jocman Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 razloži to, in prosim povej kdaj sem kaj takega rekel, sicer se lepo opraviči ali pa ti bom tista ušesa na čeladi navil:evilgrin: razloži to, in prosim povej kdaj sem kaj takega rekel, sicer se lepo opraviči ali pa ti bom tista ušesa na čeladi navil A ZDEJ STE PA ŽE TRIJE V PESKOVNIKU...... kako luštno...a bote zgradil popolno gumo......raje se pomirite in se popravite oz izbolšajte...eni ne kritizirajte preveč, drugi pa dajte konkretne info..pa bomo vsi v miru...lep pozdrav Nagaya 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jocman Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 Ker sem vozil ST in SS gume lahko rečem, da ST gume nikol več, v kolikor se kdo hoče preko ovinkov malo bolj peljat. Saj ne, da ne gre z ST, ampak v glavi ti pa dela, bo al ne bo, bo al ne bo. TOČNO TAKO... Nagaya 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jocman Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 Enkrat te gume zajebejo in krepko preplačaš vso preteklo kilometrino(predvidevajoč, da ostaneš cel) ...kolenčkat se da z Z6, Roadsmart, BT021..ampak so SS za to boljše.....stvar osebne preference in velikokrat psihe men SS guma way bolj sede(vožnja, padanje v ovinek, feeling pri res globokih nagibih)....če hočeš zadostiti življenski minimum je torej ST čist ok...s tem, da rabiš veliko samokontrole, ker si s kolenom(pa da ne visiš ko čigumi z motorja) na asfaltu veliko bližje kritični točki kot na SS...torej margin za napako je dost manjši(brez, da ti kak stric uleti iz stranske ulice).... Tudi ni odvisno kateri motor voziš, ampak kako ga voziš...če nekdo špara SS 1000-ko mu je ST lahko preko glave, spet nekdo drug pa s kakim 600 ccm nakedom na meji fizike Še osebne izkušnje za primerjavo segmentov(Hornetka zadnji 600 ccm ko ga mel, Falcota mam pa zdaj) -BT021+hornet=ok, Z6+hornet=ok, Qualifier+Hornet=boljš->z Qualifierjem naredu cca 1500 km manj, Pilot power+Hornet=poezija->kilometrina ko ST.... -Z6+Aprilia Falco=jajc(preveč odnašal zadnji konc v ovinku), Qualifier+Falco=boljš, Continetal Sport+Falco= dobr, Q RR+Falco= dobr, PP race medium+Falco= sehr gut, Pirelli Dragon MTR+Falco= sehr gut, Metzeler Racetec K2+Falco=poezija Dež tud ni bil problem z SS gumam. Letos me je z Conti Sport pri Ptuju ujela nevihta, da je gate trgal(avti so se ob cesti ustavljali). Deževal ko iz škafa+veter pihal, da me je po pol metra prestavljal in še vseen se dalo pelat. Na norca, ki bo pa po cesti teru po mokrem do kolena pa itaq čaka naravna selekcija(mogoče že v naslednjem ovinku Oba motorja vožena konkretno(nardim med 3500-4500 km na Falcotu). Če so pri 600 ccm nakedu ST gume še ble za neki, se na 1000 ccm niso obnesle(vsaj za moj način vožnje ne). In to je glavna razlika. Vsak zase najbolj ve kako vozi in temu primerno, naj si kupi gume. Torej če se voziš po kolenih, začni prej ali slej razmišljat o SS gumah, ker ljudje mamo grdo navado, da vsakič znova iščemo meje(in kot rečeno si jim z ST dosti bližje). In če je denar(kilometrina) takšno merilo pri kupovanju gum, potem sta sam dve možnosti: 1. kupil si si prevelik/premočn motor 2. izbral si napačni ¨hobi˝ ODLIČNO...to je zame primer konkretnih info..le tak naprej kuntakinte in Nagaya 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jocman Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 Q RR so kar se mene tiče boljše od navadnih PP. Oboje