Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Za hitro-športno vožnjo po navadni cesti je Q II zakon od prve Q katere je naslednica pa je ena ogromna izboljšava, ker taprva Q je ena zahrbtna prasica.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Tudi sam nisem bil ravno navdušen nad Q.

Zdaj imam Roadsmartke, ki so zelo predvidljive in konsistentne (prevozil ene 4000km na njih letos, bodo še za enkrat token).

Če bo feedback za Q2 dober, bom verjetno probal še te.

Objavljeno

Mal berem vse možne forume in se o gumah kr nekaj tut pogovarjam z ostalimi motoristi in sm ugotovil, da med drugim velik motoristov ocenjuje gume po njihovi življenski dobi. Se prav če mu jo je hitr požr pol ponavad full "lima" pa "drži k svina", če je pa dost kilometrov naredu z njo je pa tko solidna.

Moja ugotovitev pri vseh ST pnevmatikah, ki sem jih imel do sedaj: guma je zrela za menjavo prej, preden jo požre čist do konca. Ne gre samo za profil, guma proti koncu zgubi tudi svojo obliko in trdoto. Zadnjih cca. 2.000 km se motor pelje bistveno drugače in ko ga (končno) preobuješ, se ti zdi, kot da maš nov motor.

Objavljeno

Moja ugotovitev pri vseh ST pnevmatikah, ki sem jih imel do sedaj: guma je zrela za menjavo prej, preden jo požre čist do konca. Ne gre samo za profil, guma proti koncu zgubi tudi svojo obliko in trdoto. Zadnjih cca. 2.000 km se motor pelje bistveno drugače in ko ga (končno) preobuješ, se ti zdi, kot da maš nov motor.

Tako je pri vseh gumah, pri sport mogoce malo manj izrazito, ker se guma obrablja po celotni povrsini. Nasplosno sport touring motorji sportne gume VECINO poberejo po sredini in seveda se potem naredi en hribcek, pri prehodu proti robu, ki zna bit kurbirsko nevaren. Dober primer je od mojega fotra Bandit. Na motorju NIKOLI niso bile gume zamenjane zaradi obrabljenosti. Letos nevem ce je narejenih 200km z kompletno novimi Qualifiercah. Letos bo naredil mogoce se ksnih 200km ( gume je zamenjal na zacetku leta ), drugo leto se 400km in potem jih bo moral ze zamenjt zaradi trdote :)

Na vsakih 200km pa jst dobim v roke motor, da se robe malo ponucam, da se res ne poelipsajo xD

Objavljeno

- znamka in model pnevmatike: Bridgestone BT057 120/70-17 in 160/60-17

- model motorja: Honda CBF 1000 A

- prevoženi kilometri: 6000 km

- način vožnje: 50% agresivna-športna, 50% umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 89%, mesto 10%, avto cesta 1%

- oprijem na mokrem: ocena 7

- oprijem v suhem (sezona) ocena 8

- 90% km s sopotnico

- komentar: kljub izogibanju avtocest in ravninam in dokaj nizkim nagibom (tudi drsanje tačk) je bila guma po 6000 prevoženih kilometrih skoraj "4 oglata", profila pa praktično ni bilo več, pnevmatika je bila po 6000 km samo še za v "kanto"

- znamka in model pnevmatike: Michelin Pilot Road 2 120/70-17 in 160/60-17

- model motorja: Honda CBF 1000 A

- prevoženi kilometri: 8000 km

- način vožnje: 50% agresivna-športna, 50% umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 85%, mesto 10%, avto cesta 5%

- oprijem na mokrem: ocena 9

- oprijem v suhem (sezona) ocena 10

- 90% km s sopotnico

- komentar: po prevoženih 8000 km s to pnevmatiko le-ta še vedno drži do roba (tačk) kot bi bila nova. Je povsem enakomerno obrabljena in ni sledov nobenih robov, profila je na oko še 50% :naughty: , skratka moja ocena je 1A in za naslednjo menjavo ne bom kaj dosti razmišljal :worship:

