Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Slabe slike so pa vseeno, bistvo se vidi.

Qualifier RR po 4.000km. Potrebno pa je vedeti da sem jo po ravninah čuval da bo ja zdržala malo dlje. :angry:

15062010023.jpg

15062010024.jpg

Objavljeno

Dunlop Sportsmart zadnja po 5590 km:OK:

Na sredini še 2,4 mm profila oz. 1,4 nad mejo legalnosti.

Start:l 4,5mm nad indikatorjem oz. 5,5 do dna profila

Voženo:

2 dni Pannonie (2 šoferja) ostalo cesta.

Pa jih nisem šparal, no ja, pa stran metal po nepotrebnem tud ne.

Kilometrina skupna:

bo večja od QRR (6000km nekaj malega preko):OK:.

Prišel je čas za Marof. Na robovih je še skoraj ves profil.:naughty:

Motor Y R1 99.

PS: po sliki sodeč je blo tud neki makadama (Cerknica Rakitna še ni gotova, na 1/3 trase so že robniki zbetonirani, torej bo kmalu)

post-23696-127667414075_thumb.jpg

post-23696-127667414614_thumb.jpg

Objavljeno

Ja valda, predhodnice d211... ma stric na cbr1000 pa so za na cesto res TOP trance_40_thumbup.gif ja to pomeni front biggrin.gif čist cestne gume, ti ga sam še ubuj v njih wink.gif

Bomo vidli, kako se bojo obnesle. Upam, da bojo držale kot prbite :D

Objavljeno

Slabe slike so pa vseeno, bistvo se vidi.

Qualifier RR po 4.000km. Potrebno pa je vedeti da sem jo po ravninah čuval da bo ja zdržala malo dlje. :angry:

15062010023.jpg

15062010024.jpg

Zanimivo, torej imava podobno obrabo.

Objavljeno

obraba je glede na motor kar "normalna"

sicer pa se jo da tudi prej ponucat..

lahko probaš še kako drugo pnevmatiko če hočeš, vendar dvomim da boš naredil kaj dosti več kilometrov, o zadovoljstvu pa ne bi debatiral zdej..

tut sam mislim, da je normalna obraba. meni tudi ni jasno, kako lahko naredijo tolko kilometrov, glede na to, da pravijo, da ne šparajo preveč. po robih(zadnja tretjina, četrtina površine) je pa itak težko porabit gumo,če se res ne voziš samo po zelo, zelo ovinkasti cesti.

Objavljeno

Sej po robih je guma mehkejša, tako da se zaradi boljšega oprijema posledično tudi prej nuca.

Objavljeno

Sej po robih je guma mehkejša, tako da se zaradi boljšega oprijema posledično tudi prej nuca.

Če se moraš 50km peljati do prvih konkretnih ovinkov, potem ostane tudi nekaj roba :grim.

Objavljeno

Kaj je bolj pametno narediti v mojem primeru, ko imam na FZ6 Qualifer RR, s tem da je zadnja zrela za menjavo?

1. Kupiti novo ZADNJO SPORTSmart in potem menjati hkrati sprednjo in zadnjo za ROADSMART ali

2. Kupiti ZADNJO ROADsmart

Rad bi tršo gumo zadaj, pa ne vem kako bi se obnesla kombinacija SPORTSMART+ROADSMART..

Objavljeno

Kaj je bolj pametno narediti v mojem primeru, ko imam na FZ6 Qualifer RR, s tem da je zadnja zrela za menjavo?

1. Kupiti novo ZADNJO SPORTSmart in potem menjati hkrati sprednjo in zadnjo za ROADSMART ali

2. Kupiti ZADNJO ROADsmart

Rad bi tršo gumo zadaj, pa ne vem kako bi se obnesla kombinacija SPORTSMART+ROADSMART..

Kr lepo obe istega ranga!!

Objavljeno

Kaj pa vem. Če je spredaj mehkejsa (boljsa) guma, kot zadaj je vsekakor bolje kot obratno.

Objavljeno

Kaj je bolj pametno narediti v mojem primeru, ko imam na FZ6 Qualifer RR, s tem da je zadnja zrela za menjavo?

