kuntakinte Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Poleg tega (če grem k drugi stvari) me moti, kako vsi preferirajo hyper-sport pnevmatike na forumu. Kdor me pozna bo vedel, da sem znal peljati motor na limitu agregata in šasije, pa moram najbolj pohvaliti gume dunlop D207 in D208, tudi D207RR pogojno. Seveda tukaj striktno cestna uporaba. Manj pa dunlop qualifier, gp-racer D209 in michelin pilot race. Prvo kot prvo- manjša kilometrina, ki jo zdržijo in drugo- ZDRS v obeh primerih (qualifier in pilot). Dejstvo je, da obe rabijo biti konkretno segrete za dober grip, kar pa lahko dosežeš samo s hitro in dinamično vožnjo. Jaz sem qualifier ogreval ca. 3 minute, nato pa mi je konkretno zdrsnila. Michelin pa vsaj 10 minut in isto- zdrsnila. Obakrat padec in v prvem primeru uničen, v drugem pa podrsan in polomljen motor. Ker cesta ni poligon za ekstremno vožnjo (SS vozimo hitro, ne pa ekstremno), ne razumem pomena uporabe teh gum na cestah. Imam konkretno izkušnjo in vem, da takih gum ne bom dajal na noben bodoči motor več, niti na 1000SS ne na nič drugega. Preveč preferirane gume za cesto in premalo za pisto ter škoda mene, motorja, denarja in pameti. Bil zadovljen z vsemi naštetimi Dunlopkami, še bolj pa z Pilot power race(zmeraj medium soft). To da ti je zdrsnila me čudi, ker sam z njo vozil bp(pussy najbrž :krneki:). Tud segrevanje relativno hitro(predvidevajoč, da je blizu 20 stopinj in več). Edina negativna stran pri Pilot power race je bla zame kilometrina(max 3.000 km v večini primerov). Pa preferenca hyper-sport gume dostkrat nima veze z izboljšanim oprijemom(vsaj ne zaradi zmesi same), koliko ma z občutkom na motorju(padanje v ovinek, agilnost itd itd). Je pač oblika gume drugačna.
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 (popravljeno) Poleg tega (če grem k drugi stvari) me moti, kako vsi preferirajo hyper-sport pnevmatike na forumu. Kdor me pozna bo vedel, da sem znal peljati motor na limitu agregata in šasije, pa moram najbolj pohvaliti gume dunlop D207 in D208, tudi D207RR pogojno. Seveda tukaj striktno cestna uporaba. Nisi povedal, ker tip asfalta na katere zavoju, kako dolge so ravnine med zavoji, koliko peska, kako star asfalt, koliko časa od zadnjega močnega deževja in še na kateri pumpi si tankal bencin zadnjih 10 tankov ter iz katerega rudnika je bil koks, uporabljen pri taljenju železove rude za izdelavo elementov karkase pnevmatike ... Popravljeno Marec 24, 2010. Popravil mashina AJ, carmagedon, thumper in 2 others 5
ImenitnaPriložnost Objavljeno Marec 24, 2010 Opozori Objavljeno Marec 24, 2010 Mimogrede, ima kdo kaj izkušenj z gumami BridgeStone 056? (mislim, ali so mogoče 058?) - prva vgradnja na CBF600SA ... Igorr 1
no_name Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 vfr400 za visoke hitrosti v zavojih ne rabi tako konkretnega nagiba kot 600/1000SS Prosim, če mi lahko razložiš fizikalno ozadje tega fenomena. carmagedon, suhi in malakai 2 1
valve Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Če kupim spredaj za Hondo Hornet 600 ccm Dunlop Sportmax Qualifier. Koliko bo držala ob normalni vožji ? Sedaj sem imel spredaj Michlein pilot sport in sem jo imel 9000 km.
