Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

RoadSmart je idealna za vse, ki se vozijo veliko časa v dvoje, odlična je tudi zaradi minimalne porabe po sredini ko srečaš cesto na kateri ni zahtevnih ovinkov :D, in pa drži zelo solidno. Za rekreativne športnike je super :)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v kaj predlagate da obujem svojga er6n? v mislih sem imel metzeler m3, ali pa mogoce m5 ki je zdej vn prsla. vecinoma se vozim sam in dokaj dinamicno.

vsi nasveti glede novih gum za moj motorcek so vec kot dobrodosli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Zanima me kaj mi priporočate za Hondo cbr600rr, rabim gumo ki dobro drži v ovinkih, ker mi ni večjega užitka kot ovinki in tudi za fure izbiram bolj ovinkaste ceste, rad pa imam hitro in dinamično vožnjo. Z njimi bi rad naredil vsaj ene 4000-5000km, da jih nebom lih vsak mesec menjal. Vožnje po avtocesti je res minimalno ene 5%! LP, Dean

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v kaj predlagate da obujem svojga er6n? v mislih sem imel metzeler m3, ali pa mogoce m5 ki je zdej vn prsla. vecinoma se vozim sam in dokaj dinamicno.

vsi nasveti glede novih gum za moj motorcek so vec kot dobrodosli :)

Zdravo! Zanima me kaj mi priporočate za Hondo cbr600rr, rabim gumo ki dobro drži v ovinkih, ker mi ni večjega užitka kot ovinki in tudi za fure izbiram bolj ovinkaste ceste, rad pa imam hitro in dinamično vožnjo. Z njimi bi rad naredil vsaj ene 4000-5000km, da jih nebom lih vsak mesec menjal. Vožnje po avtocesti je res minimalno ene 5%! LP, Dean

Tko na prvo žogo bi rekel, da glejta v rangu Dunlop Sportsmart, Michelin Pilot Power 2CT, Pirelli Diablo Rosso. Z vsemi temi moraš narediti vsaj 8000, če voziš kolikor tolikor zmerno, da ne pospešuješ grobo z mesta in ne pritiskaš na AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No 8000 je po mojih izkušnjah kar malo veliko.. 6000 se pa da tudi z dinamično vožnjo. Seveda brez nažiaganja pri speljevanju. Jaz sem pri taki vožnji s Qualifier RR (predhodnica Sportsmart) in Pilot Power naredil po 6000km, potem je pa profila na robovih zmanjkalo. Po sredini bi bila še za kakšen km. 8000 se tut da brez težav, sam je treba res vozit zmerno, torej tudi po ovinkih mal šparat, ne sam pri speljevanju in AC :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Zanima me kaj mi priporočate za Hondo cbr600rr, rabim gumo ki dobro drži v ovinkih, ker mi ni večjega užitka kot ovinki in tudi za fure izbiram bolj ovinkaste ceste, rad pa imam hitro in dinamično vožnjo. Z njimi bi rad naredil vsaj ene 4000-5000km, da jih nebom lih vsak mesec menjal. Vožnje po avtocesti je res minimalno ene 5%! LP, Dean

Jst sm mel na cbr 600rr zelo dobre izkušnje z Conti RaceAttack, je pa res da je vidla slabih 5k km. Spredaj compound Soft zadaj Medium!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lohka daš manjšo gumo na motor( npr. org guma je 190 ti das pa 180 gor) je to kej narobe???)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No 8000 je po mojih izkušnjah kar malo veliko.. 6000 se pa da tudi z dinamično vožnjo. Seveda brez nažiaganja pri speljevanju. Jaz sem pri taki vožnji s Qualifier RR (predhodnica Sportsmart) in Pilot Power naredil po 6000km, potem je pa profila na robovih zmanjkalo. Po sredini bi bila še za kakšen km. 8000 se tut da brez težav, sam je treba res vozit zmerno, torej tudi po ovinkih mal šparat, ne sam pri speljevanju in AC :)

No, sej različno od voznika do voznika, ampak z PP 2CT sem naredil 10.000, pa je bila zadaj ob robovih bolj pobrana(sprednje pa še mnogo), pa bi vseeno bila še vsaj za 1000. Pa je bil kar precej naganjanja po Ridah in podobno. Z Supercorso SC, ki naj bi bila rang višje pa 5500, tko da sem kar precej prepričan da bi šlo 8000 s temi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a lohka daš manjšo gumo na motor( npr. org guma je 190 ti das pa 180 gor) je to kej narobe???)

