Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Pa še eno vprašanje za gumeznalce.

Imam priložnost kupiti novo - ki je pa proizv. leta 2004 - zadnjo gumo za Varadero in sicer Metzeler MEZ.

Guma je čisto nova, pravilno skladiščena.............. A naj kupim ali raje pustim?

Cena za gumo pa je 4o Eur

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje za gumeznalce.

Imam priložnost kupiti novo - ki je pa proizv. leta 2004 - zadnjo gumo za Varadero in sicer Metzeler MEZ.

Guma je čisto nova, pravilno skladiščena.............. A naj kupim ali raje pustim?

Cena za gumo pa je 4o Eur

Jaz jo nebi.:closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja že, ampak moj moped ma za po cesti predpisano že sam 2,5 in 2,5 kar pa ni več taka razlika...

Nasploh je bol interesantno to...

Če ma moped predpisano spredaj enako kot zadaj torej v mojem primeru 2,5 bar, večina ostalih pa zdaj cca 0,3 bar več kot spredaj.

Vsi pa za na pisto (torej hitro vožnjo) pumpamo manj zadaj kot spredaj v tvojem primeru pumpaš na psti zadaj -0,8 bar spredaj -0,2 bar...

Polek teh dejstev mi ni čist jasno kaj je ''bolj'' prav da pumapam 2,2 spredaj in 2,3 zadaj ali obratno... Govora je seveda za cestno vožno, kjer ne šparaš z gasom in se tudi ne ustaviš vsakih nekaj km (torej gumo kr zagreješ) sploh tako ki je namnjena za na cesto...

jaz torej pumpam 0,2 manj spredaj in 0,3 manj zadaj. Se ti to še vedno zdi dosti???

men se ne, sem pa svekakor na tem forumu da slišim oz preberem še kakšno drugo mnenje

To je vse lepo in prav, samo pač ne razumem zakaj pumpaš zadnjo manj kot sprednjo za na cesto. Da pa greš malenkost pod predpisan tlak pa se mi ne zdi narobe. Jaz bom rekel tako, vozim Metzeler K3, ki sem jih pumpal 2.5 , 2.9 za po cesti tako kot priporoča proizvajalec (motorja), na Grobniku sem jih pumpal 2.1 . 1.9 potem ko pa sem jih dalje vozil po cesti pa mi pri 2.5 in 2.9 niso več delale dobro, pa sem jih spustil na 2.3 2.7 pa so zdaj OK. Ko bom kupil nove, bodo spet napumpane 2.5 2.9... :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še eno vprašanje za gumeznalce.

Imam priložnost kupiti novo - ki je pa proizv. leta 2004 - zadnjo gumo za Varadero in sicer Metzeler MEZ.

Guma je čisto nova, pravilno skladiščena.............. A naj kupim ali raje pustim?

Cena za gumo pa je 4o Eur

Jest sm letos kupu 2005 letnik, sam če je pravilno skladiščena tko kokr je bla moja nima bit kej narobe. Mam pa Dunlop D208 GP, in držijo do roba :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

post-19991-127611141637_thumb.jpgMogoče še slikca, kaj se mi je zgodilo z qualifier-japonska, iz nove cbr-ke

to je čisto normalno za gume v zadnjem stadiju obrabe! za maxa bo ok!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ti ne bi pumpal zadnjo na 1,9bar, če to strokovnjaki pri Dunlopu priporočajo? :? (govorimo seveda o dirkališču)

Jaz vidim problem nizkega tlaka v tem, da na pisti potrebuješ krog do dva, da se ta ogreje na delovno temperaturo, posledično da se tlak v gumi zviša na pravo raven.

Ko sem še vozil M3 sem veliko eksperimentiral s tlaki na Marofu, vendar pa se je meni najbolj obnesel tlak 2,3 bara v zadnji pnevmatiki. Vse kar je bilo manj je naredilo motor (CBR 600 F) skoraj nevozen.

... Jaz osebno nikoli nebi pumpal zanje sportsmart na 1,9 za na pisto...

