Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Jz vozim 120/55 spred in 190/55 zad, 55ko mam homologirano, pa tud če ne bi bla bi jo vozila, gre motor veliko lepše v ovinek kot na 50ki (tud na prejšnjih motorjih sem zmer vozila 55ko, tud na cbr 1000rr).

Najbrž 120/70 ali kvečjemu 120/60 ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdrav vsem:)

Probal sem že veliko gum(Metzeler,Pirelli,Dunlop,Bridgestone) in peljal kar nekaj motorjev,vedno 1000ccm. Do prejšnjega tedna sem bil prepričan da je zame najbolša guma Pirelli Supercorsa SC1/2, ampak sem ravnokar montiral Dunlop D211GP N-Tech in ne morem verjet kako so te gume dobre!!! Odlično se obnašajo kot vodljivos v ovinku-motor dobeseedno sam pade v ovinek. Oprijem je neverjeten in prvič lahko rečem da je Dunlop guma dobra tudi pri visoki hitrosti, kjer ni zaznat vibracij, katerih se spominjam iz prejšnjih GP-Racer recimo! Pohvale Dunlopu za to gumo!! Aja in strah da je ne bo moč segret na cesti je odveč-enkrat čez Črni Kal in je ne moreš primit z roko:))

Srečno vožnjo in obilo KM vsem!!

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Najbrž 120/70 ali kvečjemu 120/60 ;)

120/70 ja, lapsus sorči :blush:, to je pa tk, če mora človk miljavžnt stvari naenkrat delat ;)

Objavljeno

Kaksne so Bridgestone 016?

Zabim za Aprilio Tuono.

120/70-17 in 190/50-17

Kaksne so pa kaj cene?

Objavljeno

En nasvet oz. pomoc bi rabil...kolega isce za svojo Yamaho XT660R gume,ki bi bile nekaj vmesnega za po cesti in po terenu. Sam nisem tu dobro podkovan,zato prosim za kaksne predloge. Hvala.

Mitas e09 ali e07

Objavljeno

Kaksne so Bridgestone 016?

Zabim za Aprilio Tuono.

120/70-17 in 190/50-17

Kaksne so pa kaj cene?

vzem 190/55 zadnjo..katerokoli že..

se lepše pelje..

Objavljeno

hja bo treba naslednjič dobit zadnjo 190/55...drži da se veliko lahkotneje vozi skoz ovinke...evilgrin.gif

Objavljeno

Mitas e09 ali e07

Na dr-ju imam e07, pa niso ravno neke sigurne gume za po asfaltu. Po makadamu ali trdem terenu se pa še kar obnesejo.

Objavljeno

na ducatiju 750ss prejšni teden zmontiru dunlop roadsmart, za vikend naredu 1300km, zaenkrat zadovoljen(nisem ravno dirkač):doze::lol:

Objavljeno

Seos,

kako se tale roadsmartka obnese na kvaku zx6r 08 letniku, če želiš drsat s kolenom čez ovinke? A je tolko dobra? Všeč mi je, ker vidim da s tole gumo delate dost kilometrine, sam se rad tud kdaj pa kdaj na morje zapeljem za dan ali dva.

Hvala za vsako infor.

Objavljeno (popravljeno)

Roadsmart je sport touring guma in je taki vožnji namenjena.. Do kolena se tudi z ST gumami da prit, ampak ni pa to sport guma. Če nameravaš kolena drgnit, pa tudi če samo občasno, bi jaz lepo sprejel tiste par tisoč km manj na set gum, pa imel gume temu namenjene, ki bodo res nudile pravi grip za tako početje. Tistih 50-100€ na sezono, ki jih prišparaš z gumami, ki se manj obrabljajo je pomoje če potegneš črto, koliko te motor na splošno stane letno, zanemarljivih.

Skratka z ST se da do kolena, ampak športne gume so za to definitivno boljše. In kar se mene tiče, tu ni dileme, za kolenčkanje vsekakor športne.

