brancisv Objavljeno Junij 13, 2010 Opozori Objavljeno Junij 13, 2010 To je po moje taka napaka, da bi jo proizvajalec, oz. prodajalec priznal tudi po preteku garancije. Je namreč taka, da se ne more izgovarjati na nepravilno uporabo gume. LP Robert bo treba prodajalca poklicat pa se pozanimat. a mogoče kdo ve kdo je uvoznik za dunlop?
musaschi64 Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Glede gum lahko povem za tiste ki sem jih vozil zato lahko povem za tanovo Metzeler Sportec M5 interact, ki sem jo sprobal na relaciji do Grobnika čez Rupo in nazaj proti Delnicam ter čez Babno polje nazaj v Slovenijo.Guma je fenomenalna, kdor pozna tiste ovinke in flike na cesti naj ve da mi ni tudi enkrat gumo odneslo pa ne vozim nežno.Prej sem imel Qalifier in lahko rečem da je razlika očitna. nejcgs 1
Cartman Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Ne, krivo je bilo pospeševanje, gume ti zaradi samega nagiba naj ne bi odneslo. se pravi da bi rad gumo ki nadomešča občutek in ozdravi kretenizem? Po mojih izkušnjah takih ne delajo. Ego je po 360 dneh še zmer mal potolčen IMHO guma ni kriva nikoli. kriv je pilot, če nezna pravilno ocenit sebe in svojih sposobnosti. dotem, malakai, suzuki in 7 others 7 3
biker77 Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 se pravi da bi rad gumo ki nadomešča občutek in ozdravi kretenizem? Po mojih izkušnjah takih ne delajo. Ego je po 360 dneh še zmer mal potolčen IMHO guma ni kriva nikoli. kriv je pilot, če nezna pravilno ocenit sebe in svojih sposobnosti. ne piši bedarij... NEZNA se ne piše skupaj suhi, casper7, MetodT in 8 others 4 7
Prevtzer Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Meni se bolj zdi da je ego kriv za zgornji objavi, raje kaj svetujta. suhi, casper7, roko in 1 other 1 3
Igorr Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 (popravljeno) Meni se bolj zdi da je ego kriv za zgornji objavi, raje kaj svetujta. ego? kdor bi ti svetoval da obuj takeintake pnevmatike in daj po gasu, bi šele bil runkeljski egoist. P.S.: Do Racelanda je iz Ljubljane 96 km, do Marofa pa 190 km - tam Supercorsa svojo nalogo (pri mojem sprehajanju) opravi odlično. Popravljeno Junij 14, 2010. Popravil Igorr dotem, suhi in casper7 2 1
djfelix Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Test gum ContiRoadAttack2, Dunlop Roadsmart, Metzeler Roadtec Z6 Interact, Michelin Pilot Road 2CT and the Pirelli Angel ST Za hitre Racetec
Barracuda Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Ti pa odkrivaš toplo vodo, kajne? Če je priporočen tlak 2,5 spredaj in 2,5 zadaj pumpaj za na cesto toliko. Za na pisto pa prilagodiš. Pa veš zakaj se za na pisto punpa 2,1 spredaj in 1,9 zadaj? Ker imata potem obe gumi ogreti na 80 stopinj tlak 2,5 bara. In nikar ne mešaj dirkalnih gum z t.i. supersport gumami. Jaz osebno nikoli nebi pumpal zanje sportsmart na 1,9 za na pisto. Ta del posta si že v nadaljevanju popravil, da bi jo pumpal 1,9... 2,5 in 2,5 bara je predpis to drži, to je neka sredna vrednost z katero se da motor noramalno vozit v vročih poletnih dnevih in hladnih spomladanskih in jesenskh. Nikakor pa ta tlak 2,5 in 2,5 ne pomenita da je idealen tlak za cestno vožnjo v vseh pogojih! Je pa Blaž napisal zelo dober test o pnevmatikah Sportsmart, ki je objavljen na motosvetu, in ki omenja tudi, koliko so pumpali gume. Oni so testirali Sportsmart gume s priporočenimi tlaki, torej 2,5 bar spredaj in 2,9 bara zadaj na 1000 ccm sportakih z 170-180 KM. Zakaj misliš da je tako? Ker so se Dunlopovi mojstri delali norca iz novinarjev??? No, močno dvomim v to... Pa vseeno kaže da sem test bolje prebral kot ti (1,9 bar) exe`FZS in Barracudika 1 1