Objavljeno

Tako je pri vseh gumah, pri sport mogoce malo manj izrazito, ker se guma obrablja po celotni povrsini. Nasplosno sport touring motorji sportne gume VECINO poberejo po sredini in seveda se potem naredi en hribcek, pri prehodu proti robu, ki zna bit kurbirsko nevaren. Dober primer je od mojega fotra Bandit. Na motorju NIKOLI niso bile gume zamenjane zaradi obrabljenosti. Letos nevem ce je narejenih 200km z kompletno novimi Qualifiercah. Letos bo naredil mogoce se ksnih 200km ( gume je zamenjal na zacetku leta ), drugo leto se 400km in potem jih bo moral ze zamenjt zaradi trdote :)

Na vsakih 200km pa jst dobim v roke motor, da se robe malo ponucam, da se res ne poelipsajo xD

Čist odvisno od šoferja.....lahko so tud ST gume bolj enakomerno znucane kot pa kakšne RR

Objavljeno

Čist odvisno od šoferja.....lahko so tud ST gume bolj enakomerno znucane kot pa kakšne RR

Saj potem naprej sem uporabil besedo VECINOMA in jo tudi poudaril. :)

Objavljeno

hvala vsem :worship:

bom kr Dunlop qualifier II (pri širniku) vzel. sporočim kako se bodo obnesle!

lp in :yea1:

Objavljeno

Jest sem imel prej navadne Q,pa nimam kej rect cez njih v bistvu. Sem pa bral v motosi-ju,da so bli neki problemi z Q,ampak s tistimi k niso bile izdelane v EU. Sedaj imam pa gor QII,pa sem zaenkrat zelo zelo zadovoln. Guma se mi zdi,da je precej bolj mehka,pa tut kamenckov se mi zdi,da se jih ne obcuti tko,k pri prejsnji Q. Bom vidu kako bo naprej,ampak zaenkrat same pohvale B)

Objavljeno

Jest sem imel prej navadne Q,pa nimam kej rect cez njih v bistvu. Sem pa bral v motosi-ju,da so bli neki problemi z Q,ampak s tistimi k niso bile izdelane v EU. Sedaj imam pa gor QII,pa sem zaenkrat zelo zelo zadovoln. Guma se mi zdi,da je precej bolj mehka,pa tut kamenckov se mi zdi,da se jih ne obcuti tko,k pri prejsnji Q. Bom vidu kako bo naprej,ampak zaenkrat same pohvale B)

Jih imam tudi jaz gor. Guma drži dobro, ko je hladna jo včasih malo spodnese, ko se pa segreje drži v redu, brez kakšnih neprijetnih presenečenj. Narejenih imam 5500 km, precej mestne vožnje, tako, da jo je na žalost precej pobralo po sredini. Tudi vožnja po AC ji ne godi najbolje :whistle:, posebej pri 150+. Na zalivkah jo malo spodnese vendar se takoj spet ulovi in drži naprej. To je moje mnenje, nisem nek dirkač, gumo bi rad imel čim več km, tako, da bom naslednjo malo bolj pazil B).

LP Robert

Objavljeno

Kaj pa to:Dunlop D 211 GP ali Pirelli Diablo SuperCorsa ?? Vožnja pretežno po cesti !

Objavljeno

Najprej se vprašaj, če je za po cesti sploh smiselno dajat na motor tekmovalne gume. Če misliš it samo enkrat na Grobnik vmes, potem je bolje da premontiraš takart pa je..

Drugače pa sem jaz nekaj imel nekaj časa gor 209GP, predhodnice od 211, pa so bile ok. Pomoje te ne morejo bit bistveno slabše.. Ali pa tudi, ker take gume so narejene za 80°C in več, kar se pa po cesti ne dosega.

Objavljeno

Kaj pa to:Dunlop D 211 GP ali Pirelli Diablo SuperCorsa ?? Vožnja pretežno po cesti !

za na cesto definitivno supercorsa..

supercorsa je track day guma, d211gp pa race pnevmatika

Objavljeno

Kaj pa to:Dunlop D 211 GP ali Pirelli Diablo SuperCorsa ?? Vožnja pretežno po cesti !

