Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Mene pa zanima kako se obnesejo gp racer slick gume na grobniku?

Pa mal primerjava z gp211,209 ki so mi dobro poznane.

Pa če je možnost odgovor od praktika,ne teoretika..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa mal primerjava z gp211,209 ki so mi dobro poznane.

Pa če je možnost odgovor od praktika,ne teoretika..........

V septemberskem moto puls imaš primerjalni test teh dveh gum(Gp racer D209 vs D211 GP)-na treh straneh!

"prosječni vozač će na D211 gumama na Grobniku postizati vremena barem dvije do tri sekunde brža nego na Gp racerima"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V septemberskem moto puls imaš primerjalni test teh dveh gum(Gp racer D209 vs D211 GP)-na treh straneh!

"prosječni vozač će na D211 gumama na Grobniku postizati vremena barem dvije do tri sekunde brža nego na Gp racerima"

bi lahko nekako pritrdil..

čeprav sam pomoje nisem dobil 3 sekunde ampak bolj 1-1.5 sekunde..ker še nisem bil vajen motorja..

vsekakor ne it na slabšo gumo..razen če te tko finance zajebavajo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma se mi valajo,so koj par krogov vožene pa sm ful neki v dilemi,pravi pussy.........

lahko jih ponucaš..sej slabe niso..ampak tako dobre kot 211-ke pa niso

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa?

Sem že nekaj časa nazaj spraševala, zaradi česa taka obraba, pa ni bilo nobenega odgovora. S tem da v ovinkih ne bremzam, ne spuščam gasa, res je pa, da v ovinek priletim precej hitro, ven pa ne odpiram na pretirano.

@biker77: pozabil si mi odgovorit:trance_33_sleep:. Mi je v interesu vedt, če kj delam narobe, da popravim, ni tako?:blush:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@biker77: pozabil si mi odgovorit:trance_33_sleep:. Mi je v interesu vedt, če kj delam narobe, da popravim, ni tako?:blush:

očitno nekaj ni v redu..

višina vilic v križu? voziš 70 prednjo pnevmatiko? ne vem, videl sem te peljat na marofu, pa še to sam 2 ovinka k sm mel s sabo dost težav..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

očitno nekaj ni v redu..

višina vilic v križu? voziš 70 prednjo pnevmatiko? ne vem, videl sem te peljat na marofu, pa še to sam 2 ovinka k sm mel s sabo dost težav..

Predaj so vilice spuščene za pol centimetra, vozim pa 60 spredaj. Na kaj bi pa to vplivalo?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predaj so vilice spuščene za pol centimetra, vozim pa 60 spredaj. Na kaj bi pa to vplivalo?

Lahko je motor preveč v klin, posledično preveč teže na prednjem kolesu in ti uničuje sprednje gume. Vzmetenje imaš približno točno nastavljeno? Vsaj statični posed?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predaj so vilice spuščene za pol centimetra, vozim pa 60 spredaj. Na kaj bi pa to vplivalo?

na to, da je lahko preveč teže na sprednji pnevmatiki. sam sem sicer imel isti motor kot ga imaš ti, vendar pa se ne spomnim svojih nastavitev. vem pa da mi prednje pnevmatike ni pobiralo kljub višini 60. res pa, da je bil moped praktično nov.

vsekakor zadeva ni "normalna" za normalno vožnjo, tako da se najbrž tudi motorček ne pelje tako kot bi se moral..

naloga za prek zime ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živijo!

imam eno vprašanje glede mojih pnevmatik. sedaj imam gume dunlop roadsmart, vendar opažam da mi guma po robovih poka...nastajajo takšne razpoke ki se večajo in širijo..sedaj mi tam že začenja trgati gumo... ni videt tako ko pri drugih gumah na športnih motorjih ko se jim gume lepo svaljkajo. Imam na motorju napačne gume zase??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živijo!

imam eno vprašanje glede mojih pnevmatik. sedaj imam gume dunlop roadsmart, vendar opažam da mi guma po robovih poka...nastajajo takšne razpoke ki se večajo in širijo..sedaj mi tam že začenja trgati gumo... ni videt tako ko pri drugih gumah na športnih motorjih ko se jim gume lepo svaljkajo. Imam na motorju napačne gume zase??

