelo hitro, in guma RES drži v ovinku bolj kot si predstavljaš! Zelo stabilna pri pospeševanju na ravnem, iz ovinka, zelo dobro drži smer pri zaviranju, če pa zaviraš v ovinku malo privzdigne motor, ampak ne hudo. Okoli obrabe je pa tako. To je dejansko track day guma, zelo mehka guma, tako da če boš zategoval prva, druga, gas, bremza, ti jo bo po obodu zelo hitro pobralo, zadnjo seveda. Sam imam zaenkrat prevoženih 3300 kilometrov s tem kompletom in se je zadnja počasi začela poslavljati. To pomeni, da so se pokazali indikatorji, ampak do 4000 jo bom ziher vozil. Prednja je obrabljena veliko manj, je požrta bolj na vogalih, tako da kot zgleda bo treba zamenjati obe, ko bo zadnja fuč. Sam sem zelo zadovoljen z gumo, tudi s kilometrino ki sem jo naredil. Dejstvo je, da nek hud dirkač nisem, rad se pa peljem res dinamično in rad pospešujem iz ovinka, kjer mi enkrat ta guma ni zdrsnila! Sam bom verjetno kupil Diablo Super Corso ko bodo te zanič, Diablo je pa naslednjica Dragonce. Po moje slabša ziher nebo, kvečjemu boljša. Dejstvo je, da boš zdaj dobil OGROMNO takšnih in drugačnih komentarjev, lahko pa mi verjameš na besedo, da s Super Corso NEBOŠ falil, ker guma res odlično opravlja svoje "delo"!!! Na koncu koncev, odločitev bo še vedno tvoja!! Pa veliko VARNIH kilometrov z novimi gumami!!!
Marjanček Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Mi lahko kdo zaupa kilometre, ki jih je naredil z Bridgestone BT016? grem namreč v Dolomite in ne bi rad ostal brez profila... :krneki:
Jure Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ktere gume priporočate za suzi 1000r 2008. Sedanje bt015 niti niso slabe sm mal trzajo pr ostrem zalaganju drgač pa enakomerno pobira profil ( tudi sprednja / zadnja ). Bol sm bil zadovoljen s pilot power na vtr1000f (večja medosna razdalja zato bolj zalagal - po robu gume bolje pobiralo čeprav ne čisto - preden prideš do takih ovinkov napraviš 2/3 poti...pa tut zadnjo preje obrabil) če asfalt ni bil prevroč, drgač se podobn obnaša sm na mokrem je pilot power dost bolša. Največ preglavic mi delajo kratki gorski ovinki predvsem spusti, sem namreč večje postave...če mi odnaša gumo oz trza mi ponavadi prednjo ( kriza )...zadnja me ne moti...Vozim se le po cesti, do grobnika, vršič, ljubelj - jezersko...Razmišljal sem o Bridgestone BT016 ali mrbit BT002 oz. 003 ( če pri zalaganju bolj grabijo asfalt ), Dunlop Q RR, Pirelli dragon corsa al mrbit dragon supercorsa street compound ( isto kot za BT002 oz. 003 ). Malo sem marca vozil kolegov suzi 1000r k ma supercorsa pro ( dec je kaveljc Nardi le 1700km po ovinkih na cesti ) in je bil prvi vtis dober, sicer nisem odkrival amerike, marca pač...Rad zalagam in izpopolnjujem znanje...ne me napačn razumet...želim dobre gume s čim manj ogrevanja k prvo ne bo odnašal in bom z njimi kar se da hiter pa da b naredu vsaj 3000km z njimi... Bt015 zdržala 4000km, pilot pover ( drug motor ) prva cca 6500 km zadnja 5000 km. Hvala za vaša izkušena priporočila.... Če ne boš hodil na pisto, bi jaz na tvojem mestu vzel Q RR. Več kot dobolj gripa za po cesti, takoj ogreta, in brez problema 6000km z zadnjo, tudi če nisi pri tapočasnih Pa napol zastonj so, 210€ set. Če imaš pa Rossi sindrom, ko prideš do ovinkov, vzemi pa GP Racer. 220€ set, pa niso nič slabše od precej dražje konkurence, kilometrina je tudi pri teh super, pri meni tako kot pri Q RR 6k km, pa tudi na testih so zelo pohvaljene. Klajba 1
