Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Hvala za odgovore :worship: . Šele sedaj vidim, da imam gor športno gumo in ne tourer kakor mi je zatrjeval prodajalec. Nekaj mi je nakladal o treh tekalnih površinah, jaz pa kot laik :headbang: sem zaupal v njegovo strokovno mnenje, večji kilometrini in primernosti gume za moj motor in mojem načinu vožnje :?. Guma gre jutri definitivno v menjavo, samo bom presneto dobro premislil kje jih bom v bodoče menjal.

Sploh se ne zajebavam, na kraj pameti mi ni padlo, da je guma že obrabljena in potrebna menjave. Če se komu zdi , da zajebavam, se mu oproščam :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju je tole kakšna sport touring guma. Podobno sem mel jest (Bridgestone BT015), s katero v primerjavi z Dunlop GP Racer sploh nisem bil zadovoljen.

Sem pa danes pri Moto Šega v Cerknici zamenjal te gume in namontiral Qualifer RR. Zaenkrat zadovoljen in občutek super. Čez ride se je lepo pelal. :rolleyes: Ima pa ta guma tri in ne dve plasti. Aja, za sprednjo (120/70 R17) in zadnjo (190/50 R17) sem z montažo vred dal 255€. Kar zadovoljen... :whistle:

Po CPP ima guma lahko najmanj 1mm profila. Je tudi policaj že men težil prejšnji teden, ker sem imel po sredini že čist na meji. Ampak hvala bogu je samo pr teženju ostal. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima pa ta guma tri in ne dve plasti.

ja, po sredini je ena trdota, ob strani druga..se pravi tri plasti a le dve različne trdote ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sploh se ne zajebavam, na kraj pameti mi ni padlo, da je guma že obrabljena in potrebna menjave. Če se komu zdi , da zajebavam, se mu oproščam :blush:

Hm..,pa kaj se samo po ravnini voziš??Ali pa nažigaš 1 in 2 zmeraj do konca??Saj imaš gumo po robu še čisto novo.....,kakor so že drugi prej povedali,takoj zamenjat....,pa kakor ti je Jure prej svetoval...,vzemi ST gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šel iz Michelin Pilot Power 2CT na Dragon SC Pro. Michelinka je zdržala 10k, pa še bi jo bilo za kakega jurja do dva, ampak sem imel doma že SC, pa sem zamenjal, je pa res da se po AC skorajda ne vozim, tudi grobim pospeševanjem z mesta se izogibam.

Višina sprednje gume je skorajda enaka, zadnja pa je opazno višja, zato motor rajši zavija.

Najbolj kar opazim je to, da je motor v nagibu veliko bolj stabilen, precej lepše drži smer. Glede gripa ne morem kaj dosti rečt, ker je pač nisem peljal na mejo(cesta...), čez zalivke ne drsi toliko kot 2CT.

Čez Ride sem se peljal enako hitro kot prej, pa mi spredaj manjka do roba še slab centimeter, Michelinka pa je vedno prišla do roba. SC so veliko bolj ''balonaste'', in nudijo v nagibu več površine že iz tega naslova.

Vlivajo mnogo več zaupanja, zato sem zadovoljen. Če bojo zdržale tam okoli 5k, bo super.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore :worship: . Šele sedaj vidim, da imam gor športno gumo in ne tourer kakor mi je zatrjeval prodajalec. Nekaj mi je nakladal o treh tekalnih površinah, jaz pa kot laik :headbang: sem zaupal v njegovo strokovno mnenje, večji kilometrini in primernosti gume za moj motor in mojem načinu vožnje :?. Guma gre jutri definitivno v menjavo, samo bom presneto dobro premislil kje jih bom v bodoče menjal.

Sploh se ne zajebavam, na kraj pameti mi ni padlo, da je guma že obrabljena in potrebna menjave. Če se komu zdi , da zajebavam, se mu oproščam :blush:

No, v tem primeru pa le zamenjaj prodajalca gum, tole ni nobena touring guma, ampak sodi kar lepo v športni rang :) Vendar tudi v tem rangu (razen zaradi cene) ni optimalna izbira, se dobi tudi kakšno drugo gumo ki naredi več km in to pri celo boljšem oprijemu..

