Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Kaj mislite, bi bilo treba za na Grobnik nujno imet grelce, če obujem D211 GP Racer? Vozil bi pa prvič na Grobniku, tko da bi šlo bolj počas tako ali tako...

Pa še to; bi bilo uredu za spredaj vzeti Medium, za zadaj pa Endurance?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mislite, bi bilo treba za na Grobnik nujno imet grelce, če obujem D211 GP Racer? Vozil bi pa prvič na Grobniku, tko da bi šlo bolj počas tako ali tako...

Pa še to; bi bilo uredu za spredaj vzeti Medium, za zadaj pa Endurance?

ne, ni nujno če ne misliš prvi krog že "zmagat"

trdota pa odvisno od vročine..

je bilo že govora o tem:

mrzlo---trše gume

vroče---mehkejše gume..

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, ni nujno če ne misliš prvi krog že "zmagat"

trdota pa odvisno od vročine..

je bilo že govora o tem:

mrzlo---trše gume

vroče---mehkejše gume..

Okej, hvala.

Ampak ta sistem trdot... ...to men nikol ne bo šlo v glavo, logika govori ravno obratno. :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da obstaja Q II, sam na čarmanovi strani oglašujejo Q2 in je na sliki sportsmart, zato mi ni jasno.

torej:

namesto qualifier je Q2

namesto QRR je sportsmart

namesto D209 gp racer je D211 gp racer

namesto D209GP je D211GP

roadsmart je pa že nekaj časa na tržišču in je namesto d220

če je pa slika napačna se ne sekiraj..

Q2 ni isto kot sportsmart

In Q II ni isto kot Q2. Tako, da namesto Qualifier je QII, ne Q2 :)

@Frigofrops

Sem že enkrat pisal o teh bedastih oznakah Dunlopa, ki se razlikujejo glede na trge.. Lahko pobrskaš malo po temi nazaj. Skratka Q2 je neka verzija športne pnevmatike za USA trg, ki jo pri nas kolikor vem ni v prodaji.

Sportsmart

post-1190-127166888485_thumb.jpg

Q2

post-1190-127166889552_thumb.jpg

Q II

post-1190-127166889089_thumb.jpg

211 Gp racer

post-1190-127166893576_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej te oznake pri Dunlopu so čisto pomešane med EU in USA, ker če pogledaš Q2 in sportsmart je profil skoraj identičen, ker Q II je pa spet čisto druga zgodba. Ok hvala za pomoč, da sem si razjasnil zadevo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj na Grobniku sem malo opazoval pnevmatike na motorjih gledalcev, pa sem kar nekajkrat zasledil tanovo sportsmart gumo, na različnih motorjih. Na foromu pa kot vidim se ni še noben kaj dosti razpisla o tej gumi , glede na predhodnico.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo

Jst ti lahko iz osebnih izkusen povem da guma se res dobr drzi in hitr segreje.

Obraba same gume je priblizno 7.000km.ravno tako je po sredini trda ob strani

pa mehka.moje mnenje da neslednja bo ista guma :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, kar ok guma. Lahko kdo napiše kaj o tlakih glede na to da gre za gumo z n-tec tehnologijo(za cesto in za na pisto tlake prosim)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zgornji dve ne vem, lahko pa pokomentiram razliko med D209 GP racer slick (180/55/17) in D211 GP NTEC (190/55/17).

Včeraj dopoldne sem na Grobniku vozil prvo (racer) in delal čase okoli 1:47, guma na ovinku nekako čudno izdrsava, na izhodu iz ovinka je nekako mehka, nesigurna. Mojstri so rekli, da se je pregrevala.

Nato sem prešaltal na GP-jko in v 2h serijah spustil čas na 1:43. Na tej gumi je motor kot na tirih. Nisem mogel verjeti, da je lahko takšna razlika med dvema gumama.

Obe gumi sem pred pisto ogrel z grelci na 80 stopinj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp

Imam vprašanje, na svojem SV 1000S-u imam montirane DUNLOP Qualifier II Prednja je že dila gor ko sem ga kupo z dlačicami še po sredini, zadnjo sem montiral jaz.

Obe gumi sta že konkretno izrabljeni... Kolk kaj vam držijo te gume?

Čez prvomajske sem se vozil malo po jadranu in naredil cca 1150km predtem sem že naredil enih 950 torej skupaj je to 2100km-jev.

Voznja je bila 50% v dvoje ostalo sam.

SV 1000S ima prdepisamo polnjenje pnevmatik 2,5 spredaj in 2,5 zadaj pri vožnji v dvoje zadaj 2,9. A ni malo čudno da se obe gumi pumpata enako???

Kater gume priporočate, ciljam na 5000km vzdržljivosti

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če gledaš bolj na vzdržljivost so mislim da v ss še vedno zmagovalne metzeler m3,

če pa voziš bolj sportsko lagano pa si lahko umisliš kako roadsmart ali z6

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno vprašanje. Na Grobniku sem vozil Metzeler K3. Ostalo je cca tretjina profila na gumi, ampak zdaj imam zelo slab občutek s to enako gumo na cesti. Parkrat mi je prednja in zadnja malo spustila, ko še nebi smela... A je možno, da se je z gumo kaj zgodilo, da ima sedaj veliko slabši oprijem, ali se mi samo zdi??!!?? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če se guma pregreje gre tisto olje hitreje vn, malo se poslabšajo lastnosti gume, če se ne voziš pomodri. Pa tudi ko guma izgublja profil se oprijem slabša, pri pireliju se saj zelo pozna proti koncu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja če se guma pregreje gre tisto olje hitreje vn, malo se poslabšajo lastnosti gume, če se ne voziš pomodri. Pa tudi ko guma izgublja profil se oprijem slabša, pri pireliju se saj zelo pozna proti koncu.

Ja za Pirreli sem opazil ja, da je Dragon SC bila proti koncu slabša... Ta K3 mi ni nikjer postala modra, ampak nekak v ovinku ni več to to, na belih črtah pa je proti prej KATASTROFA!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom malo smotan pa rekel, da drugič kupi Dunlop. GP Racer po mojih izkušnjah lima praktično do platna :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom malo smotan pa rekel, da drugič kupi Dunlop. GP Racer po mojih izkušnjah lima praktično do platna :)

Hja, ni smotano, pač tvoja izkušnja. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja isto je pri pireliju na črtah, ko je nova niti ne veš da pelješ po črtah, ko jo pa zmankuje pa še kako veš :D

Sej pri dunlopu je isto s črtami(q rr), ko je znucana jo nese, oprijem na cesti je pa res do konca dober. Edino gp se mi zdi da kar nekako poje črte.

Za grobnik se tko že ve da se splača met namenske gume, za po cesti pa druge, finančno je to čist gnila pista :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja isto je pri pireliju na črtah, ko je nova niti ne veš da pelješ po črtah, ko jo pa zmankuje pa še kako veš :D

Sej pri dunlopu je isto s črtami(q rr), ko je znucana jo nese, oprijem na cesti je pa res do konca dober. Edino gp se mi zdi da kar nekako poje črte.

Za grobnik se tko že ve da se splača met namenske gume, za po cesti pa druge, finančno je to čist gnila pista :)

Ja bom videl kako bo. Ker ravno za te K3 sem prebiral teste, da je ena redkih, ki ima dober oprijem do konca njene življenske dobe... Upam, da bo bolše, če ne bo treba it po nove... :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!