Nima kaj bit. Še posebej če greš iz 190/50 na 180/55, bo motor še mal bolj okretn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa bi dal manjšo ??

ma ne tko me zanima aja pa se neki bi prasu mam tzr k ma zadi gumo 130/70/17 a bi blo kej narobe če bi dau recmo gumo 120/70/17 gor to me sam tko mal informativno zanime drgač še ne mislm gum menat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 Iščem katere gume bi dal na supermoto pa je izbire zelo malo (sprednja 110/70 R17; zadnja 150/60 R17). Stil vožnje je pretežno asfalt in ovinkasta cesta. Tam pa tam tudi makadam. Fajn je da guma drži tudi po mokri cesti, in da se ne obrabi po 2k km. Opazil sem gumo Continental ContiForce SM. Ali kdo ve razliko med ContiForce SM in ContiForce? Ker ContiForce SM ne najdem v dimenziji 110/70 R17. Zanima me, če ima kdo kaj izkušenj s to gumo, ali bi predlagali drugo, mogoče kakšno SS gumo? 

Popravljeno . Popravil pevecm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal dati 190 gumo na feltno,kjer so original 180 široke gume,pa kako se kaj obnese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal dati 190 gumo na feltno,kjer so original 180 široke gume,pa kako se kaj obnese?

garantiran padec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

garantiran padec

Zkva Jaka?A ni večja površina na podlago?

Enkrat sem slišal da nekateri glih kontra delajo,namesto original 190,dajo rajši 180.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal dati 190 gumo na feltno,kjer so original 180 široke gume,pa kako se kaj obnese?

še ko sem imel fazerja, mi je pooblaščeni serviser iz štajerskega konca, dal gor pirelli širine 180, na motorju pa je predpisana dimenzija 160. Kasneje se je sicer izgovarjal, da to ne igra velike vloge, da je kvečjemu boljše itd..

Gumo sem brez posebnosti zvozil do konca ampak, ko sem kasneje "obul" gumo predpisane dimenzije 160, je bila vožnja skozi ovinke veliko lahkotnejša.

Priporočam torej tisto, kar piše v homologaciji.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal dati 190 gumo na feltno,kjer so original 180 široke gume,pa kako se kaj obnese?

Predpisana je optimalna rešitev.

Sem zvozil dve 190-ki na 600, dunlop 207 rr in par slickov, ker prave dimenzije tisti čas ni bilo na voljo in bi motor stal v garaži namesto vozil.

V glavnem pridobiš nič, izgubiš na okretnosti mogoče.

Po lastnih izkušnjah se razlika bolj opazi na cestnih kot race pnevmatikah, čeglih nekih težav ni bilo, tako D207RR kot bridgestonove slick so bile kvalitetno "grajene" pnevmatike in zato tudi v polnih nagibih ni bilo težav.

Se pa nekateri poslužujejo tudi ožjih dimenzij (slick), namesto širine180 dajo 170 ali celo 160(Vir: PS, R6 - Dunlop KR).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zkva Jaka?A ni večja površina na podlago?

Enkrat sem slišal da nekateri glih kontra delajo,namesto original 190,dajo rajši 180.

Sama guma ni problem. Težava se pojavi, če je vilica preozka, da bi guma gor pasala. Pa s tem ne mislim preozka za montažo ampak, da med vožnjo pri posedanju vzmetenja, rob gume na vilco naseda(se motor zna konkretno zazibavat).

