Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Mene pa zanima, ali se da kje kupit oziroma ali sploh obstaja kakšen indikator, ki bi ga imel na armaturni plošči, da bi videl temperaturo pnevmatike. S tem bi takoj vedel, ali so gume dovolj ogrete za ovinke ali jih je treba še malo ogreti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem še videl nikjer.. da pa bi sam naredil.. kakšen wifi oddajnik s termistorjem, ki bi ga pred montažo gume "zasadil" v gumo od znotraj?

Ne vem, kaj drugega mi ne pade na pamet.

Je pa zanimiva ideja tole s prikazom temperature pnevmatike. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, ali se da kje kupit oziroma ali sploh obstaja kakšen indikator, ki bi ga imel na armaturni plošči, da bi videl temperaturo pnevmatike. S tem bi takoj vedel, ali so gume dovolj ogrete za ovinke ali jih je treba še malo ogreti.

nisem še videl nikjer.. da pa bi sam naredil.. kakšen wifi oddajnik s termistorjem, ki bi ga pred montažo gume "zasadil" v gumo od znotraj?

Ne vem, kaj drugega mi ne pade na pamet.

Je pa zanimiva ideja tole s prikazom temperature pnevmatike. smile.gif

Vse že obstaja

http://www.polo-moto...tdetails.0.html

Tole je od Polota, ima pa tudi Lojz se mi zdi, pa nisem našel zdajle

60120900000.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster maus,

obstaja, npr tale (tale je sicer za avto ampak pricip je isti); problem zna bit kam namestit senzorje za vsako gumo (za levo stran, desno stran in sredino gume) da bo indikator mej kaj pokazat; tud cena ni prav mejhna

okoli 10x cenejši so ročni merilniki, ampak moraš ustavit in ročno "potipat" vsako stran gume posebej... je pa vsaj wireless, da si ne boš rokc umazal, hehe

IMHO se boš moral še naprej zanašat na svoj feeling, stari ;) premisli, še mal poguglaj, pa dober nakup in srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgleda, da bom moral še vedno po starem preverjati ogrevanost gum in sicer tako, da jo med vožnjo z golo roko potipaš :P

no ja... zdj pa res... to pa res ne bi bilo napačno, še posebno ko je mal bolj hladno ... sicer pa jaz itak počas vozim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgleda, da bom moral še vedno po starem preverjati ogrevanost gum in sicer tako, da jo med vožnjo z golo roko potipaš :P

no ja... zdj pa res... to pa res ne bi bilo napačno, še posebno ko je mal bolj hladno ... sicer pa jaz itak počas vozim :)

ja a zgornji link od bmwslo ti pa ni bil usec? To je to, bols ze ne more bit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čas je za nakup novih gum.

Motor je SS tisočak, vožnja bo dinamična-cestna, mogoče se drugo sezono opogumim tudi za kak Marof...

Kolebam pa med naslednjimi gumami:

-Pirelli Dragon Supercorsa Pro,

-Pirelli Diablo Corsa III,

-Dunlop Qualifier RR,

-Michelin Pilot Power 2CT.

Prosim za argumente pro et contra, najraje iz prve roke, nabijači se prosim vzdržite.

Vsekakor pa sem odprt za (z argumenti in izkušnjami podprte) predloge.

Vnaprej hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za argumente pro et contra, najraje iz prve roke, nabijači se prosim vzdržite.

Ne bodi len pa najprej pri sebi razčisti kaj bi rad od gume, uporabi isklanik, je bilo tisoč milijonkrat predebatirano, preberi kakšen test, pol pa postavi konkretno vprašanje v ustrezni temi.

Tako ali tako bo vsak svoje hvalil, in če je nekomu všeč, ni rečeno da bo tudi tebi.

No, jaz bi vzel Q RR. Zakaj? Zato. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz bi vzel Q RR. Zakaj? Zato. ;)

Jz pa Pirelli Diablo Corsa III Zakaj? Zato,ker sem malo manj "škrt"kot ti,še vseeno pa "prevelik" za Pirelli Supercorsa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bodi len pa najprej pri sebi razčisti kaj bi rad od gume, uporabi isklanik, je bilo tisoč milijonkrat predebatirano, preberi kakšen test, pol pa postavi konkretno vprašanje v ustrezni temi.

Tako ali tako bo vsak svoje hvalil, in če je nekomu všeč, ni rečeno da bo tudi tebi.

No, jaz bi vzel Q RR. Zakaj? Zato. ;)

Se nisi mogel upreti, a? Ne čudim se, da imaš preko 7k objav. Get a life.

1. Kaj bi rad od gume pri SS tisočaku za cestno rabo je verjetno jasno. Grip (zadovoljiv tudi na hladni, mokri podlagi), pa da se ne obrabijo že po treh ovinkih.

2. Iskalnik je beden, teme niso tagane in posledično vrže ven same irelavantne nabijaške objave/teme. Major crap. Tudi zaradi tebe in tebi podobnih nabijačev.