Sploh pa, če se šele učiš kolenčkat, kakor vidim v eni drugi temi, v tem primeru je sploh važno, da imaš dobre in primerne gume..

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

A tako torej. Učim se še, upam da bo čohnilo (samo koleno) v kratkem. Katere gume pa priporočaš potem Jure? Pa hvala za odgovor :) Sedaj imam BT016 gor, in imam čuden občutek...naslednje bom vzel vsekakor ene od Dunlopa, sam ne vem katere...? Q2 al Q RR potem? Če roadsmart odpade...

Objavljeno

Q RR sem vozil in lahko iz prve roke povem, da so super gume. Qualifier II pa nisem probal, ampak jih pohvalijo. Pomoje z nobeno izmed teh dveh ne boš falil. Za jesenske dni, ko je malo hladneje in tudi kakšnega dežja zna bit več, bi bile mogoče skoraj bolj primerne Qualifier II, ki jih med drugim reklamirajo tudi kot super gumo za po mokrem. Kar avtomatsko pomeni tudi to, da se bolje obnaša tudi pri nižjih temperaturah.

Objavljeno

A tako torej. Učim se še, upam da bo čohnilo (samo koleno) Sedaj imam BT016 gor, in imam čuden občutek...naslednje bom vzel vsekakor ene od Dunlopa,

Kaj pa kaksen Metzeler M3 ali pa Michelin Pilot Power?

Objavljeno

Ne vem, nisem niti razmišljal...kako se kaj obneseta te gumi? Nekak sem dobil vtis, da je Dunlop zelo dobra guma, in da nimam kaj sfalit, če jo kupim. M3 ima kao več plasti? Michelin pa sploh ne poznam...

Objavljeno

M3 in Pilot Power naj bi ble nekako v istem razredu kot Qualifier II ali Q RR, mogoče je slednja malo bolj športna od M3..

Od naštetih so iz dveh zmesi različnih trdot Oualifier II, Qualifier RR in Pilot Power 2CT. Obstaja tudi še navadna Pilot Power (brez 2CT), ki je iz ene zmesi in se jo da še vedno kupit ponekod. M3 je samo iz ene zmesi. Poleg tega imaš v tem razredu še Continental Sport Attack (ena zmes), novo Pirelli Diablo Rosso (ta je menda iz dveh zmesi)in Bridgestone BT016, ki je pa iz treh zmesi različnih trdot.

Od ostalih omenjenih sem poleg Dunlopa vozil samo Michelin Pilot power navadno in Pirelli Diablo tastaro. Nobena ni slaba, ampak mi je npr Q RR boljša od obeh omenjenih.

Glede ostalih bo pa kdo drug kaj povedal. Pomoje falit ne moreš z nobeno gumo iz tega razreda.

Bi pa moj glas šel Dunlopu, če ne drugega, se hitreje in prej ogrejejo kot npr Michelin Pilot power in nekatere druge.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za super razlago. Dunlop q2 torej :D glede Q RR še imam eno vprašanje, kako se ta guma kaj hitro segreje? :)

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za super razlago. Dunlop q2 torej :D glede Q RR še imam eno vprašanje, kako se ta guma kaj hitro segreje? :)

Poleti je takoj pripravljena za akcijo.. Par ovinkov, pa gre že na koleno.. Če poznaš kačje ride, to zgleda tako, da v eno smer (cca 2.5 km ovinkov) ogrevaš, potem že lima.

Če je pa malo hladneje pa je pa fajn verjetno malo več ogrevanja, oziroma postopoma višaš tempo. Jaz imam v vsakem primeru navado prvih 5-10km peljat zmerno, da se segreje mašina, jaz, gume in je. To je najbolj ziher varianta.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Zakaj se ne bi dal z ST gumo kolenčkat, Jure? Oz. zakaj ni priporočljivo?:trance_33_sleep:

Objavljeno (popravljeno)

Nisem napisal, da se ne da, itak da se da..