Kok so pa kej stare gume, motor, način vožnje...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko je motor preveč v klin, posledično preveč teže na prednjem kolesu in ti uničuje sprednje gume. Vzmetenje imaš približno točno nastavljeno? Vsaj statični posed?

Jp nastavitve prečekirat. Ker si ženska(praviloma lažje in manj agresivne pri premetavanju motorja) ne bi smelo biti težav zaradi načina vožnje(tudi pri zaviranju se manj teže prenaša naprej).

na to, da je lahko preveč teže na sprednji pnevmatiki. sam sem sicer imel isti motor kot ga imaš ti, vendar pa se ne spomnim svojih nastavitev. vem pa da mi prednje pnevmatike ni pobiralo kljub višini 60. res pa, da je bil moped praktično nov.

vsekakor zadeva ni "normalna" za normalno vožnjo, tako da se najbrž tudi motorček ne pelje tako kot bi se moral..

naloga za prek zime ;)

Men se pri 60 ni poznalo kaj preveč na obrabi(da bi se ustvajale grbince ali neenakomerno obrabljal). Je pa blo treba vzmetenje prenastavit.

Zna se zgodit, da prednja in zadnja drugač ˝naležeta˝ na asfalt(npr da ena guma ˝zadrži˝ drugo). Podobn feeling zna bit, če spredj voziš SS gumo in zadaj ST, oziroma vice versa(spet odvisno od gume do gume)

Sta bile obe gumi znucani do roba? Če fejst gumo obremenjuješ zna bit še bolj ˝plava˝ na robovih kot ponavadi ;)-si to čekirala. Mogoče kakšna slikca?

Do zdaj ene 2x prej skuru prednjo gumo od zadnje. Obakrat bil problem v preveč zategnjenem reboundu(v kombinaciji z mojim načinom vožnje-kratke roke pa potem vsa teža na belanci :D).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kok so pa kej stare gume, motor, način vožnje...?

gume stare 4 mesece, motor kawasaki z 750, vožnja....khm...športna (pač kolikor mi uspeva saj sem bolj začetnik...stric ki je že dlje časa motorist mi ne sledi več:D)...roba na gumi ni več...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp nastavitve prečekirat. Ker si ženska(praviloma lažje in manj agresivne pri premetavanju motorja) ne bi smelo biti težav zaradi načina vožnje(tudi pri zaviranju se manj teže prenaša naprej).

Men se pri 60 ni poznalo kaj preveč na obrabi(da bi se ustvajale grbince ali neenakomerno obrabljal). Je pa blo treba vzmetenje prenastavit.

Zna se zgodit, da prednja in zadnja drugač ˝naležeta˝ na asfalt(npr da ena guma ˝zadrži˝ drugo). Podobn feeling zna bit, če spredj voziš SS gumo in zadaj ST, oziroma vice versa(spet odvisno od gume do gume)

Sta bile obe gumi znucani do roba? Če fejst gumo obremenjuješ zna bit še bolj ˝plava˝ na robovih kot ponavadi trance_44_wink5.gif-si to čekirala. Mogoče kakšna slikca?

Do zdaj ene 2x prej skuru prednjo gumo od zadnje. Obakrat bil problem v preveč zategnjenem reboundu(v kombinaciji z mojim načinom vožnje-kratke roke pa potem vsa teža na belanci biggrin.gif).

