Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Eno vprašanje.

Zadnjič sva se s kolegom vozila in je on padel in me zanima če je lahko vzrok narobe obrnjena sprednja pnevmatika?! ali je to važno samo če je mokra cesta?!

Hvala

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje.

Zadnjič sva se s kolegom vozila in je on padel in me zanima če je lahko vzrok narobe obrnjena sprednja pnevmatika?! ali je to važno samo če je mokra cesta?!

Hvala

Lp

Kaj se hecaš???Saj ni za verjeti kar si napisal...,guma narobe obrnjena........
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se hecaš???Saj ni za verjeti kar si napisal...,guma narobe obrnjena........

ja in? na pisti se redno prakticira obračanje (predvsem zadnje) pnevmatike.

mislim da narobe ne more bit kaj..

vem da michelin slicki niso imeli smer vrtenja določene.

tudi pri cestnih je smer določena predvsem zaradi odvajanja vode..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jst mislem de je po suhem čisto vseeno kako je pnevmatika obrnjena...

Sem prišel mimo ravno za padcem, ko sta čakala na prevoz...tam sem tudi spoznal kreksimona. Pa misliš da ni tvoj prijatelj mogoče v ovinku zaviral ter zato ta padec (vprašaj mi ne dela zato si ga sami predstavljajte ;) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja in? na pisti se redno prakticira obračanje (predvsem zadnje) pnevmatike.

mislim da narobe ne more bit kaj..

vem da michelin slicki niso imeli smer vrtenja določene.

tudi pri cestnih je smer določena predvsem zaradi odvajanja vode..

Kaj pol hočeš reči,da je vseeno kako je obrnjena???Pista je pista...,cesta je pa cesta....,če je vseeno kako je obrnjena zakaj ima pol smer vrtenja...,samo za mokro al kako??Da je čisto isto pa dvomim...,to je prva pnevmatika in ne zadnja... Popravljeno . Popravil DINAMIK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pol hočeš reči,da je vseeno kako je obrnjena???Pista je pista...,cesta je pa cesta....,če je vseeno kako je obrnjena zakaj ima pol smer vrtenja...,samo za mokro al kako??Da je čisto isto pa dvomim...,to je prva pnevmatika in ne zadnja...

poglej..

maš zelo zelo nesposobne ljudi..večina teh je američanov..

si američan zmisli, da bo prednjo strehco od spodaj spucal..mora vzet prednjo pnevmatiko dol..

ko jo daje nazaj, "ne vidi" puščice za smer vrtenja..

se gre peljat, zaradi tega pade, si podrgne levi komolec, zaradi tega je "iznakažen", toži Dunlop

ne gre to tako..

samo zaradi tega, ker si kontra gumo obrnil na suhem ne padeš, pa tudi na mokrem ne kar tako..

kar pa ne pomeni, da je vseen kako gumo obrneš..

in kaj je na pisti drugače glede oprijema kot na cesti razen tega da je ponavadi boljši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj je na pisti drugače glede oprijema kot na cesti razen tega da je ponavadi boljši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se hecaš???Saj ni za verjeti kar si napisal...,guma narobe obrnjena........

Prej tega sploh nisem videl... Potem ko pa sva tm stala pa js gledam svoj motor pa njegov pa se mi je zdelo nekaj čudno pri njegovi sprednji gumi!!! Pa sem šel pogledat pa videl da je duma narobe obrnjena!!!! In sem se sam za glavo prjel... Zato me zanima če je možen vzrok za padec narobe obrnjena guma, ki jo očitno serviser zaradi malomarnoosti zajebu!!!Ubistvu js ne vem kaj je ta kolega počel, ker sem vozil pred njim in dosti hitreje... Možno da je bila črta kriva, ki so jih ravno na novo štrihali ali pa pač kakšna napaka voznika... Js ne vem on pa?

Popravljeno . Popravil kreksimon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja zihr so gume krive....tko kot v 89 % nesreč(preostalih 11% gre za izsilitev prednosti s strani drugih udeležencev)...

