TOMCAT Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 A se je že kermu nardil, da bi moral prednjo gumo zaradi obrabe, prej menjat kot zadnjo :xx:
bikez Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 A se je že kermu nardil, da bi moral prednjo gumo zaradi obrabe, prej menjat kot zadnjo :xx: V kolikor zaviraš v ovinku je možno!
TOMCAT Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 V kolikor zaviraš v ovinku je možno! ....ja hudiča to bo to
biker77 Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 A se je že kermu nardil, da bi moral prednjo gumo zaradi obrabe, prej menjat kot zadnjo :xx: ....ja hudiča to bo to sem nekaj časa nazaj bral o nekem ekstremnem spuščanju FZ1 v križih..2, celo 3 cm če se prav spomnim.. če si med njimi je čist možno da zaradi tega.. sicer pa je lahko tudi napaka v določeni pnevmatiki.. Mogoče nimaš pravih pnevmatik za svoje vožnje.. Lahko je pa tudi kaj drugega, ampak pri teh stvareh bi jaz začel "pucat" Frips 1
suzuki Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 A se je že kermu nardil, da bi moral prednjo gumo zaradi obrabe, prej menjat kot zadnjo :xx: Hola mojster, ne se sekirat! meni se, kadar se vozim sam, prednja guma ponavadi zradira malenkost prej kot zadnja (v dvoje se zadeva obrne) menjam pa itak vedno obe gumi hkrati PS če maš pa slučajno Dunlop Qualifier se pa sploh ne čudim, moja prednja je bla po 1500 kmjih za v smeti (na Hondi CBR 600 RR) She, dotem in SharpNinja 2 1
dore Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 A se je že kermu nardil, da bi moral prednjo gumo zaradi obrabe, prej menjat kot zadnjo :xx: Ja Bridgestone 016 pri cca 2000 km.Zadnja pa je zdržala preko 5000 km. Lp dare salo 1
TOMCAT Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 Hola mojster, ne se sekirat! meni se, kadar se vozim sam, prednja guma ponavadi zradira malenkost prej kot zadnja (v dvoje se zadeva obrne) menjam pa itak vedno obe gumi hkrati PS če maš pa slučajno Dunlop Qualifier se pa sploh ne čudim, moja prednja je bla po 1500 kmjih za v smeti (na Hondi CBR 600 RR) ...ne se smejat gor mam sportmax d 221 - prva vgradnja...pomoje bo res to, da v ovinku preveč bremzam....sem peljal čez rakitno proti cerknici, se mi zdi da se je po tej furi najbolj pokazala obraba.
Frips Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 ...ne se smejat gor mam sportmax d 221 - prva vgradnja...pomoje bo res to, da v ovinku preveč bremzam....sem peljal čez rakitno proti cerknici, se mi zdi da se je po tej furi najbolj pokazala obraba. To prvo vgradnjo je men prvo gumo pobralo v 4k. Je bila po robovih glatka k bejbi ritka. Aja, marof dal po p.... Zadnja je pa itaz zimski profil, pa še trda k kamen. Dj dol to
bikez Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 ...ne se smejat gor mam sportmax d 221 - prva vgradnja...pomoje bo res to, da v ovinku preveč bremzam....sem peljal čez rakitno proti cerknici, se mi zdi da se je po tej furi najbolj pokazala obraba. To se je tudi meni in mnogim drugim naredilo pri prvem kompletu, kar je značilno za začetnike, ki še ne znajo tekoče zvoziti ovinkov, ponavadi do ovinka gas in nato bremzanje čez cel ovinek. Ne se sekirat, zdej veš kako zadeva stoji in jo enostavno odpraviš, pa še prave gume namestiš . Je pa res, da se pri tisočaku ovinek veliko lepše zvozi zaradi zavornega učinka samega motorja in ne radira prve gume toliko kot npr. kak 600 ccm motor, kjer je zaradi nezaviranja motorja potrebna korekcija z zaviranjem, ponavadi to delamo s prvo zavoro. Res je tudi to, da če se vozi eden se gume veliko bolj enakomerno obrabijo, če pa se vozita dva pa zadnjo poredira veliko prej. Torej bremzaj pred ovinkom kolikor je potrebno, potem pa čim bolj tekoče preko ovinka, seveda če je sila je potrebno tudi malo na žlajf pritisniti
