Jure Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 Roadsmart itak delajo šele ene 2 leti, tako da guma v nobenem primeru ne more bit prestara..
Demon Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 - znamka in model pnevmatike: Pirelli Dragon Supercorsa Pro 120/70-17 SC1; 190/55-17 SC2 - model motorja: Honda CBR 1000 RR fireblade 2008 - prevoženi kilometri: 3700 - način vožnje: 65% agresivna-športna, 35% umirjena-potovalna, 0% dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 20%, avto cesta 10% -oprijem na mokrem: ocena 8 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 8 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 10 -način obrabe: zadnja po celotni površina do indikatorjev, sprednja po celotni površini 1 mm do indikatorjev - 10% km s sopotnico -CENA z montažo: 284€ -komentar: FANTASTIČNA guma, drži kot prilepljena, v sezoni se zelo hitro zagreje. Zaradi višine zadnje (55) je motor še lepše vodljiv. Mogoče jo malo preveč pobira pri vožnji s sopotnico, ampak dejstvo, guma vredna vsakega eura. Edino kar me je malo zmotilo je to, da sem dobil občutek, da je oprijem slabši, zdaj ko je zadnja na indikatorjih, mogoče pa je to le posledica hladnejšega asvalta. Vsekakor priporočam za vsak motor, s katerim se voznik želi DINAMIČNO peljati!! Naslednja bo po vsej verjetnosti Diablo Supercorsa, čeprav me mika tudi Metzeler K3 Interact...
Demon Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 - znamka in model pnevmatike: Bridgestone BT 015, 120/70-17 ; 190/50-17 - model motorja: Honda CBR 1000 RR fireblade 2008 - prevoženi kilometri: 5300 - način vožnje: 60% agresivna-športna, 35% umirjena-potovalna, 5% dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 20%, avto cesta 10% -oprijem na mokrem: ocena 4 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 4 - oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 6 -način obrabe: zadnja po obodu gladka, po vogalih še cca 1 mm, sprednja po celotni površini 2 mm do indikatorjev - 10% km s sopotnico -CENA z montažo: ne vem, prvovgradnja -komentar: OBUPNA guma, ne daje niti malo občutka varnosti, pri pospeševanju iz ovinka nemirna, pri vožnji v ovinek sprednja ne drži željene smeri... GROZA!!! Ne vem kako lahko tako obupne gume montirajo SERIJSKO na tako močan motor!!!
sesir Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 - znamka in model pnevmatike: Pirelli Dragon Supercorsa Pro - način vožnje: 65% agresivna-športna, - znamka in model pnevmatike: Bridgestone BT 015 - način vožnje: 60% agresivna-športna, Čeprav se z vsem strinjam!Mi enostavno ni jasno kako lahko "misliš"da si se tolk časa vozil športno,če si se kot si v neki drugi temi napisal vozil "do" 6000obr.oziroma recimo,da si se malo več!Ker si napisal,da je že prej raketa al kak že... Sploh pa,ker si motor po tvoje (nekje si napisal)prve gume "ulavfalal"mašino-kje je tu pol šport? Aha mi-nam je že jasno....Se pa strinjam z napisanim! roko 1
Demon Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 Čeprav se z vsem strinjam!Mi enostavno ni jasno kako lahko "misliš"da si se tolk časa vozil športno,če si se kot si v neki drugi temi napisal vozil "do" 6000obr.oziroma recimo,da si se malo več!Ker si napisal,da je že prej raketa al kak že... Sploh pa,ker si motor po tvoje (nekje si napisal)prve gume "ulavfalal"mašino-kje je tu pol šport? Aha mi-nam je že jasno....Se pa strinjam z napisanim! Ulaufaval sem ga prvih 1000 kilometrov, ta čas sem vozil samo do 6000 obratov, to z Bridgestone.. thumper 1
budacki Objavljeno Oktober 2, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2009 - znamka in model pnevmatike: Michelin Pilot Power - model motorja: Aprilia RS 125 06 - prevoženi kilometri: 5000 (potem prodau motor) - način vožnje: 85%agresivna-športna, 15% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 90%, mesto 10%, avto cesta 0% -oprijem na mokrem: 8 - oprijem izven sezone: (12°-18°C) nevem. - oprijem v "sezoni" 20°C < 10 ODLICEN -način obrabe: Dokaj enakomeren. Verjetno odvisno tudi od nacina voznje. Nobenih pregibov, razpok ali cesa podobnega. -CENA z montažo: € nevem. -komentar: ....... _____.... Guma ki me ni razocarala. ( no saj zaenkrat sem bil razocaran samo s Savinimi na mopedu ). Lep oprijem do tack, samo 2 zdrsa v 5kkm, oba iz neznanega razloga ( verjetno spregledan oljni madez ali pesek ). Ogreje se malo pocasneje kot sem pricakoval, vendar zelo dobro drzi tudi hladna ( veliko boljse kot original gume Dunlop GPR ).
