Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

ravno danes sem nabavo komplet qualifier2 od dunlopa (120/70-17, 190/55/17) pri antocommerce maribor (aprilia). z montažo vred 273,13€ za set.

Drage !!!!

Objavljeno

S tem da je mišljeno za uporabo z grelci.

Hja, jebemo mast, jaz jo bom vozil brez grelcev... :unsure:

Objavljeno

Hja, jebemo mast, jaz jo bom vozil brez grelcev... :unsure:

Jaz sem jo vozil 2.1 spredaj, 1.5 zadaj brez grelcev in je delala lepo, edino pazit boš moral kako imaš vzmetenje nastavljeno - meni jo je začelo trgat na levi strani, ker sem imel premalo preloada naštimano(je pa res, da je proga imela večino levih ovinkov, v desno pa niti enega hitrega ne). Tko da na desni je kot nova, pa tudi sprednja je kot bi jo vozil na cesti, povsem lepo obrabljena.

Objavljeno

Morda kdo ve, kje na gumi lahko policija meri profil?

Objavljeno

na celi površini gume oz. kjer hoče, povsod mora biti več kot 1mm profila

Objavljeno

Tako merjenje se mi zdi sporno. Namreč včasih je na robovih žlebov (torej tam kjer se žleb končuje) že ob nakupu gume manj kot 1.mm profila. Bolj ko rabiš gumo, manj se vidi kakšen žleb je bil na začetku. Torej če po par 1000km policaj meri ravno na robu žleba, bo z večjo verjetnostjo našel manj kot 1mm profila.

Ker imajo proizvajalci različne tipe žlebov, sem mislil da obstajajo določena mesta, na katerih se profil lahko meri.

Objavljeno

Tako merjenje se mi zdi sporno. Namreč včasih je na robovih žlebov (torej tam kjer se žleb končuje) že ob nakupu gume manj kot 1.mm profila. Bolj ko rabiš gumo, manj se vidi kakšen žleb je bil na začetku. Torej če po par 1000km policaj meri ravno na robu žleba, bo z večjo verjetnostjo našel manj kot 1mm profila.

Ker imajo proizvajalci različne tipe žlebov, sem mislil da obstajajo določena mesta, na katerih se profil lahko meri.

........zato pa imaš na vseh gumah indikatorje obrabljenosti, to so tiste "bunke" v profilu. :whistle:

Objavljeno

Tako merjenje se mi zdi sporno. Namreč včasih je na robovih žlebov (torej tam kjer se žleb končuje) že ob nakupu gume manj kot 1.mm profila. Bolj ko rabiš gumo, manj se vidi kakšen žleb je bil na začetku. Torej če po par 1000km policaj meri ravno na robu žleba, bo z večjo verjetnostjo našel manj kot 1mm profila.

Ker imajo proizvajalci različne tipe žlebov, sem mislil da obstajajo določena mesta, na katerih se profil lahko meri.

ja seveda, dobro da si za meritev ne vzame 1cm2 površine kjer ni žleba, in ugotovi, da voziš slick gumo :photo:

Objavljeno

Ja bi verjel! Saj pravim, z oprijemom sem dokaj zadovoljen, edino je Dunlopka veliko bolj občutljiva na zalivkah in na belih črtah kot je bila K3. Ampak vodljivost, mirnost, natančnost, občutek nagibanja je pa veliko slabši kot pri Metzeler K3. :whistle:

Živjo imaš kakšno informacijo kakšna s ti zdi ta letošnja dunlop sport smart za moj gixer 1000r. Original bridgestone bt015 je bla nervozna predvsem prvi konc in je manj držala od Pirelli dragon supercorsa pro s katerimi sem zelo zadovoljen. Čeprav mi dunlopke ne dišijo preveč se počasneje ogreje po mojih izkušnjah (208rr) ...in še kaj... metzeler sportech K3 interact bi blo tut dobr sprobat . Rabin jih sedaj grem morda k kolegu na morje cca1000km sem twer tja...sepravi iščem guma za to nato pa verjetno drugo leto na polno... naprej. drugače zaenkrat ostanem na pirelli dragon ( cestna vožnja ( dirkanje kjer se pač da) slabih 4000km))

Objavljeno (popravljeno)

Živjo imaš kakšno informacijo kakšna s ti zdi ta letošnja dunlop sport smart za moj gixer 1000r. Original bridgestone bt015 je bla nervozna predvsem prvi konc in je manj držala od Pirelli dragon supercorsa pro s katerimi sem zelo zadovoljen. Čeprav mi dunlopke ne dišijo preveč se počasneje ogreje po mojih izkušnjah (208rr) ...in še kaj... metzeler sportech K3 interact bi blo tut dobr sprobat . Rabin jih sedaj grem morda k kolegu na morje cca1000km sem twer tja...sepravi iščem guma za to nato pa verjetno drugo leto na polno... naprej. drugače zaenkrat ostanem na pirelli dragon ( cestna vožnja ( dirkanje kjer se pač da) slabih 4000km))