Jure Objavljeno September 16, 2010 Opozori Objavljeno September 16, 2010 (popravljeno) Se strinjam z napisanim glede zaviranja pred ovinkom in tekočega speljevanja. Edino ni mi jasen zavorni učinek čez ovinek pri 1000? To pomoje ni pravilno speljevanje ovinkov. Kar se mene tiče se zadevo najlepše odpelje tako, da se pred ovinkom zavira na hitrost s katero misliš speljat ovinek, ob tem seveda nižaš prestavo, da že pred ovinkom pripraviš tapavo in potem z istim gibom ko popustiš prvo zavoro že dodaš plin (ne tolk da bi motor pospeševal, ampak tolk da mašina ne zavira. Na tak način lepo enakomerno brez zaviranja in cukanja zaradi kasnejšega dodajanja gasa sred zavoja spelješ ovinek. Nekje na sredini, oziroma v drugi polovici pa že začneš odpirat gas, da začne motor pospeševat in vleči iz zavoja. Zaviranja globoko v ovinek pridejo v poštev na kakšnem Marofu ko sekunde iščeš, na cesti je pa najbolje pri zaviranju vse pripravit, ovinek odpeljat s konstantnim gasom, katerega pri izhodu povečuješ. Sicer pa je vedno bolje zmeren vstop in hiter izstop, kakor pa priletet ko sneta sekira, bremzat do sred ovinka, med tem te seveda nese ven, potem pa brez hitrosti izstopat. To namreč vidim pri vsakem drugem začetniku, ki se spravi trenirat po ridah in hoče bit kul, ker zna tako fajn priletet v ovinek.. News flash: to je 1. nevarno, 2. zgleda bogo, 3. pa še precej počasneje v končni fazi Popravljeno September 16, 2010. Popravil Jure gsx750f, macak333, ZdenkoK in 1 other 4
TOMCAT Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 ...to ste face :notworthy: ...hvala za odgovore, mnenja in nasvete
bikez Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 @jure. Ja, nekateri vemo, da je tako . Hotu sem rečt, da pri zapiranju plina litraš veliko bolj zavira kot 600 in zato manj skačeš po bremzi pred ovinkom.
gody01 Objavljeno September 17, 2010 Opozori Objavljeno September 17, 2010 ...to ste face :notworthy: ...hvala za odgovore, mnenja in nasvete Pri meni na FJRu se je na koncu izkazalo, da je bil problem pretirane obrabe sprednje gume (in še to samo na eni strani) v spuščenem semeringu na sprednji vilci. Po popravilu spet nekje enakomerna poraba spredaj/zadaj na obeh straneh gume ...
alenn46 Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Pozdravljeni, zanima katere gume naj kupim. Odločam se med Pirelli Diablo Supercorsa in Dunlop GP Racer. Vozim se po stezi Novi Marof in Pannonia-ring. Hvala za odg. že vnaprej.
m@dness Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Pozdravljeni, zanima katere gume naj kupim. Odločam se med Pirelli Diablo Supercorsa in Dunlop GP Racer. Vozim se po stezi Novi Marof in Pannonia-ring. Hvala za odg. že vnaprej. mogoče bi se raje odločil za gp racer - novejša guma, ntec tehnologija, boljša kilometrina in držijo enako od začetka do konca kar za pirelli ne drži
Jure Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Ne vem kako je z Gp Racer 211, ampak predhodnice 209 se na marofu niso obnesle dobro, ker je prve nenormalno obrabljalo in trgalo.. Ne samo meni, ampak je bil to zelo pogost problem. Lahko, pa da so te boljše. Sicer se pa strinjam z napisanim.
m@dness Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 tud supercorso pobira nenormalno po levem robu (sploh sprednjo) ..če misliš malo bolj resno vozit boš nabavil dunlop gp (ali kr)
m@dness Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 še dokaz.. naj povem da je pri enaki nastavitvi vzmetenja na gp-ju obraba sploh ne pozna
sax46 Objavljeno September 19, 2010 Opozori Objavljeno September 19, 2010 Pozdravljeni, zanima katere gume naj kupim. Odločam se med Pirelli Diablo Supercorsa in Dunlop GP Racer. Vozim se po stezi Novi Marof in Pannonia-ring. Hvala za odg. že vnaprej. Pomoje tud boljš; da si kake GP-ke umisliš. Res da je malenkost dražja kot omenjeni dve, ampak tud več dobiš za svoj denar...
