Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Na začetku je prva zgledala, da ne bo dočakala niti 3000, ko sem se odvadila bremzanja v ovinek, je guma postala nelegalna na levi pri 5500 km, na desni pri tisočaku več, pa še sedaj še ni čisto čisto balin. Na sredini še prece profila, a je guma manj špičasta kot pri Q. Zadnje kljub intenzivnem trudu zadnjih 2000km, nažiganju avtoceste pri 150+, pomočjo človeške uteži na zadnjem sedežu, odpiranju iz ovinkov, nisem uspela spravit na indikatorje. Zelo malo manjka na levi, sredina in desna pa imata še malo mesa. Če z roko potegneš po gumi se pa kar precej čuti rob med mehkejšo zmesjo po robu in tršo po sredini.

prvo znucala prej kot zadnjo? tole bo pa treba v kako šolo vožnje..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So Qrr tud slabe za na marof, da jih hitro pobira kot gpracer? Sicer sm jih mel gor, sm bil 2x na marofu, sm sm vozu 1:20+ tak da pobirat tud fajn pobirat jih ni moglo :), kaj bo pa pr nižjih cajtih, tm okol 15 če kdaj pridm :) al se bojo že pregrevale?

QRR so po mojem boljše kot GP Racer za na marof, manj in lepše jih pobira, za cajte pa mislim da do 1:16.xx ali še kaj manj nebi smelo bit problema z QRR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

QRR so po mojem boljše kot GP Racer za na marof, manj in lepše jih pobira, za cajte pa mislim da do 1:16.xx ali še kaj manj nebi smelo bit problema z QRR.

To so tvoja ugibanja AJ al kako B):P? Drugače smo mi pa Q RR držale okoli 3 do 4 Marofe pa okoli 1500 km ceste. Na GSR-ju. Zdaj na gixxerju bodo pa še več. Čeprav se moji časi gibljejo okoli 1.19.xx mi še nikoli ni zdrsnila. Je še veliiiiko lufta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No bomo vidl kaj bo drugo leto šlo gor, al ma kdo še kakšno drugo idejo, da bi blo cesta/marof varjanta? sm mislu probat corso3, pa jo baje tud hitro požira, kot supercorso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so tvoja ugibanja AJ al kako B):P? Drugače smo mi pa Q RR držale okoli 3 do 4 Marofe pa okoli 1500 km ceste. Na GSR-ju. Zdaj na gixxerju bodo pa še več. Čeprav se moji časi gibljejo okoli 1.19.xx mi še nikoli ni zdrsnila. Je še veliiiiko lufta.

za 1:16 so res samo ugibanja ja :D , če pa se prav spomnim pa je schmid tu iz foruma vozil 1:16 na QRR... :) Spider pomoje ti je zaenkrat še najboljša varianta QRR, odlične na cesti, marofu in denarnici :)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem po 7703 prevoženih kmjih zamenjala QRR za malo bolj jesensko zimsko obutev.

kaj, QRR so ti zdržale skor 8k km :blink: ? jaz mam moje qualifierce II gor slabih 3k km pa se bojim da ne bom do 5k km pridrsal :cry: . sem mislil kot naslednjo obutev preizkusit prav QRR (bolj iz firbca kot kaj drugega, saj čez QII nimam nobenih pritožb zaenkrat), ampak 7k km verjetno ni merodajna številka glede življenske dobe? naj pove kdo, ki jih je sprobal na kakem V2 stroju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa matematike tud :whistle: :evilgrin:

uff, tm pa avtocesti sm res kiksnla, ostalo so pa itak druge kategorije, pa nekak logično, da če je 10% v dvoje, da je preostanek solo:whistle: Zdej če je blo pa v dvoje tud športno bi mogl pa sopotnico vprašat:naughty:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo znucala prej kot zadnjo? tole bo pa treba v kako šolo vožnje..

Zakaj pa?

Sem že nekaj časa nazaj spraševala, zaradi česa taka obraba, pa ni bilo nobenega odgovora. S tem da v ovinkih ne bremzam, ne spuščam gasa, res je pa, da v ovinek priletim precej hitro, ven pa ne odpiram na pretirano.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa?

Sem že nekaj časa nazaj spraševala, zaradi česa taka obraba, pa ni bilo nobenega odgovora. S tem da v ovinkih ne bremzam, ne spuščam gasa, res je pa, da v ovinek priletim precej hitro, ven pa ne odpiram na pretirano.

meni je zelo grdo sesulo gumo, ker sm mel mal premal napumpano. je bridgestona vidno oluplo u cca 300 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj, QRR so ti zdržale skor 8k km :blink: ? jaz mam moje qualifierce II gor slabih 3k km pa se bojim da ne bom do 5k km pridrsal :cry: . sem mislil kot naslednjo obutev preizkusit prav QRR (bolj iz firbca kot kaj drugega, saj čez QII nimam nobenih pritožb zaenkrat), ampak 7k km verjetno ni merodajna številka glede življenske dobe? naj pove kdo, ki jih je sprobal na kakem V2 stroju.

