Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

jez se s to trditvijo ne strinjam čist. ST gumo bi mogli znucat na cesti. roadsmart&Co res nima kej iskat na pisti. Filing imam, de so športne gume na zelo visokem nivoju, in ja, tiste naj se testirajo na dirkališčih. ST gume pa tja ne zapelejo nit pomotoma. nimajo jih lastniki supersport strojev, nimajo jih piloti ki mislijo da vozijo športno agresivno in niso namenjene tekmovanju. s

Znucat na cesti.....maksimum sprobat na pisti...najboljša je kombinacija obojega(npr na pisti prečekirajo maksimalni nakloni in reakcije gume ko je v svojem maksimumu, obnašanje pri visokih hitrostih, ....)...ST gume niso več toliko nedolžne, da bi se samo na obrabo gledalo(brez možnosti dinamične vožnje, ki je pa na cesti redko kdaj lahko na daljše razdalje varno prakticiraš)...razmere na cesti(pesek, dež, ....), promet in ostali moteči elementi(npr že policija)...ST gume niso namenjene za na pisto, vendar je pa pista(ni nujno potrebno na Grobnik it žgat) edini ˝kontrolirani okoliš¨, kjer lahko legalno(predpisi veljajo tudi za preizkuševalce gum) pelješ več, kot 130 na uro(razen izjem, kot so avtoceste v določenih tujih državah)....in upam, da se vsi strinjamo, da ga skoraj ni osebka, ki bi vozil ST gume in imel vsaj 500 ccm+ motor(čoperji izvzeti seveda :)), ko ga v svojem življenju ni poteru, čez to ¨magično mejo¨ ...torej, če bi se gume testirale po cesti bi preizkuševalci morali obvezno omeniti kakšen je bil asfalt(spucan, naoljen, razpokan, ....? a je bila gneča na cesti? ....na konc bi pa še pisalo(da se jih ne bi obtoževalo ogrožanje ostalih udeležencev v prometu), da prikazani rezultati veljajo samo do hitrosti 130 kmh....in dajmo si priznat, da nas pri testih gum zanimajo predvsem tiste marginalne razlike, ki se pokažejo, ko gumo res obremeniš(to pa na cesti varno počet :whistle:)...

Objavljeno

že, ampak da jo dajo na pisto in rečejo ta je boljša kot ona, primarno so pa namenjene za nekaj čisto drugega pa tudi ni nek hud in predvsem veredostojen "test"

po drugi strani tudi enduro pnevmatike zdržijo marsikaj pa jih vseeno ne testirajo na pisti..

u bistvu jih skor ne testirajo..

skos se pogovarjamo s kerimi gumami se da ali ne da ali se da še dokaj varno PO KOLENU peljat..

realnost je pa taka, da rob pnevmatike ponuca ene 15% vseh motoristov..ali pa še to ne..pa če si priznajo ali ne..

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanima me kako se kej obnesejo gume Dunlop Sportmax Qualifier 150 65 17 in sprednja 110. Zanima me kje na netu bi lahko tudi zasledil ceno, nekaj sem brskal a nikjer nisem našel te dimenzije.

Kdaj veš da je guma obrabljena in da nebo več držala dolgo? Je do tok in tok milimetrov ali ko je čisto gladka ko platno pogleda ven?

Objavljeno

Ali mi lahko svetujete kaj montirat na Deauvil? Imam izkušnje z original vgrajeno brigstone in z metzeler Z6.

Rad bi gumo ki bi vdržala čim več in imela tudi dober oprijem ob brušenju stopalk...ja pa še v dežju...

Vem,želje so velike pa kljub temu se priporočam za koristne informacije ,ki jih gotovo marsikdo ima...

lpF

Js mam na svojem Zju metzeler M3, do zdaj držale 7000km in so po sredini ravno na indikatorjih pri strani pa tudi ne manjka več kot 1mm do indikatorja. Tažke so prebrušene in sem zelo zadovoljen z njimi pa jih nisem šparal.