No ampak kot praviš, si želel sport touring gumo, tako da bi ti res priporočal, da se ozreš za Dunlop Roadsmart. Po testih so pohvaljene, v praksi preizkušene in večinoma tudi pohvaljene, cena je pa tudi dobra. So dvokomponentne, torej sredina trša in robovi mehkejši. Prav taka sestava omogoča dobro kilometrino, nekaterim drži zadnja tudi čez 10.000 (ampak to zavisi predvsem od stila vožnje, lahko tudi manj, če navijaš prvo in drugo prestavo), oprijem je pa tudi dober, fantje se tudi na koleno peljejo s temi gumami.. Tako da mislim, da bi znala bit za motocikla tipa TDM to kar optimalna izbira, če upoštevaš vse ti elemente, oprijem/kilometrina/cena.

Drugače pa so ena varianta tudi Michelin Pilot Road 2ct, prav tako so dvokomponentne, tudi pohvaljene po testih, naredijo lepe kilometre, pa tudi oprijem je menda ok. Pa tudi en kup ostalih gum je še v tem rangu, npr Metzeler Z6, Continental Road Attack, ipd, ipd.. Nobene verjetno niso prav slabe, vse bodo pa ziher naredile x2 kilometrov napram tej Qualifierci, ki si jo imel sedaj gor :)

Po mojem mnenju je tole kakšna sport touring guma. Podobno sem mel jest (Bridgestone BT015), s katero v primerjavi z Dunlop GP Racer sploh nisem bil zadovoljen.

Sem pa danes pri Moto Šega v Cerknici zamenjal te gume in namontiral Qualifer RR. Zaenkrat zadovoljen in občutek super. Čez ride se je lepo pelal. :rolleyes: Ima pa ta guma tri in ne dve plasti. Aja, za sprednjo (120/70 R17) in zadnjo (190/50 R17) sem z montažo vred dal 255€. Kar zadovoljen... :whistle:

Po CPP ima guma lahko najmanj 1mm profila. Je tudi policaj že men težil prejšnji teden, ker sem imel po sredini že čist na meji. Ampak hvala bogu je samo pr teženju ostal. :rolleyes:

Tole ni ST guma, ampak kar navadna Dunlop Qualifier, kot že prej rečeno :)

Drugače pa so Bridgestone BT015 kao neke kvazi sport gume, vendar še nisem slišal pohvale.. Bolj kot ne vsi kritizirajo. GP Racer so pa itak čisto drug rang, ampak kljub temu fajn limajo tudi po cesti, tako da verjamem, da je bila razlika očitna :)

Glede Q RR pa mislim, da si se dobro odločil, meni so bile odlične, pa tudi kilometrino delajo dobro. Boš zadovoljen :) Edino cena je kar visoka, set v tvoji dimenziji se da pri kakšnem Širniku dobit že za 210-215€ + stroški montaže. Samo informacija za v prihodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pri teh Michelin Pilot Power 2CT, ali na gumi kje piše 2CT ali ne? Sem za hec pogledal dve gumi na kolegovih motorjih, pa nikjer ne piše 2CT.

Drugače pa res zanimivo, na dveh različnih testih za gume, se dunlop Qualifier RR slabo obnesejo v primerjavi z konkurenco (na dnu lestvice), tukaj na forumu pa jo vsi nekak hvalite da je dobra guma itd.... zdej ali v testih bluzijo, ali pa tukaj pač kot ponavadi vsak svojo robo hvali.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pri teh Michelin Pilot Power 2CT, ali na gumi kje piše 2CT ali ne? Sem za hec pogledal dve gumi na kolegovih motorjih, pa nikjer ne piše 2CT.

Drugače pa res zanimivo, na dveh različnih testih za gume, se dunlop Qualifier RR slabo obnesejo v primerjavi z konkurenco (na dnu lestvice), tukaj na forumu pa jo vsi nekak hvalite da je dobra guma itd.... zdej ali v testih bluzijo, ali pa tukaj pač kot ponavadi vsak svojo robo hvali.

Lp

imaš navadne pilot power in pilot power 2ct..

glede testov in priporočil pa... dokler sam ne probaš neboš vedel..

zaupaj le tistim ki jih poznaš in veš kako se peljejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je pri teh Michelin Pilot Power 2CT, ali na gumi kje piše 2CT ali ne? Sem za hec pogledal dve gumi na kolegovih motorjih, pa nikjer ne piše 2CT.