3. Gume so nove zunaj vsakih par let, tudi pod identičnimi ali podobnimi imeni.

4. Tale tema ima preko 400 strani, od tega jih je 350 neuporabnih, bodi resen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nisi mogel upreti, a? Ne čudim se, da imaš preko 7k objav. Get a life.

1. Kaj bi rad od gume pri SS tisočaku za cestno rabo je verjetno jasno. Grip (zadovoljiv tudi na hladni, mokri podlagi), pa da se ne obrabijo že po treh ovinkih.

2. Iskalnik je beden, teme niso tagane in posledično vrže ven same irelavantne nabijaške objave/teme. Major crap. Tudi zaradi tebe in tebi podobnih nabijačev.

3. Gume so nove zunaj vsakih par let, tudi pod identičnimi ali podobnimi imeni.

4. Tale tema ima preko 400 strani, od tega jih je 350 neuporabnih, bodi resen...

Preveč je mnenj, zato se je pa tezko odlocit.

Drugace je bilo govora o dobrih SS-grip gumah par strani nazaj. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nisi mogel upreti, a? Ne čudim se, da imaš preko 7k objav. Get a life.

1. Kaj bi rad od gume pri SS tisočaku za cestno rabo je verjetno jasno. Grip (zadovoljiv tudi na hladni, mokri podlagi), pa da se ne obrabijo že po treh ovinkih.

2. Iskalnik je beden, teme niso tagane in posledično vrže ven same irelavantne nabijaške objave/teme. Major crap. Tudi zaradi tebe in tebi podobnih nabijačev.

3. Gume so nove zunaj vsakih par let, tudi pod identičnimi ali podobnimi imeni.

4. Tale tema ima preko 400 strani, od tega jih je 350 neuporabnih, bodi resen...

Kdo pa te Chris Pfeiffer je?? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster bass,

vedno težko svetovat ker mamo tko različne želje in stile vožnje; IMHO najbolje da sam sprobaš vse potencialno zanimive modele :) itak moraš menjat gume skoraj vsak mesec, al ja :unsure:

moje izkušnje: prva izbira bi bila zagotovo Corsa III, IMHO idealna kombinacija cestne in track day gume, saj se hitro segreje, lepo (in dolgo!) pelje, drži ko pes ježa; naredil dobrih 6000 km po cesti, malo manj če je bil vmes še Marof in/ali Pannoniaring

če recesija zahteva da šparaš z €€ ti predlagam Q RR, tud fajn guma, morda malce večja obraba od Corse III, bolj "živčna" - špičasta in bolj "pade" v ovinek, a dokaj lepo pobira/duši luknje, dober grip, hitro se segreje

če boš tist "en obisk Marofa" spremenil v več obiskov (in €€ niso problem) ti v razmislek predlagam še BT003 (spredaj Type 3, zadaj Type 2), se tudi dokaj hitro segreje, so dokaj špičaste - naredijo motorček zlo vodljiv, držijo nenormalno dobro, a jih pobere kakih 1000 km prej - ne ker so bolj obrabljajo ampak ker majo manj profila že na začetku

ne glede za katere se boš odločil pa ti priporočam zadnjo gumo preseka 55, tud če maš v originalu 50, je veliko bolj zabavno skozi ovinke... pa srečno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@suzuki, hvala za korekten odgovor, tudi meni osebno se zdijo corse III še najprimernejše.

Kje v Ljubljani/okolici se ugodno dobi pirelli pa da tudi zmontirajo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja a zgornji link od bmwslo ti pa ni bil usec? To je to, bols ze ne more bit.

mi je bil všeč... vendar ga ne bom nabavil (zaenkrat) ... mogoče pa pri naslednjem mopedku :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz pa Pirelli Diablo Corsa III Zakaj? Zato,ker sem malo manj "škrt"kot ti,še vseeno pa "prevelik" za Pirelli Supercorsa

Škrt mogoče, ampak je pa dejstvo da so QRR več kot dovolj dobre za moj stil vožnje in potem mi nekako ni smiselno kupovati dražje/boljše gume če ne rabim.

Se nisi mogel upreti, a? Ne čudim se, da imaš preko 7k objav. Get a life.

Am, v 7,5 letih aktivnosti na ms-ju mi pa ja pripada kakšna objava. Za nabijače se boš moral pa kam drugam obrnit.

Ne samo da si len, še izgovore iščeš. B)

No, lahko da se motim, za kar vedno obstaja možnost, in me lahko mirne duše popraviš. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster bass,

ni blema :D verjetno bodo najugodnejše v Radljah, pri Primožu; resda ni prav blizu LJ, bodo pa 110% zihr ulaufane ko boš prišel domov ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So Qrr tud slabe za na marof, da jih hitro pobira kot gpracer? Sicer sm jih mel gor, sm bil 2x na marofu, sm sm vozu 1:20+ tak da pobirat tud fajn pobirat jih ni moglo :), kaj bo pa pr nižjih cajtih, tm okol 15 če kdaj pridm :) al se bojo že pregrevale?

