DINAMIK Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Ali kdo ve, kje na primorskem bi utegnili imeti na zalogi dunlop roadsmart po ugodni ceni? V kopru na axle ter materiji t&p nimajo, dobijo šele marca. Kaj pa preko spletne trgovine (recimo http://www.superguma...sification.asp) je že kdo kupoval? Povprašaj tukaj SM d.o.o. Dunlop RR vem,da ima kar ugodno 215eur komplet za moj mlinček....,pošilja tudi po pošti! rdeci_vragec 1
DINAMIK Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Poskusi še tukaj www.Avto.net Cena je ugodna...,pošlje ti jih po pošti 8 eur je bilo lani! rdeci_vragec 1
rdeci_vragec Objavljeno Januar 29, 2010 Opozori Objavljeno Januar 29, 2010 Poskusi še tukaj www.Avto.net Cena je ugodna...,pošlje ti jih po pošti 8 eur je bilo lani! Hvala, na koncu sem naroču prav pri širniku, roadsmartk žal tudi on ni imel več na zalogi, ima pa qualifier II (komplet) za 204€! + 6€ poštnine, pa sem pol kr te vzel. Glede na to, da sem do sedaj imel conti sport attack, bodo QII najbrž malček dlje zdržale od sedanjih, pa bom na sredi sezone ko se te nove znucajo že dobil roadsmartke za potovanja. Zgleda, da so roadsmart zelo vredu in kr grejo če nikjer ne ostajajo zaloge. O teh Qualifier II sem dosedaj prebral samo dobro, upam, da bo sredinska trša zmes res kaj pomagala, ker pri conti sport attack se mi preveč očitno znuca prej po sredini. Sicer držijo super do zadnjega, samo če ni profila zna bit klinc po mokri cesti. Hvala za nasvete!
dlicen Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Drugič lahko probaš tudi pri Mirotu v Kopru (Motosprint) na Šmarski cesti. Verjetno jih nima ravno na zalogi, a zna bit hiter . roko in hilton 1 1
Guest kala Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Nekaj uporabnega ni sicer za motorje ampak vsaj dva senzorja ostanejo v rezervi Senzorji se našraufajo namesto čepkov za ventile balansiranje koles ni potrebno ker so lahki cca 10g vsaj tako mi je rekel vulkanizer. cena kompleta z senzorji, 2x nosilca ter napajlni kabel preko baterije ali pa na dve AAA baterije 135€ xyznanixyz, gsx750f, casper7 in 1 other 3 1
Guest kala Objavljeno Januar 30, 2010 Opozori Objavljeno Januar 30, 2010 Pa še senzorji roko in xyznanixyz 1 1
simonsi Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 za pritisk brezveze a temperaturo pa meri temp zraka v feltni kar se mi pa spet ne zdi preveč uporabno. thumper, dotem, roko in 5 others 2 6
Guest kala Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 (popravljeno) za pritisk brezveze a temperaturo pa meri temp zraka v feltni kar se mi pa spet ne zdi preveč uporabno. Rajši imam neko inoformacijo kot nobene informacije.Glede pritiska pa nebi reku da je brez zveze razen če pri tvojem motorju napolniš gumo kar tako radi reda pomeni ali imaš 1 bar ali 4 bara se tebi vsaj po odgovoru "jebe". Popravljeno Januar 31, 2010. Popravil kala P182, SCORPIONS in roko 2 1
Senna Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Kolk kej pumpate gume na cestakih,napr: za na jezersko,pa kašna je kaj razlika.
