Demon Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 to ja..jest jo mam cca 2.500 km, dva marofa je dala čez, za ene 500-1000 bo še.. vendar pa marof kar pobere..no, pa tudi drugače ni bila preveč šparana.. glede na ceno je odlična izbira.. Ja, 2500 + cca 1000 km, 2 Marofa... Torej brez Marofa bi verjetno naredil cca 5000 s to gumo. Ja kilometrina si slaba, sploh ne, glede na ceno. Jaz sem s SC naredil 4300, pa je zadnja čisto fuč, pa ni videla dirkališča, ampak samo cesto, je pa kar občutno dražja.. :glare:
sasosa Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 vzemi GP racer odlična cena, odličen grip v vseh pogojih, najboljša stvar pa je kilometrina moj komplet je že presegel 7K, naredile pa bodo še slabega tisočaka Če se ne motim, se GP racer ne dobi več, ali je bilo samo meni tako rečeno?
Dolenc™ Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 Pri dunlopu je tko da samo enkrat zalavfajo proizvodnjo(če sem prav vaško informiran), tko da ko gredo zaloge gredo Ampak sej bo kmal nova sezona
sasosa Objavljeno November 4, 2009 Opozori Objavljeno November 4, 2009 Pri dunlopu je tko da samo enkrat zalavfajo proizvodnjo(če sem prav vaško informiran), tko da ko gredo zaloge gredo Ampak sej bo kmal nova sezona Drugače sem mislil, namesto 209-ke pride nova, 211 - cestna.
kreksimon Objavljeno November 5, 2009 Opozori Objavljeno November 5, 2009 Probajte dati gor K3... Men je Šrnik rekel da bi kilometrina morala biti podobna M3 to se pravi 7000km(kolikor mi je M3 zdržala)- recimo 1500km = 5500km kar ni slabo, stane pa 285€, kar je pa veliko ali pač ne... Do drugega leta bom še počakal na K3 potem pa sprobam.
casper7 Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 Če kdo rabi, podarim M3 obe, so še za 1-5K km, normalne vožnje.
casper7 Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 Če kdo rabi, podarim M3 obe, so še za 1-5K km, normalne vožnje. Ja pozabu sm dimenzije napisat...180/55/17 in pa 120/70 al pa 75/17
trojan69 Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 Ma kdo izkušnje z ME 11;22 al pa 77 ?? Pa kje dobit najbol pocen gume v LJ in okolici. Vem da majo nekateri vulkanizerji zasonj montažo, če kupiš gume pri njih pa jim prineseš odmontirana kolesa.
tomazinjo Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 to ja..jest jo mam cca 2.500 km, dva marofa je dala čez, za ene 500-1000 bo še.. vendar pa marof kar pobere..no, pa tudi drugače ni bila preveč šparana.. glede na ceno je odlična izbira.. GP racer...to je ena stopnja bolj športna kot Q- RR ne? Kako se obnese na cesti(v primerjavi z Q-RR) in kako na pisti(v primerih Marof ter Grobnik)?
Jure Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 Gp Racer je track day guma, je recimo v rangu s Conti Race Attack, Supercorso, BT002.. Dobi se jo v treh trdotah Soft, Medium in Endurance, ter v dveh izvedbah, s profilom (homologirana za na cesto) in slick. Razlike v samih zmeseh med navadno in slick ni, razlika je samo v tem ali ima profil ali ne. Guma se na cesti obnese odlično, jaz imam gor 2 set. S prvim sem naredil 6k km, enako kot s Q RR, obraba je bila precej podobna. Pa nisem ravno šparal. Prav tako sem bil prijetno presenečen nad tem, da se GP racer zelo dobro obnese tudi ob nižjih temperaturah in dežju, bi mislil, da znajo taki pogoji track day gumi delati kakšne težave, pa ji ne. Zdej kar se tiče ogrevanja gum je tako, da je tista prava temperatura za GP racer tam okoli 80°C, kar se na cesti praktično nikoli ne dosega, razen pri kakšnem hudem žganju poleti ko je res vroče, ampak tudi če so ogrete manj, oziroma samo mlačne, delujejo čisto super, je očitno takšna zmes, da dobro deluje tudi manj segreta, oziroma da se hitro segreje. Kako se obnesejo na Grobniku ti iz prve roke ne morem povedat, sem pa slišal kar od par fantov, ki so jih vozili, da se da it komot pod 1.40 z njimi, vendar je vsak za kakšno resnejšo vožnjo po Grobniku seveda priporočal 209 ali 211gp, ki si prave dirkalne gume in veljajo kot najboljše za na Grobnik. Ampak dokler si pa nad 1.40 so pa GP Racer pomoje več kot odlične. Na Racelandu so se obnesle super Na novem marofu pa žal ne.. Zadnja je bila sicer ok, prednjo je pa tako meni, kot bikerju nenormalno požiralo.. Očitno ni ta guma najbolj primerna za tip asvalta in geometrijo steze kot je Novi Marof. Tako da jaz z njimi tja ne grem več, oziroma z zadnjo recimo da še, samo s sprednjo pa zagotovo ne. Drži že ok, ampak meni jo je v 120km pobralo cca polovico, pa sem imel čisto novo gor. Bio pomislil tudi na napačne nastavitve, ampak glede na to, da je imel biker77 isto težavo s to gumo na dveh različnih motorjih in na različnih nastavitvah, potem nekaj je na tem. gsx750f 1