1. Kupiti novo ZADNJO SPORTSmart in potem menjati hkrati sprednjo in zadnjo za ROADSMART ali

2. Kupiti ZADNJO ROADsmart

Rad bi tršo gumo zadaj, pa ne vem kako bi se obnesla kombinacija SPORTSMART+ROADSMART..

Jz mam trenutno spredaj Qualifier II in zadaj Roadsmart in ne morm prehvalt kok odlično in zabavno se pelje! Morda za razmislt, če ne bi tudi ti tako naredil!

ajd

Objavljeno (popravljeno)

Malo sem narobe napisal.

Rad bi tršo gumo zadaj, pa ne vem kako bi se obnesla kombinacija Qualifer RR (spredaj)+ROADSMART(zadaj)..

Popravljeno . Popravil WhiteWolf
Objavljeno

Jz mam trenutno spredaj Qualifier II in zadaj Roadsmart in ne morm prehvalt kok odlično in zabavno se pelje! Morda za razmislt, če ne bi tudi ti tako naredil!

ajd

Kaj bi šele bilo, če bi imel še zadaj nameščeno pravo pnevmatiko?

Objavljeno (popravljeno)

Rad bi tršo gumo zadaj, pa ne vem kako bi se obnesla kombinacija Qualifer RR (spredaj)+ROADSMART(zadaj)..

100% odlično na suhem, kako na mokrem pa bog si ga vedi, ker takrat odlično delujejo gume ravno zato, ker sprednja zadnji pomaga - torej ko greš po mokrem malce bl na izi, sicer pa na puno :P

ajd

Igorr - kera pa je "prava" po tvoje?

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Potem bo verjetno res najbolje, da dam zadaj SportSmart in nato menjam komplet za Roadsmart.

Objavljeno

100% odlično na suhem, kako na mokrem pa bog si ga vedi, ker takrat odlično delujejo gume ravno zato, ker sprednja zadnji pomaga - torej ko greš po mokrem malce bl na izi, sicer pa na puno :P

ajd

Igorr - kera pa je "prava" po tvoje?

Roadsmart (sport-touring razred) zagotovo ne, če imaš spredaj Q2 (supersport razred). Že oblika Roadsmart je drugačna (bolj oglata) napram Q2 - kaj šele temperaturno območje v katerem deluje optimalno.

Objavljeno

Maš isto spredi k zadi pa si miren, kaj zdej komplicirat ....

Objavljeno (popravljeno)

Roadsmart (sport-touring razred) zagotovo ne, če imaš spredaj Q2 (supersport razred). Že oblika Roadsmart je drugačna (bolj oglata) napram Q2 - kaj šele temperaturno območje v katerem deluje optimalno.

Qualifier II je res SuperSport guma (sem šel gledat na net) tako da kar se tega tiče nimam kaj oporekati in seveda dam vedno prav tudi tistemu, ki pravi, da je vedno treba menjati obe gume hkrati, natakniti na motor obe gumi istega proizvajalca in isti model. Kar se proizvajalca tiče se tudi sam vedno posložujem tega reka, kar se pa modela tiče pa odvisno, pač kakor kdaj - malo še preizkušam kako se kakšna guma in kombinacija obnese in zaenkrat sem imel samo pozitivne izkušnje, če sem spredaj nataknil en rang športnejšo gumo kot zadaj. Tudi če pogledaš malo bolj natančno karto trenutnih gum Dunlopa vidiš, da proizvod Roadsmart pokriva kar 1/2 super sport programa, kar očitno nekaj pomeni in je jasno da zmes, ki je ob straneh gume deli kar precejšnjo podobnost z zmesjo Qualifier II gume - seveda moje mnenje, ki pa zaenkrat še ni zadosti tehnično podkovano (a na podlagi tega kar vem sodim :) ).