so naredile približno isto kilometrino, grip je pri obojih dober, se pa Q RR veliko prej segrejejo, oziroma začnejo dajat ziher filing. Pri pilot power ob hladnejših dneh nisem imel najboljšega občutka, v vsakem primeru so pa rabile več, da so se ogrele. Zanimivo, jaz sem imel v hladnejših dneh ( 18-24 stopinj celzija ) s PP dobro izkušnjo (VTR1000F)...v hladnih pod 18 se itak nisem rad vozil je pa takrat občutek slabši ker je rado drselo...v vročih dneh in dober asfalt ne gladek pa je prav tako dobr držala, čeprav se mi zdi da je bila meja kar opazna...v dežju pa so zame bile boljše od BT016, D208RR, D207RR (cbr900RR)...ISTE IZKUŠNJE V DEŽJU SEM IMEL Z PREJŠNJIMI mICHELIN GUMAMI ( cbr900rr in menda TX11,12 če se ne motim )...glede zalivk so mi bile PP tudi boljše od BT016 ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 Pa tudi po testih so PP na 1.mestu glede vožnje po mokrem, ampak ok, testiso za mene relativna stvar. Drugače pa......jebeš to prepucavanje.....treba sprobat gume različnih proizvajalcev, da vidiš kaj ti najbolj leži/paše. Trenutno sem aboniran pri Michelinu, saj mi cenovno in po filingu najbolj pašejo (posebaj po mokrem), tako kot sem bil pred leti dolgoooo na Dunlopu. Vmes sprobal Metzeler, Conti, Bridgeston......kdo ve kaj bo v prihodnje...mogoče Sava . Je pa res, da so vse v SS segmentu, čeprav bi tudi ST šel čez. Samo dokler z tako gumo delam tam do 8k do meje legalnosti in nimam težav z pregrevanji, zdrsovanjem inp.....ostanem na SS segmentu. Kar se pa tiče vožnje v hladnejših dneh in obnašanje gume takrat.....Včasih je potrebno voziti tudi z "glavo" in ne samo z "zapestjem" PS.: Koliko kdo naredi kmjev z kako gumo NI merilo kvalitete gume. Oz je skoraj nepomemben podatek, saj so stili vožnje različni! Ta podatek ti je lahko samo v oporo, če ti ga pove znanec, čigar stil vožnje poznaš. malakai 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lejcek Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 No no lejcek, malo grdo si napadla Jureta...dal mi je samo svoj nasvet oz mnenje, s katerim mi je želel pomagat, in mi tudi je. Argumentiral je dovolj. Se mi zdi da si težka zagovornica ST gum verjetno bom enkrat tud ST probal, no, odvisno kak se bo Q2 obnesla me pa res zanima, kakšna je razlika v prevoženih km, med gumami, no, bomo vidli Ne sploh ne, moj namen ni bil zagovarjat ST gume,vse skupaj niti ni blo mišljeno kot napad, pa saj Jure to ve. Šlo se je bolj za to da sem malo bolj ostro podala neke smernice oz. dileme, ki so me pestile in so jih fantje sedaj lepo razjasnili. Gody, sem glih danes rekla, da morm vaju mal povprašat glede tega...no pa mam odgovor Danči, hvala za bremze, super si zrihtal! Pa moram vam povedat, da je tisto " in potem se sprašuješ a bo šlo al ne bo, a bo guma zdržala ali ne bo..", nalezljivo! Prvih 10krogov danes sem bla tako presrana, vsake 2 kroga sem dol hodila gume tipat in ugotavljat a so ogrete al ne, a bojo držale al ne. Sem se dokaj hitro spravla v red pa nehala tolk razmišljat, kaj pa če in ali bo zdržal al ne in začela uživat. Je zdržalo brez problema! Miska22, biker77, Nagaya in 3 others 2 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 da se malo vmešam... prvo razjasnite zakaj imate motor.. če ga uporabljaš za transportno sredstvo od točke a do točke b bo vsaka st guma dobra ker je tak z lahkoto tud ne pregreješ če se pelješ npr od Mb do Lj. če pa imaš motor za užitek v vožnji, ga