biker77 Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 GP racer...to je ena stopnja bolj športna kot Q- RR ne? Kako se obnese na cesti(v primerjavi z Q-RR) in kako na pisti(v primerih Marof ter Grobnik)? samo za cesto bi jest osebno raje vzel QRR..pa čeprav je Gp racer tut za na cesto čist fajn Gp racer kr dobr dela na grobniku pa ne glih dobr na Marofu...
tomazinjo Objavljeno November 7, 2009 Opozori Objavljeno November 7, 2009 Kaj pa kar se tiče trdot?kakšno varjanto priporočate?Prednja,zadnja isto al...
biker77 Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Kaj pa kar se tiče trdot?kakšno varjanto priporočate?Prednja,zadnja isto al... odvisno za kaj jo boš rabu.. lahko spredaj S zadaj M, spredaj S zadaj E, spredaj M zadaj M ali pa spredaj M zadaj E
Jure Objavljeno November 8, 2009 Opozori Objavljeno November 8, 2009 Jaz imam obe M, pa vseeno naredi zadnja 6k km.. Kot je napisal biker, nimaš vsake gume v vseh treh trdotah, prva je samo S in M, zadnja pa samo M in E.
mkosir Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Mene zanima sledeče. Namreč DOT na gumi je iz sredine 2003, sedaj me pa zanima, kako ugotoviš ,da je guma pe vedno primerna. Prodajalec zatrjuje ,da je ležala na skladišču. Torej so kakšni pokazatelji ,da je pnevmatika še primerna ali naj se taki gumi ognem. Hvala za odgovore. LP!! hilton 1
biker77 Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Mene zanima sledeče. Namreč DOT na gumi je iz sredine 2003, sedaj me pa zanima, kako ugotoviš ,da je guma pe vedno primerna. Prodajalec zatrjuje ,da je ležala na skladišču. Torej so kakšni pokazatelji ,da je pnevmatika še primerna ali naj se taki gumi ognem. Hvala za odgovore. LP!! če je nova, nerabljena, potem naj ne bi bilo problema ker je gor še zaščitna plast. če je že rabljena pa gledaš kaj drugega. tako so povedali meni.. če ni bistvene razlike v ceni, potem je bolje bit ziher in kupit novo. poleg tega je razvoj pnevmatik šel v zadnjem času dost naprej (več različnih zmesi/trdot) spet odvisno kaka pnevmatika in za kak moped
Trdonja Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Na Marofu sm enkat padu v debato o gumah z nekim Hrvatom in je reku, da majo skoraj za polovico višje cene kot pri nas. Poglej malo po njihovih oglasih V podobno debato sem na Marofu zapadel tudi sam. Menda so tiste kupljene na Hrvaškem bolj kvalitetne.:naughty:
hilton Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Mene zanima sledeče. Namreč DOT na gumi je iz sredine 2003, sedaj me pa zanima, kako ugotoviš ,da je guma pe vedno primerna. Prodajalec zatrjuje ,da je ležala na skladišču. Torej so kakšni pokazatelji ,da je pnevmatika še primerna ali naj se taki gumi ognem. Hvala za odgovore. LP!! moje mnenje, no way. ker guma je definitivno stara( in nima vec istih lanosti kakor guma ki je 08ali 09. pač zopet kako je bila sladiščena je 2 vprašanje..... definitivno bos vec minusov dobil v odgovor, kakor pa da ti bo kdo svetoval da je guma ok. tako da, tistih par € ki je razlike ti naj ne bo škoda casper7 in simonsi 2
Jure Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Mene zanima sledeče. Namreč DOT na gumi je iz sredine 2003, sedaj me pa zanima, kako ugotoviš ,da je guma pe vedno primerna. Prodajalec zatrjuje ,da je ležala na skladišču. Torej so kakšni pokazatelji ,da je pnevmatika še primerna ali naj se taki gumi ognem. Hvala za odgovore. LP!! Če je guma iz 2003 sedaj teče že sedmo leto.. Sicer se načeloma strinjam s tem, da če je pravilno skladiščena in je na njej še vedno tista zaščitna plast, zanič verjetno še ni, ampak glede na to, da ena guma ne predstavlja tako velikega stroška, potem tudi razlika med tole 7 let staro in novo ne more bit tolikšna, razen če ti jo bodo šenkali.. Zato je pomoje bolje dat tistih nekaj eur več, pa bit ziher, konec koncev je to edina stična točka s podlago in ni fajn šparat na tem.. casper7 in dotem 2
mkosir Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 To ,da bi šparal na gumah ni moj namen. Pravzaprav se gre to za avtomobilske zimske pnevmatike.