BlaZ1000 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Živjo! Mene pa zanima kje do poceni pnevmatike 190/50/17 neki da nardim okoli 6k km(Q RR, Sport attack ali podobno), na ovinkih rad peljem hitro, drugače pa dinamično. Iscem nekaj v okolici Lj, na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) so vsi od daleč. Hvala in Lp, Blaž bajkr88 in Klajba 1 1
macak333 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Živjo! Mene pa zanima kje do poceni pnevmatike 190/50/17 neki da nardim okoli 6k km(Q RR, Sport attack ali podobno), na ovinkih rad peljem hitro, drugače pa dinamično. Iscem nekaj v okolici Lj, na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) so vsi od daleč. Hvala in Lp, Blaž Špan v Brezovici? Klajba 1
P182 Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 no, sem pa gledal prejšnjič gp racer ki jih ima na svoji cbr1000rr uporabnik p182, z njo narejeno 4.000 km pa je še ko nova.. no..vsako pnevmatiko pista fajn pobere, tukaj ni kaj pametovat.. jap, z njimi sem naredil dobrih 4500km in so res kot nove, računam na najmanj 6K sem pa nad pnevmatikami čisto navdušen, kilometrina in grip čista 10ka moti me samo malo počasnejši vstop v ovinek če jih primerjam z 002 zaenkrat ostajam na Dunlopu Klajba 1
ImenitnaPriložnost Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Ktere gume priporočate za suzi 1000r 2008. Sedanje bt015 niti niso slabe sm mal trzajo pr ostrem zalaganju drgač pa enakomerno pobira profil ( tudi sprednja / zadnja ). Bol sm bil zadovoljen s pilot power na vtr1000 Vzem Corsa III, pa boš na sigurnem. Klajba 1
DINAMIK Objavljeno Avgust 11, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2009 Mi lahko kdo zaupa kilometre, ki jih je naredil z Bridgestone BT016? grem namreč v Dolomite in ne bi rad ostal brez profila... :krneki:Tkole je bilo pri meni...BT016 ..,sem naredil 4500km in sta bile fuč obe,vendar sem zadnjo po sredini narezal,ker pri 3500 ni bila več legalna,sprednja je sicer po sredini bila še ko nova,ma na robu jo je neslo,da ni bilo niti sledu od profila.Vendar sem 1000km naredil po zelo hladnem asfaltu,pod 10 stop..,ko pa pride temperatura enih 30 stop jo nenormalno pobira,jst nisem bil najbl zadovoln,so le bleda senca proti Qrr Klajba 1
siks Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 HUJEJ, zdaj se pa pripravi na prepir, hehehe, boš videl kaj vse se bo vnelo na to tvoje vprašanje. Jaz ti bom napisal tako, original sem imel na Fireblade tudi BT 015. Če mene vprašaš PORAZNA guma... Zdaj vozim Pirelli Dragon Super Corsa, spredaj SC1 (soft) zadaj SC2 (medium), s tem da sem dal zadnjo višino 55 ne 50. Iz mojih izkušenj ti povem, da je razlika več kot očitna, kot da vozim popolnoma drug motor. Čeprav se bo zdaj našlo ogromno ljudi in bodo to gumo popljuvali ti povem to, da se za moje pojme segreje na delovno temperaturo zelo hitro, in guma RES drži v ovinku bolj kot si predstavljaš! Zelo stabilna pri pospeševanju na ravnem, iz ovinka, zelo dobro drži smer pri zaviranju, če pa zaviraš v ovinku malo privzdigne motor, ampak ne hudo. Okoli obrabe je pa tako. To je dejansko track day guma, zelo mehka guma, tako da če boš zategoval prva, druga, gas, bremza, ti jo bo