Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Ali kdo ve, kje na primorskem bi utegnili imeti na zalogi dunlop roadsmart po ugodni ceni? V kopru na axle ter materiji t&p nimajo, dobijo šele marca. Kaj pa preko spletne trgovine (recimo http://www.superguma...sification.asp) je že kdo kupoval? :?

Povprašaj tukaj SM d.o.o.

Dunlop RR vem,da ima kar ugodno 215eur komplet za moj mlinček....,pošilja tudi po pošti!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Poskusi še tukaj www.Avto.net

Cena je ugodna...,pošlje ti jih po pošti 8 eur je bilo lani!

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Poskusi še tukaj www.Avto.net

Cena je ugodna...,pošlje ti jih po pošti 8 eur je bilo lani!

Hvala, na koncu sem naroču prav pri širniku, roadsmartk žal tudi on ni imel več na zalogi, ima pa qualifier II (komplet) za 204€! + 6€ poštnine, pa sem pol kr te vzel. Glede na to, da sem do sedaj imel conti sport attack, bodo QII najbrž malček dlje zdržale od sedanjih, pa bom na sredi sezone ko se te nove znucajo že dobil roadsmartke za potovanja. Zgleda, da so roadsmart zelo vredu in kr grejo če nikjer ne ostajajo zaloge. O teh Qualifier II sem dosedaj prebral samo dobro, upam, da bo sredinska trša zmes res kaj pomagala, ker pri conti sport attack se mi preveč očitno znuca prej po sredini. Sicer držijo super do zadnjega, samo če ni profila zna bit klinc po mokri cesti.  :ninja:  

Hvala za nasvete!

Objavljeno

Drugič lahko probaš tudi pri Mirotu v Kopru (Motosprint) na Šmarski cesti. Verjetno jih nima ravno na zalogi, a zna bit hiter ;).

Objavljeno

Nekaj uporabnega ni sicer za motorje ampak vsaj dva senzorja ostanejo v rezervi :)

Senzorji se našraufajo namesto čepkov za ventile balansiranje koles ni potrebno ker so lahki cca 10g vsaj tako mi je rekel vulkanizer.

cena kompleta z senzorji, 2x nosilca ter napajlni kabel preko baterije ali pa na dve AAA baterije 135€

Objavljeno

za pritisk brezveze a temperaturo pa meri temp zraka v feltni kar se mi pa spet ne zdi preveč uporabno.

Objavljeno (popravljeno)

za pritisk brezveze a temperaturo pa meri temp zraka v feltni kar se mi pa spet ne zdi preveč uporabno.

Rajši imam neko inoformacijo kot nobene informacije.Glede pritiska pa nebi reku da je brez zveze razen če pri tvojem motorju napolniš gumo kar tako radi reda pomeni ali imaš 1 bar ali 4 bara se tebi vsaj po odgovoru "jebe".

Popravljeno . Popravil kala
Objavljeno

Kolk kej pumpate gume na cestakih,napr: za na jezersko,pa kašna je kaj razlika.

Objavljeno

Kolk kej pumpate gume na cestakih,napr: za na jezersko,pa kašna je kaj razlika.

sem glih htel vprašat.

v navodilih za r1 piše sprednja 2.5, zadnja 2,9 bara.

Objavljeno

sem glih htel vprašat.

v navodilih za r1 piše sprednja 2.5, zadnja 2,9 bara.

Samo to je meni tak čudno. Sej pri meni piše 1.9 S 2.0 Z. Samo ko sem se pogovorjal z inštruktorjem in z uporabnikom Matex, so mi rekli, da naj bi bilo v sprednji več tlaka kot v zadnji (teža pa to). Zdej me pa zanima kako drugi s tem prakticirate?

Objavljeno

Rajši imam neko inoformacijo kot nobene informacije.Glede pritiska pa nebi reku da je brez zveze razen če pri tvojem motorju napolniš gumo kar tako radi reda pomeni ali imaš 1 bar ali 4 bara se tebi vsaj po odgovoru "jebe".

Jaz redno preverjam pritisk pred vožnjo. Gumo pa itak pumpaš ko so gume mrzle, če ti pa spusti pa porajtaš tudi brez tega displeja. Potem je tudi vprašanje natančnosti, ker men recimo se o.2 bara na sprednji gumi kar opazno pozna in se nebi zanašal na tole čudo, se mi zdi klasičen manometer bolj zanesljiv.

