Zivnorc Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Živ! Sem ravno na bolniški, pa imam cajt se sprehajat po forumu...do zdaj sem to počel bolj po redko, zdaj , ko pa imam čas, pa sem se registriral še jaz. Ko berem tole o tlakih in temperaturah in teh rečeh, me kar malo "zmrazi", kako si to fantje predstavljajo, ko tlak v gumi malo spustiš, da bolj drži in tako naprej. Nekateri ste že pisali o tem, pa bi še enkrat čisto preprosto razložil to "relacijo med temperaturo in tlakom", da ne gremo predaleč v osnovne zakone termodinamike.... Vsak plin se pri spremembi temperature širi in krči. Nekateri bolj, nekateri manj. V pnevmatiki imamo običajno navaden zrak, ki je za vulkanizerje najcenejši in najbolj praktičen. Torej je ta zrak volumsko omejen v pnevmatiki. Ko se segreje, nima kam iti, širi pa se vseeno, zato naraste tlak v pnevmatiki, ko gumo dobro ogrejemo. Za navadne ceste gume pumpamo po priporočilih v USER MANUALS, ali pa po priporočilih proizvajalca gume. Za na pisto pa spustimo tlak za določeno vrednost čisto samo zaradi tega, ker gumo mnogo bolj segrejemo, kot na navadni cesti, zato posledično tudi tlak v gumi bolj naraste. S tem dosežemo, da je tlak v segreti gumi pravilen. Drugače pa ste tudi že videli kak avto z rdečimi pokrovčki na ventilčkih...in če vprašate vulkanizerja, vam bo odgovoril, da so te pnevmatike polnjene s "plinom". Ta "plin" ima ravno tisto lastnost, ki sem napisal zgoraj, da se širi manj od zraka ob spremembi temperature in praktično odpadejo vsi ti problemi s spuščanjem in pumpanjem gume. Nisem pa še zasledil primera, da bi to kdo uporabil na mopedu... domina, AJ, carmagedon in 4 others 6 1
Zivnorc Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Živ! A je že kdo preskusil kombinacijo spredaj BT 003 RS in zadaj BT 016 ? Zanimajo me namreč izkušnje s ceste, ne iz dirkališča. Sta obe na "isti temperaturi"...oz. se segrejeta približno istočasno? ..je 003 RS ravno toliko mehkejša, da se "znuca" enako hitro kot zadnja 016? Hvala! BenX in SCORPIONS 1 1
simonsi Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Tu pa karkoli napišeš, karkoli predlagaš, kakršnokoli novico dodaš...zmeraj je potrebno popljuvat! Kot da je močnejše od tebe...pač moraš! Ne veš zakaj, ampak moraš. Verjetno že iz navade. Ne mislim zdej konkretno na tebe simonsi, ampak na splošno. Na tak negativni vzorec objav. Za druge ne vem, ampak jaz nimam navade kimati vsepovprek in rad izrazim svoja mnenja in razmišljanja, ki so velikokrat kontra od drugih. Tudi v tem primeru sem napisal in utemeljil svoje mnenje, pol je pa od posameznika odvisno kaj bo izbral. Vsekakor se pa ne strinjam, da si tiho če ti kaj ni všeč, ampak pač vljudno izraziš še svoje videnje zadeve, a ne. Živ! Sem ravno na bolniški, pa imam cajt se sprehajat po forumu... Lepo, da izumljaš toplo vodo in če imaš res tolk časa boš ugotovil da je bilo o tlakih, plinih in gumah vse že stokrat predebatirano. Lohk pa še kej napišeš za une, ki niso spremljal starih debat ali pa se jim ne da iskat. Drugač pa boljš prevečkrat kej napisat kot premalkrat. DESIM, BenX, Cartman in 1 other 2 2
