Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

tačka=stopalki to je eno in isto,tisto je stojalo=štender,čakam slike pa še gumo slikaj zraven :naughty:

Objavljeno (popravljeno)
Odločam se med gumami Dunlop D220 in Metzler Z6. Predvsem me zanima vzdržljivost z6. Do sedaj sem imel na TDM D220 in ni bilo kakšnih večjih presenečenj razen ko je guma še hladna. Za info. zadnja mi je zdržala cca 10000 km.

lp

Imam Z6 in cca 8.000 km .... računam da bojo vzdržale do cca 9843 km :D

imajo pa super oprijem... sploh sprednja ti daje dober občutek v primerjavi z Z4 in D207

Popravljeno . Popravil IBA
Objavljeno

Imam gume michelin pilot race (kakih 4000 km). Pa me zanima, če je imel kdo te gume, koliko časa so mu zdržale ob športni vožnji po navadnih cestah ? Malo me skrbi, ker mi je en izkušen motorist rekel, naj jih nujno zamenjam, čeprav še vedno držijo kot nalimane.

Objavljeno (popravljeno)

evo obljubljeno

post-4961-1119542173_thumb.jpg

post-4961-1119542198_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hasper
Objavljeno (popravljeno)

Hasper, tisti šraufek dol odšraufat k zna bit precej tečn masikdaj :grim sicer pa tisto na sliki niso zbrušene od asvalta tko :P (brusim pilim žagam režem, kolk grobo pilo si mel :D se hecam dej)

Drgač pa se mi zdi d maš nekam po sredini zguljeno :P

DejaVu: Boli te jahta kaj drugi pravjo, važno d je tebi prou. Če še zmeri zaupaš gumam in so kolkrtolk dobre jih pusti gor, nenazadnje se ti voziš ne "un motorist" :glare: Sploh pa k so gume tko poceni d jih bomo menjavali kukr bo komu pašalo :slap:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

Jah kaj cmo, uporabu sm ta grobo pilo če koga zanima :P .

Sem se pa fajn ustrašu k je prvič dvignil stopalko.

drgač pa menjam gumo ker na sredin nima nobenga profila in ko zapelješ na pesek se ta nima kam umikat in res ni prijetn občutek, pa kaj čem razlagat nekaj kar vsi veste.

drugač pa kupu motor k je že mel 4k s to gumo in to precej bolj znucano po sredini kot na robovih ki so bili kot novi. Vseen mislm da bom tud jst naslednjo gumo verjetn precej hitrej znucal po sredini, razen če bi padu kak grobnik v kar pa močno dvomim.

Ene parkrat se lohk pelješ bolj na "nož" po navadnih cestah skoz pa tega ne morš izvajat. Kljub temu ti velik hitrej pobere sredino kot robove (vsaj men).

nč grem spat ker je ura=cajt in pozdrav poletju dela svoje :topic:

Objavljeno

Kolk mora bit že globina profila gume na tehničnem pregledu (se ne spomnim od

lani) ?? A to gledajo povsod ?

Objavljeno (popravljeno)

Za motor naj bi bla minimum 1mm. To vem iz cppjev na netu :)

Ja gledajo pa ponavad tko bl na prbližen, redko kdaj grejo mert.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno

Dolenc, a ni mogoče minimum profila za moto gume 1,8 mm in 1mm za letne avto gume?

Pubeci, če je kdo siguren kateri podatek je pravi, naj ga prosim objavi, da vemo še ostali.

Objavljeno
Dolenc, a ni mogoče minimum profila za moto gume 1,8 mm

:blink: ah ja dej, sej pole bi mogli met usi kramparce za krose gor z 2cm profila in js bi še bol pogosto menjavu gume kukr jih že :P ... Ni, 1mm je minimum.

Objavljeno

gizmOkak maš prav. Dolencu se opravičujem. Za moto gume je minimum 1mm, za letne avto gume pa 1,6 mm. Preverjeno pri Avtocenter Šerbinek.