Je pa spet odvisno od gume, npr po mojih izkušnjah je Q RR 190/55 ˝širša˝ kot Diablo Corsa III 190/55(QRR ni šlo pelat, s Corso pa blo ok).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako motorno kolo ima velikost pnevmatike doloceno z namenom boljsega prenosa moci na cesto ter nasploh vodljivosti motorja. Zakaj potem vsi ne dajemo najraje zadaj gor 150-tke, ce ni nobene razlike??? Jaki moara bit ta vulkanizer, da ti rece: "sej ni nobene razlike"!

Popravljeno . Popravil Marjanček
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Rad bi dobil nekaj predlogov, v kaj obuti BMW-ja F650 GS, letnik 2005. Sem začetnik, vožnja je "u izi", brez pretiravanj, rad bi kdaj skočil tudi izven asfaltiranih površin (lahki offroad), prebaviti pa mora tudi občasno avtocesto. Nekakšen all-rounder.

Gledal sem že Metzeler Tourance, mi je všeč, vendar sem zasledil da ima že naslednika Tourance EXP, ampak se bojim da pri EXP profil ne bi dobro prebavljal makadama. Drži, ali sem v zmoti?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem našel edit gumba... v glavnem, izbiram trenutno med:

- Metzeler Tourance (EXP?)

- Dunlop 607 Trailmax

- Michelin Anakee

Nagibam se bolj k Anakee, saj je odziv uporabnikov boljši kot pri Tourance (ima boljši oprijem na mokri podlagi), vendar pa o Dunlopu nisem izvedel nič oprijemljivega.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal dati 190 gumo na feltno,kjer so original 180 široke gume,pa kako se kaj obnese?

To je naredu Ducati že leta 1993 ko je ven prišel model 916, in je na zadnjo feltno širine 5,5 (ta širina zadnje feltne je predvidena za dimenzijo 180 in 6 col za 190)tovarniško namestil 190/50 (takratno prvo ugradnjo Michelin HI-SPORT). Ker takrat še ni blo cestnih pnevmatik z bolj "špičasto" obliko so se pri Ducatiju odločil, da jo bojo kr "sami nardil" in so namestil malo širšo gumo kot je predvidena in je preozka feltna pol "prisilila" pnevmatiko v špičasto obliko in motor je lažje in lepše padal v zavoje ter imel še vedno dovolj naležne površine. No v praksi nas je večina pol gor vseeno dajala 180.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo probal dati 190 gumo na feltno,kjer so original 180 široke gume,pa kako se kaj obnese?

Nič narobe. Za dirkališče po večini vsi tlačijo gor 200 gumo, na original širino 190.

Popravljeno . Popravil rot
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..Dunlop roadsmart 10,000km,,,od tega 4.500km v dvoje polno naložen,,vse skupaj 600+kg,,,zadnja po sredini v:huh: 0...sprednja točno na merku obrabe....ne vem zakaj eni jamrajo da jim sprednjo gumo na tem motorju( kawa-gtr -1400)..po 5.000km zradira..v 0.......no pa da vidim kolk bo drugi komplet:hmm: zdržu.....res pa če bi me policaj z tako gumu dobil bi moral takoj na :beer1::blink:....B)

post-22578-127442669752_thumb.jpg

post-22578-127442673659_thumb.jpg

post-22578-127442674892_thumb.jpg

post-22578-127442676571_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sprobal GP Racer 211, trdote M. Če primerjam proti Supercorsi SC, ni kake bistvene razlike v oprijemu ali hitrosti ogrevanja, je pa precej razlike v sprednji gumi, ki je pri Dunlopu kar precej višja, celo toliko da sem moral spredaj dvigniti blatnik(prej je bilo minimalno lufta pri Supercorsi).

Stvar je v tem, da motor relativno visi nazaj in seveda težje zavija v ovinek, tako da ga bom moral zadaj malo dvignit, saj je višina zadnje gume približno enaka. Pri men je to precej enostavno, kaki drugi lastniki pa bi znal imet kr nekaj dela s tem.

Aja pa še to: se mi zdi, da je motor v nagibu malce bolj miren kot s Pirelli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!