Glede temperature si pa rajši kupim en laserski gadget in se ustavim za pet sekund pa pomerim, če bi to hotel. :)

Kakorkoli, tole je bolj za avte mal se za afnat, al pa za šminkat na motorju. :yes:

Pa za tako ceno si rajši kupim pet kestlov bencina pa imam več od tega.

Samo to je meni tak čudno. Sej pri meni piše 1.9 S 2.0 Z. Samo ko sem se pogovorjal z inštruktorjem in z uporabnikom Matex, so mi rekli, da naj bi bilo v sprednji več tlaka kot v zadnji (teža pa to). Zdej me pa zanima kako drugi s tem prakticirate?

125ccm motorji imajo pa spet malo drugačne pritiske gum, poglej kakšno nalepko na motorju sigurno kej piše, če ne pa v navodilih za uporabo.

Objavljeno

Pa sej člouk res ne ve kakšen tlak za različno vožnjo.

Jest sem doslej vedno pumpal tolk kot je predpisano,samo lani na koncu sezone,sem mal znižal tlak,in bi se na krožnemu kmal zvrnil.Tolk je guma grabila,in to sem spustil mogoče 03-04 bara.

Objavljeno

Simonsi ta stvar ni za šminkanje vsaj pri meni ne, da pa občutiš 0.2 bar pa uporabljaš klasični manometer je slišat malo bedno Klasični manometri kateri jih dobiš za malo € na našem trgu imajo odstopanja za 0,5 bara ta elektronski je za 0,05 bar natančen pa ne po tehičnih specif. ampak preverjeno pri vulkanizerju ki nima smeti od klasičnega manometra ampak klasični manometer zelo natančen in drag.

Kar pa se temp. ja seveda se boš ustavljal vsaki toliko časa da preveriš z kakim cenenim laserskim merilnikom temp. ki že sam po sebi odstopa za 15 do 20 stopinj.

Stvar je uporabna za tistega ki to želi tebi očitno ni in vso srečo z nakupom bencina.

Ta ista stvar je sicer v verziji tudi za motorje je manjša stane isto kot ta na sliki.Jaz pač imam verzijo za avto ker ga uporabljam pri kombiju in motorju.

Tlak je zelo pomemben dejavnik pri pravilni obrabi gum.

lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa sej člouk res ne ve kakšen tlak za različno vožnjo.

Jest sem doslej vedno pumpal tolk kot je predpisano,samo lani na koncu sezone,sem mal znižal tlak,in bi se na krožnemu kmal zvrnil.Tolk je guma grabila,in to sem spustil mogoče 03-04 bara.

Ja pumpaj toliko kot je priporočeno za na cesto, če je to 2.5 / 2.9 potem je to to, jezersko je še zmeraj cesta :).

Guma nič bolj ne grabi če ima nizek tlak. Za na stezo se tlak spusti, ker je delovna temperatura višja in se zrak bolj razširi.

Objavljeno

Ja pumpaj toliko kot je priporočeno za na cesto, če je to 2.5 / 2.9 potem je to to, jezersko je še zmeraj cesta :).

Guma nič bolj ne grabi če ima nizek tlak. Za na stezo se tlak spusti, ker je delovna temperatura višja in se zrak bolj razširi.

Kurja,sem pa mislu,da se kej bolj drži,če je mal nižji tlak :whistle::headbang:

Objavljeno

125ccm motorji imajo pa spet malo drugačne pritiske gum, poglej kakšno nalepko na motorju sigurno kej piše, če ne pa v navodilih za uporabo.

Ja sej sem napisal 1.9 2.0 :D. Drgač sem pa zvedel odgovor na moje vprašanje, tko da se bom zdej kar držal predpisanega, če kdaj pride kakšna pisat vmes, pa bom malenkost spustil tlak.

Objavljeno

Kurja,sem pa mislu,da se kej bolj drži,če je mal nižji tlak :whistle::headbang:

...prej se segreje...pa prej porab :)...pa karkasa se bolj ˝zvija˝...a je to gud al bad pa vsak zase najboljš ve ;)

Objavljeno

za moj motor sta predpisni pirreli in michelin.

trenutno so gori bridgestone.

velja enako, 2.5 spredaj in 2.9 zadaj? če se ne motim mi je tako relek tudi prejšnji lastnik, nisem pa ziher.