Zivnorc Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Živijo, še enkrat... Toplo vodo so izumili menda že Rimljani....mi jo pa zdej prodajamo To, ko praviš o tolikokratponavlajočih se debatah je čisto res in se čudim nekaterim, da imajo živce tolikokrat odgovarjati takim, ki se na te zadeve malo manj spoznajo. Po drugi strani pa tiste , ki sprašujejo take stvari tudi razumem, ker je najbrž mučno prebrati naprimer 200 strani dolgo temo (pa še tu je polovico neuporabnega natolcevanja - tako kot tale moj post) da najdeš točno to kar rabiš... LP, .) dotem, domina, hilton in 3 others 5 1
budacki Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Živ! Drugače pa ste tudi že videli kak avto z rdečimi pokrovčki na ventilčkih...in če vprašate vulkanizerja, vam bo odgovoril, da so te pnevmatike polnjene s "plinom". Ta "plin" ima ravno tisto lastnost, ki sem napisal zgoraj, da se širi manj od zraka ob spremembi temperature in praktično odpadejo vsi ti problemi s spuščanjem in pumpanjem gume. Nisem pa še zasledil primera, da bi to kdo uporabil na mopedu... Husqvarna SM 125 že v originalu filana s plinom
DINAMIK Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Jaz na moji lubici polnim gume 2,5 spredaj in 2,9 zadaj, tako kot je predpisano in nikoli nisem imel problemov. Sem pa opazil, da se je motor pri vožnji čudno obnašal, če je tlak padel. Občutek je bil tak, kot bi se po kuhanih vampih vozil . Kar zvijalo ga je nekaj, ni hotel v ovinek, pa tudi na ravnem se ni lepo peljal. Vozim pa "normalno", ne postavljam hitrostnih rekordov, kolena imam še cela (niso zdrsana), tako, da ostanem kar na predpisanem tlaku. Glede gum: prve so bile Michelin, sedaj je pa gor Dunlop QII. Michelinke so mi zdržale 9000 km, Dunlop zadnja pa 7200 km, prva Dunlop pa je gor že čez 8000 km. LP Robert Nekaj mi ni jasno...,kako narediš toliko km???Meni zdrži Dunlop RR ene 5 jurčkov in sem bl turist...
MihaJ Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Nekaj mi ni jasno...,kako narediš toliko km???Meni zdrži Dunlop RR ene 5 jurčkov in sem bl turist... Tudi meni ne, ampak meni ni to, kako lahko z RR narediš samo 5k...vozim Supercorso SC, pa imam narejenih 4000km, pa bo še za slabega tisočaka. Guma je obrabljena od roba do roba enakomerno.
rdeci_vragec Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Nekaj mi ni jasno...,kako narediš toliko km???Meni zdrži Dunlop RR ene 5 jurčkov in sem bl turist... Trebor je napisal da ima gor Qualifier II, ne pa Qualifier RR...ali je to ista guma? Upam da bo QII zdržala kej več kot pa 5kkm, da mi vsaj do sredine maja zdrži za panonio Sem šou iz sprotattacka na QII glih zaradi obrabe...a sem se zajeb..?
Guest kala Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 (popravljeno) rdeci_vragec mislim da boš naredil še kaj več kilometrov od 5000km po sredini se ti ni za bat če nimaš morilskih štartov pa nenadnih pospeševanj. Z kolegom imava GP racer in kolega je naredil že 7000km jaz jih imam 3000km in ni videt da je guma kaj dosti obrabljena so pa lepo obrabljene po celotni površini z tem da se izogibamo naglih štartov in pospeševanj. Q RR je starejši model in nevem če je po sredini trši sloj za QII pa vem da ima ta trši sloj. Popravljeno Februar 1, 2010. Popravil kala rdeci_vragec 1