Ampak za različne stile vožnje poznamo različne segmente gum. In za športni stil, ki vlkjučuje tudi drsanje kolen so pač optimalne športne gume, ki so bile v ta namen razvite. Torej več oprijema na račun krajše življenjske dome.

Kar seveda ne pomeni, da se s ST gumo ne da kolenčkat. Je pa pač dejstvo, da je oprijem in obnašanje pri ekstremnih nagibih pri SS gumah boljše kot pri ST, ker so za to narejene.

In kar se mene tiče imam raje na razpolago več oprijema, če se grem neko športno vožnjo, kot tudi samo 2% manj, na račun par kilometrov več, ki bi jih naredila manj športna guma. Nikoli ne veš kaj pride, lahko ti narediš napako, lahko te kaj preseneti in je treba močno zavirat v ovinku ali še povečat nagib, itd, itd. In lahko je ravno tistih nekaj % oprijema več tista razlika, ali bo šlo skozi ali ne.

Seveda je govora o cestnih športnih gumah in ne o nekih track day ali celo dirkalnih pnevmatikah, to je potem že druga skrajnost za po cesti.

Tako to jaz vidim, gume si pa itak kupi vsak sam in vsak sam zase najbolj ve, kaj mu je najbolj pomembno.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Ja vem, sam un zgori je pač reku da se še uči, pa da ga matra kilometrina pri Roadsmartkah, ne vem a res misliš da se pr začetnikih una 2% tako opazita, oz. da sta še bolj pomembna?

Ne vem no, men se zdi, da sta tista 2% pomembna glih za take, ki so skos na meji, ne pa za začetnike. Najbolj, da vsak pretehta pri sebi koliko mu pomeni, da z gumo dela velik kmjev, pa kolk na meji misli vozit, oz. lovit čase. Pomoje, če ne loviš glih časov, si lahka orenk kolenčkanje privoščiš brez kakršnega koli strahu.

Jst sm tut v dilemi namreč, po eni strani mi je zelo pomembno, da ne menjam gume na 4.000, po drugi strani pa si še nisem čisto "prišla gor" kje je zdej ta kompromis, med kilometrino, pa tem, da guma ornk drži. Ne vem, a bi kakšno "boljšo" gumo sploh izkoristla.

Ko ponucam tele Z6, ki so praktično neuničljive, mam z njimi narejenih skoraj 7.000 pa je guma kot nova :lol:, potem sem se odločla, da definitvno sprobam Dunlop Q, če ne drugega za to da bom za tretji par točno vedla, kje je ta kompromis :yes:

Objavljeno

Super, hvala za info :)

Lejcek kaj z Z6 kolenčkaš? Drži vredi na cesti drugače?

Objavljeno

Ma za na cesto je Z6 superca, jaz sem zeloooo zadovolna, res. Na Marofu nazadnje mi je z njimi lepo uspelo kolenčka pobrusit, brez kakršnih koli problemov, sam nisem šla pa na čas in da bi neki ful odpirala iz ovinka. Je pa preizkušena guma tudi za kolenčkanje v dvoje, tako, da guma prenese mariskaj in je kar tako je odneslo ne bo. Je pa res da ne vozim agresivno. Bom pa še eno oceno napisala jutri, ko grem na še en obisk Marofa.:kva2:

Objavljeno

Ja vem, sam un zgori je pač reku da se še uči, pa da ga matra kilometrina pri Roadsmartkah, ne vem a res misliš da se pr začetnikih una 2% tako opazita, oz. da sta še bolj pomembna?

Ne vem no, men se zdi, da sta tista 2% pomembna glih za take, ki so skos na meji, ne pa za začetnike. Najbolj, da vsak pretehta pri sebi koliko mu pomeni, da z gumo dela velik kmjev, pa kolk na meji misli vozit, oz. lovit čase. Pomoje, če ne loviš glih časov, si lahka orenk kolenčkanje privoščiš brez kakršnega koli strahu.