BenX Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Kolk kej pumpate gume na cestakih,napr: za na jezersko,pa kašna je kaj razlika. sem glih htel vprašat. v navodilih za r1 piše sprednja 2.5, zadnja 2,9 bara.
macak333 Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 sem glih htel vprašat. v navodilih za r1 piše sprednja 2.5, zadnja 2,9 bara. Samo to je meni tak čudno. Sej pri meni piše 1.9 S 2.0 Z. Samo ko sem se pogovorjal z inštruktorjem in z uporabnikom Matex, so mi rekli, da naj bi bilo v sprednji več tlaka kot v zadnji (teža pa to). Zdej me pa zanima kako drugi s tem prakticirate?
simonsi Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Rajši imam neko inoformacijo kot nobene informacije.Glede pritiska pa nebi reku da je brez zveze razen če pri tvojem motorju napolniš gumo kar tako radi reda pomeni ali imaš 1 bar ali 4 bara se tebi vsaj po odgovoru "jebe". Jaz redno preverjam pritisk pred vožnjo. Gumo pa itak pumpaš ko so gume mrzle, če ti pa spusti pa porajtaš tudi brez tega displeja. Potem je tudi vprašanje natančnosti, ker men recimo se o.2 bara na sprednji gumi kar opazno pozna in se nebi zanašal na tole čudo, se mi zdi klasičen manometer bolj zanesljiv. Glede temperature si pa rajši kupim en laserski gadget in se ustavim za pet sekund pa pomerim, če bi to hotel. Kakorkoli, tole je bolj za avte mal se za afnat, al pa za šminkat na motorju. :yes: Pa za tako ceno si rajši kupim pet kestlov bencina pa imam več od tega. Samo to je meni tak čudno. Sej pri meni piše 1.9 S 2.0 Z. Samo ko sem se pogovorjal z inštruktorjem in z uporabnikom Matex, so mi rekli, da naj bi bilo v sprednji več tlaka kot v zadnji (teža pa to). Zdej me pa zanima kako drugi s tem prakticirate? 125ccm motorji imajo pa spet malo drugačne pritiske gum, poglej kakšno nalepko na motorju sigurno kej piše, če ne pa v navodilih za uporabo. suzuki, carmagedon, SCORPIONS in 1 other 2 2
Senna Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Pa sej člouk res ne ve kakšen tlak za različno vožnjo. Jest sem doslej vedno pumpal tolk kot je predpisano,samo lani na koncu sezone,sem mal znižal tlak,in bi se na krožnemu kmal zvrnil.Tolk je guma grabila,in to sem spustil mogoče 03-04 bara. roko 1
Guest kala Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Simonsi ta stvar ni za šminkanje vsaj pri meni ne, da pa občutiš 0.2 bar pa uporabljaš klasični manometer je slišat malo bedno Klasični manometri kateri jih dobiš za malo € na našem trgu imajo odstopanja za 0,5 bara ta elektronski je za 0,05 bar natančen pa ne po tehičnih specif. ampak preverjeno pri vulkanizerju ki nima smeti od klasičnega manometra ampak klasični manometer zelo natančen in drag. Kar pa se temp. ja seveda se boš ustavljal vsaki toliko časa da preveriš z kakim cenenim laserskim merilnikom temp. ki že sam po sebi odstopa za 15 do 20 stopinj. Stvar je uporabna za tistega ki to želi tebi očitno ni in vso srečo z nakupom bencina. Ta ista stvar je sicer v verziji tudi za motorje je manjša stane isto kot ta na sliki.Jaz pač imam verzijo za avto ker ga uporabljam pri kombiju in motorju. Tlak je zelo pomemben dejavnik pri pravilni obrabi gum. lp P182 in casper7 2
Dolenc™ Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Pa sej člouk res ne ve kakšen tlak za različno vožnjo. Jest sem doslej vedno pumpal tolk kot je predpisano,samo lani na koncu sezone,sem mal znižal tlak,in bi se na krožnemu kmal zvrnil.Tolk je guma grabila,in to sem spustil mogoče 03-04 bara. Ja pumpaj toliko kot je priporočeno za na cesto, če je to 2.5 / 2.9 potem je to to, jezersko je še zmeraj cesta . Guma nič bolj ne grabi če ima nizek tlak. Za na stezo se tlak spusti, ker je delovna temperatura višja in se zrak bolj razširi.