Kar se temperaturnega območja tiče je očitno za moj stil vožnje to dokaj nepomemben faktor, saj do sedaj še nisem zaradi gume šel "počez" na cesti, temveč če že, zaradi kakšne druge bedarije. Seveda pa je vsake gume vedno potrebno kar nekaj KM segrevati na cesti in ne kar prvi ovinek na nož, to je menda jasno. Zavedati se moramo, da so obe omenjeni gumi cestni rang gume in ni tako pomembna temperatura kot je le-to pri hypersport in track day gumah! In če je prva guma en razred športnejša kot zadnja prvič pomeni to, da se bosta (glede na moj stil vožnje) strošili sočasno, drugič to, da prva drži bolje kot zadnja, kar je več kot priporočljivo, če že pride do kakega sranja (saj zdrs zadnje precej lažje zaznaš in nadzoruješ kot prednje). To je pa to. Meni dela tako odlično, Andro-tu, ki vozi isti moped in prav tako tudi to kombinacijo (pa je še bl razigran na cestah kot jz) tudi, tako da očitno je že nekaj na tem.

Ma kdo izkušnje z gumami qualifier 2?

Jz - fajn so, za moj stil odlične, morda celo preveč :) Kaj pa te zanima?

ajd

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno

Lp.

Ma kdo izkušnje z gumami qualifier 2?

Jaz sem jih ravno danes zamenjal s Sportsmart. S prvo sem naredil 13010 km, z zadnjima dvema pa 7178 in 5832 km. Niso mi nikoli zdrsnile, razen kdaj pa kdaj v zimskem času, ko sem bolj na grobo odprl plin. Gume držijo tudi v večjih nagibih in mi niso dajale občutkov, da bodo spustile. Všeč mi je, da so dvokomponentne in jih ni pobiralo po sredini med vožnjo po mestu in na daljših furah. Tudi segrele so se precej hitro.

Nisem pa ravno nek tiščač, da bi podiral hitrostne rekorde, saj mi ni potrebno nikomur nič dokazovati in se vozim za svoje veselje :yes:.

LP Robert

Objavljeno (popravljeno)

Lep pozdrav,

kako je z motoplašči in zračnicami. Trenutno imam na Tigru, Michelin Anake, na katerih piše "tubelees" in pa "if needed fit with a tube" (no nekaj v tem smislu).

Sem se pa odločil, da bom dal naslednji set gor Trailmax TR91 od Dunlopa. Glede na njihovo stran, mi jo priporoča. Me pa zanima kako je z zračnicami. Ali jo lahko uporabim (seveda z zračnico :D). Ima kdo izkušnje s tem?

Also, plašče same po sebi ni problem dobiti, a je z zračnicami lahko problem? Ali jih imajo, kjer prodajajo plašče na zalogi?

Dimenzije so 110/80/R19 in pa 150/70/R17 (mislim, da nič nestandardnega).

edit: je treba pri zračnicah na kaj paziti?

Popravljeno . Popravil Parus
Objavljeno (popravljeno)

Zračnice so na klasičnih platiščih s špicami. Na aluminjastih platiščih ne vem zakaj bi jih uporabljal.

So pa izjeme. BMW ima recimo platišča na katerih pa so špice pritrjene na sam rob platišča, tako da se uporablja brez zračnic.

Na pnevmatikah pač piše da so "tubeless", po potrebi, če se jih namontira na klasična platišča, pa se pač doda tudi zračnico.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)

To mi je jasno, nisem spraševal po tem.

Zanima me ali lahko uporabim Trailmax TR91 z zračnico, ker jaz zračnico potrebujem.

Kar sem napisal za Michelinko pa zgolj zato, ker ne vem kako je na ostalih pnevmatikah, in sem dal kot primer.

Popravljeno . Popravil Parus
Objavljeno

Qualifier II ne vem če je SS guma:unsure:, jaz sem jo imel zadaj, spredaj sem vozil Continental Sport Attack, guma je vredu, samo proti zdajsni Continental sportattack pomoje drži na gladkem asfaltu in po mokrem slabše, se kar pozna. Po suhem in groben asfaltu tako ali tako vse drži.

Bomo vidli ko bom bolj stestiral zadevo, zdej me je dež zabremzal:whistle:

Lp, Blaž

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!