a79 Objavljeno Oktober 3, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2009 - znamka in model pnevmatike: Dunlop roadsmart - model motorja: hornet 600 - prevoženi kilometri: 8700 - način vožnje: 70%agresivna-športna, 30% umirjena-potovalna, 0%dirkališče - vrsta ceste: lokalne-magistralne 85%, mesto 0%, avto cesta 15% -oprijem na mokrem: 7 (ceprav sem probal le na kratko) - oprijem izven sezone: (12°-18°C) : 9 - oprijem v "sezoni" 20°C < :10 Brez kaksnihkoli zdrsov, samo da je ugreta -način obrabe: Dokaj enakomeren. Vseen se je vidlo, da se v levi ovinek lazje peljem, po sredini pa je imela guma se nekaj profila. Zadnja je se imala lepo krivuljo, na prednji pa se je videla spicasta obraba. Nobenih pregibov, razpok ali cesa podobnega. -CENA z montažo: 230€ -komentar: To je bil moj drugi zvozen komplet roadsmart, montiral sem tud tretjega. Ker nisem probal ˝konkretno˝ se nic druzga vozt (razn M3 - 3000km) mi ta guma zadostuje za mojo voznjo. S kilometrino pa sem tud zadovoljen. Urbii in hondafann 2
DaJoker Objavljeno Oktober 4, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2009 Za z750 '05 letnik me zanima kaj priporočate. Do sedaj sem celo sezono vozil Diablo SuperCorso srednje trdote, bil zelo zadovoljen, gripa preko glave. Kupil sem rabljene in naredil preko 4000 Km z njo. Žal sem povozil nek k**čev drot in spušča prav počasi. Stil vožnje je dinamičen, nikoli do kolen, brez obiskovanja piste, precej tudi v dvoje. Bi bila Z6 primerna zame? Mogoče kakšna druga znamka?
Jure Objavljeno Oktober 4, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2009 (popravljeno) Glede na opisan stil vožnje bi bila Z6 verjetno čisto ok, oziroma prav tako ostale iz sport touring razreda.. Se moraš pa zavedat, da je Diablo Supercorsa čisto drug svet kot ena Z6. Je več kot samo 1 rang gum razlike, glede na to, da je Diablo Supercorsa primarno track day guma. Ampak če se voziš kot si opisal, potem bodo ST čisto dovolj dobre, potencialov supercorse tako in tako pri taki vožnji niti približno nisi izkoriščal Bi pa jaz osebno namesto "zastarele" Z6 raje vzel kakšno izmed novejših dvokomponentih ST gum, npr Dunlop Roadsmart ali Michelin Pilot Road 2ct. Popravljeno Oktober 4, 2009. Popravil Jure
T-boy Objavljeno Oktober 4, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2009 Bi pa jaz osebno namesto "zastarele" Z6 raje vzel kakšno izmed novejših dvokomponentih ST gum, npr Dunlop Roadsmart ali Michelin Pilot Road 2ct. Naprimer prenovljeno Z6 Interact? :trance_33_sleep:
DaJoker Objavljeno Oktober 4, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2009 Glede na opisan stil vožnje bi bila Z6 verjetno čisto ok, oziroma prav tako ostale iz sport touring razreda.. Se moraš pa zavedat, da je Diablo Supercorsa čisto drug svet kot ena Z6. Je več kot samo 1 rang gum razlike, glede na to, da je Diablo Supercorsa primarno track day guma. Ampak če se voziš kot si opisal, potem bodo ST čisto dovolj dobre, potencialov supercorse tako in tako pri taki vožnji niti približno nisi izkoriščal Bi pa jaz osebno namesto "zastarele" Z6 raje vzel kakšno izmed novejših dvokomponentih ST gum, npr Dunlop Roadsmart ali Michelin Pilot Road 2ct. Hvala za odgovor - kakšno je pa tvoje mnenje o kakšni BT016? Bojda je tudi ta dvokomponentna, vendar me zanima, koliko se da z njo naklepati kilometrov.