Lp

Objavljeno

Zanima me kako se kej obnesejo gume Dunlop Sportmax Qualifier 150 65 17 in sprednja 110. Zanima me kje na netu bi lahko tudi zasledil ceno, nekaj sem brskal a nikjer nisem našel te dimenzije.

Kdaj veš da je guma obrabljena in da nebo več držala dolgo? Je do tok in tok milimetrov ali ko je čisto gladka ko platno pogleda ven?

150/60-17 je dimenzija za tvoj motor. Cena je nekje 200€ + montaza. Guma je hin ko je prestara al pa ko si ze blizu konca profila ( uradno oz. legalno je do 1 mm profila , prestara pa je odvisno kok casa je na cest, kok casa je skladiscena in to ... pac eni pravijo na 2 leti eni na 3 )

Objavljeno

Zdravo. Letos sem prvič zvozil nov kmple gum (mezeler M3). Sem bil z njimi zelo zadovoljen in bi jih še enkrat nataknil na motor. Bi pa prosil če ima kdo izkušnjo s temi gumami M3 in ostalimi iz tega ranga, če se mogoče splača drugo gumo vzet?! Tale komplet mi je zdržal 7000km pa je ravno na indikatorju tako da ima še za recimo 500km. Tako da na plan tisti ki ste preizkusili tudi druge gume iz tega ranga.

Hvala

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo. Letos sem prvič zvozil nov kmple gum (mezeler M3). Sem bil z njimi zelo zadovoljen in bi jih še enkrat nataknil na motor. Bi pa prosil če ima kdo izkušnjo s temi gumami M3 in ostalimi iz tega ranga, če se mogoče splača drugo gumo vzet?! Tale komplet mi je zdržal 7000km pa je ravno na indikatorju tako da ima še za recimo 500km. Tako da na plan tisti ki ste preizkusili tudi druge gume iz tega ranga.

Hvala

Tudi sam sem (sicer s precej mešanimi občutki) zvozil komplet M3 in bom najverjetneje zaradi jesensko-pomladanskega hladnejšega asfalta namesto Qualifier RR, izbral Qualifier 2. Poglej še za Continental Sportattack in Pirelli Diablo Rosso.

Popravljeno . Popravil Igorr
Objavljeno

Točno tako :lol: samo ti si ga še dolgo neboš privoščil!!!! :hmm:

ampak samo zato ker premore še nekaj možganskih celic

Objavljeno

Tudi sam sem (sicer s precej mešanimi občutki) zvozil komplet M3 in bom najverjetneje zaradi jesensko-pomladanskega hladnejšega asfalta namesto Qualifier RR, izbral Qualifier 2. Poglej še za Continental Sportattack in Pirelli Diablo Rosso.

Ma meni je sicer M3 komplet deloval odlično ampak me zanima če je komu bolši občutek dajal kakšen drug komplet! Dobra kilometrina, brez zdrsov ob hiri vožnjo po tačkah...

Objavljeno

Zdravo!

Eno vprašanje.

Ima kdo kaj izkušenj z Pirelli diablo superbike gumo (kje ste vozil z njo, kolk je zdržala)?

LP

Objavljeno

Živjo!

Mam eno vprašanje in sicer a je mogoče vozu kdo to sezono ta novo bridstone gumo BT-003RS? In kakšna se mu je zdela?

Jst vozm ninjo 636 in zanjo so tovarniško ˝predvidene˝ gume bridgestone BT-014. Gume so sicer uredu, lepo so se obnašale ob vsakem načinu vožnje, vseeno bi pa rad probu te tanove, ki naj bi ble namenjene še bolj agresivni vožnji. Tle pa je en problemček, ninja 636 ma homologirane dimenzije sprednje gume 120/65/R17, BT-003RS v tej dimenziji pa ni, amapk je le 120/70/R17, kaj takšna sprememba dimenzije prnese na obnašanje motorja?