hilton Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Ker se guma kot organska snov stara, po štirih letih ne glede na obrabljenost izgubi sposobnost optimalnega oprijemanja na cestišču. Pnevmatike so edini stik našega vozila z voziščem, zato skrbimo, da bo vedno dober. Pri zamenjavi pnevmatike je potrebno paziti predvsem na dva pogoja. Prvi je zakonsko določena minimalna višina profila, druga pa starost pnevmatike. Guma namreč s časom postaja trša, zato se lahko vozne lastnosti pnevmatike s starostjo bistveno spremenijo, zraven tega pa guma s starostjo tudi poka in je zato bolj občutljiva na morebitne poškodbe. S strani proizvajalcev predpisana življenjska doba pnevmatike znaša nekje pet do šest let. tak da malce poguglaj, pa dobis zanimive odgovore anja37 in domina 1 1
hilton Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 To ,da bi šparal na gumah ni moj namen. Pravzaprav se gre to za avtomobilske zimske pnevmatike. odvisno koliko km letno delaš. če si priden kot jaz pa delaš z zimskimi pnevmatikami 40.000km jih kupiš. ker drugo leto bodo tako za vstran pa če ne voziš po mokrem 200km/h jih tudi lahko kupiš. razlike v cenah so pa velike. odvisno kaksno gumo iščeč. al po testu najboljso oz po testu srednje ocenjeno glede na to da Zimske gume Goodyear ULTRA GRIP 7 dobis za 90€ ( primer) al pa se ceneje. odločitev je na tebi anja37 in halls 1 1
Jure Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 To ,da bi šparal na gumah ni moj namen. Pravzaprav se gre to za avtomobilske zimske pnevmatike. No to malce spremeni stvar.. Sicer so dobre gume tudi pri avtomobilu enako pomembne kot pri motorju, ampak pri avtu vidiš če je guma crap, probaš malo zavorno pot po suhem/mokrem pa je.. Pri motorju je pa ko pride do zdrsa velikokrat že prepozno, poleg tega pa ima motor 2 gume, ne 4 in je že zato treba bit še malo bolj previden.. Če so gume, res skladiščene, na otip ok in res bistveno cenejše, potem lahko probaš.. Ampak če nimaš ravno nevemkakšnih dimenzij, da bi bile gume full drage, potem tudi frišne zimske niso tako velik strošek, pa si ziher.. dotem 1
Prix Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Glede avto pnevmatik sem bil zadnjič v debati z enim od policistov in mi je rekel,da gume starejše (zimske) od 4leta se obravnavajo kot da nimaš primerne,ne glede na profil....(mislim,če imaš smolo s policistom)...baba čula baba rekla ....iz prve roke....
hilton Objavljeno November 10, 2009 Opozori Objavljeno November 10, 2009 Glede avto pnevmatik sem bil zadnjič v debati z enim od policistov in mi je rekel,da gume starejše (zimske) od 4leta se obravnavajo kot da nimaš primerne,ne glede na profil....(mislim,če imaš smolo s policistom)...baba čula baba rekla ....iz prve roke.... ti reci totemu tvojemu policaju, da je samo za na mejo dober. aja pomojem je ta ribiški tečaj dokončal 6 mesecni, zdaj pa misli da je boga za jejce potegnil. gsx750f, carmagedon in anja37 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se