Senna Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Ja pumpaj toliko kot je priporočeno za na cesto, če je to 2.5 / 2.9 potem je to to, jezersko je še zmeraj cesta . Guma nič bolj ne grabi če ima nizek tlak. Za na stezo se tlak spusti, ker je delovna temperatura višja in se zrak bolj razširi. Kurja,sem pa mislu,da se kej bolj drži,če je mal nižji tlak carmagedon 1
macak333 Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 125ccm motorji imajo pa spet malo drugačne pritiske gum, poglej kakšno nalepko na motorju sigurno kej piše, če ne pa v navodilih za uporabo. Ja sej sem napisal 1.9 2.0 . Drgač sem pa zvedel odgovor na moje vprašanje, tko da se bom zdej kar držal predpisanega, če kdaj pride kakšna pisat vmes, pa bom malenkost spustil tlak.
kuntakinte Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Kurja,sem pa mislu,da se kej bolj drži,če je mal nižji tlak ...prej se segreje...pa prej porab ...pa karkasa se bolj ˝zvija˝...a je to gud al bad pa vsak zase najboljš ve
BenX Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 za moj motor sta predpisni pirreli in michelin. trenutno so gori bridgestone. velja enako, 2.5 spredaj in 2.9 zadaj? če se ne motim mi je tako relek tudi prejšnji lastnik, nisem pa ziher.
simonsi Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 (popravljeno) Simonsi ta stvar ni za šminkanje vsaj pri meni ne, da pa občutiš 0.2 bar pa uporabljaš klasični manometer je slišat malo bedno Klasični manometri kateri jih dobiš za malo € na našem trgu imajo odstopanja za 0,5 bara ta elektronski je za 0,05 bar natančen pa ne po tehičnih specif. ampak preverjeno pri vulkanizerju ki nima smeti od klasičnega manometra ampak klasični manometer zelo natančen in drag. Kar pa se temp. ja seveda se boš ustavljal vsaki toliko časa da preveriš z kakim cenenim laserskim merilnikom temp. ki že sam po sebi odstopa za 15 do 20 stopinj. Stvar je uporabna za tistega ki to želi tebi očitno ni in vso srečo z nakupom bencina. Ta ista stvar je sicer v verziji tudi za motorje je manjša stane isto kot ta na sliki.Jaz pač imam verzijo za avto ker ga uporabljam pri kombiju in motorju. Tlak je zelo pomemben dejavnik pri pravilni obrabi gum. lp ahm Moj manometer čist lepo točno kaže in zadostuje mojim potrebam. 0,5 bara si pa nekje iz glave potegnil, kot tudi glede laserskega, ker ne more odstopat 20 stopinj pa če je še tak šrot. Za un manometer od vulkanizerja pa jaz lih nebi roke v ogenj dal, ker stokrat na dan po tleh pade, razen če ni vsake toliko časa kalibriran. Glede obrabe gum je pa tlak seveda pomemben, ampak samo pri večjih odstopanjih in ne samo kakšno stotinko bara kot je kao natančna ta napravica. Kakorkoli, vsakemu svoje ampak jaz sigurno nebi nikoli kupil take traparije. Pa zakaj imam občutek da ti prodajaš tele zadeve? Popravljeno Januar 31, 2010. Popravil simonsi dotem, SCORPIONS, sesir in 2 others 3 2
Guest kala Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 (popravljeno) Slab občutek imaš da to prodajam.Nisem trgovec 0,5 bara niso privlečeni za ušesa in vulkanizer pri kateremu sem to preziskusil pazi na svoje orodje še posebej ker je drago nevem pri katerih šalabajzerjih si bil da si vidu kako mečejo orodje po tleh kot npr. manometer.Glede laserja tiste katere kupiš za 30 do 80€ je pač tako da odstopajo kolikor sem napisal šele ko ti bo pisalo na laserskem merilcu da im 1 klass laser potem to ne bo veljalo vendar mislim da si kaj takega ti nebi privoščil raje bi kupil nekaj sodov bencina p.s. pišem o uporabnosti tistim katerim se to ne zdi traparija. Popravljeno Januar 31, 2010. Popravil kala carmagedon in P182 1 1