Objavljeno

Pred menjavo sem imel tudi jaz na moji FZ6 gor Batlax 020 in mi je prednja guma parkrat kar orng zdrsnla :BUA: , čeprav je bilavideti kr OK.

Ne vem pa koliko km je bilo gumami narejenih (menjal pri 13.700 km, vendar nisem prvi lastnik). Sam sem z njimi naredil 7.200 km in niso bile nove ko sem kupil motor.

Kot sem že par objav nazaj napisal so po novem gor Metzeler M1 spredaj in Z6 zadaj. Po dosedanjih izkušnjah je kot noč in dan v primerjavi s prejšnjimi. Guma drži, da bi lahko tudi po marmorju polagal :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

a mogoče kdo ve kje v Avstriji (Graz,Celovec in okolica) se da dobit Metzeler ME 880 Marathon 120/70/17 in 160/70/17, ker jih pri nas (MotorJet) nimajo!!! :(

kje v Celovcu je trgovina Wadell Reifen!?!? :?

mogoče naloga za ICE-a... :OK:

Popravljeno . Popravil netopir1930
Objavljeno

graz:

probaj reifen john, ruhdorfer, mogoce forstinger.

mogoce ima kdo od serviserjev gume na zalogi; honda hütter, yamaha klug, gödl motorcycle, cerne & sauer.

varianta je se motorradklinik, leibnitz.

ne vem, ker sem zadnjih 11 let gume kupoval v SLO.

Objavljeno
Ima kdo kakšen novejši primerjalni test pnevmatik, ga poskenira in prilepi sem gor ali pa da link:

Nekja uporabnega, o čemer sem že spraševal najdete tukaj - glejte testi_gum.pdf

Zanimivo .) Če pogledaš čase na pisti, opaziš, da voznika z "performance" gumami nista bila bistveno hitrejša kot z gumami poimenovanimi "sport", v nekaterih primerih sta s sport celo hitrejša.

@Misty, vidm da si trofu best buy :OK:

Objavljeno

Živjo, počasi bi rabu zamenjat gume na NSRki, dimenzije so 100/80-17 spredi in zadi 130/70-17

Zdej pa me zanima kako bi se obnesle širše gume, spredi 110, zadi pa 150, te gume se zdaj pobral do roba, in do tačke-vmes sm nažalost še padu.... Ampak nima veze, vidu sm gumo 150 na Yamahi TZR ki ima menda original 140, tam kjer je moje že konc je pr unem še mal naprej zaobljena.... Kako to kej vpliva na vozne lastnosti, kaka je razlika če je sam zadi in sam spredi širša?

Kaka je razlika pri višini gume?

Pol pa mi še predlagejte katere, nebi rad daju lih 70k sit, ampak tam ene 40k sit za obe...

Ta ku ma TZRo je kupu Dunlop D207 zadnjo za 22k, sprednjo pa nevem menda 15k , a se splača vzet te al kake druge?

Na leto bom naredu pa recimo okol 10-15k km, v zadnjih 2.5 tednih(odkar ga mam) sem naredu 2300km, ampak mislm da bom mal zmanjšu zarad predragega benzina...

Objavljeno (popravljeno)

ma si prow en burek.......

širše kot bojo gume, slabše boš peljal.....

za cene se pozanimaj pri bljižnjem vulkanizerju.. in se odloči po svojih zmožnostih.....

d207 niso več v proizvodnji.. če dobiš kaj iz zaloge dej gor... ampak predpisano mero.....!!!

in ne glej roba na gumi ker ne pomeni nič!!! js ga nimam :D pa še vedno drži

Popravljeno . Popravil rebel
Objavljeno

Tzra ma 140 original zadej. dobiš mero 150 D208 dunlopke. Moj nasvet - original dimenzije so najboljše. Pomoje inženirji ne računajo kar tko za brezveze dimenzij. :hmm:

na 140 feltni ti 150 gumo rahlo napihne in se se ti približno na 2/3 nagiba prelomi + preširoka guma na feltni se tud precej rada upogiba v prečni smeri pod kšnimi hujšimi obremenitvami. :wacko:

208 je sicer zelo mehka guma. Na TZRki je bil strošek 40k z montažo. spredej 110 zadej 150. :unsure:

Za višino ti ne vem povedat. Folk k je stavu širše gume gor pravi, da če že daš širšo, dej tud mal nižjo. kr se višina gume meri v % širine. :?

obilo užitkov ob presenečenju ko se boš pelju z novimi gumami. :D :D je res razlika če maš zdejšnje kvadratne :yea1: :yea1:

Objavljeno

Hjoj, sam kje naj dobim dimenzije 130 za zadi? Vsi stavjo 150 ker manj skorda ne dobiš dobre gume-dunlop D207, D 208, kake Maxxis, Metzeler

150/60ZR17 66W TL Sportec M-1 Metzeler

150/60R17 66W Sportmax Dunlop

150/60ZR17 66W D207&D208 Dunlop

130/70R17 62T Sportmax Dunlop

130/70-17 62H GT501 Dunlop

190/70ZR17 62W D205F

Kaj pomenijo te oznake zraven 66W, 62T, 62H....

Kaj pomeni ZR ali samo R ali nič?

Katere gume sploh so Sportmax? Ker kukr sm jest vidu piše na vseh D207 in D208 vključno z RR na koncu Sportmax?

Kaj mi priporočate? Nebi rad takega olupka kukr je zdej gor (Pirelli MT75) in nočem Arrowmax (jih ma mi na NSRki in je trša od oje 6let stare, in tudi neki mu je zdrsavala)

Objavljeno

130/70R17 62T Sportmax Dunlop

130 širina v mm, 70 je procentualna višina (torej 70% od 130mm=91mm), 17 je 17 colsko kolo, 62 označuje indikator za težo (ni glih 100% informacija), T je hitrostni razred 190kmh (vožnja pri tej hitrosti še ne uničuje gume v smislu razpadanja, hitreje uničuješ karkaso)

če sem ga kje polomil naj me kdo popravi lepo prosim

LP Bajsi

Objavljeno
...

@Misty, vidm da si trofu best buy  :OK:

ne vem katere misliš :P

imam tako diablo corso kot supercorso sc in oba sta po tem testu zmagovalki v svoji kategoriji

Objavljeno
ne vem katere misliš :P

imam tako diablo corso kot supercorso sc in oba sta po tem testu zmagovalki v svoji kategoriji

Torej nism nč zgrešu. :D

Mislu sem DiabloCorso, ker niti nism vedu, da si tud SuperCorso že sprobal. Sicer je pa s prvo testni pilot pelal boljši čas.

Sicer pa povdarjajo, da se je za boljše iztiskanje performans iz posamezne gume potrebno temeljito posvetit nastavitvi vzmetenja.

Objavljeno (popravljeno)

ni čisto res to ;)

poglej v testu:

Diablo corsa____Supercorsa PRO___Supercorsa SC1

1:11:08_______1:12:01__________1:10:34

1:08:64_______1:09:40__________1:08:35

supercorsa pro je po njihovem v istem rangu kot diablo corsa

se pravi diablo corsa je hitrejša od supercorse PRO in ne od supercorse SC1, pri čemer pomeni 1 oznako za trdoto gume

(no ja, v testu se mi zdi da je malo zmede glede teh oznak PRO in SC, na pirellijevi domači strani je bolje napisano kaj je katera guma)

sicer pa teh par desetink razlike ni toliko važnih tukaj. motor se obnaša čisto drugače z SC

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno

Dimni burek: ti v NSR-o po moje sploh spravu ne boš not 150 široko gumo .) ....že pr Cagivi gre kr na tesno noter,...sam bi mel loh tud 160 na cagivi :) ....

...ti se lepo serijskih dimenzij drž pa bo sigurno najbol za vozt motor .)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!