Supercorsa je defenitivno za cesto boljša izbira (do sedaj odvozil preko 15 parov supercorse) in sedaj imam gor GP 211. Dunlop rabi več časa da se ogreje na delavno temperaturo in pol sicer dobr drži sam supercorsa doseže željen gip po cesti prej. In Dunlop, če imaš zadaj medium ali medium-hard rabi za delovno teperaturo tempo k si hitr lahko brez izpita :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

mene pa zanima sam... kok bi bla lah razlika v oprijemu na yamahi wr250x če grem iz Bridgestone BT003 RS na BT090 ?? po indeksu gledan sta obe cestno-dirkalne gume (po namembi) samo da BT003 je namenjena za motorje 600ccm+ BT090 pa za nižje kubikaže.. ob 125 pa do 450.. približno.. paa se bojim da nebi kj zdrsel

že kdo probal? kšne izkušne?

Popravljeno . Popravil Frankenstein
Objavljeno

v zadnjih dneh sem spraševal za mnenje o gumah in se na koncu popriporočilih, odločil za Dunlop qualifier II, ter že dogovoril priširniku za zamenjavo.

še prej sem si rekel, da se še zadnjič zapeljem na golico s starimigumami, ker potem bodo pa res za "pokoj". na žalost, me je pri zadnjem(tretjem) spustu, pri skoraj zadnjem ovinku, pustila na cedilu prednjaguma :devil:.v blagem levem ovinku pri začetku "polaganja" (cca. 75km/h, po sredini voznega pasu, nikjer nobenega oljnega madeža ali "belih" oznak na cestišču) me je položilo na levibok - po boku drsel po cesti drsel cca. 10 m, nato v obcestni jaker inpotem na travo. sreča v nesreči, da na tistem delu ni odbojne ograje :worship:! drugače mislim, da še nebi pisal tegale . . . .

glede na stanje motorja in kombinezona/čelade, moram priznati, da sem jo "odnesel" še kar dobro - brez zlomov, samo močan udarec v levo ramo in desno koleno ter manjše modrice po celotnem telesu. :worship:

ob tem, bi se rad zahvalil dvema kolegoma motoristoma, ki sta mi v tistem trenutku priskočila na pomoč. pero iz moto mirčija ter njegov prijatelj (za katerega pa ne vem kako mu je ime). HVALA!

kaj hočem povedati pa je, da vsem toplo priporočam, da NE odlašajo z menjavo gum, ko opazijo, da so le-te že načete oz. ne se obnašajo več, tako kot bi se morale. posledice sem izkusu na "boleč" način.

tako. sedaj pa po novo tableto naklofena in ležat. mejte se, pa pamet v glavo!

p.s.

prodajam poškodovan motor - honda cb 600 f (hornet), letnik 07. za več informacij in slike na moj PM

Objavljeno

Na koliko naj pumpam Dragon Supercorso Pro, spredaj SC1, zadaj SC2, vožnja po cesti, sem pa tja tudi bolj dinamična? Na motorju piše priporočilo 2.3 bar, je to OK?

Še to, glede Grobnika; je to res, da je treba tam v normalnem vremenu(recimo 20-25 C) izbrati medium trdoto gum, v vročem vremenu(proti 30 C) pa soft? Tako mi je bilo rečeno. Zdi se mi čudno, ampak to je rekel znanec, ki ima kar nekaj kilometrov tam. V čem je stvar?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Res je tako, tudi jaz slišal to že kar od enih par tapravih majstrov tam dol :) Zakaj točno, bo moral pa kdo drug razložit..

Objavljeno

v zadnjih dneh sem spraševal za mnenje o gumah in se na koncu popriporočilih, odločil za Dunlop qualifier II, ter že dogovoril priširniku za zamenjavo.

še prej sem si rekel, da se še zadnjič zapeljem na golico s starimigumami, ker potem bodo pa res za "pokoj". na žalost, me je pri zadnjem(tretjem) spustu, pri skoraj zadnjem ovinku, pustila na cedilu prednjaguma trance_14_devil2.gif.v blagem levem ovinku pri začetku "polaganja" (cca. 75km/h, po sredini voznega pasu, nikjer nobenega oljnega madeža ali "belih" oznak na cestišču) me je položilo na levibok - po boku drsel po cesti drsel cca. 10 m, nato v obcestni jaker inpotem na travo. sreča v nesreči, da na tistem delu ni odbojne ograje worship.gif! drugače mislim, da še nebi pisal tegale . . . .