Barracuda Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 To je vse lepo in prav, samo pač ne razumem zakaj pumpaš zadnjo manj kot sprednjo za na cesto. Da pa greš malenkost pod predpisan tlak pa se mi ne zdi narobe. Jaz bom rekel tako, vozim Metzeler K3, ki sem jih pumpal 2.5 , 2.9 za po cesti tako kot priporoča proizvajalec (motorja), na Grobniku sem jih pumpal 2.1 . 1.9 potem ko pa sem jih dalje vozil po cesti pa mi pri 2.5 in 2.9 niso več delale dobro, pa sem jih spustil na 2.3 2.7 pa so zdaj OK. Ko bom kupil nove, bodo spet napumpane 2.5 2.9... :closedeyes: Jaz razumem to tako: 2,5 in 2,5 bara neka srednja vrednost tlaka pnevmatik, ki pa ni nujno da je tudi najboljša v vseh pogojih, do tu se menda strinjaš, saj kot si napisal se ti zdi ok da greš malo pod predpisan tlak. Zakaj zadaj manj kot spredaj... Moja logika, (ni mus da je prava): če na motoru ki ima predpisane tlake 2,5 spredaj in 2,9 zadaj za na cesto, priporočajo tlake za na pisto 2,1 spredaj in 1,9 zadaj to pomeni da spredaj zmanjšamo za 0,4 bara zadaj pa kar 1,0 bara. Potem pogledamo čez palec in ugotovimo da poleti ko je asfalt vroč in mamo namen na kak odsek hitro peljati lahko spustima tlak za npr 1/3 med tema dvema vrednostima seveda od predpisanih za cesto dol. Pri tem takem dobimo za spredaj 2,35 bara zadaj pa 2,15 bara. Tako si pač jaz tolmačim te zadeve... Tukaj pa iščem izkušnje drugih in pro in kontra argumente te moje logike exe`FZS in Barracudika 1 1
rdeci_vragec Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Jaz razumem to tako: 2,5 in 2,5 bara neka srednja vrednost tlaka pnevmatik, ki pa ni nujno da je tudi najboljša v vseh pogojih, do tu se menda strinjaš, saj kot si napisal se ti zdi ok da greš malo pod predpisan tlak. Zakaj zadaj manj kot spredaj... Moja logika, (ni mus da je prava): če na motoru ki ima predpisane tlake 2,5 spredaj in 2,9 zadaj za na cesto, priporočajo tlake za na pisto 2,1 spredaj in 1,9 zadaj to pomeni da spredaj zmanjšamo za 0,4 bara zadaj pa kar 1,0 bara. Potem pogledamo čez palec in ugotovimo da poleti ko je asfalt vroč in mamo namen na kak odsek hitro peljati lahko spustima tlak za npr 1/3 med tema dvema vrednostima seveda od predpisanih za cesto dol. Pri tem takem dobimo za spredaj 2,35 bara zadaj pa 2,15 bara. Tako si pač jaz tolmačim te zadeve... Tukaj pa iščem izkušnje drugih in pro in kontra argumente te moje logike ...kaj pa vem, samo razmišljam na glas O:-) Ne me obsojat če sem (z)grešil, ima kdo kako znanstveno razlago? Pa zanima me, ali je kdo meru tlak pri hladni in vroči pnevatiki, za videt dejansko razliko? Teoreticno (p=nRT/V), bi se tlak v prednji in zadnji gumi moral enako povecati, ce se temperatura gum enako poveca (ker so n, R, in V konstantni).Iz tega bi sklepal, da se pač vozniki vozijo z zadnjo gumo bolj izpraznjeno, ampak ker je vecja povrsina, se na obliki zadnje gume manj pozna, kot pa na obliki prednje gume....samo naglas razmišljam
suzuki Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 A je že gdo našel kak test novih SS pneomatik? Hola mojster, veliki test gum Prevtzer, She, dotem in 2 others 4 1
k0ci Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 ...kaj pa vem, samo razmišljam na glas O:-) Ne me obsojat če sem (z)grešil, ima kdo kako znanstveno razlago? Pa zanima me, ali je kdo meru tlak pri hladni in vroči pnevatiki, za videt dejansko razliko? Teoreticno (p=nRT/V), bi se tlak v prednji in zadnji gumi moral enako povecati, ce se temperatura gum enako poveca (ker so n, R, in V konstantni).Iz tega bi sklepal, da se pač vozniki vozijo z zadnjo gumo bolj izpraznjeno, ampak ker je vecja povrsina, se na obliki zadnje gume manj pozna, kot pa na obliki prednje gume....samo naglas razmišljam pozabil si naglas razmisliti o: stični površini zadnje gume s cesto, ker je površina večja (pa tudi zaradi manjšega hladnega tlaka v gumi) se ustvarja pod zadnjo gumo večje trenje, zato spremembi temperature zraka v gumah nista enaki, potem pa so tu še agresivna pospeševanja in rahla zaviranja, ki spet povečajo tlak pretežno v zadnji gumi
WhiteWolf Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Imam vprašanje glede obrabe Dunlop Qualifer RR. Pišete, da guma komot zdrži 5-6000km, moja zadnja pnevmatika pa izgleda pri 3500km precej "hin" po sredini in ob robu mi viha "profil oz. zareze (slika2). 1. Kako dolgo je guma sploh legalna. Če me policaji ustavijo s to gumo sledi kazen? Sicer nažgem kdaj pa kdaj tudi po ravninah, samo toliko menda spet ne, da bi naredil 3500km vi pa 6000?