po obodu zelo hitro pobralo, zadnjo seveda. Sam imam zaenkrat prevoženih 3300 kilometrov s tem kompletom in se je zadnja počasi začela poslavljati. To pomeni, da so se pokazali indikatorji, ampak do 4000 jo bom ziher vozil. Prednja je obrabljena veliko manj, je požrta bolj na vogalih, tako da kot zgleda bo treba zamenjati obe, ko bo zadnja fuč. Sam sem zelo zadovoljen z gumo, tudi s kilometrino ki sem jo naredil. Dejstvo je, da nek hud dirkač nisem, rad se pa peljem res dinamično in rad pospešujem iz ovinka, kjer mi enkrat ta guma ni zdrsnila! Sam bom verjetno kupil Diablo Super Corso ko bodo te zanič, Diablo je pa naslednjica Dragonce. Po moje slabša ziher nebo, kvečjemu boljša. Dejstvo je, da boš zdaj dobil OGROMNO takšnih in drugačnih komentarjev, lahko pa mi verjameš na besedo, da s Super Corso NEBOŠ falil, ker guma res odlično opravlja svoje "delo"!!! Na koncu koncev, odločitev bo še vedno tvoja!! Pa veliko VARNIH kilometrov z novimi gumami!!! js ti ne bom čisto nič oporekal, saj si zelo korektno napisal. Klajba 1
Vengust24 Objavljeno Avgust 12, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2009 biker ti ko vidim da se spoznaš, sam dvomim da boš tole kej vedu.kakorkoli vsi ste dobrodošli, rabim par gume. 110/70-17 ter zadnja 130/70-17. nikjer ne najdem te zadnje 130, 110 ma vsak vulkanizer. sam so tut neke jebene enduro gume. rabu bi pa neki sport gumo no sm vzel zdj metzeler lasertec pa bomo vidl ka bo reku oprijem na marički
jocman Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Tkole je bilo pri meni...BT016 ..,sem naredil 4500km in sta bile fuč obe,vendar sem zadnjo po sredini narezal,ker pri 3500 ni bila več legalna,sprednja je sicer po sredini bila še ko nova,ma na robu jo je neslo,da ni bilo niti sledu od profila.Vendar sem 1000km naredil po zelo hladnem asfaltu,pod 10 stop..,ko pa pride temperatura enih 30 stop jo nenormalno pobira,jst nisem bil najbl zadovoln,so le bleda senca proti Qrr Ja men so BT015 zdržale le cca4000km na suzi 1000r, kup raj bolše gume...
jocman Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Mi lahko kdo zaupa kilometre, ki jih je naredil z Bridgestone BT016? grem namreč v Dolomite in ne bi rad ostal brez profila... :krneki: ja men so BT015 na suzi 1000r zdržale le cca 4000km, ti ne priporočam za izlete oz nabiranje kilometrino... Mrbit za sport - touring vzem Pilot power 2CT ziher nardiš 6000km... Klajba 1
jocman Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 HUJEJ, zdaj se pa pripravi na prepir, hehehe, boš videl kaj vse se bo vnelo na to tvoje vprašanje. Jaz ti bom napisal tako, original sem imel na Fireblade tudi BT 015. Če mene vprašaš PORAZNA guma... Zdaj vozim Pirelli Dragon Super Corsa, spredaj SC1 (soft) zadaj SC2 (medium), s tem da sem dal zadnjo višino 55 ne 50. Iz mojih izkušenj ti povem, da je razlika več kot očitna, kot da vozim popolnoma drug motor. Čeprav se bo zdaj našlo ogromno ljudi in bodo to gumo popljuvali ti povem to, da se za moje pojme segreje na delovno temperaturo zelo hitro, in guma RES drži v ovinku bolj kot si predstavljaš! Zelo stabilna pri pospeševanju na ravnem, iz ovinka, zelo dobro drži smer pri zaviranju, če pa zaviraš v ovinku malo privzdigne motor, ampak ne hudo. Okoli obrabe je pa tako. To je dejansko track day guma, zelo mehka guma, tako da če