gizmOkak Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 metzeler K3 imajo 4600km pa je zadnja na indikatorju - sklepam, da ji ostane še slabe 1000km... Zanima me, kdo ima ugodne metzelerke pri nas, ker nameravam ponovno montirat tole gumo gor Kaj pa kak Michelin, pirelli, conti, bridgestone? Kaj tole ni več aktualno, ker vsi neke dunlopke omenjate (nikoli mi ni bla ušeč nobena dunlopka ) Pimerljive gume z metzeler K3 so katere? PilotPower ct2, diablo supercorsa, gp racer, bt003 ?? (help needed) kaj pa sportec M3 imel kdo?
siks Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 metzeler K3 imajo 4600km pa je zadnja na indikatorju - sklepam, da ji ostane še slabe 1000km... Zanima me, kdo ima ugodne metzelerke pri nas, ker nameravam ponovno montirat tole gumo gor Kaj pa kak Michelin, pirelli, conti, bridgestone? Kaj tole ni več aktualno, ker vsi neke dunlopke omenjate (nikoli mi ni bla ušeč nobena dunlopka ) Pimerljive gume z metzeler K3 so katere? PilotPower ct2, diablo supercorsa, gp racer, bt003 ?? (help needed) kaj pa sportec M3 imel kdo? z m3 zelo zadovoljen. to je zdaj m5. obraba tudi ok. cca 5kkm.
svobodnaptica01 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 (popravljeno) Rad bi ga videl junaka (in njegovo voznjo) ki je naredil 9k km s SportSmart ... :blink: Trenutno jih ima 5k km pa še kar nekaj do indikatorja. Roadsmartka je bila prva ilegalna ob robovih pri 6600 kmjih, ta se mi zdi da bo zdrala kakega tisočaka več (že eni trije se čohamo po glavi, kako to, da nam bo guma SS segmenta preživela ST gumo :blink:) , za primerjavo QRR pa približno 5500 do indikatorja, do konca profila pa je trajalo še več kot 2k km. Zadnje pa so še lepo mesnate. Drugač mi pa te Sportsmartke niso glih všeč. Tumpaste so isto kot Roadsmartke, blazno občutljive na zalivke, pa zadnja pometa takoj ko je malo bolj gladek asvalt, 3ije kamenčki na cesti itd. So mi Roadsmartke dost bolj odgovarjale kar se občutka stabilnosti tiče, škoda le, da je tako kratek bok. Če se bo le dalo grem kupit še kak komplet QRR, s katerimi sem bila neverjetno zadovoljna, drugače pa bo treba sprobat še kaj drugega kot Dunlop za na cesto. Popravljeno September 9, 2010. Popravil svobodnaptica01 TOMCAT 1
Frips Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 ......, drugače pa bo treba sprobat še kaj drugega kot Dunlop za na cesto. Jp...ne dela samo Dunlop gum za na cesto
marko55 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 (popravljeno) ....(že eni trije se čohamo po glavi, kako to, da nam bo guma SS segmenta preživela ST gumo :blink:) Hmm, o tem smo se pogovarjali ene 3 leta nazaj v temi Metzeler. Ko sem še vozil FZ6 in CBR600F sem prišel do istega zaključka; M3 je trajala dalj kot Z6. Pa še nekaj motoristov je imelo enake izkušnje, med drugim tudi gody01. Meni Roadsmart na TDM dela odlično, je pa res, da od nje ne zahtevam enakega tempa kot od GP211 na Hondi... Popravljeno September 9, 2010. Popravil marko55
bikez Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 (popravljeno) Jp...ne dela samo Dunlop gum za na cesto Baje so še ene SuperCorner al SuperCruzer al neki takega, namensko narejene za racerje, sam ne vem, če sem glih ime zadel . Šalo na stran: Vozim Pilot Power, zaenkrat zelo zadovoljen. Popravljeno September 9, 2010. Popravil bikez
gody01 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 ... že eni trije se čohamo po glavi, kako to, da nam bo guma SS segmenta preživela ST gumo :blink: ... To je v določenem obdobju vožnje povsem normalno. Ko enkrat začneš ST gumo pregrevati na cesti, SS gume pa še ne. Saj če kdo vozi za tabo v takem primeru prav vidna črna sled za ST gumo Se mi je pa to na FZ-6 dogajalo. malakai 1
bikez Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 (popravljeno) Saj če kdo vozi za tabo v takem primeru prav vidna črna sled za ST gumo Tudi SS guma dela črte v kolikor je dovolj športna vožnja. Preverjeno parkrat. Popravljeno September 9, 2010. Popravil bikez
Demon Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Tudi SS guma dela črte v kolikor je dovolj športna vožnja. Preverjeno parkrat. Hahahaha, jaja, tudi pri nas je preverjeno večkrat! Videna črta iz BT003, Continental Race attack. Za menoj pa je K3 in D211 tudi če risala črno sled.. :evilgrin: bikez in roko 1 1
Cartman Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 To je v določenem obdobju vožnje povsem normalno. Ko enkrat začneš ST gumo pregrevati na cesti, SS gume pa še ne. Saj če kdo vozi za tabo v takem primeru prav vidna črna sled za ST gumo Se mi je pa to na FZ-6 dogajalo. zvito. ampak, a nebi čutil, da je guma pregreta? opazil sm sicer da se guma po rečmo 300km u kosu obrablja čist drugače kot če jo segrevam čez col, ampak filing je bil več al manj zelo dober. tud med daljšo furo. . .