Popularna objava rdeci_vragec Objavljeno Januar 31, 2010 Popularna objava Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 ahm Moj manometer čist lepo točno kaže in zadostuje mojim potrebam. 0,5 bara si pa nekje iz glave potegnil, kot tudi glede laserskega, ker ne more odstopat 20 stopinj pa če je še tak šrot. Za un manometer od vulkanizerja pa jaz lih nebi roke v ogenj dal, ker stokrat na dan po tleh pade, razen če ni vsake toliko časa kalibriran. Glede obrabe gum je pa tlak seveda pomemben, ampak samo pri večjih odstopanjih in ne samo kakšno stotinko bara kot je kao natančna ta napravica. Kakorkoli, vsakemu svoje ampak jaz sigurno nebi nikoli kupil take traparije. Pa zakaj imam občutek da ti prodajaš tele zadeve? Zakaj morejo bit na tem forumu vse tako negativno nastrojeno? Ko prebiram italjanske in angleške forume je prav užitek brat. Tam ne zaslediš niti negativne energije, kaj šele da bi kdo koga popljuval! Tu pa karkoli napišeš, karkoli predlagaš, kakršnokoli novico dodaš...zmeraj je potrebno popljuvat! Kot da je močnejše od tebe...pač moraš! Ne veš zakaj, ampak moraš. Verjetno že iz navade. Ne mislim zdej konkretno na tebe simonsi, ampak na splošno. Na tak negativni vzorec objav. Dodal je eno idejo ki bi znala bit komu zelo priročna. Če se tebi zdi neuporabna, ni problema. Ni pa potrebno tu razlagat zakaj tebi ni uporabno in bi se lahko komot vzdržal komentarja. Meni se zdi vredu zamisel. Nekateri motorji mislim da imajo podobne zadeve že vgrajene. Sploh za na stezo zna verjetno pridet prav. Zakaj ne bi kake ideje o izboljšavah podprli, morda še kaj dodelali. Zakaj ne bi vložli nekaj skupne energije in kaj skupaj pogruntali? Prav je, da vsak doda svoje mnenje, ampak naj bo to mnenje konstruktivno. zjelen, janstyle, P182 in 9 others 12
RHonda Objavljeno Januar 31, 2010 Opozori Objavljeno Januar 31, 2010 Jaz pa sem dal v hondo (150kg teze) 2.2 bara spredaj in zadaj, bilo je super. Sploh ko je bilo na kupljenem motorju 3 bare in je kar poskakoval TOMTECH in roko 1 1
dlicen Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Zakaj morejo bit na tem forumu vse tako negativno nastrojeno? Ko prebiram italjanske in angleške forume je prav užitek brat. Tam ne zaslediš niti negativne energije, kaj šele da bi kdo koga popljuval! Na to sem tudi sam enkrat opozarjal. Res, na tujih (moderiranih) forumih res ni zaznati take negativnosti, kot na slovenskih. Verjetno je prepirljivost v naravi Slovencev... gsx750f in trebor 2
trebor Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 za moj motor sta predpisni pirreli in michelin. trenutno so gori bridgestone. velja enako, 2.5 spredaj in 2.9 zadaj? če se ne motim mi je tako relek tudi prejšnji lastnik, nisem pa ziher. Jaz na moji lubici polnim gume 2,5 spredaj in 2,9 zadaj, tako kot je predpisano in nikoli nisem imel problemov. Sem pa opazil, da se je motor pri vožnji čudno obnašal, če je tlak padel. Občutek je bil tak, kot bi se po kuhanih vampih vozil . Kar zvijalo ga je nekaj, ni hotel v ovinek, pa tudi na ravnem se ni lepo peljal. Vozim pa "normalno", ne postavljam hitrostnih rekordov, kolena imam še cela (niso zdrsana), tako, da ostanem kar na predpisanem tlaku. Glede gum: prve so bile Michelin, sedaj je pa gor Dunlop QII. Michelinke so mi zdržale 9000 km, Dunlop zadnja pa 7200 km, prva Dunlop pa je gor že čez 8000 km. LP Robert DINAMIK in BenX 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se