Objavljeno

-Metzeler M3

-Kawasaki Z 750 lenik 2007

-7000km

-70% agresivna, 30% potovalna

-80% lokalne, 10% mesto, 10% avtocesta

-Po mokrem se nisem skoraj nič, če pa sem se je šlo počasitako da ne morem dati ocene

- oprijem izven sezone 8

- med sezono 10

- po sredini do indikatorjev, pri strani manjka mogoče šepol milimetra do indikatorjev, tako da e skoraj cela porabljena

- 10% s sovoznikom

- Cena 260€ z montažo

Komentar: Na začetku sezone sem bil še voznik začetnik, zatosem bolj ali manj nažigal motor po ravninah, to se je čez čas spremenilo in nibilo panike vozit ride ali druge celotne ovinke po tačkah in guma ni nikolizdrsnila ob taki vožnji. Zelo dobra kilometrina 7000km in je komaj naindikatojih. Tako da sem zelo zadovoljen s to gumo in velika možnost da bom karisto nataknil na motor.

Objavljeno

Živjo!

Mam eno vprašanje in sicer a je mogoče vozu kdo to sezono ta novo bridstone gumo BT-003RS? In kakšna se mu je zdela?

Jst vozm ninjo 636 in zanjo so tovarniško ˝predvidene˝ gume bridgestone BT-014. Gume so sicer uredu, lepo so se obnašale ob vsakem načinu vožnje, vseeno bi pa rad probu te tanove, ki naj bi ble namenjene še bolj agresivni vožnji. Tle pa je en problemček, ninja 636 ma homologirane dimenzije sprednje gume 120/65/R17, BT-003RS v tej dimenziji pa ni, amapk je le 120/70/R17, kaj takšna sprememba dimenzije prnese na obnašanje motorja?

Ni nobenega problema dat 70 višino, le motor bo malo manj lažje padel v ovinek in težje boš prišel do roba. Zdaj voziš 65?

Objavljeno

Živjo!

Mam eno vprašanje in sicer a je mogoče vozu kdo to sezono ta novo bridstone gumo BT-003RS? In kakšna se mu je zdela?

Jst vozm ninjo 636 in zanjo so tovarniško ˝predvidene˝ gume bridgestone BT-014. Gume so sicer uredu, lepo so se obnašale ob vsakem načinu vožnje, vseeno bi pa rad probu te tanove, ki naj bi ble namenjene še bolj agresivni vožnji. Tle pa je en problemček, ninja 636 ma homologirane dimenzije sprednje gume 120/65/R17, BT-003RS v tej dimenziji pa ni, amapk je le 120/70/R17, kaj takšna sprememba dimenzije prnese na obnašanje motorja?

kot prvo..bt014 je en drek guma..

če daš 70 namesto 65 prednjo gumo po vsej verjetnosti ne boš čutil razlike..

če pa že, kot je SB rekel, pa spustiš v križu motor za slabe pol centimetra in je..

Objavljeno

Živjo!

Mam eno vprašanje in sicer a je mogoče vozu kdo to sezono ta novo bridstone gumo BT-003RS? In kakšna se mu je zdela?

Jst vozm ninjo 636 in zanjo so tovarniško ˝predvidene˝ gume bridgestone BT-014. Gume so sicer uredu, lepo so se obnašale ob vsakem načinu vožnje, vseeno bi pa rad probu te tanove, ki naj bi ble namenjene še bolj agresivni vožnji. Tle pa je en problemček, ninja 636 ma homologirane dimenzije sprednje gume 120/65/R17, BT-003RS v tej dimenziji pa ni, amapk je le 120/70/R17, kaj takšna sprememba dimenzije prnese na obnašanje motorja?