marko55 Objavljeno September 20, 2010 Opozori Objavljeno September 20, 2010 Pozdravljeni, zanima katere gume naj kupim. Odločam se med Pirelli Diablo Supercorsa in Dunlop GP Racer. Vozim se po stezi Novi Marof in Pannonia-ring. Hvala za odg. že vnaprej. S sprednjo GP Racer 211 ni problemov, kot so jo imeli s sprednjo GP Racer 209. Vendar ti vseeno svetujem, da vzameš prednjo GP211 ali KR. Midva imava gumo, ki je prevozila nekaj več kot 2.000 km po pistah (grobniki, panonije, slovakia, marofi) in je kot nova. Sploh ne moreš verjet... Kar se zadnje tiče, se GP Racer 211 zelo slabo obnaša na Marofu in zelo rado jo trga (tako M kot E). Tudi D211 GP je na Marofu precej občutljiva in če ni čisto poletno vreme je potrebno vzeti 6680 trdoto, drugače jo bo potrgalo. Če pa je vroče pa nujno 7704. Pa da ne bojo spet padali kakšni komentarji glede časov; kolega vozi Grobnik 1:42, Panonijo 2:18 (levi krog), Marof 1:14, jaz pa sem bolj penzioner... Kolikor se spomnim so BT003 na Marofu lepo delale, tako prva kot zadnja. Ampak po tem, ko sva letos probala D211GP mislim da drugega ne bova kupovala. Mogoče pa je vse le v glavi, ampak tudi če je, je to OK.
alenn46 Objavljeno September 23, 2010 Opozori Objavljeno September 23, 2010 (popravljeno) Hvala za izčrpen odgovor Zanima me še samo kakšna je razlika v oprijemu navadne Gp racer(z profilom) in slick gume Gp racer? (če sploh je kakšna) Popravljeno September 23, 2010. Popravil alenn46
Jure Objavljeno September 23, 2010 Opozori Objavljeno September 23, 2010 Verjetno je razlika zelo majhna, ker sama zgradba gume in tipi zmesi so identični. Razlika je samo v žlebovih, katerih pri slick izvedbi ni, torej nekaj kvadratnih centimetrov stične površine več, kar pa se pomoje res minimalno pozna. Sicer sem slick vozil samo enkrat na Marofu in takrat razlike napram navadni nisem opazil. Je pa res, da nisem pri tahitrih, pri mojstrih ki znajo iztisnit iz gume maksimum bi se verjetno poznala kakšna desetinka
snajpa Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 Pozdravljeni! Imam Yamaho FZ6-N, na katero so mi pred kratkim na servisu namestili nove gume Dunlop SportSmart. Ko sem se peljal od servisa domov sem takoj opazil, da sprednjo gumo malo trese. Med vožnjo sem se nagnil čez balanco in videl, da guma čudno opleta, kot da ni pravilno nameščena na platišču. Ne teče lepo, kot da nebi bile centrirane. Upal sem, da bo tresenje in čudno opletanje gume po par kilometrih ponehalo(nisem še vozil čisto novih gum), vendar NI! Ko sem prišel domov (25km previdne vožnje)sem poklical serviserja in mu povedal o tresenju in opletanju. Rekel mi je, da je opazil da guma opleta, vendar misli, da je to pač tak profil gume. Predlagal mi je, naj se še malo peljem, da se guma uleže. Naredil sem še dodatnih 30km, vendar ni nič boljše. Tresenje je rahlo in se z hitrostjo stopnjuje... Nisem noben strokovnjak za gume, ampak mislim, da nobena pravilno nameščena guma ne sme opletati, ne glede na profil. Z tako gumo se ne morem vozit, nimam nobenega zaupanja v motor...totalno sranje!! Jutri pokličem serviserja, da mi zamenja gumo! Ima kdo mogoče podobne izkušnje? Klemen BenX in Giga 1 1
MihaJ Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 1. Tole bi moral napisati v temo ''Gume-pnevmatika''. Malo pobrskaj nižje dol. 2. Menjaj vulkanizerja. Guma ''nima kar takega profila, da opleta''. Mogoče pri Kremenčkovih. 3. Pelji gumo centrirat nekomu, ki ve kaj dela, tresti ne sme nič. 4. Če še vedno ne bo v redu, reklamiraj gumo, je bilo kar nekaj pritožb ravno pri Sportsmart, da trese sem in tja kakšna.
-pero- Objavljeno Oktober 3, 2010 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2010 2. Menjaj vulkanizerja. Guma ''nima kar takega profila, da opleta''. Mogoče pri Kremenčkovih. ampak ima prav, guma rabljena ali nova nima kaj opletat ...kje so ti pa to ušpičl?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se