Glede SportSmart ti ne morem povedat kako se obnese ker nisem probal, ti pa lahko povem da za "dirkanje" ne boš čisto nič falil z GP Racer. Jaz bi rekel glede ogrevanja Dunlop ravno nasprotno, tako Qualifier RR (predhodnica Sportsmarta) kot 209 Gp Racer in 211 Gp Racer se takoj "ogrejejo" v smislu da dobro držijo. In grip je dober tudi v hladnejših dneh. Gp Racerko sem tudi zgodaj spomladi in pozno jeseni ene parkrat kar dobro priganjal na Ridah in Rakitni in je brez problema držala, čeprav na otip samo mlačna, torej v primeru GP Racerja daleč pod optimalno temperaturo 80°C+. Pomoje Sportsmart ne bi smela bit slabša kar se tiče ogrevanja.

Drugače BT015 je crap pa nasploh ni v rangu ostalih SS gum, kaj šele track day gum kakor so Dragon Supercorse Pro. Če hočeš Dunlopovo različico z gripom Supercorse, hitrejšim ogrevanjem in boljšo kilometrino, potem GP Racer. Sem pa prepričan, da tudi Sportsmartke na cesti čist dovolj držijo.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Živjo imaš kakšno informacijo kakšna s ti zdi ta letošnja dunlop sport smart za moj gixer 1000r. Original bridgestone bt015 je bla nervozna predvsem prvi konc in je manj držala od Pirelli dragon supercorsa pro s katerimi sem zelo zadovoljen. Čeprav mi dunlopke ne dišijo preveč se počasneje ogreje po mojih izkušnjah (208rr) ...in še kaj... metzeler sportech K3 interact bi blo tut dobr sprobat . Rabin jih sedaj grem morda k kolegu na morje cca1000km sem twer tja...sepravi iščem guma za to nato pa verjetno drugo leto na polno... naprej. drugače zaenkrat ostanem na pirelli dragon ( cestna vožnja ( dirkanje kjer se pač da) slabih 4000km))

Hja tako je, čeprav bom zdaj spet pokasiral ogromno minusov, pa vseeno. Moje mnenje je, da če imaš možnost dobit Metzeler K3 Interact, bo verjetno res najdražja, ampak vsaj meni teh 20 eurov kolikor je dražja ne odtehta da bi raje vzel Dunlop. Tudi s Supercorso Dragon (SC1 SC2) sem bil zelo zadovoljen, ampak je K3 boljša. Enak grip od nove do obrabljene, pa še obrablja se manj kot Pirelli. Je pa res, da pač vsak mora probat, in videt kaj mu odgovarja. BT 015 sem imel original na motorju in še vedno trdim, da bi to moralo bit kaznivo dejanje na takšen motor montirat tako gumo!! Tako da kaj pa vem, dejstvo je, da totalno falil neboš ne z K3, Supercorso, niti z D211 GP Racer, vse so ODLIČNE gume, se pa razlikujejo v niansah ja, in mene osebno je najbolj prepričala Metzeler K3.

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

vprašanje za softiće. Joke. za soft enduro motor, transalp, Kolega se vozi 80% po asfaltu in 20% po makadamu, drugam ne zavije. dunlop trailmax mu je všeč ampak ga je v 4000 km že zmanjkalo. kaj montirate na podobne motorje, da bi po asfaltu zdržalo malo dlje, pa da bi še vedno prežvečlo lepo utrhjen makadam? Hvala za info

Objavljeno

za lepo utrjen makadam je imho čisto vsaka guma dobra.

res precizen odgovor. Hvala.

Objavljeno

Ko že primerjamo Dunlopke z Metzeler, čisto tako en amaterski test. Morda komu to olajša odločitev pri nakupu..

Dunlop Sport Smart proti Metzeler M5

Na cesti obe brezkompromisni, hitro se ogrejeta, na dobrem asvaltu z eno in drugo s kolenom po tleh, razlika pa nastane na dirkališču - Grobniku.

Z M5 lahko slediš Sportsmartki samo v ogrevalnem krogu, kajti naprej pa se M5 kaj hitro pregreje po robu (že po enem krogu) in začne odnašati, medtem ko SportSmart lepo pelje.

Kot pravim, za na cesto ena in druga več kot odlična, za na dirkališče pa je boljša SportSmart.

Edino, če je kdo zakompleksan, da mora biti guma zradirana od roba do roba, povem, da je M5 malo bolj "zaprta", pa je treba malo bolj nagniti, da jo poštempljaš čisto do konca.