Imel sem takšno ninjo (636, l. 2006). S tem Kawlnom sem zvozil tudi komplet gum Pirelli diablo corsa III, s presekom prednje gume 65. ;)

Vedno povem, da se s tistimi gumami nekako nisem ujel :blink: , zamenjal pa sem jih z Dunlopovimi Qualifier RR, s presekom 70. Vožnja ninje se je s temi gumami spremenila na boljše. Edina nekoliko slabša lastnost te gume (v odnosu na "pirelijevo 65-ko") je bil prehod v nagib. :doze:

V glavnem, za cestno vožnjo se mi zdi boljša izbira prednja guma s presekom 70, saj je bil z nižjo gume občutek mogoče kar preveč neposreden in preveč trd (jasno na cestah polnih preplastitev, razpok in luken vseh velikosti). Pri izbiri gume pazi samo na absolutno višino gume. Z vulkanizerjem sva dunlopko komaj spravila pod blatnik :evilgrin: , v bistvu je bilo med blatnikom in gumo le kakšen milimeter razmaka, kar je nekoliko moteče pri zelo počasni vožnji ali obračanju, ko se kamenčki primejo gume. Ampak še enkrat - sam bi kljub napisanemu izbral višji presek sprednje gume. :OK:

Objavljeno

kot prvo..bt014 je en drek guma..

eh tako slaba pa že spet ni da bi ji rekel ''drek'' :D

poznam kar nekaj ljudi, ki so z njo takrat ko je bila akualna kar pošteno brusili :)

Objavljeno

eh tako slaba pa že spet ni da bi ji rekel ''drek'' :D

poznam kar nekaj ljudi, ki so z njo takrat ko je bila akualna kar pošteno brusili :)

pol sm jest dubu iz ene čudne serije jo..

pa uni k so mal po tleh šli za brezveze zarad nje tudi..

Objavljeno

verjetno si res naletel na eno čudno serijo...

jaz sem zvozil ene 6-7 kompletov in sem bil z njimi čisto zadovoljen

sklepat gume po tem koliko ljudi je šlo z njimi po tleh pa mislim, da ni na mestu

verjetno so šli ljudje po tleh z vsemi gumami, ki obstajajo pod tem soncem pa to še ne pomeni da so slabe

Objavljeno

verjetno si res naletel na eno čudno serijo...

jaz sem zvozil ene 6-7 kompletov in sem bil z njimi čisto zadovoljen

sklepat gume po tem koliko ljudi je šlo z njimi po tleh pa mislim, da ni na mestu

verjetno so šli ljudje po tleh z vsemi gumami, ki obstajajo pod tem soncem pa to še ne pomeni da so slabe

ti si itak "čudn":whistle:

no, sej ne vem..jih sploh še prodajajo?

Objavljeno

ti si itak "čudn":whistle:

no, sej ne vem..jih sploh še prodajajo?

ja itak :P

po moje jih v redni prodaji ni več, nisem pa 100%

drugače pa so bile 014ke leta 04' v angliji izbrane za športno gumo leta

Objavljeno

Živjo!

Mam eno vprašanje in sicer a je mogoče vozu kdo to sezono ta novo bridstone gumo BT-003RS? In kakšna se mu je zdela?

Jst vozm ninjo 636 in zanjo so tovarniško ˝predvidene˝ gume bridgestone BT-014. Gume so sicer uredu, lepo so se obnašale ob vsakem načinu vožnje, vseeno bi pa rad probu te tanove, ki naj bi ble namenjene še bolj agresivni vožnji. Tle pa je en problemček, ninja 636 ma homologirane dimenzije sprednje gume 120/65/R17, BT-003RS v tej dimenziji pa ni, amapk je le 120/70/R17, kaj takšna sprememba dimenzije prnese na obnašanje motorja?

Prej imel BT 014, zamenjal z Q RR(tudi na mojem GSXu so bile tovarniške BT 014 gor-nima veze).Vzemi Q RR, ti ne bo žal.Pa še cenovno so ok.

Objavljeno

Prej imel BT 014, zamenjal z Q RR(tudi na mojem GSXu so bile tovarniške BT 014 gor-nima veze).Vzemi Q RR, ti ne bo žal.Pa še cenovno so ok.

Kolk cenovno pa so OK Qualifire RR? za komplet.

Objavljeno

ti si itak "čudn":whistle:

no, sej ne vem..jih sploh še prodajajo?

Jih še prodajajo in to kr precej, k proti konci sezone jih že en mal težk dobiš.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!