rad nažgeš čez ovinke pa četudi samo občasno pa si enostavno moraš privoščit ss gumo.. primer - zvozim golico gor in dol in je guma tak vroča da jo komaj držiš - kak bi zgledala st guma pri taki obremenitvi ali še boljše vprašanje - kak bi zgledal jaz in moj motor v jarku? pa četudi nažigaš samo 5% kilometrine je to tistih 5% možnosti da se nekaj zgodi.. da pa jaz nebom užival v vožnji zato ker hočem z gumo naredit 2,3,5 k km več in imel skozi v ovinku cmok v grlu če bom zvozil... ne hvala. še najbolš pa je, če človek pride sam in zdrav do takega spoznanja. ja, če si veliko na golici, je ni čez ss. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
siks Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 Sam sem na FZ6-S zvozil skoraj vse gume takrat na trgu. Pa se moram načeloma z Juretom kar strinjati. Saj so ST gume OK (Z6 in RoadSmart tudi zdaj na kravi vozim) ampak za tako bolj dinamično vožnjo, kot jo vidva zganjata so boljše sport gume (posebej na tvojem motorju, ki ni tako zelo težek). Na Fazerci sem sam delal več kilometrov s sport gumami, ker sem bil ravno na tisti meji, da sem ST stalno pregreval. (OK razlika je bila ene 1-2k km na gumo pri vsega skupaj 5-6k). Dokler spraviš 7k km/gumo pa še izgleda kot nova, je pa verjetno res vseeno za katero se odločiš. BTW: Privat sem tak glasoval za RoadSmartke na tvoji mašinci se tut js popolnoma strinjam. st se pri bolj dinamični vožnji poleti preveč segrevajo, v hladnem so pa občutno manj stabilne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sesir Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 @Jure vsaj men in "vsem" prijateljem so diablo-sploh prednja veliko boljše od Q,QRR,PP... Se pa strinjam,da so SS dume to kar "mopi" rabi PP se obnese na ala XX,zx12... Dejstvo je,da se gre tudi z roadsmart peljat do roba in "drži".Pri konkretni vožnji na gsxr1000 K3 pa je zadnja "štemplala".Na bmw f800r je bila za cesto čisto ok! Bolj je razlika kako motor "pade" v ovinek,kako se obnaša na "betumen-u",kolk predja širi izhod iz ovinka... Zame je Pirelli zakon!Tako diablo,kot SC!Glih zaradi teh razlik!D211 pa nisem sprobal! Jaz bi rekel tako.Vsak,ki si kupi mopi naj prvo vozi tisto gumo,ki je gor!Potem kupi SS gume in naj gre potem "nazaj" na ST gumo in bo sam najboljše videl-opazil razliko in se na podlagi tega odločil....! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno September 11, 2009 Deli Objavljeno September 11, 2009 S tem da, če motor širi krivuljo ali kaže kake druge "simptome", so lahko od slabo nastavljenega vzmetenja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Žorž Objavljeno September 12, 2009 Deli Objavljeno September 12, 2009 Pa moram vam povedat, da je tisto " in potem se sprašuješ a bo šlo al ne bo, a bo guma zdržala ali ne bo..", nalezljivo! Prvih 10krogov danes sem bla tako presrana, vsake 2 kroga sem dol hodila gume tipat in ugotavljat a so ogrete al ne, a bojo držale al ne. Sem se dokaj hitro spravla v red pa nehala tolk razmišljat, kaj pa če in ali bo zdržal al ne in začela uživat. Je zdržalo brez problema! ko enkrat dobiš zaupanje v gume se šele začne uživanje ja .) . in prav zato se pri gumah ne špara! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dukemb Objavljeno September 12, 2009 Deli Objavljeno September 12, 2009 Si dal standard dimenzije ali 190/55-17? Standardne dimenzije sem dal gor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno September 13, 2009 Deli Objavljeno September 13, 2009 jez mam spredaj navadn qualifier, in morm rečt, de mi ne vrača nekega super filinga. ampak to je blo na motorju, čist novo novcato, in bom zvozu, kupil je nebom. Zadaj sem dal roadsmart, ki me je učeraj spet pozitivno presenetila. Gor sem jo dal, ker piše, da dolgo živi in dobro drži. kot kaže je to res! naredu sm 5000 km in je še zelo zdarva, drži pa (zame) super. edino kar mi ni všeč je, da ni potrebn noben extremen nagib, da se peleš do roba. Zdi se mi, da bo naslednji komplet Qualifier2, in pol, spet roadsmart. tak filing imam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a79 Objavljeno September 13, 2009 Deli Objavljeno September 13, 2009 jez mam spredaj navadn qualifier, in morm rečt, de mi ne vrača nekega super filinga. ampak to je blo na motorju, čist novo novcato, in bom zvozu, kupil je nebom. Zadaj sem dal roadsmart, ki me je učeraj spet pozitivno presenetila. Gor sem jo dal, ker piše, da dolgo živi in dobro drži. kot kaže je to res! naredu sm 5000 km in je še zelo zdarva, drži pa (zame) super. edino kar mi ni všeč je, da ni potrebn noben extremen nagib, da se peleš do roba. Zdi se mi, da bo naslednji komplet Qualifier2, in pol, spet roadsmart. tak filing imam Kva si zdej to povedal? To je skrivnost za nas, uporabnike roadsmarta, d pol zgledamo racerji... Men sicer ze drugi komplet odlicno sluz in bo spet tam okol 9k zdrzal..Trenutno sm na 7500 nekje. halls 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno September 13, 2009 Deli Objavljeno September 13, 2009 Kva si zdej to povedal? To je skrivnost za nas, uporabnike roadsmarta, d pol zgledamo racerji... Men sicer ze drugi komplet odlicno sluz in bo spet tam okol 9k zdrzal..Trenutno sm na 7500 nekje. PERDONA ME PORFAVOR!!! nism vedu de je skrivnost :unsure: 9 tisoč? to je pa ful. en par na sezono, pa še mal ostanbe. . . na čemu jo maš namontirano? Moja se kotali na VTR, za gume, kao požrešn dvovaljnik. ma men se ne zdi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a79 Objavljeno September 13, 2009 Deli Objavljeno September 13, 2009 PERDONA ME PORFAVOR!!! nism vedu de je skrivnost 9 tisoč? to je pa ful. en par na sezono, pa še mal ostanbe. . . na čemu jo maš namontirano? Moja se kotali na VTR, za gume, kao požrešn dvovaljnik. ma men se ne zdi. Vozm jih na hornet 600.. 9k km ja, sam baje ful cudn vozm in je se bl cudna obraba pol.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LRR Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Kaj pravite na injekcije v gumi? Včeraj mi je zadnja spustila pa mi ni da bi letos menjal gume ker bi ta lahko zdržala še par sto km, toliko kot jih mislim letos še narediti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Vozil z inekcijo v gumi že ene 3x, tudi do 3k kmjev. B.P. Je pa bila zmeraj vstavljeni na sredini gume in ne na robovih. Odločitev posameznika. Če gre za par sto kmjev je itak guma že na robu legalnosti in bi jo zamenjal raje z novo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Zamenjaj gumo. Brez veze vulkanizerji že ne govorio, da tega ne bodo naredili. V kolikor vulkanizerja bolj skrbi zate, kot pa tebe, se je treba vprašat kaj tle ne štima. ImenitnaPriložnost, danci1973 in Frips 2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Prix Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Kaj pravite na injekcije v gumi? Včeraj mi je zadnja spustila pa mi ni da bi letos menjal gume ker bi ta lahko zdržala še par sto km, toliko kot jih mislim letos še narediti. Ni panike,če je"kvalitetna injekcija"....jaz sem imel podoben primer z novo zadnjo gumo,sem jo piknil nek...in injekcijo nabil.....in po tem sem naredil 3500km in en Marof in Grobnik vmes dal...tako,da ni panike...zvozi....in po pameti....,je pa res, da ko voziš jo imaš skoz na umu....kaj pa če?.... Pač povem ti svojo izkušnjo....ti pa najbolje veš.