Glede tlaka v Sportsmart bom povlekel nazaj svojo izjavo, saj nisem bil pozoren na del testa, ki je govoril o priporočilu Dunlopovih mojstrov o tlaku na pisti. Ampak vseeno, če se igrate s tlaki bodite zelo pozorni na dogajanje na stezi, saj je tlak v pnevmatiki enako pomemben kot izbira prave zmesi gume.

Popravljeno . Popravil marko55
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaradi gume (roadsmart)včeraj ostal na cesti,motor začelo tresti po dokaj normalni vožnji brez kakšnega večjega udarca ustavim za cesto in že na daleč vidim ta mehur, guma drgače DOT 08 z nekaj profila. pomoje se kaj takšnega nebi smelo narediti,sm mel kr veliko srečo da mi je ni razneslo. kaj pravite se je že komu naredilo kaj takšnega, kaj bi bil lahko vzrok, kakšni komentarji?

post-20359-127635427071_thumb.jpg

post-20359-127635471213_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je lahko pomoje samo škart guma, oziroma neka napaka pri izdelavi gume..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se lahko da kje to kaj reklamirat?

z računom o nakupu pnevmatike (če ni že 2 leti ali kaj takega od nakupa) in seveda z računom o strokovni vgradnji..

drugače je najboljše da pač naročiš novo..

če si pa pri kakem vulkanizerju jo kupil in zmontiral pa kar stopi do njega in naj ti seveda zamenja..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, trenutno vozim Continental Sport Attack in me zanima katere gume bi vi izbali kot nadgradnjo, da bi imel več oprijema. Kakšne Dunlop D neki-neki?

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pol majo 2 leti garancije?

To je po moje taka napaka, da bi jo proizvajalec, oz. prodajalec priznal tudi po preteku garancije. Je namreč taka, da se ne more izgovarjati na nepravilno uporabo gume.

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Race Atack?

Dunlop D211 Gp Racer

Metzeler M3

Bridgestone BT003

....

Kaj pa z SportAttack ni vredu??

Sport Attack je super guma in res dobro drži. Ampak sem se zamislil danes med bolj resno vožnjo po ovinkih, če nebi za naslednje gume izbral nekaj z več gripa ker mi jo je parkrat vzelo pri največjem nagibu :surrender:. Menjati bom moral čez nekje 3000km.

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sport Attack je super guma in res dobro drži. Ampak sem se zamislil danes med bolj resno vožnjo po ovinkih, če nebi za naslednje gume izbral nekaj z več gripa ker mi jo je parkrat vzelo pri največjem nagibu :surrender:. Menjati bom moral čez nekje 3000km.

Čimprej zamenji, al pa se bolj umirjeno voz teh 3000km whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mogoče kakšna guma, ki je nekje med SS gumo (Q RR, SportAttack...) in dirkalno gumo za na cesto (Race Attack...) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje tanova Sportsmart.. Sicer nova verija Q RR, samo tako izboljšana da...

Si prepričan da je guma kriva za zdrse?

Ne, krivo je bilo pospeševanje, gume ti zaradi samega nagiba naj ne bi odneslo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, krivo je bilo pospeševanje, gume ti zaradi samega nagiba naj ne bi odneslo.

Podlaga? Senčna lega, pregrete gume, pesek, ipd ? To sm mislu ... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podlaga? Senčna lega, pregrete gume, pesek, ipd ? To sm mislu ... :P

Aja, to pa- senčna lega, sicer pa odličen asfalt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Race Atack?

Dunlop D211 Gp Racer

Metzeler M3

Bridgestone BT003

....

Kaj pa z SportAttack ni vredu??

lepo te prosim ne svetovat če nisi prepričan v to kaj pišeš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:whistle:

Race Atack?

Dunlop D211 Gp Racer

Metzeler M3

Bridgestone BT003

....

Kaj pa z SportAttack ni vredu??

Si mislil Metzeler K3, pa si pomotoma napisal M3?? Ker če si napisal namenoma M3, potem se ti najbolj ne sanja da bi lahko kar nekaj svetoval... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!