Zdajšnje gume držijo boga in pol, sam jih majo pa vsi za dežurne krivce...koliko raznih debat in pritožb glede zdrsov in to pri folku, ki z nagibom niti približno ne privede gumo do limita....težava je večinoma v glavi(zato tud toliko razni testi palijo-dodajo k samozavesti, ker če nekdo napiše, da je dobra, potem je pa že res)...mal treba mislit zraven, ko se motor pelje in se bo mogoče ugotovilo, da vse prevečkrat šofer otrpne(roke v beton) in da je efekt podoben, kot da bi guma zdrsnila(da ne omenjam, ko se še pogled zalepi na kakšno ograjo)...guma drži po suhem tud, če je obrnjena(izjemna edino, če je platno navzven obrnu :lol:)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj je na pisti drugače glede oprijema kot na cesti razen tega da je ponavadi boljši?

Ravno to,da je na cesti slabši oprijem in še ograja ali avto in že smo tam in pomoje kdor,da gumo narobe gor,se nima prav nič rad.No kakor vam paše...,proizvajalec že ve zakaj je smer vrtenja gor dal in sigurno ni za lepo videti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno vozim SC Pro, naredil 3000km, guma drži super, ostalo pa jo je še nekje polovica, mogoče malenkost manj. Prej sem vozil Pilot Power 2CT in naredil 10k(pa je bil vmes en Raceland in malo Marofa, pa precej drajsanja Rid,..wink.gif

Zagotavljam ti, da bo za tvoje potrebe 2CT povsem dovolj, je pa včasih treba biti malo previden, ker se počasneje ogreje kot Supercorsa. No, saj tudi jaz ne rabim SC, ampak sem hotel enkrat probat.

Največja razlika je v držanju smeri v prid SC-razlika je res velika, v nagibu potem nič ne pleše ampak gre tam, kjer ga naciljaš.

Precej hvalijo tudi Diablo Rosso, ki so rang nekje med 2CT in SC Pro, zdržijo menda dosti, oprijem pa naj bi tudi bil zelo dober.

SC pro je proti PP2ct boljša tudi po pobiranju neravnin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor bo treba spet preobut in sem bi z Metzeler Sportec M3 zelo zadovoljen, ampak me pa zanima če je je model Racetec K3, ki je novejši podobna zadeva kot Sportec M3 ali je to čisto druga zgodba?! in če ima kdo izkušnje z Racetec K3 oziroma primerjava teh dveh gum?!

http://www.metzelermoto.com/web/catalog/moto/moto_catalogoDett.page?categoria=/catalog/moto/supersport&vehicleType=MOTO&menu_item=/products/catalog/supersport

Hvala

Popravljeno . Popravil kreksimon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

racetec k3 sm mel jst gor...za poleti ko je dost toplo pa če dost agresivno voziš, pole ja...

Drugače bi pa jst to gumo rajš za na pisto mel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor jaz vem je Racetac K3 višji rang od M3, v bistvu je to cestna track day guma, kot npr Conti race attack street, ali bt002 street.. Ker prav dirkalne so pa Racetec K0, K1, K2.

Glede izkušenj bo moral pa kdo drug kaj povedat. Moje mnenje je, da so za na cesto dovolj dobre navadne cestne športne gume, če se pa kombinira še pisto, potem pa ja.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u mater ja...sm se zmotu

jst sm mel k0 zadi pa k2 spredi če se ne motm...in ne k3. Me je zdej jure spomnu ja s temi oznakami. Tko de konkretno za k3 ti neb znal povedat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ti bom pa jaz :D

sicer je tega že dolgo,spomini bledijo... :naughty:

...brez kakršnih presenečenj,tudi na panoniji je delala ca.7,8+ krogov na polno...(itak,če sn izi rajder) :naughty: :grrr