Drugače pa res zanimivo, na dveh različnih testih za gume, se dunlop Qualifier RR slabo obnesejo v primerjavi z konkurenco (na dnu lestvice), tukaj na forumu pa jo vsi nekak hvalite da je dobra guma itd.... zdej ali v testih bluzijo, ali pa tukaj pač kot ponavadi vsak svojo robo hvali.

Lp

Seveda piše. '2CT two compound technology' je napisano ob strani gume.

Mislim, da so testi vseeno bolj merodajni od mnenj uporabnikov na forumu. Večina uporabnikov niti ni poizkusila vseh gum....

Seveda pa so nekateri prav zadovoljni z Q RR, zagotovo to ni slaba guma, je pa tudi poceni. Je pa sigurno tudi kdo, ki ima slabe izkušnje s to gumo....zato boš najbolje vedel, če boš probal in ugotovil katera guma najbolj ustreza tvojemu načinu vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore :worship: . Šele sedaj vidim, da imam gor športno gumo in ne tourer kakor mi je zatrjeval prodajalec. Nekaj mi je nakladal o treh tekalnih površinah, jaz pa kot laik :headbang: sem zaupal v njegovo strokovno mnenje, večji kilometrini in primernosti gume za moj motor in mojem načinu vožnje :? . Guma gre jutri definitivno v menjavo, samo bom presneto dobro premislil kje jih bom v bodoče menjal.

Sploh se ne zajebavam, na kraj pameti mi ni padlo, da je guma že obrabljena in potrebna menjave. Če se komu zdi , da zajebavam, se mu oproščam :blush:

Evo tole gumo ti prodam za 70€ , max 300km, lani sem kupil motor pa je bla kot nova gor pa sem jo na hitro zamenjal... pireli diablo strada

180/55

post-19783-1250254901_thumb.jpg

post-19783-1250254982_thumb.jpg

post-19783-1250255090_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kreksimon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa so Bridgestone BT015 kao neke kvazi sport gume, vendar še nisem slišal pohvale.. Bolj kot ne vsi kritizirajo. GP Racer so pa itak čisto drug rang, ampak kljub temu fajn limajo tudi po cesti, tako da verjamem, da je bila razlika očitna :)

Glede Q RR pa mislim, da si se dobro odločil, meni so bile odlične, pa tudi kilometrino delajo dobro. Boš zadovoljen :) Edino cena je kar visoka, set v tvoji dimenziji se da pri kakšnem Širniku dobit že za 210-215€ + stroški montaže. Samo informacija za v prihodnje.

Hvala za info. :worship: Drugače imam še cenejšega vulkanizerja, ki pa je ta teden na dopustu, pa si nisem upal več s takimi gumami okol vozit, ker mi je že policaj težil. :whistle:

Bridgestone BT015 so pa lansko leto iz prodaje umaknili, ker je bla baje tolk slaba, ampak jest sem mel tako srečo, da sem pri nakupu motorja take gume gor dobil.

Biker77 maš prov, res ima dve plasti, ki ju pa zgleda oni štejejo za 3, kot si napisal. Baje ima po tem štetju Brigestone BT016 5 plasti. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni forumaši!

Imam en problem in sicer ko sem v nedeljo zvečer prišel z vožnje, sem opazil da imam na zadnji gumi eno grdo ravso :headbang: . Sploh mi ni jasno kako in kje sem jo dobil. Guma ima dobre 4kkm, za to se mi zdi, da še ni ravno kilometrina za menjavo.

Sedaj pa sprašujem vas ali mislite, da je guma še varna za vožnjo, ali jo je potrebno zamenjati.

PS: Upam, da se na slikah dobro vidi nastala poškodba.

kok ti je pa to rataloblink.gif...jest se s tako neb več vozu...kvečjem izi do vulkanizerja po novo..trance_44_wink5.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo mogoče ve, kje imajo na zalogi touring gumo 160/60 17. Iščem in iščem, toda ne najdem :headbang:

Hvala

Si probal Širnika, Vulkanizerstvo F1, SM Motocenter..? Ti bi pomoje vsi mogli imet..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

D208RR-rear-1010km.jpg

Pirelli-Dragon-SuperCorsa-2000km.jpg

A lahko malo nakladam? :P

D.