trebor Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Nekaj mi ni jasno...,kako narediš toliko km???Meni zdrži Dunlop RR ene 5 jurčkov in sem bl turist... Čisto lepo naredim z eno gumo toliko kilometrov. Pri speljevanju in pospeševanju redko kdaj odpiram plin do konca, tudi najvišje hitrosti še nisem dosegel s tem motorjem, po odprtih cestah se redkokdaj vozim več kot 140 km/h. Če imam pa še najdražjo s seboj, sva pa bolj kot ne, turista. Pa da ne pozabim, ko včasih ožemam plin, me pozneje vedno stisne, koliko prej bo treba spet € iz denarnice ven vlečt . Žal se ne pišem Serekeš, da bi delal z gumami, kot svinja z mehom. LP Robert
Senna Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Ktera guma je po sredi najbolj trda-trpežna? Ma tuki okoli mene ni nker nobenih ovinkou,in se mi pol rabi samo po sredini.Najbližji ovinki,kjer se spojam je Jezersko svobodnaptica01 in Cartman 1 1
svobodnaptica01 Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Ktera guma je po sredi najbolj trda-trpežna? Ma tuki okoli mene ni nker nobenih ovinkou,in se mi pol rabi samo po sredini.Najbližji ovinki,kjer se spojam je Jezersko Jest mam pa kontra problem, pr kraj jo zmanjka. Najbolj da jih po ene 4k km zamenjava Igorr, cvetkamarjetka, jvalant in 1 other 3 1
HyperJack Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Prvotno so bile na mojem motorju obute Q RR gume. Nisem bil nič kaj zadovoljen z njimi. Prav nobenega zaupanja vanje, tudi ko so bile že dodobra segrete. Vedno se je našel kakšen trennutek ko sem čutil, da to ni to. Na malo gladkejšem asfaltu in menjanju v nižjo brzino, je motor sunkovito premaknilo. Uglanem ni to to. NArejnih je bilo 6kkm, takrat so že šivi vn pogledali. Menjal obe za Dunlop Roadsmart, do sedaj veliko boljša ni primerjave z Q RR. lp
gusti Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Imam eno vprašanje glede gum: Sedaj imam na motorju prednjo in zadnjo gumo pirelli scorpion. Prednja bi še bila za eno rundo zadnja pa bo šla vragu. Zej me pa zanima a lahko dam zadaj novo metzelerko al je bolš da dam še enkrat pirelli in potem zamenjam obe za metzeler? Hvala in lep pozdrav. Urban
MihaJ Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Prvotno so bile na mojem motorju obute Q RR gume. Nisem bil nič kaj zadovoljen z njimi. Prav nobenega zaupanja vanje, tudi ko so bile že dodobra segrete. Vedno se je našel kakšen trennutek ko sem čutil, da to ni to. Na malo gladkejšem asfaltu in menjanju v nižjo brzino, je motor sunkovito premaknilo. Uglanem ni to to. NArejnih je bilo 6kkm, takrat so že šivi vn pogledali. Menjal obe za Dunlop Roadsmart, do sedaj veliko boljša ni primerjave z Q RR. lp Pa uporabljaš vmesni plin pri prestavljanju navzdol? Če ga ne, se ti zgodi kar opisuješ; motor ima več zavornega momenta kot ga prenese guma in ta zdrsne. Takrat ko držiš sklopko in z levo nogo pretikaš navzdol, dodaj malo plina, recimo 1/4. Ne boš imel več težav z zdrsavanjem. Sčasoma boš dobil občutek koliko plina moraš dodati da se izravnajo obrati motorja in izhodne gredi menjalnika(=kolo). suhi, Demon in suzuki 2 1
MihaJ Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Imam eno vprašanje glede gum: Sedaj imam na motorju prednjo in zadnjo gumo pirelli scorpion. Prednja bi še bila za eno rundo zadnja pa bo šla vragu. Zej me pa zanima a lahko dam zadaj novo metzelerko al je bolš da dam še enkrat pirelli in potem zamenjam obe za metzeler? Hvala in lep pozdrav. Urban Vem da ni ekonomsko najbolj upravičeno, ampak vrži obe dol in daj obe novi gor. Boš bolj mirno spal, še mirneje pa se boš usedel na motor. Frips 1