...tak da nemoreš zgrešit.Je pa to ranga ala.superkorza itd. guma,tak da ne pričakuj kilometrine kakor z m3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pravi naslednic Me še ni odzun. Morem čez zimo razmislit ali se bom kaj vozil po pisti ali ne, drugače bom kar še enkrat nataknil M3.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo še moje poročilo:

- znamka in model pnevmatike: Michelin Pilot Road (120/70 R15 + 160/60 R17)

- model motorja: Honda CBF 600SA, l. 2005 (prvi lastnik)

- prevoženi kilometri: 23.000 :worship:

- način vožnje: %10 agresivna-športna (kakšen štart z semaforja in kdaj po AC), % 90 umirjena-potovalna, 0% dirkališče

- vrsta ceste: lokalne-magistralne 70%, mesto 25%, avto cesta 5%

- oprijem na mokrem: ne morem oceniti, nisem vozil v dežju

- oprijem izven sezone: (12°-18°C) ocena 9 nobenih problemov

- oprijem v "sezoni" 20°C <+ ocena 9 brez problemov

- način obrabe: po sredini po 23.000 km ostalo še slaba 2 mm profila (spredaj mogoče malo manj), po bokih seveda več, povsem do roba pa sploh nikoli nisem šel tako, da se obraba začne šele ca. 1 cm od roba. Imam pač tak stil vožnje B) .

- 25% km s sopotnico

- CENA z montažo: prvovgradnja

- komentar: sicer me je skoraj malo "sram" :whistle: , da sem naredil toliko km s prvim kompletom gum, a taka so dejstva. Za moj stil vožnje sem s temi gumami povsem zadovoljen, parkrat me je sicer malo odneslo na spolzkem asfaltu (npr. na začetku letališke pred Harvyem, pa na Topniški v Lj.), ampak to bi me verjetno itak s katerikoli gumami. Glede na DOT oznako so gume celo letnik 2004 in jih bom ravno zaradi tega pred naslednjo sezono menjal in tudi na bokih so že malo napokane. Glede na profil bi pa verjetno zdržale še eno sezono (predstavljaj si smajlija "škrtica").

Seveda se sprašujem ali bi poskusil še kakšne druge pnevmatike (Dunlop Roadsmart, Metzeler Z6), ker je Michelin pač najdražji samo, če bom z drugimi naredil "samo" 10.000 km bo to bolj slab biznis. Tako, da bom verjetno spet vzel kar Michelinke.

Mislite, da bi se glede na moj stil vožnje druge gume res lahko obrabile bistveno prej?

Ima mogoče še kdo izkušnje s tako dolgoživostjo pnevmatik Michelim Road Pilot, ali sem res jaz tak penzioner :hmm: :naughty:?

lp, Aleš

Popravljeno . Popravil Sale
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje, pol bom pa počasi nehal težit :lol1: Mi mogoče kdo predlaga kakšno drugo guma v tem rangu, ki bi nekako bolj odgovarjala agresivni vožnji? Jaz tega ne vem, ker sem do zdaj vozil samo M3, ki pa mi je sicer dobro služila!!!

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še eno vprašanje, pol bom pa počasi nehal težit :lol1: Mi mogoče kdo predlaga kakšno drugo guma v tem rangu, ki bi nekako bolj odgovarjala agresivni vožnji? Jaz tega ne vem, ker sem do zdaj vozil samo M3, ki pa mi je sicer dobro služila!!!

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pe eno vprašanje potam bom pa počasi nehal morit:lol1: Do zdaj sem vozil M3 in so mi dobro služile in nimam kaj reči čez njih, ampak me pa zanima če se komu zdi, da so za agresivno vožnjo bolj primerne kakšne druge gume iz ranga M3?! Naprimer Q-RR, ki so novejše ali pa katera koli druga guma?

Hvala za odgovore.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, ce ima kdo kake izkusnje z Bridgestone BT45 ??

a maš to kake exotične dimenzije? jez sm mel take čudne mere. . . meni osebno je bla ta guma slaba. v vseh pogledih so jo namahale metzeler laserteck in michelin macadam

post-1354-125653863094_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!