če že ti nisi.. bi rad pa jaz malo. :)

Ker imam zadnjo pnevmatiko(Q RR) po levi strani tudi že bolj bogo kljub temu, da je za njo šele 400km Marofa, me zanima ali jo je pametno zvoziti, do takšne mere, kot jo je danci? oziroma, mogoče niti ne toliko, ampak toliko, da porabim profil in še nato nekaj krogov.. popravite me, če se motim, ampak a ni profil primarno namenjen odvajanju vode? Torej, bi morale pnevmatike držati normalno vse dokler je na njih še kolikor toliko debela plast gume? Seveda je večje tveganje za padec, ko se deformira/obrabi oblika in guma postane bolj ošiljena, ampak vseeno.. držati bi morala. ??

Malo mi je škoda gum.. :unsure:

Prosim za mnenja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če že ti nisi.. bi rad pa jaz malo. :)

Ker imam zadnjo pnevmatiko(Q RR) po levi strani tudi že bolj bogo kljub temu, da je za njo šele 400km Marofa, me zanima ali jo je pametno zvoziti, do takšne mere, kot jo je danci? oziroma, mogoče niti ne toliko, ampak toliko, da porabim profil in še nato nekaj krogov.. popravite me, če se motim, ampak a ni profil primarno namenjen odvajanju vode? Torej, bi morale pnevmatike držati normalno vse dokler je na njih še kolikor toliko debela plast gume? Seveda je večje tveganje za padec, ko se deformira/obrabi oblika in guma postane bolj ošiljena, ampak vseeno.. držati bi morala. ??

Malo mi je škoda gum.. :unsure:

Prosim za mnenja.

lp

drži ja, za marof jo pa kr okol obrn..pa še centrirat je ni treba ker ni neke brzine..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Na Fazerci imam spredaj Dunlop Roadsmart,zadaj pa Sportmax D220ST ki je zrela za zamenjavo.Ali bi bilo najbolje še zadaj dati Roadsmart ali je res Metzeler (kot me prepričuje kolega) boljši.Metzeler bi verjetno prišla v poštev Z6,kot vidim je M3 bolj športna zadeva.Sedanja zadnja je naredila okoli 8000 kilometrov,pa ne bi rad šel na manjšo kilometrino.Ne rabim pa gume za športno vožnjo.Torej zanima me razlika med Roadsmart in Z6,katera je bolj primerna za moj motor?

LP Toni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Na Fazerci imam spredaj Dunlop Roadsmart,zadaj pa Sportmax D220ST ki je zrela za zamenjavo.Ali bi bilo najbolje še zadaj dati Roadsmart ali je res Metzeler (kot me prepričuje kolega) boljši.Metzeler bi verjetno prišla v poštev Z6,kot vidim je M3 bolj športna zadeva.Sedanja zadnja je naredila okoli 8000 kilometrov,pa ne bi rad šel na manjšo kilometrino.Ne rabim pa gume za športno vožnjo.Torej zanima me razlika med Roadsmart in Z6,katera je bolj primerna za moj motor?

LP Toni

obe sta primerni..

Z6 je starejše zasnove, roadsmart novejše(tri različne zmesi zadaj)

odločiš se na koncu sam..

glede na to, da imaš spredaj že roadsmart bi ti priporočal za vzameš roadsmart..

lahko potem ob naslednji menjavi preizkusiš Z6 komplet

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacijo.

Širnik ima Roadsmart po 113€,zanima me koliko pride dodatno cena montaže pri vulkanizerjih in ali bi za podobno ceno dobil to gumo tudi kje v osrednji Sloveniji ali na primorskem če se mi ne bo dalo narediti 200 kilometrov na eno stran samo zaradi tega.

LP Toni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za informacijo.

Širnik ima Roadsmart po 113€,zanima me koliko pride dodatno cena montaže pri vulkanizerjih in ali bi za podobno ceno dobil to gumo tudi kje v osrednji Sloveniji ali na primorskem če se mi ne bo dalo narediti 200 kilometrov na eno stran samo zaradi tega.

LP Toni

šega v cerknici ti je mogoče bližje?

drugače pa lahko po pošti naročiš in daš zmontirat nekje bližje doma..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šega dela samo še v ponedeljek, torej jutri, potem pa gre na poletni dopust in ga pomoje kakšnih 14 dni ne bo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Namontiral dunlop qualifier 2, naredil šele dobrih 300km in sem zaenkrat zadovoljen, treba še na eno poznano cesto mal sprobat, da vidim na čem sem :), dobil v b&f na rudniku cena pa ugodnih 121€(nove, letošnji letnik)

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!