Demon Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Pa uporabljaš vmesni plin pri prestavljanju navzdol? Če ga ne, se ti zgodi kar opisuješ; motor ima več zavornega momenta kot ga prenese guma in ta zdrsne. Takrat ko držiš sklopko in z levo nogo pretikaš navzdol, dodaj malo plina, recimo 1/4. Ne boš imel več težav z zdrsavanjem. Sčasoma boš dobil občutek koliko plina moraš dodati da se izravnajo obrati motorja in izhodne gredi menjalnika(=kolo). Daj no, ne pretiravaj! Če pa so Dunlopke tako zanič gume, da bi se to dogajalo, KER NE DA MEDGASA pri prestavljanju navzdol, pa nebom nikoli verjel.... Tako da tu si ga pa malo pihno... xyznanixyz, suhi, flero in 3 others 1 5
suhi Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Daj no, ne pretiravaj! Če pa so Dunlopke tako zanič gume, da bi se to dogajalo, KER NE DA MEDGASA pri prestavljanju navzdol, pa nebom nikoli verjel.... Tako da tu si ga pa malo pihno... MihaJ ma popolnoma prav - brez vmesnega plina je men že SV650 velikokrat želel it počes (ne glede na gume), 1x na BMW GS 1150 sem tako supermoto odvozu, da sem še tri dni potem ko taka mamina ritka okol hodu od sreče, k se mi ni nč zgodil. Gume so vedno ble čist OK segrete, samo jz s premal znanja sm pač počes vsakokrat šou, ker sm prestavljal brez vmesenga gasa (večinoma že, a ko je bila situacija malce bolj kočljiva in hitra...), motor (zlasti 2 valjniki imajo večji povratni efekt) pa mi je grobo vrnil nazaj! Sedaj na FZ1 nikakor nobenih problemov (pa nima drsne sklopke), ma pa ravn tako 100nm navora kot GS in precej več kot mali SV 650. Dvomim, da obstaja guma, ki ti ob res nerodnem prestavljanju navzdol ne bo zanesla zadka, pač ne prenese tolikšnega navora in to je to. Sicer pa dejstvo, da Roadsmart vzuja precej več občutka kot Q RR, zame ni najbolj sprejemljivo - ali je bil RR star že več let? Ajd
hilton Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 eni pa prodajate buče glede dunlopa Q RR jaz sem naredil 7.000 z njimi,, vozil se po zadnjem, po avtobanu nisem šparal gum.... vglavnem nic lepega nisem delal z njimi. nikoli zdrsnila ..... aja kolegu je na z750 zdrzala komaj 5000km.... ampak z M3 sem nekako malce bolj zadovoljen. neke velike razlike pa ni...
MihaJ Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Daj no, ne pretiravaj! Če pa so Dunlopke tako zanič gume, da bi se to dogajalo, KER NE DA MEDGASA pri prestavljanju navzdol, pa nebom nikoli verjel.... Tako da tu si ga pa malo pihno... Jah glej, tvoja Honda ima zdrsno sklopko in se ti takšen zdrs pri prestavljanju navzdol že kar težko zgodi. Če pa recimo v nizkih prestavah pri visokih obratih zabiješ navzdol, pa bo zadaj nedvomno zdrsnu. Sicer pa pojdi probat, vsaka guma takole zdrsne, ni Dunlopka nič kriva. Ja, tudi velecenjena Supercorsa. :fredy: Sem potestiral to; enkrat sem pred ovinkom prestavljal navzdol in stisnil sklopko, z nogo pa zgrešil prestavno ročko in ko sem spustil sklopko(zaradi avtomatizma, ki ga ima človek v glavi, namesti da bi bumbar jaz pridržal ročico), je prav lepo zaplesal.
