Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Jaz nisem imel nobenih težav. Pri 15 stopinjah brez problema kolena pojejo :)

Pa tudi GP Racer so kul, kar me je zelo presenetilo, glede na to da gre za track day gume, ampak se presenetljivo dobro obnesejo tudi ko je malo hladneje in prav tako na mokrem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še sam nekako pohvalim svoje copate;s svojo Roadsmart sem na svoji xtx zelo zadovoljen-guma drži in daje dober filing v ovinki tud ko ga orenk prgonim,edin o kilometrini bi se dal debatirat.Glede na komentarje tule sem pričakoval da bo trajala dlje,naredu pa sem prbl.2500 km,pa ne vem če bo še za 1 taužnt-govorim o zadnji.Gonim ga ne glih na mile jetre,res pa da ma motor navor,ko šaltam v nižjo včas orenk potegne špuro.

ji morš pa pošteno ye. . . t mater. . meni na vtr po 3000km ne kaže kake omembe vredne obrabe, je pa res, de sem prvi dan po montaži padel, in sem od takrat precej bol. . . zadržan :blush:

Da nebo dileme: pri padcu guma ni bla popolnoma nič kriva. sm vse sam zakuhal.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zvozu komplet continentalk race attac in bil zadovoljen BP, ampak brez piste

sedaj obul v M3 bomo vidli prvi utis super!

Glede na to da hodis na pisto, ga bos tudi v kaksen ovinek na cesti na koleno vrgel, kar pa z M3 ni pametno, vsaj po mojih izkusnjah ne.... Ta zadnj mi je spustila, pa niti blizu kolena nisem bil... Bilo bi vredu ce bi zdrsnila enkrat, ampak 2x v enem dnevu...

LP!

Popravljeno . Popravil Marjanček
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da hodis na pisto, ga bos tudi v kaksen ovinek na cesti na koleno vrgel, kar pa z M3 ni pametno, vsaj po mojih izkusnjah ne.... Ta zadnj mi je spustila, pa niti blizu kolena nisem bil... Bilo bi vredu ce bi zdrsnila enkrat, ampak 2x v enem dnevu...

LP!

No pri mojih M3 se to ni zgodilo, da bi mi kadar kolo zdrsnila... Pri sprednji gumi mi manjka do roba mogoče 1mm, zadja je pa že davno šlo čez!!! Tačke tud pojejo brez problema in tudi koleno ne bi smeu biti problem če bi se malo presedel!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ovinek na cesti na koleno vrgel, kar pa z M3 ni pametno, vsaj po mojih izkusnjah ne....

Sami strokovnjaki :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mal berem vse možne forume in se o gumah kr nekaj tut pogovarjam z ostalimi motoristi in sm ugotovil, da med drugim velik motoristov ocenjuje gume po njihovi življenski dobi. Se prav če mu jo je hitr požr pol ponavad full "lima" pa "drži k svina", če je pa dost kilometrov naredu z njo je pa tko solidna. Sej dostkrat je to res da majo mehkejše gume boljši grip in krajšo življensko dobo pri trdih pa je to obratno sam vedno pa to ne drži. Dostikrat je naprimer posledica nelogične prekomerne obrabe in nedoseganje željenega gripu napačna izbira gume. Naprimer, če natakneš Supercorso na Kawasaki ZX12R ti jo bo požrl v 2000 kilometrih in zaradi mehke karkase in tanke tekalne površine ta težek motor tut nau meu dobrega gripa in stabilnosti v ovinku ( Supercorsa pa ZX12R sta mal groba primerjava)Pri obrabi iste gume je dostikrat vključenih ogromno paramatrov, ki lahko spremenijo "obnašanje" gume in vplivajo na njeno življensko dobo. Od pravilnega tlaka, načina vožnje voznika, od teže motocikla, od delovanja vzmetenja, ali se voziš sam ali v dvoje , natovorjen, teže....no uglavnem življenska doba neke gume mal že "pove značaj" še zdaleč pa to ni merilo kok je guma dobra. Nekje sm enkrat zasledu k je en Michelinov inžinir v nekem članku napisu, da je bila na eni dirki zadnja guma sicer mehka samo "kredasta". Se prav brez oprijema ter z veliko obrabo. No uglavnem, da nam nabiju k mam že spet tok stvari u glav, da nau konca bi rad sam povedu : Da najmehkejša guma al pa tista k jo hitr požre ni vedno najboljša!!! naprimer continental B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 3500km(od tega 250km Marofa, 600km avtoceste) z Dunlop Q RR(spredaj ter zadaj) lahko samo rečem;worship.gifworship.gif