Jst sm tut v dilemi namreč, po eni strani mi je zelo pomembno, da ne menjam gume na 4.000, po drugi strani pa si še nisem čisto "prišla gor" kje je zdej ta kompromis, med kilometrino, pa tem, da guma ornk drži. Ne vem, a bi kakšno "boljšo" gumo sploh izkoristla.

Ko ponucam tele Z6, ki so praktično neuničljive, mam z njimi narejenih skoraj 7.000 pa je guma kot nova :lol:, potem sem se odločla, da definitvno sprobam Dunlop Q, če ne drugega za to da bom za tretji par točno vedla, kje je ta kompromis :yes:

Jaz bi ravno začetnikom priporočil, da se učijo kolenčkat z enmi dobrimi gumami, ki so za to narejene. Načinov vožnje je en kup, zato imamo tudi gum in segmentov gum kar nekaj, in zakaj ne bi zbral optimalne variante?

Dejstvo je, da tudi z SS gumami brez vsakršnega problema narediš 6k km ali več. In to ne pri penzjonerski vožnji, ampak pri dinamični z motorjem s 150KM :) Razen če pač uničuješ gumo z nažiganjem 1. in 2. prestave iz križišč, ali tiščanjem po AC. Jaz sem z Q RR, Pilot Power in Gp Racer delal po 6k km z zadjo. Pa je Gp racer res mehka guma, v bistvu je že track day guma.

Drugače pa tista 2% sta prispodoba. In se sploh ne gre za postavljanje hitrostnih rekordov ali časov. Razlika med ST gumo in SS gumo v oprijemu in mirnosti motorja pri odpiranju iz zavoja enostavno JE. In ravno začetnik lahko še nima natančno izdelanega filinga za odpiranje iz ovinkov, oziroma v ovinku mgooče cuka s plinom, oziroma zapre plin ali stisne zavoro, ipd.. In SS guma ziher odpusti več kot ST. Seveda je predpostavka, da so gume normalno ogrete in da je zunaj normalna temperatura.

Torej kdor misli vozit športno, naj ne škrtari in gleda na tistih par kilometrov več ali manj, ampak kupi temu primerno gumo, ki je bila za tak način vožnje razvita in narejena. Thats it.

Še enkrat, ne pravim, da so ST gume slabe, ali neprimerne za koleno. So pa SS boljše :)

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Objavljeno

Ne gre se za 1000kmjev več ali manj, ampak govorimo o 5.000kmjev več ali manj. Zakaj škrtarjenje, če pa so dobre ST gume dražje od opevanih Dunlopk?

Ne gre se ne za eno ne za drugo, ampak izključno za to, da je treba narest kompromis, in ti delaš kompromis sam na podlagi svojih izkušenj in vsem priporočaš gume, ki so tebi dober kompromis. Pozabljaš pa na to, da eni radi kdaj kolenčkajo na ovinkih, delajo pa tudi kilometrino po AC, kdaj jih ujame dež itd. Kje je tukaj kompromis? Ti rečeš Q RR, za vsakega, ki rad kdaj kolenčka. Ja, ja v tistih 10ih ovinkih mu bo res držalo par procentov bolje, ampak če ga ujame dež, najbolje, da sabo nosi šotor za prespat. Pa da potem gledaš na avtocesti števec non stop, da se ne bo guma preveč topila.

Rada bi samo povedala, da ni za vsakega, ki si zaželi kolenčkanja, QRR. In velikokrat povdariš, da bo ta gume držala 2% več v nagibu od ST gume, premalokrat pa poveš da ta dva procenta, ki jih ma v nagibu v plus, ima v dežju pa na avtocesti - .

Pri vsaki, ampak res vsaki gumi, so + in -, zaenkrat popolne gume še niso naredili.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!