sesir Objavljeno Oktober 4, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2009 Hvala za odgovor - kakšno je pa tvoje mnenje o kakšni BT016? Bojda je tudi ta dvokomponentna, vendar me zanima, koliko se da z njo naklepati kilometrov. Glede nato,da si z rabljeno super corso uspel narediti 4000km.Ti bo "realno"težko kdo povedal.Sigurno pa veliko... vuk76 1
Jure Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Hvala za odgovor - kakšno je pa tvoje mnenje o kakšni BT016? Bojda je tudi ta dvokomponentna, vendar me zanima, koliko se da z njo naklepati kilometrov. BT016 spada v SS razred gum in se jo ne da primerjat z Z6 in prej omenjenimi Roadsmart, Pilot Road.. Torej če boš gledal športne gume, pa glede na slišano od ostalih, BT016 ne bi bila moja prva izbira, ampak bi raje vzel Dunlop Qualifier RR ali Michelin Pilot Power 2ct, obe sta se mi izkazali z uredu oprijemom in dobro življenjsko dobo, cca 6km, pa so pogosto kolena pela.. BT016 sicer nisem sprobal sam, tako da je to mnenje čisto subjektivno. Naj pove še kdo, ki je vozil vse omenjene gume in primerja..
MihaJ Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Trenutno vozim SC Pro, naredil 3000km, guma drži super, ostalo pa jo je še nekje polovica, mogoče malenkost manj. Prej sem vozil Pilot Power 2CT in naredil 10k(pa je bil vmes en Raceland in malo Marofa, pa precej drajsanja Rid,...) Zagotavljam ti, da bo za tvoje potrebe 2CT povsem dovolj, je pa včasih treba biti malo previden, ker se počasneje ogreje kot Supercorsa. No, saj tudi jaz ne rabim SC, ampak sem hotel enkrat probat. Največja razlika je v držanju smeri v prid SC-razlika je res velika, v nagibu potem nič ne pleše ampak gre tam, kjer ga naciljaš. Precej hvalijo tudi Diablo Rosso, ki so rang nekje med 2CT in SC Pro, zdržijo menda dosti, oprijem pa naj bi tudi bil zelo dober.
Prevtzer Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Mene zanima za Pirelli Diablo Rosso, če se da kje dobit primerjavo z drugimi gumami iz tega ranga (oz. rang Q RR, SportAttack...). Sem prebral nekaj testov amapak večinoma samo piše, da dobro drži... Isto piše tud v testih od Q RR/SportAttack, zato me zanima primerjava. LP
Demon Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 (popravljeno) Mene zanima za Pirelli Diablo Rosso, če se da kje dobit primerjavo z drugimi gumami iz tega ranga (oz. rang Q RR, SportAttack...). Sem prebral nekaj testov amapak večinoma samo piše, da dobro drži... Isto piše tud v testih od Q RR/SportAttack, zato me zanima primerjava. LP Evo en link kjer je primerjalni test večih gum, tudi Pirelli Diablo Rosso. http://www.motorradonline.de/de/zubehoer/reifen/sportreifen-12070-zr-17-und-19050-zr-17/88048 Na tem testu nekak Pirelli ni prepričala... Popravljeno Oktober 5, 2009. Popravil Demon
Cartman Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 :lol: ker nemško ne govorim, sem stran prevedel z guglom povzetek testa qualifire 2 si traslate.google razlaga takole : Fazit Zaključek Uspešen razvoj.S svojo predhodnik, kvalifikator 2 ima le malo skupnega. Posebej veliko humor, on naredi, kadar je toplo na progi.