Demon Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Jah glej, tvoja Honda ima zdrsno sklopko in se ti takšen zdrs pri prestavljanju navzdol že kar težko zgodi. Če pa recimo v nizkih prestavah pri visokih obratih zabiješ navzdol, pa bo zadaj nedvomno zdrsnu. Sicer pa pojdi probat, vsaka guma takole zdrsne, ni Dunlopka nič kriva. Ja, tudi velecenjena Supercorsa. :fredy: Sem potestiral to; enkrat sem pred ovinkom prestavljal navzdol in stisnil sklopko, z nogo pa zgrešil prestavno ročko in ko sem spustil sklopko(zaradi avtomatizma, ki ga ima človek v glavi, namesti da bi bumbar jaz pridržal ročico), je prav lepo zaplesal. Kaj pa vem, Z 750 nima nekega groznega navora, tako da malo dvomim. Meni na Hornetki tega ni počel, pa je nisem šparal, za mojo Blejdo pa vem ja, da ima zdrsno sklopko ki ublaži take zadeve. Ne vem, če sem v zmoti, vzamem vsekakor nazaj!! malakai in suhi 1 1
Cartman Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Prvotno so bile na mojem motorju obute Q RR gume. Nisem bil nič kaj zadovoljen z njimi. Prav nobenega zaupanja vanje, tudi ko so bile že dodobra segrete. Vedno se je našel kakšen trennutek ko sem čutil, da to ni to. Na malo gladkejšem asfaltu in menjanju v nižjo brzino, je motor sunkovito premaknilo. Uglanem ni to to. NArejnih je bilo 6kkm, takrat so že šivi vn pogledali. Menjal obe za Dunlop Roadsmart, do sedaj veliko boljša ni primerjave z Q RR. lp Zna bit, da je bla že fentana. 6000km je kar precej za QRR, in tvoj motor je bližje roadsmartu kot RR gumam. tud jaz sem znucal qualifire in namontiral roadsmarte. nov RS je mnogomnogo bolši od sezutih Qualifajerjev. pa tud drugače se mi zdi RS zelo prijazna trpežna in predvidljiva guma.(zdi se mi da bo zdržala okrog 8000 km) Edino kar me malo moti je, da sem s precej malo nagiba že na robu zadnje gume. prerez gume je bol položen od dunlopovih športnih gum. naslednej bom namontiral Q2, in zdi se mi, da po Q2 spet RS. za mojo brzino je super, in če zdrži 8000 bom superzadovoln.
HyperJack Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 (popravljeno) Kupil motor nov in zato že imel obute Q RR. Enostavno sem včasih prišel v takšno situacijo, da se nisem jim več upal zaupati. Da ne govorimo o "fugah" na cesti, če katere je kar noro drselo. Je pa znalo tudi naredit svoje neiskušnje na novem motorju. Po svetovanju vzel Dunlop Roadsmart. In ko odblokiram motor, mogoče prešaltam na kaj "jačega". Bomo videli kako bo... p.s. Res je stil vožnje vse spremeni... Sem se tudi menil glede prvotnih gum, so se najdli ljudje, ki so naredili z Q RR 3kkm pa je bila že za v koš. Samo za moje mnenje je to če bolj kot ne zloraba, sebe in motorja :unsure: Popravljeno Februar 2, 2010. Popravil HyperJack Frips in gsx750f 1 1
kuntakinte Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 Kupil motor nov in zato že imel obute Q RR. Enostavno sem včasih prišel v takšno situacijo, da se nisem jim več upal zaupati. Da ne govorimo o "fugah" na cesti, če katere je kar noro drselo. Je pa znalo tudi naredit svoje neiskušnje na novem motorju. Po svetovanju vzel Dunlop Roadsmart. In ko odblokiram motor, mogoče prešaltam na kaj "jačega". Bomo videli kako bo... p.s. Res je stil vožnje vse spremeni... Sem se tudi menil glede prvotnih gum, so se najdli ljudje, ki so naredili z Q RR 3kkm pa je bila že za v koš. Samo za moje mnenje je to če bolj kot ne zloraba, sebe in motorja :unsure: Včasih dajo proizvajalci za prvo vgradnjo slabšo kvaliteto gume(kljub isti oznaki). Osebno nimam nobenih pripomb čez Qrr. Čez fuge pri določenih pogojih ni gume, ki ne bi drsela(spet ene manj druge več). Kot 100x povedan, psiha is a bitch in gume ranga Qrr zlahka ne zdrsnejo po normalni cesti(pustmo nepredvidene okoliščine ala pesek, olje, itd ko vsake zmanjka). Komur to ni jasno in ma dvome se naj na kakšno dirkališče zapelje in sproba kaj vse so današnje gume sposobne . Velikokrat šofer ˝zdrsne˝ in le malokrat guma(predvidevajoč da je guma legalna in da se jo ogreje). Sam nardim maaaax 5.000 km z Qrr, pa se avtocesti izogibam, pa tud nasploh redko čez 200 po cesti letim. Nisem nek izstrelek, speljujem normalno, ipd, sam ko se pri +30 stopinj na jadranski magistrali pri Paklenici ustavim, vem zakaj ne gre več nardit...in užitek pred tem....neprecenljivo...za gume pa pač Mastercard casper7, AJ, Frips in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se