Edino po sredini mi jo je(posledica nestrpnega vračanja iz Marofa po AC)malo več pobralo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eden, ki mora menjati gumice in je pred "težko" odločitvijo. vozim novo hornetko, ki nikoooli ne bo videla dirkališča, rad pa se zapeljem na golico na kolenčke. drgač pa lagano - turistično.

zdej pa tako. kolega prisega/priporoča na dunlop qulifier rr, sam pa se bolj nagibam v smer qulifier 2 ali celo roadsmart 2ct.

vaši cenjeni predlogi oz. nasveti so .. .. ..:whistle:

hvala!

M

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eden, ki mora menjati gumice in je pred "težko" odločitvijo. vozim novo hornetko, ki nikoooli ne bo videla dirkališča, rad pa se zapeljem na golico na kolenčke. drgač pa lagano - turistično.

zdej pa tako. kolega prisega/priporoča na dunlop qulifier rr, sam pa se bolj nagibam v smer qulifier 2 ali celo roadsmart 2ct.

vaši cenjeni predlogi oz. nasveti so .. .. ..:whistle:

hvala!

M

Js sem s svojimi M3 zelo zadovoljen, kot sem že napisal tačke, tudi koleno če bi sse presedal ni problem, do zdaj jih mam na motorju skoraj 6000km in mi do indikatorjev po sredini manjka še 2mm ob straneh pa 2,5 tko da bi moglo držat saj še 1000km!!!! Pri sprednji mi mogoče manjka 1mm do roba gume in jih ne šparam po ovinkih po ravninah pa ne pretiravam razen če mi ravno sede pritisnem tam do 200tice... Zelo zadovoljen!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eden, ki mora menjati gumice in je pred "težko" odločitvijo. vozim novo hornetko, ki nikoooli ne bo videla dirkališča, rad pa se zapeljem na golico na kolenčke. drgač pa lagano - turistično.

zdej pa tako. kolega prisega/priporoča na dunlop qulifier rr, sam pa se bolj nagibam v smer qulifier 2 ali celo roadsmart 2ct.

vaši cenjeni predlogi oz. nasveti so .. .. ..:whistle:

hvala!

M

Vzemi Q RR, odlična guma, ki te ne bo pustila na cedilu pri brušenju kolen na Golico :) Tudi roadsmart je fajn guma, ampak če je v igri kolenčkanje, potem definitivno Q RR. Sploh ker so cenovno zelo ugodne in naredijo lepo kilometrino.. Tiste par €€, ki bi jih prišparal z Roadsmart, ker bi naredile še nekaj kolometrov več je pa popolnoma zanemarljivih glede na vse ostale stroške, ki jih predstavlja motor. Ziher je le ziher :)

Q2 pa nisem probal, tako da ne vem povedat o njih nič iz prve roke, ampak slabe ziher niso, tako da tudi z njimi verjetno ne boš nič zgrešil. Ampak kot rečeno, če boš brusil kolena pozabi roadsmart, rabiš tapravo športno gumo, ziher je ziher :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi Q RR, odlična guma, ki te ne bo pustila na cedilu pri brušenju kolen na Golico :) Tudi roadsmart je fajn guma, ampak če je v igri kolenčkanje, potem definitivno Q RR. Sploh ker so cenovno zelo ugodne in naredijo lepo kilometrino.. Tiste par €€, ki bi jih prišparal z Roadsmart, ker bi naredile še nekaj kolometrov več je pa popolnoma zanemarljivih glede na vse ostale stroške, ki jih predstavlja motor. Ziher je le ziher :)

Q2 pa nisem probal, tako da ne vem povedat o njih nič iz prve roke, ampak slabe ziher niso, tako da tudi z njimi verjetno ne boš nič zgrešil. Ampak kot rečeno, če boš brusil kolena pozabi roadsmart, rabiš tapravo športno gumo, ziher je ziher :)

Z Q2 sem trenutno naklepal 5800km. Kaže da bo še za slabih 1000km (govorim o zadnji pnevmatiki.

Trije kolegi smo letos nataknili te gumice na mopede in vsi trije smo nepričakovano neneormalno zadovoljni z gumo.

En kolega je prej vozil diablo III en pa Q RR. Sam sem prej vozil qualfier tastaro.