Glede kilometrine za M5:

Tako, čisto mešana vožnja, (Rakitna, Golica..., pa tudi autoban se vmes kaj najde...) brez nažiganja in hudega speljevanja ( beri - šparanje gume po sredini), vsazga jurja km 1mm profila. To se pravi za ene 5 kkm. Glede tega sem kar malo razočaran, sem mislil, da je kaj bolj trpežna (primerjal sem jo z BT 003RS, ko sem z njo naredil 4500km). Kolega je s prejšnjo SportSmart na Tuni naredil 9kkm (od tega 2kkm na autobanu) :notworthy:

Objavljeno

vprašanje za softiće. Joke. za soft enduro motor, transalp, Kolega se vozi 80% po asfaltu in 20% po makadamu, drugam ne zavije. dunlop trailmax mu je všeč ampak ga je v 4000 km že zmanjkalo. kaj montirate na podobne motorje, da bi po asfaltu zdržalo malo dlje, pa da bi še vedno prežvečlo lepo utrhjen makadam? Hvala za info

Metzeler sahara3

Heidenau K60

S "saharo" imam sam izkušnje (11000km), Heidenau pa zelo hvali par prijateljev (trpežna z dobrim oprijemom)

Objavljeno

res precizen odgovor. Hvala.

iz tega lahko sklepaš, da naj obuje gume, ki se prvo dobro obnesejo na asfaltu, za tak makedam bo pa itak dobra.

Objavljeno (popravljeno)

spet usi pametni

WWOOOPSSS!! napaka. se opravičujem adminom, to bi moralo bit v temi o begu pred policijo. perdona me porfavor!

Popravljeno . Popravil tomkruz
Objavljeno (popravljeno)

Ko že primerjamo Dunlopke z Metzeler, čisto tako en amaterski test. Morda komu to olajša odločitev pri nakupu..

Dunlop Sport Smart proti Metzeler M5

Na cesti obe brezkompromisni, hitro se ogrejeta, na dobrem asvaltu z eno in drugo s kolenom po tleh, razlika pa nastane na dirkališču - Grobniku.

Z M5 lahko slediš Sportsmartki samo v ogrevalnem krogu, kajti naprej pa se M5 kaj hitro pregreje po robu (že po enem krogu) in začne odnašati, medtem ko SportSmart lepo pelje.

Kot pravim, za na cesto ena in druga več kot odlična, za na dirkališče pa je boljša SportSmart.

Edino, če je kdo zakompleksan, da mora biti guma zradirana od roba do roba, povem, da je M5 malo bolj "zaprta", pa je treba malo bolj nagniti, da jo poštempljaš čisto do konca.

Glede kilometrine za M5:

Tako, čisto mešana vožnja, (Rakitna, Golica..., pa tudi autoban se vmes kaj najde...) brez nažiganja in hudega speljevanja ( beri - šparanje gume po sredini), vsazga jurja km 1mm profila. To se pravi za ene 5 kkm. Glede tega sem kar malo razočaran, sem mislil, da je kaj bolj trpežna (primerjal sem jo z BT 003RS, ko sem z njo naredil 4500km). Kolega je s prejšnjo SportSmart na Tuni naredil 9kkm (od tega 2kkm na autobanu) :notworthy:

Sportsmart je nevarna guma za Grobnik. Hitro se pregreje in nekontrolirano zdrsne. Veliko jih je tako že padlo.

Za na dirkališče so gume tipa GP racer in navzgor (GP, KR, ... ) , ostalo je samo pljuvanje v lastno skledo.

Popravljeno . Popravil lmperator
Objavljeno

Rad bi ga videl junaka (in njegovo voznjo) ki je naredil 9k km s SportSmart ... :blink:

Objavljeno

Rad bi ga videl junaka (in njegovo voznjo) ki je naredil 9k km s SportSmart ... :blink:

Enga boš vidu, ki je naredu 12kkm z njimi (še pol mm profila je ostalo po sredini), če me na kavo povabiš :D ...lahko me pa tut pussy kličeš, če ti bo pol lažje... :whistle: Z isto vožnjo mi pa bodo QII trajale manj :?

Objavljeno

Nikoli nisem nazigal po ravninah, pospeseval sem kot s 125cc pa sem komaj prisel do 6k km :blink:

Objavljeno (popravljeno)

Napaka. dvojni post mi je objavlo :(

Popravljeno . Popravil rdeci_vragec
Objavljeno

Nikoli nisem nazigal po ravninah, pospeseval sem kot s 125cc pa sem komaj prisel do 6k km :blink:

Ja sej vem, tudi meni je čudno, da mi je tolko zdržala...znova in znova sem preračunaval kilometre...mogoče sem naletel na kako drugačno serijo, kaj pa vem. Naslednje bodo najbrž spet SportSmart, tako da se še enkrat prepričam :D Zdej se bližam 20kkm letos, in imel sem samo 2 kompleta gor, najprej Q2, od februarja do maja, nato SS celo sezono, in zdej od sredine avgusta dalje nadaljujem z istimi Q2...tako, da je unih 12k realnih (točnih).

Objavljeno

Nikoli nisem nazigal po ravninah, pospeseval sem kot s 125cc pa sem komaj prisel do 6k km :blink:

js tut nikol ne pridem čez 5500 s supersport gumami.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!