biker77 Objavljeno Marec 25, 2010 Opozori Objavljeno Marec 25, 2010 Če kupim spredaj za Hondo Hornet 600 ccm Dunlop Sportmax Qualifier. Koliko bo držala ob normalni vožji ? Sedaj sem imel spredaj Michlein pilot sport in sem jo imel 9000 km. lahko da ravno nekaj takega, lahko da manj.. zelo veliko je odvisno od načina vožnje..
znj Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Mene pa zanima če ima kdo izkušnje z naslednjimi gumami: dunlop d208 gp. In sicer me zanima kako držijo, kako hitro se segrejejo... Že vnaprej hvala za odgovore
budacki Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Mene pa zanima če ima kdo izkušnje z naslednjimi gumami: dunlop d208 gp. In sicer me zanima kako držijo, kako hitro se segrejejo... Že vnaprej hvala za odgovore Če ni nekaj podobnega na Husqvarni SM 125 serijsko. Dobra guma. Zdržala 6000km, vendar je pa trpela NONSTOP. Motor je bil pač igračka in se je tudi tako vozil. Sicer pa ... v vseh teh kilometrih samo en zdrs pa še to nevem točno zakaj. Suho: 10/10 mokro 8/10 ( ma nimam nekih velikih izkušenj na mokrem xD ) offroad ... jah se da po suhem se tut na motocross stezi super znajde bawbaw 1
Dolenc™ Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Ko je blo ta guma aktualna jst sicer še nisem bil na GPjkah, ampak če gre za gumo ranga katerega mislim da gre, bo sigurno starejša od 3-4 let in za race gumo je to preveč. Tud dvomim da novo to gledaš , jaz se jih ne bi pipal.
znj Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 En mi jih ponuja za 120€, 2 leti stare ampak popolnoma nič rabljene, ter po njegovih besedah primerno shranjene. Sicer pa bi jih uporabljal predvsem za on-road saj nimam ravno off-road motorja
bawbaw Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 (popravljeno) En mi jih ponuja za 120€, 2 leti stare ampak popolnoma nič rabljene, ter po njegovih besedah primerno shranjene. Sicer pa bi jih uporabljal predvsem za on-road saj nimam ravno off-road motorja 120€ za par al za gumo? Popravljeno Marec 26, 2010. Popravil bawbaw
budacki Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 (popravljeno) En mi jih ponuja za 120€, 2 leti stare ampak popolnoma nič rabljene, ter po njegovih besedah primerno shranjene. Sicer pa bi jih uporabljal predvsem za on-road saj nimam ravno off-road motorja 2 leti je tist limit, vendar pod pogojem, da je guma pravilno hranjena. Nekateri pravijo, da so tut starejše gume dobre ... so ja ... sam ne za moj motor. Če računaš da boš še ti lahko mel to gumo gor 1 al pa 2 leti je to že 4 leta stara guma! Sicer pa je sama guma res vredu! Za 125cc je perfektna. Ko sem na Husqvarni menjal sem dal kar iste gor Popravljeno Marec 26, 2010. Popravil budacki
kuntakinte Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 2 leti je tist limit, vendar pod pogojem, da je guma pravilno hranjena. Nekateri pravijo, da so tut starejše gume dobre ... so ja ... sam ne za moj motor. Če računaš da boš še ti lahko mel to gumo gor 1 al pa 2 leti je to že 4 leta stara guma! Sicer pa je sama guma res vredu! Za 125cc je perfektna. Ko sem na Husqvarni menjal sem dal kar iste gor Najstarejše kar sem vozil so ble 7 let stare(na Z1000). Dubu zastonj in ti rečem, da če ne bi vedu kok so stare...bi mi jih lahko, kot nove prodal. Najbrž mel srečo, ampak mislim, da ni panike tud če je guma 4 leta stara(če ni bla pod milim nebom skladiščena)...še posebej, če se uporab za na manjši moped maco47 in suzuki 1 1