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LRR Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Injekcijo smo itak dali že notri. Za letos mi je škoda denarja za še en komplet gum, ker je sezone že skoraj konec. Teh 3x ko se bom šel še zapeljati upam da bo injekcija zdržala, bom pa preden se bom šel peljati preveril tlak v gumi. Guma je pa to zadnja in lepo na sredini je luknja. Bikez@ jaz ne poznam vulkanizerja da ti nebi hotel vgraditi injekcije če si jo pripravljen plačati. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Hola, nisem mel namena še kej pisat v tale topic, k se skoz samo ponavljamo, ena in ista vprašanja, eni in isti odgovori ampak malo nazaj se je spet razplamtela debata "ST vs SS" gume, pa nihče ni omenil IMHO dost pomembne zadeve, oblike gume!! ST gume so narejene da je čimveč gume na tleh pri vožnji naravnost, za stabilnost in manjšo obrabo gume; SS gume pa so nasprotno bolj "špičaste", da zagotavljajo kar največjo fleho gume v nagibu in hkrati lahkotnost pri vstopu v ovinek in pri menjavanju smeri oz nagiba (npr pri zaporednih ovinkih) in zato dovoljujejo večje obremenitve (hitrosti) in večje nagibe v ovinku, temu pa še dodatno pomagajo mehkejše mešanice in "višji boki" SS gume, zato so že a priori veliko bolj primerne za kolenčkanje (oz nasploh za ovinkarjenje!) tko da to so tiste glavne razlike med ST in SS gumami, ne samo mešanice; prilagam eno ilustracijo za lažje razumevanje (iz nekaj let starega Motorrada) nasploh se mi pa zdi čist zgrešeno razpravljat o tem "kaj se da in kaj ne" - da se marsikaj, kolk je kaj pametno je pa druga zgodba!! npr kolenčkat se da (na dobrem asfaltu in znanih ovinkih) s katerokoli gumo, kdor zna!! s "slabo" ST gumo bo šel pač malo bolj na izi in tudi manj nagnil motor, bolj zlezel dol, in bo vse OK - ali pa bo enako drzno nabil gas in hrabro nagnil kot s SS gumo in (zelo verjetno) zagledal maline čist od blizu... priporočam: mejte se radi - privoščite si dobre gume, da se boste vozili z guštom, ne v strahu al bo šlo skoz al ne... in privoščite si vsaj 2x letno obisk Marofa, kjer se boste ogromno naučili o sebi, svojem motorju in gumah a79, AJ, dotem in 9 others 10 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Hola, nisem mel namena še kej pisat v tale topic, k se skoz samo ponavljamo, ena in ista vprašanja, eni in isti odgovori ampak malo nazaj se je spet razplamtela debata "ST vs SS" gume, pa nihče ni omenil IMHO dost pomembne zadeve, oblike gume!! ST gume so narejene da je čimveč gume na tleh pri vožnji naravnost, za stabilnost in manjšo obrabo gume; SS gume pa so nasprotno bolj "špičaste", da zagotavljajo kar največjo fleho gume v nagibu in hkrati lahkotnost pri vstopu v ovinek in pri menjavanju smeri oz nagiba (npr pri zaporednih ovinkih) in zato dovoljujejo večje obremenitve (hitrosti) in večje nagibe v ovinku, temu pa še dodatno pomagajo mehkejše mešanice in "višji boki" SS gume, zato so že a priori veliko bolj primerne za kolenčkanje (oz nasploh za ovinkarjenje!) tko da to so tiste glavne razlike med ST in SS gumami, ne samo mešanice; prilagam eno ilustracijo za lažje razumevanje (iz nekaj let starega Motorrada) nasploh se mi pa zdi čist zgrešeno razpravljat o tem "kaj se da in kaj ne" - da se marsikaj, kolk je kaj pametno je pa druga zgodba!! npr kolenčkat se da (na dobrem asfaltu in znanih ovinkih) s katerokoli gumo, kdor zna!! s "slabo" ST gumo bo šel pač malo bolj na izi in tudi manj nagnil motor, bolj zlezel dol, in bo vse OK - ali pa bo enako drzno nabil gas in hrabro nagnil kot s SS gumo in (zelo verjetno) zagledal maline čist od blizu... priporočam: mejte se radi - privoščite si dobre gume, da se boste vozili z guštom, ne v strahu al bo šlo skoz al ne... in privoščite si vsaj 2x letno obisk Marofa, kjer se boste ogromno naučili o sebi, svojem motorju in gumah jez sm to omenu, odkadar mam ST gumo gor vsaj 4krat je pa res, da folk ni pozorn na to. zdej si ti dal slikco, morde bo bol zaleglo. Zdi pa se mi, da se v gumah pogosto išče izgovore za grobe napake ki jih je naredu pilot, in da skor 90% motoristov po cesti ne porabi polnega nagiba ST gume. kar je po svoje edino prav. Prav tako je prav, da si človek kupi tisto čemur najbolj zaupa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Bikez@ jaz ne poznam vulkanizerja da ti nebi hotel vgraditi injekcije če si jo pripravljen plačati. Jaz ga pa poznam in to ne samo enega. Oba sta vozila motor in nista šefa, da bi navijala za nove gume. Sicer pa, vse je odvisno koliko se imaš rad. Jaz vem, da tega na motorju ne bi naredil, na avtu pa. ImenitnaPriložnost in SharpNinja 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tomazinjo Objavljeno September 14, 2009 Deli Objavljeno September 14, 2009 Hola, nisem mel namena še kej pisat v tale topic, k se skoz samo ponavljamo, ena in ista vprašanja, eni in isti odgovori ampak malo nazaj se je spet razplamtela debata "ST vs SS" gume, pa nihče ni omenil IMHO dost pomembne zadeve, oblike gume!! ST gume so narejene da je čimveč gume na tleh pri vožnji naravnost, za stabilnost in manjšo obrabo gume; SS gume pa so nasprotno bolj "špičaste", da zagotavljajo kar največjo fleho gume v nagibu in hkrati lahkotnost pri vstopu v ovinek in pri menjavanju smeri oz nagiba (npr pri zaporednih ovinkih) in zato dovoljujejo večje obremenitve (hitrosti) in večje nagibe v ovinku, temu pa še dodatno pomagajo mehkejše mešanice in "višji boki" SS gume, zato so že a priori veliko bolj primerne za kolenčkanje (oz nasploh za ovinkarjenje!) tko da to so tiste glavne razlike med ST in SS gumami, ne samo mešanice; prilagam eno ilustracijo za lažje razumevanje (iz nekaj let starega Motorrada) nasploh se mi pa zdi čist zgrešeno razpravljat o tem "kaj se da in kaj ne" - da se marsikaj, kolk je kaj pametno je pa druga zgodba!! npr kolenčkat se da (na dobrem asfaltu in znanih ovinkih) s katerokoli gumo, kdor zna!! s "slabo" ST gumo bo šel pač malo bolj na izi in tudi manj nagnil motor, bolj zlezel dol, in bo vse OK - ali pa bo enako drzno nabil gas in hrabro nagnil kot s SS gumo in (zelo verjetno) zagledal maline čist od blizu... priporočam: mejte se radi - privoščite si dobre gume, da se boste vozili z guštom, ne v strahu al bo šlo skoz al ne... in privoščite si vsaj 2x letno obisk Marofa, kjer se boste ogromno naučili o sebi, svojem motorju in gumah Amen!:lol: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se