svobodnaptica01 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 To je v določenem obdobju vožnje povsem normalno. Ko enkrat začneš ST gumo pregrevati na cesti, SS gume pa še ne. Saj če kdo vozi za tabo v takem primeru prav vidna črna sled za ST gumo Se mi je pa to na FZ-6 dogajalo. Mnja, mogoče, ampak jaz sem se z Roadsmartkami vozila od sredine septembra do konca marca, tako da neke strašne vročine ravno niso videle.
jvalant Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Trenutno jih ima 5k km pa še kar nekaj do indikatorja. Roadsmartka je bila prva ilegalna ob robovih pri 6600 kmjih, ta se mi zdi da bo zdrala kakega tisočaka več (že eni trije se čohamo po glavi, kako to, da nam bo guma SS segmenta preživela ST gumo :blink:) Preverjeno. Roadsmartka je zdrzala 5800 kmjckov pa je su profil pri robu in platno na sredini, RoadAttack slabih 5000, Sportsmart se pa se kar drzi, se kak milimeter do indikatorja pri priblizno 5500-6000 kilometrih. Obraba pa lepa, priblizno enako na sredini in strani... In to na ST motorju, ki niti ni lahek! Se pa strinjam z Ticko tule: blazno obcutljiva guma na zalivke, kamencke in podobne zadeve....
PiKi17 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Jst sem RoadAttack2 menju pri 5500km. po sredini je ni blo več, na robu pa je blo še mal profila.
Frips Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Sam pismo..zgleda, da sem res pussy rider ratal. Trenutna Michelin PP ima 7.000 in je šele sedaj na sredini prišla do policajev. 2/3 gume enakomerno obrabljeno. Sami robovi (1 cm) imajo malo več profila..jbga, nimam lih ovinke pred bajto. Najvrjetneje grejo jutri dol in nove gor (se mi ne da z policaji zajebavat). Če ker rabi stare, mu jih šenkam za pizzo (za take, ki vozijo do platna, bojo še za 1000-2000km)
gsx750f Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Moja izkušnja SportSmart na R1 zadnja 7700 km prednja 10.000 Zadnja je šla po sredini, po bokih pa je je blo še dosti (pomanjkanje Marofa) občutljivost na neravnine: se strinjam z gornjimi izjavami. Dodatno - QRR - prednja je šla lepše v zavoj (bolj koničasta) in je ponovno gor - z napori še našel en komplet za prvi del 2011. Torej bo teba nekaj poiskat. - lani zadnja 6000 km in 4 Marofi. Pobralo jo je po boku (očitno mehkejša zmes) drugih znamk še nisem probal.
MihaJ Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Ljudje, pa kaj vi delate z gumami, a v vse ovinke letite po kolenu. Recimo, da deloma razumem tiste z jurja dvovaljniki. Na Brutale imam GP Racer 211, tam enih 3800km, pa jih je še pol ali malo manj. Na F4 enake gume, dvakrat Adria, pa včasih tut brez milosti na cesti, pa jo je pri 2000km še pol ali raje malo več.
Jure Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Tudi meni niso jasne te enormne obrabe pri enih.. Jaz ne šparam kolen, pa komot nardim z GP Racer tja proti 6k km.. Podobno Q RR in Pilot Power..
siks Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 meni se tudi zdi da glih ne šparam, pa več kot 5500 ne gre.(pp, m3, bridgestone še manj). a pol pomeni, da gasa sploh ne smeš orng odpret, če hočeš čez 6000 prit???ne vem. sicer pa mi je važn občutek, da guma drži, da je mirna, a je to 4500 al 6000 je drugotnega pomena (seveda pa ni nepomebno)!
Frips Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 ..slike..pa da vidimo gumo, potem se bo lažje pogovarjat o tem:D
krucymucy Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 (popravljeno) Qualifier RR - po 4k km Popravljeno September 10, 2010. Popravil krucymucy Frips 1
Frips Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 (popravljeno) To se išče..norc:P Očitno imaš težko roko, kar pa še ne pomeni, da si zmeraj hiter Popravljeno September 10, 2010. Popravil Frips
krucymucy Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Hja, v bistvu se cisto lepo peljem. Probam vozit tekoče, brez zaviranj in pospeševanj. Ne vem kaj je blo s to gumo. SportSmart mi je zdrzala 1500km vec.
krucymucy Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 To pa sigurno ne, ker preveckrat preverjam. Pumpam 2.9 / 2.5 poleti, 3.0 / 2.6 v hladnejsem.
tomash Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Metzeler Roadtec Z6 interact 170/60/17 in 120/70/17 250€ z montažo vred pri Širniku. Za manj se pa po moje ne da, ali pač??
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se