Prevtzer Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Najstarejše kar sem vozil so ble 7 let stare(na Z1000). Dubu zastonj in ti rečem, da če ne bi vedu kok so stare...bi mi jih lahko, kot nove prodal. Najbrž mel srečo, ampak mislim, da ni panike tud če je guma 4 leta stara(če ni bla pod milim nebom skladiščena)...še posebej, če se uporab za na manjši moped Po eni strani tako, po drugi strani ti pa lahko kar na enkrat spusti
kuntakinte Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Po eni strani tako, po drugi strani ti pa lahko kar na enkrat spusti Niti ne...če nisi tak, da od 0 do 100 v 0,5 sekunde...verjem, da stara guma(in zjebana) že pove, da se z njo ni za zajebavat Sam naletel, da se je let starejša guma(po datumu proizvodnje) bolš pelala ko frišno nova :krneki: maco47 in suzuki 1 1
AJ Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Danes prvič konkretno probal D211 GP Racer (obe M). Po 400km na tanovih 211 lahko samo rečem . Res, da je vedno boljši občutek ko zamenjaš gumi, ampak tudi zdaj, ko še ni ravno 30 stopinj, držijo dobro, motor lepo pade v ovinek, zagrejejo se dovolj hitro da se da zadeva normalno uporabljat tudi na cesti in ko ni hude vročine. Vsekakor letos ostajam na GP Racer
RHonda Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Prosim, če mi lahko razložiš fizikalno ozadje tega fenomena. Ni treba posebnih razlag. Glavni dejavniki pa so: motor je majhen, delan za japonski trg (japonci so manjši ljudje), nizka masa, majhna medosna razdalja (1345mm), pnevmatike spredaj širine 100, zadaj 130, spredaj 16'', kar nekaj doprinese, predvsem pa zelo nizko težišče motocikla (agregat je praktično na tleh, V90 motor, nizek položaj sedenja, zadnja nihajka vpeta vodoravno). Pa racing menjalnik (doooolga prva, ostale pa nametane skupaj) že original...........
RHonda Objavljeno Marec 26, 2010 Opozori Objavljeno Marec 26, 2010 Poglej na 1:12, pa 3:30 itd, itd..
DXR16 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Živjo,kakšne gume priporočate da so za na cesto in da bi lahko šeu tudi na kakšen SLOVENSKI dan na grobniku.A so D211 GP RACER dobre za to. Gladiac 1
biker77 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Živjo,kakšne gume priporočate da so za na cesto in da bi lahko šeu tudi na kakšen SLOVENSKI dan na grobniku.A so D211 GP RACER dobre za to. so čez glavo dovolj dobre za to. AJ in LRR 1 1
DXR16 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Hvala,pa še to.Koliko je priporočljiu tlak takih gum na grobniku.LP Gladiac 1
biker77 Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Hvala,pa še to.Koliko je priporočljiu tlak takih gum na grobniku.LP glede na to da so NTEC bi znalo bit 2.1 spredaj in 1.2 zadaj (hladne) LRR, roko, AJ in 1 other 2 2
Demon Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Evo, prevozil prvih 1000 kilometrov z Metzeler K3 interact. Do zdaj lahko povem, da guma drži fenomenalno, čeprav je asvalt še vedno poln prahu in ni ne vem kako segret res nimam pripomb. Edina razlika, ki sem jo opazil med Dragon Supercorso in K3 je, da je mogoče K3 malo bolj občutljiva na črte in zebre, ampak to bom lahko rekel ko bo asvalt topel. Glede obrabe pa imam očutek, da bo zdržala več kot Supercorsa, saj se ji obraba zaenkrat komaj kaj pozna, pri Supercorsi pa se je po 1000 kilometrih že poznalo. :evilgrin:
Frips Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Tapravo obrabo boš videl šele tam enkrat julija, ko bo asfalt že pošteno ogret
Demon Objavljeno Marec 29, 2010 Opozori Objavljeno Marec 29, 2010 Tapravo obrabo boš videl šele tam enkrat julija, ko bo asfalt že pošteno ogret Hihihi, ja to pa se popolnoma strinjam s teboj!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se