Popravljeno . Popravil Spider™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster bass,

ni blema :D verjetno bodo najugodnejše v Radljah, pri Primožu; resda ni prav blizu LJ, bodo pa 110% zihr ulaufane ko boš prišel domov ;)

Mah, predaleč, da bi po šihtu zrihtal. Grem jutri po dunlopke Q2, upam da bodo boljše kot navadne Q... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem po 7703 prevoženih kmjih zamenjala QRR za malo bolj jesensko zimsko obutev. Moja prva SS guma, in moram priznat da sem bila zelo zadovoljna. Hitro se ogreje, lepo pade v ovinek, stabilno drži, lažje kot Q gre iz enega ovinka v drugega. Odlično se je obnesla na zalivkah (drset je začelo spredaj šele, ko je šla guma čez mejo legalnosti), v dežju sem bolj previdna, tako da bolj težko dam eno realno mnenje za dežne razmere. Edini blag in kontroliran zdrs je bil pri grobem (za)šaltanju v prvo pred ovinkom, pa sem pričakovala, da bo bolj sunkovito pomedlo zadaj. Drži kot se šika. Na začetku je prva zgledala, da ne bo dočakala niti 3000, ko sem se odvadila bremzanja v ovinek, je guma postala nelegalna na levi pri 5500 km, na desni pri tisočaku več, pa še sedaj še ni čisto čisto balin. Na sredini še prece profila, a je guma manj špičasta kot pri Q. Zadnje kljub intenzivnem trudu zadnjih 2000km, nažiganju avtoceste pri 150+, pomočjo človeške uteži na zadnjem sedežu, odpiranju iz ovinkov, nisem uspela spravit na indikatorje. Zelo malo manjka na levi, sredina in desna pa imata še malo mesa. Če z roko potegneš po gumi se pa kar precej čuti rob med mehkejšo zmesjo po robu in tršo po sredini. Vožena cca. 15% avtoceste, 80% magistrale, 10% v dvoje, 20% umirjeno, 80% bolj športno. Definitivno bo šla naslednjo sezono, ko se bo ogrelo spet gor, še prej pa stestiram Q2 v upanju, da je napredek od stare Q.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni panike,če je"kvalitetna injekcija"....jaz sem imel podoben primer z novo zadnjo gumo,sem jo piknil nek...in injekcijo nabil.....in po tem sem naredil 3500km in en Marof in Grobnik vmes dal...tako,da ni panike...zvozi....in po pameti....,je pa res, da ko voziš jo imaš skoz na umu....kaj pa če?....

Pač povem ti svojo izkušnjo....ti pa najbolje veš....

tudi jaz se strinjam drži sm ne pozabiš da je not...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Injekcijo smo itak dali že notri. Za letos mi je škoda denarja za še en komplet gum, ker je sezone že skoraj konec. Teh 3x ko se bom šel še zapeljati upam da bo injekcija zdržala, bom pa preden se bom šel peljati preveril tlak v gumi. Guma je pa to zadnja in lepo na sredini je luknja.

Bikez@ jaz ne poznam vulkanizerja da ti nebi hotel vgraditi injekcije če si jo pripravljen plačati.

LP

vulkanizer ti lahko tut fliko zapeče bo bl ziher kot pr men..100% sprobano...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čas je za nakup novih gum.

Motor je SS tisočak, vožnja bo dinamična-cestna, mogoče se drugo sezono opogumim tudi za kak Marof...

Kolebam pa med naslednjimi gumami:

-Pirelli Dragon Supercorsa Pro,

-Pirelli Diablo Corsa III,

-Dunlop Qualifier RR,

-Michelin Pilot Power 2CT.

Prosim za argumente pro et contra, najraje iz prve roke, nabijači se prosim vzdržite.

Vsekakor pa sem odprt za (z argumenti in izkušnjami podprte) predloge.

Vnaprej hvala.

dragon supercorsa je bla že itak prva vgradnja na aprillii...jaz mam sedaj dragon supercorsa pro na suzi 1000 pa sm mal razočaran z obrabo...naredu sm cca300 km pa se na zadnji že lepo pozna obraba na prednji pa niti ne...nagne se v ovink mal težje kt BT 015 v nagibu pa dopušča popravljanje smeri brez kakršnega ugovarjanja in se lepo vozi tut drži asfalta... drgač pa po prvem filingu manj niha ( bo treba naštelat amortizerja ) kt BT015 ko vozim odločno......pilot power se mal slabše obnese bo pa več zdržala..tak da... ostale še nisem probal...ajde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster bass,

ni blema biggrin.gif verjetno bodo najugodnejše v Radljah, pri Primožu; resda ni prav blizu LJ, bodo pa 110% zihr ulaufane ko boš prišel domov trance_44_wink5.gif

si mislu 200% ulaufane...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!