Objavljeno (popravljeno)

Simonsi ta stvar ni za šminkanje vsaj pri meni ne, da pa občutiš 0.2 bar pa uporabljaš klasični manometer je slišat malo bedno Klasični manometri kateri jih dobiš za malo € na našem trgu imajo odstopanja za 0,5 bara ta elektronski je za 0,05 bar natančen pa ne po tehičnih specif. ampak preverjeno pri vulkanizerju ki nima smeti od klasičnega manometra ampak klasični manometer zelo natančen in drag.

Kar pa se temp. ja seveda se boš ustavljal vsaki toliko časa da preveriš z kakim cenenim laserskim merilnikom temp. ki že sam po sebi odstopa za 15 do 20 stopinj.

Stvar je uporabna za tistega ki to želi tebi očitno ni in vso srečo z nakupom bencina.

Ta ista stvar je sicer v verziji tudi za motorje je manjša stane isto kot ta na sliki.Jaz pač imam verzijo za avto ker ga uporabljam pri kombiju in motorju.

Tlak je zelo pomemben dejavnik pri pravilni obrabi gum.

lp

ahm

Moj manometer čist lepo točno kaže in zadostuje mojim potrebam. 0,5 bara si pa nekje iz glave potegnil, kot tudi glede laserskega, ker ne more odstopat 20 stopinj pa če je še tak šrot. Za un manometer od vulkanizerja pa jaz lih nebi roke v ogenj dal, ker stokrat na dan po tleh pade, razen če ni vsake toliko časa kalibriran.

Glede obrabe gum je pa tlak seveda pomemben, ampak samo pri večjih odstopanjih in ne samo kakšno stotinko bara kot je kao natančna ta napravica.

Kakorkoli, vsakemu svoje ampak jaz sigurno nebi nikoli kupil take traparije. :)

Pa zakaj imam občutek da ti prodajaš tele zadeve? :whistle:

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno (popravljeno)

Slab občutek imaš da to prodajam.Nisem trgovec

0,5 bara niso privlečeni za ušesa in vulkanizer pri kateremu sem to preziskusil pazi na svoje orodje še posebej ker je drago nevem pri katerih šalabajzerjih si bil da si vidu kako mečejo orodje po tleh kot npr. manometer.Glede laserja tiste katere kupiš za 30 do 80€ je pač tako da odstopajo kolikor sem napisal šele ko ti bo pisalo na laserskem merilcu da im 1 klass laser potem to ne bo veljalo vendar mislim da si kaj takega ti nebi privoščil raje bi kupil nekaj sodov bencina :)

p.s. pišem o uporabnosti tistim katerim se to ne zdi traparija.

Popravljeno . Popravil kala
Objavljeno

Jaz pa sem dal v hondo (150kg teze) 2.2 bara spredaj in zadaj, bilo je super. Sploh ko je bilo na kupljenem motorju 3 bare

in je kar poskakoval :whistle:

Objavljeno

Zakaj morejo bit na tem forumu vse tako negativno nastrojeno? Ko prebiram italjanske in angleške forume je prav užitek brat. Tam ne zaslediš niti negativne energije, kaj šele da bi kdo koga popljuval!

Na to sem tudi sam enkrat opozarjal. Res, na tujih (moderiranih) forumih res ni zaznati take negativnosti, kot na slovenskih. Verjetno je prepirljivost v naravi Slovencev...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

za moj motor sta predpisni pirreli in michelin.

trenutno so gori bridgestone.

velja enako, 2.5 spredaj in 2.9 zadaj? če se ne motim mi je tako relek tudi prejšnji lastnik, nisem pa ziher.

Jaz na moji lubici polnim gume 2,5 spredaj in 2,9 zadaj, tako kot je predpisano in nikoli nisem imel problemov. Sem pa opazil, da se je motor pri vožnji čudno obnašal, če je tlak padel. Občutek je bil tak, kot bi se po kuhanih vampih vozil :headbang:. Kar zvijalo ga je nekaj, ni hotel v ovinek, pa tudi na ravnem se ni lepo peljal. Vozim pa "normalno", ne postavljam hitrostnih rekordov, kolena imam še cela (niso zdrsana), tako, da ostanem kar na predpisanem tlaku.

Glede gum: prve so bile Michelin, sedaj je pa gor Dunlop QII. Michelinke so mi zdržale 9000 km, Dunlop zadnja pa 7200 km, prva Dunlop pa je gor že čez 8000 km.

LP Robert

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!