Kot jaz vem, jih je Jure delal nekaj čez 6k, Suzukiju mislim, da bodo zdržale nekaj takega kot meni, edino zadnja mogoče manj. Žal pa ne vem za nikogar z V2 pa malo bolj našpičeno zverinco:blush:

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je zelo grdo sesulo gumo, ker sm mel mal premal napumpano. je bridgestona vidno oluplo u cca 300 km.

gumi sta bli napumpani 2,5 spredaj pa 2,8 zadaj, tko da to mislim da ni razlog.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bom pa mogu počas preobut svojo Jawo 350. Gume so 3,25 in 3,50 18colske. Ktere gume mi bi svetovali za bolj mokro pa mrzlo vreme. Pa da niso čist cestne, bo tud kakšen makedam pa verjetn tud kej snega :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sem naredil preko 7k z Qrr, je pa seveda odvisno kako voziš, neki šparov je nisem, vozim pa dost nežno za gumo, tko da mi načeloma vse dost zdržijo

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot jaz vem, jih je Jure delal nekaj čez 6k, Suzukiju mislim, da bodo zdržale nekaj takega kot meni, edino zadnja mogoče manj. Žal pa ne vem za nikogar z V2 pa malo bolj našpičeno zverinco:blush:

Tako je, GSX-R 750, zadnja Q RR okoli 6k km. Od tega en Marof in en Raceland. Obraba popolnoma enakomerna po celi površini. Prva bi zdržala pa komot še ene 3k.. Gum nisem uničeval s tiščanjem po avtocesti in nažiganjem pri speljevanju, jih pa sicer nisem šparal. Bilo kar precej brušenja kolen po Ridah z njimi, tako da sem bil zelo zadovoljen nad kilometrino. Mogoče še kot zanimivost, z zadnjo GP Racer M delam približno isto km kot s Q RR, le prednja se obrablja bolj.

Drugače pa zna bit dvovaljnik malo bolj požrešen do gum pri tiščanju. Bi bilo za probat..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no saj jaz sploh ne furam po ACju, nažigam pri speljevanju in po ravninah ne, drugače pa vozim kr dinamično, ne šparam. če bi mi zdržale 6k km bi bil več kot zadovoljen. je pa res da dvovaljnik s svojim navorom verjetno hitreje žre gume :unsure: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no saj jaz sploh ne furam po ACju, nažigam pri speljevanju in po ravninah ne, drugače pa vozim kr dinamično, ne šparam. če bi mi zdržale 6k km bi bil več kot zadovoljen. je pa res da dvovaljnik s svojim navorom verjetno hitreje žre gume :unsure: .

Gumo bolj žrejo KW (konji) kot navor!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no saj jaz sploh ne furam po ACju, nažigam pri speljevanju in po ravninah ne, drugače pa vozim kr dinamično, ne šparam. če bi mi zdržale 6k km bi bil več kot zadovoljen. je pa res da dvovaljnik s svojim navorom verjetno hitreje žre gume :unsure: .

Jst sem naredil 5000km Qrr zadnja....,prednja ima 6500km in bo še kšnga jurčka zdržala...,gume nisem šparal in nisem nikoli prve nažigal,res pa je,da zadnjo bi kšn norc,ki se nima rad še vozil!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumo bolj žrejo KW (konji) kot navor!!!!

Verjamem, da imaš z motorji več izkušenj ampak vseeno.. moje izkušnje: moj prejšnji motor je bil štirivaljnik s podobno kilowoltažo kot sedanji SV, pa poje sedanji za razliko od prejšnjega za 30% hitreje gume. Tudi, ko sem kakšnemu vulkanizerju ali serviserju omenil, kateri motor imam, je marsikateri za omenjenega dvovaljnika rekel besedo "gumožer".

Še en razlog je, da "jé" gume dosti bolj, zaradi zaviranja z motorjem(kompresije), napram štirivaljniku.

Je pa dobra stran tega, da ne menjujem bremsbeläge dosti manj, kot prej. :)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni, oz moji, pa je zdrsnila prednja. izgleda preveč krogov:hmm:. QRR seveda.

3x Marof pa skupaj s cesto 4000km. Zadenja na levi strani tik pred mejo legalnosti (Marof). Posredini in na desni pa bi blo še za kakega jurja:D.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tolk da neki napišem...

z enocelindrašem sem bridgestonko bt14 uničo v 2k km...

sedaj imam hornetko, pa ni bla čisto nova guma, pa sem naredo 4k...

kaj potem je gumo? stil pa način vožnje je pa enak... valda navor, ker enocelindraš bolj vrti...

tist je meu 50km, ta pa ima čez 100...

noro, ampak resnično

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gumo bolj žrejo KW (konji) kot navor!!!!

gume žre menda samo način vožnje...če odmislim dirkače takšne al drugačne ( vzmetenje, pritisk v gumi, tip asfalta, temperatura zraka, zmes gume...)...sem mel dvovaljnika z sam 106KM pa je pr odločni vožnji kr lepo pobiral gumo tko kt pr gixerju s cca185KM...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej verjetnosti bodo šle ta teden na motor nove gume - Qualifier II. Michelinke Road 2CT so mi zdržale okrog 15k km in nimam niti ene žal besede čez njih. Fenomenalne gume. Iskreno povedano bi kupil še en komplet istih, a sem si rekel, da bom preizkusil še Dunlop in ker upam, da naslednjo sezono obiščem še Marof, sem se odločil, da nataknem na motor športno gumo. Upam, da ne bo prehitro šla :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!