Vzmetenje je naštelano serijsko, edin 2 klika manj trdo spredaj. Gumi sta bili isti, plave nič, znucani pa spredaj par milimetrov do roba običajno, unih cufkov pa ni več gor, tko da so ble tud tam vožene, profil pa predvsem samo še na srediniwhistle.gif . Fotki pa iz zadnje fure ampak precej slabe kvalitete.

post-20956-125434637268_thumb.jpg

post-20956-125434638586_thumb.jpg

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- znamka in model pnevmatike: Michelin Pilot Road 2CT 120/70-17 in 180/55-17

- model motorja: Honda CB600F Hornet

- prevoženi kilometri: ~14.000 km

- način vožnje: 70% agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 10%, avto cesta 20%

- oprijem na mokrem: nisem dovolj preizkušal

- oprijem v suhem: 10/10 (nikoli doživel zdrsa)

- 80% km s sopotnico

- komentar: imam se za precej pedantnega in kritičnega, a me je guma vseeno izredno pozitivno presenetila. Kljub tišačenju po AC, lahko gumo v par kilometrih po ovinkih spraviš spet v okroglo stanje. Guma je bila na koncu enakomerno pobrana tako po sredini, kot po robovih. Vse do konca sem imel zaupanje v oprijem. Tudi v dvoje sem vozil precej dinamično in guma je suvereno držala do roba. Tudi na koleno se da iti brez težav. Super guma. Če bi se odločal za road gumo, bi definitivno še enkrat vzel Michelin Pilot Road 2CT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol dej raje Qrr, bodo bolše za na marof.

Od včeraj so na motorju Q2 copati. Mislim, da bodo vrh glave dobre za tistih nekaj Marofov. V kolikor se bo pa pokazalo, da bi bili obiski bolj pogosti, lahko pa še vedno poizkusim z RR. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam še eno vprašanje....

kakšen je priporočliv tlak v gp racer slick pnevmatikah,pista bo grobnik.

je tlak isti kot v "pravih" slick gumah a je drugačen?

hvala za kakšn pametn nasvet

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mam še eno vprašanje....

kakšen je priporočliv tlak v gp racer slick pnevmatikah,pista bo grobnik.

je tlak isti kot v "pravih" slick gumah a je drugačen?

hvala za kakšn pametn nasvet

spredaj 2.1, zadaj 1.9 hladno.

jest sm mel tko gp racer, sicer niso bli slicki ampak je isto "sranje"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spredaj 2.1, zadaj 1.9 hladno.

jest sm mel tko gp racer, sicer niso bli slicki ampak je isto "sranje"

sj to je me je strah da so gume "sranje" haha

bom še gp jke za rezervo sabo uzel k nočm takega dneva zajebat z gumam....

končn pa tud nism schwantz da bi ene hude cajte postavlou blush.gif

mater komplicirana,staram se............kaj sm par let nazaj vse gor dajou pa se je fenomenalno pelal,drug dol metal jest gor dajou zdj pa pičkica ratujem headbang.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sj to je me je strah da so gume "sranje" haha

bom še gp jke za rezervo sabo uzel k nočm takega dneva zajebat z gumam....

končn pa tud nism schwantz da bi ene hude cajte postavlou blush.gif

mater komplicirana,staram se............kaj sm par let nazaj vse gor dajou pa se je fenomenalno pelal,drug dol metal jest gor dajou zdj pa pičkica ratujem headbang.gif

gp racer na marofu kar dobr delajo..

se da okoli 1.38 cajte peljat..

če si pa hitrejši pa 211-ke gor al pa mal manj gasa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gp racer na marofu kar dobr delajo..

se da okoli 1.38 cajte peljat..

če si pa hitrejši pa 211-ke gor al pa mal manj gasa..

1.38,poj me pa nima kj skrbet,mam kr dost lufta do ke.............

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gume stare 4 mesece, motor kawasaki z 750, vožnja....khm...športna (pač kolikor mi uspeva saj sem bolj začetnik...stric ki je že dlje časa motorist mi ne sledi več:D)...roba na gumi ni več...

Pa si prepričan da je guma stara 4 mesece? Ali si jo takrat samo kupil. Poglej na gumo, kjer piše kdaj je bla proizvedena.

Če ni prestara pol ga pa preveč gonš za tako gumo, pomoje (drgač bl nimam pojma o teh stvareh).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!