glede na stanje motorja in kombinezona/čelade, moram priznati, da sem jo "odnesel" še kar dobro - brez zlomov, samo močan udarec v levo ramo in desno koleno ter manjše modrice po celotnem telesu. worship.gif

ob tem, bi se rad zahvalil dvema kolegoma motoristoma, ki sta mi v tistem trenutku priskočila na pomoč. pero iz moto mirčija ter njegov prijatelj (za katerega pa ne vem kako mu je ime). HVALA!

kaj hočem povedati pa je, da vsem toplo priporočam, da NE odlašajo z menjavo gum, ko opazijo, da so le-te že načete oz. ne se obnašajo več, tako kot bi se morale. posledice sem izkusu na "boleč" način.

tako. sedaj pa po novo tableto naklofena in ležat. mejte se, pa pamet v glavo!

p.s.

prodajam poškodovan motor - honda cb 600 f (hornet), letnik 07. za več informacij in slike na moj PM

Objavljeno

Kr nekaj nas je takšnih modelov,ki se tako igramo z obrabljenimi gumami,kar pa seveda ni prav.Večkrat se to konča slabo.Tudi sam sem včeraj malo izival usodo na Golici z slabimi gumami(na srečo se je izšlo) in nato parkiral do menjave.Treba je pamet v glavo pa dobre gume gor!!

  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Za pocesti SC napumpaj 2.3bar sprednja, 2.5bar zadnja, za na grobnik pa 2.1bar sprednja in 1.9bar zadnja, seveda ko so gume mrzle.

Objavljeno

Na koliko naj pumpam Dragon Supercorso Pro, spredaj SC1, zadaj SC2, vožnja po cesti, sem pa tja tudi bolj dinamična? Na motorju piše priporočilo 2.3 bar, je to OK?

Še to, glede Grobnika; je to res, da je treba tam v normalnem vremenu(recimo 20-25 C) izbrati medium trdoto gum, v vročem vremenu(proti 30 C) pa soft? Tako mi je bilo rečeno. Zdi se mi čudno, ampak to je rekel znanec, ki ima kar nekaj kilometrov tam. V čem je stvar?

Jest pumpam za po cesti Supercorso 2,4 spredaj in 2,4 zadaj in se je ta tlak skozi leta men dobr obnesel (tdote pa vedno SC2 spredi in zadi)

Dunlop D211 N TEC za grobnik

Asvalt (°C):

do 10 stopinj

6136 medium sprednja

7603 medium-hard zadnja

do 20 stopinj

6136 medium sprednja

7680 medium zadnja

do 40 stopinj

6136 medium sprednja

7704 medium-soft zadnja

nad 40 stopinj

6178 soft sprednja

7614 soft zadnja

kvalifikacijska

6178 soft sprednja

6681Q ali 7126Q zadnja

Tlak v pnevmatikah sprednja :

hladna 1.9 – 2.0 bar in topla cca 2.5 bar

Tlak v pnevmatikah zadaj :

hladna 1.0 – 1.2 bar in topla (80°C) 1.4 – 1.5 bar

To je tabela, ki jo uporabljajo in se je držijo vsi dirkači ( tut rekoreder Marko Jerman). Štirimestna številka pa je oznaka za zmes gume, ki je pa pr tem Dunlopu vsak let druga številka za drugo trdoto. In te oznake trdot k so napisane tukaj so za gume letnik 2009.

Objavljeno

Za pocesti SC napumpaj 2.3bar sprednja, 2.5bar zadnja, za na grobnik pa 2.1bar sprednja in 1.9bar zadnja, seveda ko so gume mrzle.

Verjetno je tlak odvisen tudi od tempa vožnje-za nekoga ki pelje 1.35,## je verjetno tlak drugačen od nekoga,ki pelje 1.55+.

Objavljeno

Hvala za odgovore.

RVT, hvala za preglednico, sem si jo spravil, če se slučajno kdaj spravim na Grobnik. Zakaj pa je to tako, da je v vročem treba mehkejšo zmes? Na drugih dirkališčih je ravno obratno kolikor vem, neka čudna specifika na Grobniku torej.

Kmečka pamet bi rekla, da se mehkejša zmes pregreje na grobem vročem asfaltu, kot je na Grobniku.

Pa še to. Koliko pa stane komplet D211 ntec?

Objavljeno

Pa še to. Koliko pa stane komplet D211 ntec?

Širnik jih ima za:

120/70-17=158EU

190/55-17=210EU

200/55-17=222EU

LP

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!