Ne hvalim se rad s tem, vendar vozim kar hitro, veliko je bilo letos tudi avtoceste. Guma mi ni niti enkrat dala občutka da bo kaj spustilo, vedno je držala tako kot je treba, prav tako je zelo stabilna. Vozim pa kawasaki ninjo zx7r katera ima z mano vred verjetno kar nekaj čez 300 kil... Uglavnm močno priporočam- cena pa je tudi ugodna pri Širniku!

LP, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eden, ki mora menjati gumice in je pred "težko" odločitvijo. vozim novo hornetko, ki nikoooli ne bo videla dirkališča, rad pa se zapeljem na golico na kolenčke. drgač pa lagano - turistično.

zdej pa tako. kolega prisega/priporoča na dunlop qulifier rr, sam pa se bolj nagibam v smer qulifier 2 ali celo roadsmart 2ct.

vaši cenjeni predlogi oz. nasveti so .. .. ..:whistle:

hvala!

M

Glede na to da voziš hornetko..

Vzami kakšno sport-touring gumo, tipa z6 ali conti sport attack(ostalega nisem preizkusil).. priporočal bi Z6.. torej, če bi rad naredil veliko kilometrov in brez skrbi kolenčkal po golici, marija reki, dvoru, itd... Kar pa se nagibanja tiče.. na Marofu sem jo peljal do 1:20:xx.. tako da tudi z oprijemom ni bilo težav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš kupo Dunlop in voziš športno vzem Qualifier II, ne pusti si uturit navadno Qualifier(tastaro) če si pa bol turističn pa definitivno Roadsmart Sportmax, za druge pa nebi vedu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z6 pa Conti sport attack nista isti rang, ker Sport attack ni ST guma, ampak je sport guma..

In če se menimo o brušenju kolen, se mi res zdi bolje potrpet 2-3k km manj, pa imaš pri gripu nekaj več rezerve. Ker pri kolenčkanju so tudi nagibi že malo bolj oreng, vsaj če ne visiš z motorja kot en špaget :rolleyes:

Ne pravim, da se ST ne da it po kolenu, ampak pomoje če že vnaprej veš, da boš prakticiral tako vožnjo, je pač bolj pametno kupit gumo namenjeno temu. Zato pa imamo gume različnih namembnosti in razredov.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ni test o teh Qualifiercah, o katerih je govora na tem forumu in so na voljo v Sloveniji

Dunlop Qualifier II NI ENAKO kot Dunlop Q2.

Dunlop je še enkrat več naredil zmedo s svojimi oznakami in različnimi gumami za EU in USA trg.. Pri Dunlopu je žal že stalna praksa, da so ponavadi enake gume kot pri nas v Ameriki popolnoma drugače označene, to rudno pa so očitno naredili kontra in skoraj enako označili pri nas in čez lužo dve različni gumi.

Dunlop Qualifier II (te poznamo mi):

post-1190-125121237331_thumb.jpg

In čisto nove Dunlop Q2 (ki jih še ni pri nas):

post-1190-125121238875_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tele nove Q2, so po profilu presenetljivo podobne tekmovalnim Dunlop pnevmatikam D211GP, kot da bi bile nekakšna cestna izvedba teh..

D211GP:

post-1190-12512126938_thumb.jpg

Tako, da pomoje gre pri tej gumi za višji razred kakor pri Qualifier II, ki so poznane nam..

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ups, tega pa nisem vedel :blush: . a pa bodo te Q2 prav nov model, al bodo zamnjale katerega od starejših?

Pojma nimam.. Lahko, da jih pri nas sploh ne bo, ali pa bodo prišle pod kakšnim popolnoma drugim imenom, ne bi bilo prvič pri Dunlopu to..

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa da naredim še malo več zmede, vzemimo za primer gumo poznano pod Dunlop Qualifier :)

V USA prva: post-1190-125121313991.jpg

Naša prva: post-1190-125121316002_thumb.jpg

Zadnje so pa po čudežu enake :D

Skratka ta Dunlop je cela zmeda.. Druge ni kot da počakamo in bomo videli. Kar se tiče pa testov, se je potrebno zanašat pa na EU teste, ker v ameriki so res čisto drugačne oznake in tudi kot kaže gume..

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam zadaj Q II, po približno 500km izredno zadovoljen, obraba je super mala, pa držijo vredu. Ko se pa dobro segreje se ne "lepi" kot sport attack katero imam spredaj in se po robovih nardi kot čigumi :) ji pa povsem zaupam.

Lp, Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!