macak333 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Če se ne motim je legalna do izdoblinice v eni od zarez. Takoj ko je ta v liniji z tekalno plastjo, se naj bi jo zamenjal. Se mi zdi, da je tako, če je pa narobe me pa popravte. Sem človek, se imam pravico zmotit ...i guess suhi in trebor 1 1
DINAMIK Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 @WhiteWolf.....,vse tako zgleda,da sam po ravninah nažigaš....,pa moraš gas ožemat že v štartu....,ovinkov guma vidla ni....,za Policiste je pa kakor za koga....,če je taprav ti položnico napiše... axilon, Prevtzer in roko 1 2
kewo Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Zamenji čimprej: bolj dat denar za nove gume kot za kazen, pa mogoče si uzem mal trše k vidm da se bolj po ravnem voziš.
biker77 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 obraba je glede na motor kar "normalna" sicer pa se jo da tudi prej ponucat.. lahko probaš še kako drugo pnevmatiko če hočeš, vendar dvomim da boš naredil kaj dosti več kilometrov, o zadovoljstvu pa ne bi debatiral zdej.. Prevtzer in m@dness 1 1
budacki Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 (popravljeno) Dunlop GP Racer D209 oboje M bojo dobre za po cesti? Mam en komplet doma, skor nove še 4mm profila pa mi je zdej pocufalo zadnjo na motorju na enem mestu do platna (na robih je mogoče še 2 mm profila, sam po sredini je pa res že čist hin) in nevem al naj prodam tele D209 in kupm nekj bolj street al naj kar te gor fuknem? Popravljeno Junij 15, 2010. Popravil budacki Prevtzer in suhi 1 1
kewo Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Dunlop GP Racer D209 oboje M bojo dobre za po cesti? Mam en komplet doma, skor nove še 4mm profila pa mi je zdej pocufalo zadnjo do platna (na robih je mogoče še 2 mm profila, sam po sredini je pa res že čist hin) in nevem al naj prodam tele D209 in kupm nekj bolj street al naj kar te gor fuknem? kwa street, sej te so za na cesto*? hude gume, gor rukn
budacki Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 kwa street, sej te so za na cesto*? hude gume, gor rukn Bolj raceday gume al ne? Na kok jih pa pumpate kaj?
biker77 Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Bolj raceday gume al ne? Na kok jih pa pumpate kaj? za cesto kot je priporočeno za tvoj motor..jest jih sicer 0.1 do 0.2 bara manj..
kewo Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Bolj raceday gume al ne? Športne, za raceday so pa 209GP, podobne oznake so, mogoče si mal zamešu.
budacki Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 (popravljeno) Športne, za raceday so pa 209GP, podobne oznake so, mogoče si mal zamešu. Dunlop Sportmax M GP Racer D209 ( za sprednjo pa piše D209F, mogoče front? ) Bojo kul? Popravljeno Junij 15, 2010. Popravil budacki
kewo Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Dunlop Sportmax M GP Racer D209 ( za sprednjo pa piše D209F, mogoče front? ) Bojo kul? Ja valda, predhodnice d211... ma stric na cbr1000 pa so za na cesto res TOP ja to pomeni front čist cestne gume, ti ga sam še ubuj v njih
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se