biker77 Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 tudi mene ni ravno prepričala.. bi vseeno raje vzel Q RR...že zaradi tega ker so bistveno cenejše..
biker77 Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 :lol: ker nemško ne govorim, sem stran prevedel z guglom povzetek testa qualifire 2 si traslate.google razlaga takole : Fazit Zaključek Uspešen razvoj.S svojo predhodnik, kvalifikator 2 ima le malo skupnega. Posebej veliko humor, on naredi, kadar je toplo na progi. sicer so pa ti testi tudi prišli na neko nerazumljivo raven.. roadsmart in Q2 testirajo na pisti.. tam se testira gume za pisto ne pa pnevmatike ki naj bi jih vozil 6k+ kilometrov v ZELO različnih pogojih.. klimbra in AJ 2
kuntakinte Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 sicer so pa ti testi tudi prišli na neko nerazumljivo raven.. roadsmart in Q2 testirajo na pisti.. tam se testira gume za pisto ne pa pnevmatike ki naj bi jih vozil 6k+ kilometrov v ZELO različnih pogojih.. Niti ne....če že gumo testiraš jo moraš tud nekje blizu limita spravit(za naravnost se pelat ne bibilo neke razlike opazit )...in to lahko dokaj varno, edino na dirkališču...potem pa še test na cesti...in se dobi nekakšna slika kako pa kaj je katera dobra
Cartman Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Niti ne....če že gumo testiraš jo moraš tud nekje blizu limita spravit(za naravnost se pelat ne bibilo neke razlike opazit )...in to lahko dokaj varno, edino na dirkališču...potem pa še test na cesti...in se dobi nekakšna slika kako pa kaj je katera dobra jez se s to trditvijo ne strinjam čist. ST gumo bi mogli znucat na cesti. roadsmart&Co res nima kej iskat na pisti. Filing imam, de so športne gume na zelo visokem nivoju, in ja, tiste naj se testirajo na dirkališčih. ST gume pa tja ne zapelejo nit pomotoma. nimajo jih lastniki supersport strojev, nimajo jih piloti ki mislijo da vozijo športno agresivno in niso namenjene tekmovanju. s Jure 1
frenk Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Ali mi lahko svetujete kaj montirat na Deauvil? Imam izkušnje z original vgrajeno brigstone in z metzeler Z6. Rad bi gumo ki bi vdržala čim več in imela tudi dober oprijem ob brušenju stopalk...ja pa še v dežju... Vem,želje so velike pa kljub temu se priporočam za koristne informacije ,ki jih gotovo marsikdo ima... lpF
biker77 Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Niti ne....če že gumo testiraš jo moraš tud nekje blizu limita spravit(za naravnost se pelat ne bibilo neke razlike opazit )...in to lahko dokaj varno, edino na dirkališču...potem pa še test na cesti...in se dobi nekakšna slika kako pa kaj je katera dobra se strinjam, vendar test ST pnevmatike z narejenimi 20 krogi na pisti na "max" pove o dotični bore malo. pravi test je seveda v "džungli" kjer so luknje, pesek, 100 vrst asfalta, počasna, hitra vožnja... to da v fabriki preverijo da ST pnevmatika zdrži tudi kaj več kot si mi znalci znamo predstavljat pa sploh ne dvomim, vendar z namembnostjo pnevmatike nima kaj dosti skupnega. Nagaya 1
Guest Brumer Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Ali mi lahko svetujete kaj montirat na Deauvil? Imam izkušnje z original vgrajeno brigstone in z metzeler Z6. Rad bi gumo ki bi vdržala čim več in imela tudi dober oprijem ob brušenju stopalk...ja pa še v dežju... Vem,želje so velike pa kljub temu se priporočam za koristne informacije ,ki jih gotovo marsikdo ima... lpF Ko boš par znamk gum sprobal in primerjal med oprijemon, uporabo in ceno se boš vrnil na Metzeler!! jupiter, Nagaya, brembo in 8 others 5 6
Igorr Objavljeno Oktober 5, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2009 Ko boš par znamk gum sprobal in primerjal med oprijemon, uporabo in ceno se boš vrnil na Metzeler!! ... in BMW je motor vseh motorjev. biker77, ProdriveR, brembo in 6 others 5 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se