boš zategoval prva, druga, gas, bremza, ti jo bo po obodu zelo hitro pobralo, zadnjo seveda. Sam imam zaenkrat prevoženih 3300 kilometrov s tem kompletom in se je zadnja počasi začela poslavljati. To pomeni, da so se pokazali indikatorji, ampak do 4000 jo bom ziher vozil. Prednja je obrabljena veliko manj, je požrta bolj na vogalih, tako da kot zgleda bo treba zamenjati obe, ko bo zadnja fuč. Sam sem zelo zadovoljen z gumo, tudi s kilometrino ki sem jo naredil. Dejstvo je, da nek hud dirkač nisem, rad se pa peljem res dinamično in rad pospešujem iz ovinka, kjer mi enkrat ta guma ni zdrsnila! Sam bom verjetno kupil Diablo Super Corso ko bodo te zanič, Diablo je pa naslednjica Dragonce. Po moje slabša ziher nebo, kvečjemu boljša. Dejstvo je, da boš zdaj dobil OGROMNO takšnih in drugačnih komentarjev, lahko pa mi verjameš na besedo, da s Super Corso NEBOŠ falil, ker guma res odlično opravlja svoje "delo"!!! Na koncu koncev, odločitev bo še vedno tvoja!! Pa veliko VARNIH kilometrov z novimi gumami!!! Ja tut kolega k sm ga omenu ma zadnjo 55 pa menjan prenosni zobnik..ni kej da ni , skrbi me le kilometrina..kolega mi je reku da bi naredu cca 2500-2700 km z njo ce jo bom povsem enakomerno obrablou.. prednja ni povsem...delam na tem... Klajba 1
muki Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Pozdravljeni forumaši! Imam en problem in sicer ko sem v nedeljo zvečer prišel z vožnje, sem opazil da imam na zadnji gumi eno grdo ravso . Sploh mi ni jasno kako in kje sem jo dobil. Guma ima dobre 4kkm, za to se mi zdi, da še ni ravno kilometrina za menjavo. Sedaj pa sprašujem vas ali mislite, da je guma še varna za vožnjo, ali jo je potrebno zamenjati. PS: Upam, da se na slikah dobro vidi nastala poškodba. Klajba 1
Jure Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 (popravljeno) To je platno, guma je fertik, s tako se nimaš več kej vozit.. 1. Taka guma ni varna, tako zaradi slabšega gripa kot zaradi veliko večje možnosti defekta, če povoziš kakšno pizdarijo in posledično padca.. 2. Če te policaji ustavijo bo kazen in niti ne majhna, je kar precej za zanič gume, 400€ če se ne motim.. Torej takoj jutri k vulkanizerju po novo gumo Rešitev za kakšen kilometer več v prihodnje je nakup Q RR ali Q2, ki so iz dveh plasti, po sredini trše in po robovih mehkejše. Če želiš ostat na SS gumah.. Drugače pa bi za TDM in glede na gumo razviden način vožnje (obraba po sredini), verjetno bile najboljša izbira kakšne ST gume, kot so npr Dunlop Roadsmart. Jih boš bolj enakomerno obrabil, tudi te so dvokomponentne, pa 8k bi mogle najmanj naredit.. Pa malo šparaj pri nažiganju iz mesta.. Popravljeno Avgust 13, 2009. Popravil Jure
norc 16 Objavljeno Avgust 13, 2009 Opozori Objavljeno Avgust 13, 2009 Pozdravljeni forumaši! Imam en problem in sicer ko sem v nedeljo zvečer prišel z vožnje, sem opazil da imam na zadnji gumi eno grdo ravso . Sploh mi ni jasno kako in kje sem jo dobil. Guma ima dobre 4kkm, za to se mi zdi, da še ni ravno kilometrina za menjavo. Sedaj pa sprašujem vas ali mislite, da je guma še varna za vožnjo, ali jo je potrebno zamenjati. PS: Upam, da se na slikah dobro vidi nastala poškodba. Ti to resno, al se zajebavaš. guma je hin, priporočilo manj španaj prvo pa drugo prestvo, pa bo zdržala dlje.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se